Ziek kindje en nieuwe baan
+2
Sun88
Dimphna
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ziek kindje en nieuwe baan
Weet niet wat ik met dit topic wil maar wil even mijn verhaal doen denk ik.
Door omstandigheden zit ik al dik 2 jaar thuis en heb ik lekker voor onze dochter gezorgd. Moest toch weer gaan werken, was ook weer toe aan iets voor me zelf, weer lekker onder de mensen en snel een nieuwe baan gevonden, vorige week op gesprek en begin vandaag Waar ik heel veel zin in heb maar ook mega spannend vind.
Maar nou is ons meisje ziek, ze gaat naar mijn moeder maar toch me hart breekt gewoon dat ik haar achter moet laten dadelijk en dat terwijl ze ziek is
Mijn vriend zegt wel dat het niet uitmaakt en dat ze daar ook goed heeft, dat weet ik wel! Maar vind het zo moeilijk zeker nu zo ziek is
Nogmaals weet niet wat ik wil met dit topic. VInd het fijn deze nieuwe uitdaging, heel spannend ook en vind het nu zo moeilijk omdat ze ziek
Door omstandigheden zit ik al dik 2 jaar thuis en heb ik lekker voor onze dochter gezorgd. Moest toch weer gaan werken, was ook weer toe aan iets voor me zelf, weer lekker onder de mensen en snel een nieuwe baan gevonden, vorige week op gesprek en begin vandaag Waar ik heel veel zin in heb maar ook mega spannend vind.
Maar nou is ons meisje ziek, ze gaat naar mijn moeder maar toch me hart breekt gewoon dat ik haar achter moet laten dadelijk en dat terwijl ze ziek is
Mijn vriend zegt wel dat het niet uitmaakt en dat ze daar ook goed heeft, dat weet ik wel! Maar vind het zo moeilijk zeker nu zo ziek is
Nogmaals weet niet wat ik wil met dit topic. VInd het fijn deze nieuwe uitdaging, heel spannend ook en vind het nu zo moeilijk omdat ze ziek
Dimphna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 71
Punten : 109
Registratiedatum : 23-07-11
Re: Ziek kindje en nieuwe baan
Ai dat is inderdaad niet leuk, dan ga je heel anders naar zo n eerste werkdag toe. Mijn ervaring na mijn zwangerschaps verlof was dat het vertrekken moeilijk was maar zodra ik aan het werk was was ik niet meer zo met thuis bezig, maar goed, mijn kindje was niet ziek en ik wist natuurlijk vanaf begin dat ik dan weer zou starten met werken. Hou in gedachten dat ze vandaag door Oma lekker vertroeteld zal worden. Succes vandaag!
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Ik zou iig wel gewoon naar je nieuwe werk gaan. Ik denk net als je vriend dat je dochter echt wel goed zit bij je moeder. Of kan je vriend anders niet eerder naar huis komen van het werk? En misschien stelt het je gerust als je een paar keer belt hoe het met haar gaat?
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Logisch dat je het moeilijk vind nu ze zo ziek is! En bij jou nu helemaal, ga je net weer beginnen na 2 jaar en dan is ze juist ziek op het moment dat jij je eerste dag hebt (je zou bijna gaan denken dat ze het met opzet doet haha ) En natuurlijk zorgt jouw moeder goed voor haar, maar ik kan je gevoel heel goed begrijpen, je zorgt toch het liefst zelf voor je kind op zo'n moment.
Maar probeer het 'los' te laten. Probeer erop te vertrouwen dat ze het bij je moeder heel goed gaat hebben en dat je er na het werk weer gewoon voor haar bent. Ik denk dat jij er meer moeite mee hebt dan zij, en als je het niet probeert weet je het ook nooit. Het komt echt allemaal wel goed.
(zegt degene die over 4 weken ook aan het werk moet en er nu al tegenop ziet)
Heel veel beterschap voor je meisje, heel veel succes op je nieuwe werk voor jou en een dikke knuffel omdat ik snap hoe moeilijk je dit vind
Maar probeer het 'los' te laten. Probeer erop te vertrouwen dat ze het bij je moeder heel goed gaat hebben en dat je er na het werk weer gewoon voor haar bent. Ik denk dat jij er meer moeite mee hebt dan zij, en als je het niet probeert weet je het ook nooit. Het komt echt allemaal wel goed.
Heel veel beterschap voor je meisje, heel veel succes op je nieuwe werk voor jou en een dikke knuffel omdat ik snap hoe moeilijk je dit vind
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor de reacties
Ik ga sowieso werken, ga me niet afmelden op mijn eerste dag!
@fiwen je zou idd bijna denken dat ze dit met opzet doet haha. Bedankt voor je knuffel. Ik vind het zo moeilijk, probeer het ook los te laten maar idd wat je zegt ik ben er het liefste voor haar.
Ik ga sowieso werken, ga me niet afmelden op mijn eerste dag!
@fiwen je zou idd bijna denken dat ze dit met opzet doet haha. Bedankt voor je knuffel. Ik vind het zo moeilijk, probeer het ook los te laten maar idd wat je zegt ik ben er het liefste voor haar.
Dimphna- Fluisteraar
Ik kan me heel goed voorstellen dat je je rot voelt hoor! Je wilt toch gewoon het liefst zelf voor je zieke kindje zorgen...
In ieder geval veel succes op je eerste werkdag, en beterschap voor je meisje!
In ieder geval veel succes op je eerste werkdag, en beterschap voor je meisje!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Dankje wel het is vandaag maar 4 uurtjes, vond ik al fijn even er weer rustig inkomen en nu helemaal
Dimphna- Fluisteraar
Ach wat vervelend dat ze uitgerekend vandaag dan ziek is. Dat zul je altijd zien.
Ik kan me voorstellen dat je het dan moeilijk vind om haar achter te moeten laten.
Gelukkig hoef je niet zo lang te werken.
Ik kan me voorstellen dat je het dan moeilijk vind om haar achter te moeten laten.
Gelukkig hoef je niet zo lang te werken.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Net een nieuwe baan
» Ik heb een nieuwe baan!
» Nieuwe baan!
» Moszkowicz definitief uit ambt gezet
» (Nieuwe) baan topic
» Ik heb een nieuwe baan!
» Nieuwe baan!