Ga jij terug of niet?
+27
kajaka88
Alex
Rush
Razz
Jeanette
Fortissimo
SarahKey
Theeleut
bolus26
Slakje
Gympie
Silke
CCC
rapa nui
Nyx
girli
Snoes
Atelier Madame
Parisienne
Linda
Minx
Bazinga
madam
Carmen_
TukTuk
Kowalski
Lejow
31 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ga jij terug of niet?
Als ik er bij thuiskomst achter kom en ook dan pas zie in de folder dat de actie enkel op vrijdag en zaterdag geldig is, dan ga ik niet terug. Dan heb ik jammer genoeg een fout gemaakt.
Maar mocht ik nog in de winkel staan en dus ook echt in de veronderstelling zijn dat de druiven 1 euro per stuk zijn, dan zou ik bij de servicebalie vragen hoe en wat. Hoor ik dan dat de aanbieding pas de volgende dag geldig is, dan laat ik ze staan en kom ik de volgende dag terug.
Maar mocht ik nog in de winkel staan en dus ook echt in de veronderstelling zijn dat de druiven 1 euro per stuk zijn, dan zou ik bij de servicebalie vragen hoe en wat. Hoor ik dan dat de aanbieding pas de volgende dag geldig is, dan laat ik ze staan en kom ik de volgende dag terug.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ja hoor, ik ga terug. Heb net in de winkel mijn kassabon al even snel gecontroleerd omdat er een extra aanbieding was in de winkel en die was niet verwerkt in de kassaprijs. Dus meteen bij de servicebalie een euro terug gevraagd. Net thuis de kassabon wat beter bekeken (ik scan de boodschappen altijd voor ConsumerClick dus vraag sowieso de kassabon mee) en baal er van dat 2 andere producten die in een aanbiedingvak stonden (2e voor de helft) ook niet verwerkt waren terwijl ik ze juist daarom had meegenomen. En als derde had ik producten meegenomen die in een vak met 50% korting stonden en ook dat was niet verwerkt. Dus bewaar de bon toch weer en vraag dit zaterdag na. Vind het ook wel idioot dat er op 1 kassabon zo veel dingen verkeerd berekend worden.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Nee, ik ga echt niet terug voor zoiets.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik scan altijd zelf, dus dan controleer ik meteen of de prijs klopt. Mocht ik al thuis zijn en zien dat er iets toch niet klopt, zou ik niet teruggaan of het moet echt een groot verschil zijn.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Ik zou niet teruggaan, maar ik snap je gevoel wel. Ik had een keer een zak chips gekocht en die was dubbel aangeslagen en daar zat ik toch wel even over in, haha. Maar ik ging niet terug, pech. Ik heb ook wel eens een gelukje, dus m'n karma keert het wel een keer uit.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Alleen als ik nog in de winkel ben ga ik eventjes terug, anders ben ik daar te lui voor.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
nee maar ik ben daar ook een mietje in
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben daar ook te laks in. Als ik bij dat soort dingen terug ga zal je altijd zien dat er inderdaad op het bord met kleine letters staat vermeld dat het dan en dan geldt.
Ik vind het wel een behoorlijk verschil zeg!
Ik vind het wel een behoorlijk verschil zeg!
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik controleer altijd de bon als ik nog in de winkel of bij de winkel sta. Ook weet ik meestal wel wat ik ongeveer kwijt ben en zomaar 3-4 euro duurder zou mij wel opvallen. Ik was dan ook terug gegaan. Vind het misleiding als het in de winkel al was afgeprijsd. (zelfs als er in kleine lettertjes onderstaan op welke dagen de aanbieding geld, zet het bord dan op vrijdagochtend erneer ipv donderdag)
Ik vind dat bij C1000 sowieso geniepig. Alle aanbiedingen gaan woensdag in (Waarom?) maar de producten liggen op dinsdag al in de winkel. Onwijs verwarrend.. Ik was wel terug gegaan.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Als ik in de buurt ben, ga ik wel terug. Anders laat ik het er bij zitten.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Nee ik zou niet terug gaan. Waarschijnlijk stond erop het 1,- euro bordje ook alleen op vrijdag en zaterdag. Dus het is dan gewoon mijn eigen schuld dat ik verkeerd heb gekeken.
Als je wel terug zou gaan dan krijg je waarschijnlijk je geld terug en je zal ze niet voor die 2 euro mee krijgen.
Als je wel terug zou gaan dan krijg je waarschijnlijk je geld terug en je zal ze niet voor die 2 euro mee krijgen.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Duuuhuuuude... Ik ben blond whahaha
Dit wordt de bekentenis van de eeuw.
Ik bekijk het bonnetje en zie dat de korting er onderaan de bon gewoon vanaf getrokken is..
Ik bekijk het bonnetje en zie dat de korting er onderaan de bon gewoon vanaf getrokken is..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Whahahaahhaahaha!Lejow schreef:Duuuhuuuude... Ik ben blond whahaha
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lekker bezig, Lejow!
Sinds ik dit topic gisteren las zie ik alleen maar de reclame over die druiven. Hij is zelfs op dit moment bezig, haha.
Edit: ik zou ook teruggaan overigens.
Sinds ik dit topic gisteren las zie ik alleen maar de reclame over die druiven. Hij is zelfs op dit moment bezig, haha.
Edit: ik zou ook teruggaan overigens.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Fortissimo schreef:Ik vind dat bij C1000 sowieso geniepig. Alle aanbiedingen gaan woensdag in (Waarom?) maar de producten liggen op dinsdag al in de winkel. Onwijs verwarrend.. Ik was wel terug gegaan.
Acties gaan op woensdag in, omdat vrijdag en zaterdag de drukste dagen zijn in de supermarkt. Zoals het voorheen was(aanbiedingen die begonnen op maandag) was zaterdag de laatste dag van de weekaanbiedingen. Op de laatste dag is er gewoon niet volop voorraad meer van de actie producten. Dan stel je dus op je drukste dagen ontzettend veel mensen teleur.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Lejow schreef:Duuuhuuuude... Ik ben blond whahaha
Hahahaha... Ach 85% van de mensen die terug komen met de mededeling dat de korting niet verrekend is moeten wij hierop wijzen. Dus of het aan het blond zijn ligt .
kajaka88- Prater
Haha ik had dat laatst ook. Ik had pizza's gekocht en de cassiere had er een teveel aangeslagen, en die er weer afgehaald. Dit was allemaal op de bon zichtbaar, nu dacht ik dus steeds dat ik er drie had betaald, en wilde ook terug gaan, na een aantal keer goed de bon bekeken te hebben, had ik er dus maar twee betaald. Lastige bonnen .
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Nav dit topic ben ik vandaag wel druiven gaan halen
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
kajaka88 schreef:Fortissimo schreef:Ik vind dat bij C1000 sowieso geniepig. Alle aanbiedingen gaan woensdag in (Waarom?) maar de producten liggen op dinsdag al in de winkel. Onwijs verwarrend.. Ik was wel terug gegaan.
Acties gaan op woensdag in, omdat vrijdag en zaterdag de drukste dagen zijn in de supermarkt. Zoals het voorheen was(aanbiedingen die begonnen op maandag) was zaterdag de laatste dag van de weekaanbiedingen. Op de laatste dag is er gewoon niet volop voorraad meer van de actie producten. Dan stel je dus op je drukste dagen ontzettend veel mensen teleur.
Nou de gemiddelde c1000 hier in de stad heeft op vrijdag echt geen voorrraad meer hoor en ze zetten ook overal op=op bij dus in dat geval heb je gewoon pech.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik ga morgen ook terug met mijn bonnetje.
Dinsdag stond er een display met Dolce Gusto capsules. Als je dan 3 pakken mee nam kreeg je een bewaarblik gratis.
Nu staan er alleen 4 dozen op mijn bonnetje! Is wel 5,-!
Dinsdag stond er een display met Dolce Gusto capsules. Als je dan 3 pakken mee nam kreeg je een bewaarblik gratis.
Nu staan er alleen 4 dozen op mijn bonnetje! Is wel 5,-!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Minx schreef:kajaka88 schreef:Fortissimo schreef:Ik vind dat bij C1000 sowieso geniepig. Alle aanbiedingen gaan woensdag in (Waarom?) maar de producten liggen op dinsdag al in de winkel. Onwijs verwarrend.. Ik was wel terug gegaan.
Nou de gemiddelde c1000 hier in de stad heeft op vrijdag echt geen voorrraad meer hoor en ze zetten ook overal op=op bij dus in dat geval heb je gewoon pech.
Dat zal dan aan die C1000's liggen. Wij krijgen gewoon vracht op vrijdag en zaterdag en ook actieproducten. Maar ik weet natuurlijk niet hoe dat bij andere C1000's is. Ik heb in ieder geval minder nee verkoop op zaterdag dan voorheen aan acties.
kajaka88- Prater
Ik weet niet beter dan dat de aanbiedingen op woensdag in gaan. Dat was bij de Hoogvliet, waar ik gewerkt heb, ook zo. Inderdaad vanwege het weekend. Mij ervaring met de C1000 hier is dat alles altijd keurig op voorraad is, dus als dat elders niet zo is dan ligt dat denk ik gewoon aan een slechte bestelling/bevoorrading van die winkel en doet er daar iemand gewoon niet zo goed z'n best
Gast- Gast
Overigens blijft de bevoorrading altijd een lastig iets. Je wilt niet te weinig bestellen ivm nee verkopen, maar teveel bestellen is ook niet wenselijk, supermarkten hebben het liefst zo min mogelijk voorraad in het magazijn staan.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Niet goed, geld terug.
» Storneren & recht om iets terug te sturen en niet te betalen
» Stelling; Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug.
» Tot hoeveel jaar terug kan belasting geld terug vorderen?
» Terug naar af of terug naar beter?
» Storneren & recht om iets terug te sturen en niet te betalen
» Stelling; Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug.
» Tot hoeveel jaar terug kan belasting geld terug vorderen?
» Terug naar af of terug naar beter?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: