Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(loop)fiets in de supermarkt/winkel

+3
xxjojootjexx
Floor
PiP
7 plaatsers

Ga naar beneden

(loop)fiets in de supermarkt/winkel Empty (loop)fiets in de supermarkt/winkel

Bericht  PiP di 26 feb 2013 - 2:53

Wat vinden jullie daarvan?
F mag dit niet van mij, maar ik zie wel eens kindjes die dit wel mogen.

Ik vind dat fietsen gewoon buiten horen, ik neem dan ook een slot mee en zet haar loopfiets vast als we naar binnen gaan en F pakt dan een klein winkelwagentje.
Erger me er verder niet aan ofzo, behalve pas toen een jochie razendsnel door de winkel ging.
We gaan zo boodschappen doen en F gaat dan ook op haar loopfiets, ze zei al: Ik mag wel op de fiets naar binnen, ander kindje mag dat ook. Dat vind ik er dan wel irritant aan. Leg ik F uit dat je niet met fietsen naar binnen mag, ziet ze een ander kindje wel gaan!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(loop)fiets in de supermarkt/winkel Empty Re: (loop)fiets in de supermarkt/winkel

Bericht  Floor di 26 feb 2013 - 2:55

lastig inderdaad als ze andere kindjes het wel ziet doen. Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht, woon ook erg ver van de supermarkt dus denk niet dat ik zou gaan met een loopfiets
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

(loop)fiets in de supermarkt/winkel Empty Re: (loop)fiets in de supermarkt/winkel

Bericht  PiP di 26 feb 2013 - 2:58

Ik heb eigenlijk geen idee hoelang het lopen is, ergens tussen de 5 en 10 minuten denk ik, valt wel mee dus! Ga het straks eens timen.
Pas is ze zelf gaan lopen met een eigen wandelwagen, maar dat net iets te ver voor dr, op de terugweg gaf ze aan dat ze moe was (loop)fiets in de supermarkt/winkel 561177

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 26 feb 2013 - 3:04

Nee, fietsen horen buiten. Hier mag ze ook alleen op de fiets mee als er nog iemand mee gaat zodat ze buiten kan blijven met de fiets en iemand erbij.
Ze is wel net met mij mee naar het centrum geweest met haar poppenwagen. Dat gaat goed en ze kijkt ook goed uit.

Gast
Gast

Bericht  Floor di 26 feb 2013 - 3:10

als ik zelf loop met hem in de kinderwagen doe ik er 30 minuten over (en dat moet je dan ook weer terug dus ik zou dat te ver vinden met loopfietsje denk ik nu).
Maar ik vind eigenlijk wel dat fietsen buiten horen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  xxjojootjexx di 26 feb 2013 - 3:18

Mijn kinderen mogen dat ook niet.
Broertje van jongen bij K uit de klas wel. Die mag niet meer dan zoveel meter op een dag lopen ivm heupafwijking.
Hij zit dus heel veel op zijn driewieler. Hij gaat dus ook op de fiets door de winkels. Is wel eens wat van gezegd tegen de moeder, maja hij mag ook niet meer in het winkelwagentje zitten, omdat hij daar te groot voor is.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tania di 26 feb 2013 - 3:27

J. is wel is mee geweest naar de supermarkt met z'n duwfietsje. Maar als hij zelf fietst of op de loopfiets mag het niet.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Gast di 26 feb 2013 - 3:31

Hier mag het niet in de supermarkten, al zal er vast een uitzondering worden gemaakt zoals bij het voorbeeld van jojootje.

Gast
Gast

Bericht  Liadan di 26 feb 2013 - 6:44

Mijn dochter mag van mij ook geen winkel in met haar loopfiets, ik neem ook een slot mee en zet de fiets dan buiten op slot.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Slakje di 26 feb 2013 - 6:48

Ik zie al horrormomenten van kindjes die met fiets de rayon met wijn en drank inrijden... Komt niet goed...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Gast di 26 feb 2013 - 7:48

Ik vind het eigenlijk heel irritant, maar aan de andere kant: ik heb zelf geen slot bij me en laat zijn loopfiets niet onbeheerd achter. Hij gaat dus wel met de loopfiets naar binnen. We hebben de afspraak dat hij niet vooruit gaat en naast het karretje blijft. Dit doet hij ook heel netjes. Andere mensen hebben er dus geen last van.

Met de fiets gaat hij overigens niet naar binnen. Die zet ik netjes bij de ingang neer.

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer di 26 feb 2013 - 7:57

S. gaat meestal op haar fiets mee als we boodschappen gaan doen maar zet altijd haar fiets op slot. Ze mag er niet mee de winkel in.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  PiP di 26 feb 2013 - 8:52

Ze heeft voorop haar stuur een tasje en daar zit een slot in, altijd bij de hand dus!
Zou hem ook nooit zo onbeheerd laten staan, dan zou ik hem eerder binnen in het zicht van de kassieres zetten.

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: