Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ook hier slaapproblemen, tips??

+15
piene1983
Flower_L
sandra
Bolleke
Razz
Dimphna
strawberry
Pommes
Linda
Tania
Tamagotchi
Niene
Twellie
Luce
Printje
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ook hier slaapproblemen, tips?? - Pagina 2 Empty Re: Ook hier slaapproblemen, tips??

Bericht  Bolleke di 26 feb 2013 - 6:40

Nee hoor, zo bedoel ik het niet, maar 2 keer per nacht wakker worden is niet zo veel. In combinatie met een baby is dat niet leuk, absoluut niet maar een "slechte slaper" is in mijn ogen iets anders.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook hier slaapproblemen, tips?? - Pagina 2 Empty Re: Ook hier slaapproblemen, tips??

Bericht  Lejow di 26 feb 2013 - 7:06

Haha, dat was dus een paar keer dat het zo niet bedoeld was :P

Nou ja, of je kind nou 1 keer per nacht wakker wordt al maanden lang, of 3 keer of 5 keer, het lijkt me allemaal even irritant en opbrekend eigenlijk.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tania di 26 feb 2013 - 7:09

Mij niet, als mijn kinderen twee keer per nacht wakker worden vind ik dat echt veel minder zwaar dan dat ze elk uur wakker worden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Lejow di 26 feb 2013 - 7:14

Tania schreef:Mij niet, als mijn kinderen twee keer per nacht wakker worden vind ik dat echt veel minder zwaar dan dat ze elk uur wakker worden.

Ja ok, dan kom je natuurlijk helemaal niet aan je eigen rust toe.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tania di 26 feb 2013 - 7:17

Lejow schreef:
Tania schreef:Mij niet, als mijn kinderen twee keer per nacht wakker worden vind ik dat echt veel minder zwaar dan dat ze elk uur wakker worden.

Je kan echt beter 5 keer achter mekaar binnen een half uur er uit moeten en dan verder de hele nacht kunnen slapen dan 5 keer verspreid over de nacht. Daarom is het voor Printje ook zo vervelend denk ik, elke keer als je net lekker ligt te slapen kun je er weer uit.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Lejow di 26 feb 2013 - 7:18

Tania schreef:
Lejow schreef:

Je kan echt beter 5 keer achter mekaar binnen een half uur er uit moeten en dan verder de hele nacht kunnen slapen dan 5 keer verspreid over de nacht. Daarom is het voor Printje ook zo vervelend denk ik, elke keer als je net lekker ligt te slapen kun je er weer uit.

Ja, dat klopt!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Steep di 26 feb 2013 - 7:22

Ik denk dat iedereen het anders ervaart. Al 1, 5 jaar wordt R. sowieso 2 keer per nacht wakker en dat vind ik slopend genoeg. Er is altijd wel een erger verhaal namelijk. Dat doet niks af aan het feit dat Printje en man het zwaar vinden zo met 2 kindjes en ze dus erg weinig slaap hebben 's nachts. Ik snap de reacties dan dus eigenlijk ook niet goed en ben het een met Lejow en Piene. Ik krijg hier ook een nare smaak van.

Ontopic. Heeft R. een klokje op zijn kamer? Je hebt speciale kleuterklokken geloof ik. Mijn zus heeft er 1 gekocht met 2 plaatjes erop, een slapend konijn en een spelend konijn. Als het nog nacht is licht het slapend konijn op en als het tijd is om op te staan licht het spelend konijn op. Zo kan hij in 1 oogopslag zien 'hoelaat' het is. En is het wat minder donke op zijn kamertje..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  munk di 26 feb 2013 - 7:53

Owww printje wat vervelend... ik zou inderdaad ook de siroop proberen, wie weet helpt het. We hebben er laatst over gesproken, maar aangezien hij momenteel zo aan jou hangt, wat gebeurd er als iemand anders hem naar bed toe brengt? B.v. oma of een andere bekende (oom/tante?)
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Bericht  Printje di 26 feb 2013 - 8:50

Ik snap dat niet iedereen het een probleem vindt maar wij dus wel na al meer dan een half jaar iedere nacht wakker worden van R. Het is namelijk geen normaal' peutergedrag dus in die zin is het zeker wel een probleem vind ik.

Het maakt het idd vooral zwaar omdat je dan net weer slaapt en dan weer wakker wordt van een vd twee.

Hij heeft idd een klokje maar dit werkt niet echt, we hebben net met hem gepraat en vertelt dat ook papa en mama slaap nodig hebben om leuke dingen etc te doen overdag. We hebben samen bedacht om met zijn knuffel te gaan knuffelen wanneer hij vannacht wakker wordt, dus ben benieuwd.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Sam di 26 feb 2013 - 9:25

Ik was ook zo rond de leeftijd van R, veel wakker en bij papa en mama willen zijn. Had ook net een zusje gekregen, dachten dat het daar aan lag.
Ouders kregen als tip om mijn bed te verzetten. En dat heeft gewerkt.
Schijnt iets met wateraders van doen te hebben.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Printje wo 27 feb 2013 - 2:55

Heb net van Valdispert ook iets gekocht speciaal voor meer rust in de nacht, ben zeer benieuwd, verwacht er maar niets van...

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: