Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij goed bereikbaar?

+41
Roxi3
loura
Mystique
Rouxxxe
SarahKey
Caresses
Arwyn
Sarah1985
CCC
SoGood
Sushi
Bazinga
Bacio
Lenthe
Tania
BlackPoint
Suus
applestar
Ella
RioolSpook
Japie
Kowalski
Caroow
Jeanette
rapa nui
Printje
Silke
SoCali
Blond
Slakje
Minx
Bliss
Mizz_S
Toet
Ragazza
Elliot
Chocolate Cookie
Shisha
Fortissimo
Rush
Lot
45 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ben jij goed bereikbaar? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij goed bereikbaar?

Bericht  Rouxxxe di 26 feb 2013 - 5:52

Ik ben op zich wel goed bereikbaar. Heb m'n mobieltje altijd wel in de buurt. Soms mis ik een oproep, of laat ik t gaan omdat ik b.v in gezelschap ben maar als t mogelijk is dan bel ik even terug. Via de sms ben ik iets slechter bereikbaar, als t dringend is sms ik vaak wel snel terug maar anders duurt t soms wel wat langer maar vaak wel dezelfde dag nog. Als iemand mij dringend nodig heeft kunnen ze beter bellen, maar dat weten de meeste mensen om me heen wel.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mystique wo 27 feb 2013 - 13:19

Ik ben niet altijd even goed bereikbaar nee, al kies ik daar soms ook bewust voor. Tijdens werktijd heb ik m'n telefoon vrijwel altijd aan, alleen niet fysiek bij me. Tijdens toiletbezoek kijk ik vaak even of ik ben gebeld, zo ook na afloop van een dienst. Op vrije dagen/weekenden wil het wel eens voorkomen dat ik de telefoon (bewust) uit laat, vooral om mezelf in die zin iets meer rust te gunnen.
Mystique
Mystique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  loura wo 27 feb 2013 - 19:09

Ik heb 24/7 mijn telefoon bij me maar telefonisch ben ik bar slecht bereikbaar. Ik kan als ik op mijn werk ben sowieso niet opnemen en als ik het nummer niet herken of het is een anoniem nummer dan neem ik niet op. Ik hou totaal niet van bellen dus ik bel alleen voor het noodzakelijke. Qua whatsapp, ping, sms, mail ben ik wel goed bereikbaar want die kan ik altijd wel even snel antwoorden tussen werk door.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Roxi3 wo 27 feb 2013 - 19:43

Ik ben goed bereikbaar. Ik heb altijd mijn telefoon bij de hand en hij staat dag en nacht aan. Op mijn werk staat mijn geluid wel uit maar dan hoor ik hem trillen en kijk ik altijd even wie het is. Als ik niet op kan nemen dan bel ik vrij snel terug.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Winegum vr 1 maa 2013 - 4:09

Het verbaast me echt hoeveel mensen er zo slecht bereikbaar zijn.
Misschien ben ik echt een uitzondering op de regel, maar zeker overdag als ik thuis ben, lijk ik wel vergroeid met mijn mobiele telefoon.

Ik draag mijn telefoon niet bij me als ik werk, dat vind ik vervelend en word ik snel door afgeleid. Maar als ik thuis ben staat het geluid eigenlijk altijd aan en ligt hij vlak bij mij. Als ik in bed lig heb ik het geluid wel altijd uit staan.

Als ik op visite ben ofzo dan heb ik het geluid wel vaak uit staan en zit hij in mijn tas. Dan ga ik er niet constant mee zitten spelen. Tenzij ik iets belangrijks verwacht.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Rovine vr 1 maa 2013 - 4:27

Hij staat vrijwel altijd op stil bij mij. Mag best spelen met mijn telefoon op mijn werk, maar vind het zelf vervelend als hij steeds piept. Als ik het druk heb draai ik hem gewoon om zodat ik het scherm niet zie. 's avonds gaat hij uit, rond 9 uur en vaak doe ik hem pas weer aan als ik op mijn werk ben. Voor noodgevallen hebben een paar mensen mijn vaste nummer. Werktelefoon is ook te googlen als het écht nodig is.
Heb net een nieuwe telefoon en heb die wel meer bij me dan voorheen. Dan belden mijn ouders soms ongerust mijn ex op omdat ik al een week de telefoon niet opnam. Lag hij onderin mijn tas.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lejow vr 1 maa 2013 - 4:36

Ik ben altijd bereikbaar, zeker sinds mijn vriend 4 jaar geleden onverwacht belde om te melden dat zijn moeder plotseling overleden was.
Daarnaast is er zoveel gaande bij mijn ouders, dat ik mijn mobiel altijd bij me heb. Dag en nacht.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Urban Naked vr 1 maa 2013 - 7:18

Ik vind mezelf goed bereikbaar. Op werkdagen gaat er wel eens een uurtje of 2 voorbij dat ik niet op m'n telefoon kijk want als ik lesgeef hou ik hem zoveel mogelijk in m'n tas.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: