Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij goed bereikbaar?

+41
Roxi3
loura
Mystique
Rouxxxe
SarahKey
Caresses
Arwyn
Sarah1985
CCC
SoGood
Sushi
Bazinga
Bacio
Lenthe
Tania
BlackPoint
Suus
applestar
Ella
RioolSpook
Japie
Kowalski
Caroow
Jeanette
rapa nui
Printje
Silke
SoCali
Blond
Slakje
Minx
Bliss
Mizz_S
Toet
Ragazza
Elliot
Chocolate Cookie
Shisha
Fortissimo
Rush
Lot
45 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij goed bereikbaar? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij goed bereikbaar?

Bericht  Kowalski ma 25 feb 2013 - 1:14

Ik ben slecht bereikbaar. Ik kijk wel regelmatig op mijn telefoon en als ik het nummer ken bel ik terug (en soms als ik het niet ken en nieuwsgierig ben ook Ben jij goed bereikbaar? - Pagina 2 827601). Maar bijvoorbeeld 's avonds, drie keer in de week train ik van 18u tot 21u en dan ben ik dus ruim drie uur niet te bereiken. Ik heb dan ooit een hoop gemiste oproepen en Whatsappjes van mensen die geïrriteerd zijn dat ik niet op neem. Sorry hoor, laat mij ook even mijn ding doen, ik hoef toch niet 24/7 bereikbaar te zijn?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Japie ma 25 feb 2013 - 1:24

Ik ben over het algemeen goed bereikbaar. Op het werk staat mijn mobiel gewoon aan en als het kan neem ik hem op. Thuis ligt hij meestal op tafel of op de bank. Soms ben ik net te laat, maar dan bel ik gelijk terug.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 25 feb 2013 - 1:33

Ik ben goed te bereiken, heb mijn telefoon 24/7 aan/bij me, ook omdat ik op mijn werk bereikbaar moet zijn en we geen werk telefoons hebben. Ik neem nummers die ik niet ken niet altijd op, en als het me op een bepaald moment niet uitkomt neem ik ook niet op, en bel ik op een moment dat het mij wel uitkomt terug dezelfde dag, of ik stuur een bericht.

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook ma 25 feb 2013 - 1:36

Nee, ben niet goed bereikbaar. Onbekende nummers neem ik niet op, tenzij ik bijvoorbeeld iets belangrijks verwacht. En als ik geen zin heb in iemand neem ik ook niet op. Ook smsjes en whatsappjes beantwoord ik niet wanneer ik daar geen zin in heb.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ella ma 25 feb 2013 - 1:52

Ik ben goed bereikbaar. Als ik aan het werk ben dan ligt hij naast me. Ik kan dus vrijwel gelijk terug bellen als er iets is.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  applestar ma 25 feb 2013 - 5:42

Ik ben altijd goed bereikbaar.
Heb alleen soms als hij op stil staat, dat ik net te laat ben en terug moet bellen.
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Suus ma 25 feb 2013 - 5:45

Goed genoeg Wink Als ik aan het werk ben, ben ik niet bereikbaar. Heb mijn telefoon wel aanstaan, dus zie na het werk of in mijn pauze wel of ik nog populair ben geweest. Valt meestal tegen Laughing Na mijn werk zet ik het geluid weer aan, maar als ik bezoek heb of ergens ben, zet ik ook mijn geluid uit. Ik bel wel terug na de afspraak dan.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  BlackPoint ma 25 feb 2013 - 7:00

Over het algemeen ben ik wel goed bereikbaar. Ik probeer meestal bekende nummers op te nemen,
op mijn werk kan ik de telefoon niet opnemen en staat geluid uit, ik zie dan wel dat iemand belt, als het heel dringend is kan ik daarna wel terugbellen of ik stuur een berichtje dat ik even niet op kan nemen en vraag wat er is. Onbekend of geheimnummer neem ik niet snel op, als het voor hun dringend is spreken ze maar een voicemail in.
BlackPoint
BlackPoint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 115
Registratiedatum : 22-02-13

Bericht  Gast ma 25 feb 2013 - 7:03

Ik ben onder werktijd niet bereikbaar. Mijn telefoon ligt dan op stil in mijn bureaula. Als ik niet werk, ben ik goed bereikbaar.

Gast
Gast

Bericht  Tania ma 25 feb 2013 - 7:06

Ik ben vaak slecht bereikbaar. De huistelefoon neem ik meestal wel op als ik hem hoor maar als ik even bezig ben laat ik hem ook rustig gaan. Mijn mobiel staat vaak op stil of ik hoor hem niet. Op mijn werk staat hij vaak op stil maar dan kijk ik wel regelmatig of er iemand gebeld heeft of een berichtje gestuurd heeft omdat dat dan over de kinderen kan gaan.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Lenthe ma 25 feb 2013 - 7:10

Ik ben heel goed bereikbaar.. Op mijn werk ligt mijn telefoon naast mijn computer en als ik geen bijzonders heb, neem ik gewoon op. Dat vindt mijn leidinggevende helemaal niet erg. Ook thuis heb ik mijn telefoon altijd bij me, mijn iPhone wijkt geen moment van mijn zijde Wink
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom sommige mensen onbekende nummers niet beantwoorden. Wat is daar de reden voor? (ik zou eigenlijk ook veel te nieuwsgierig zijn om niet op te nemen. Wil toch weten wie er belt Wink)

Ik vind mensen die nooit bereikbaar zijn trouwens heel vervelend. Dan wacht je op een reactie op een bericht of heb je al 2x gebeld en hoor je maar niks. Kleine moeite toch om even te reageren, denk ik dan
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Bacio ma 25 feb 2013 - 7:16

Mijn telefoon staat altijd op stil. Als ik uit eten ben of in de kroeg kijk ik nooit op m'n telefoon. Als ik lekker thuis aan het relaxen ben neem ik ook niet op. Jammer dan dat dat egoistisch is.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Bazinga ma 25 feb 2013 - 7:25

Suuperslecht. En da's weer slecht van mij.. Maar ik heb een pleurishekel aan ringtones en schrik altijd als m'n telefoon afgaat met trilfunctie, dus alles staat uit Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Shisha ma 25 feb 2013 - 8:03

Maar voor de mensen die zo slecht bereikbaar zijn, vindt jullie omgeving dat nooit vervelend dan?

Van mijn vriendinnen vind ik het niet zo erg want het is meestal toch niet belangrijk wanneer ik hun bel/whatsapp maar van mijn man vind ik het echt heel erg irritant. Het is nu al 2x voorgekomen dat het belangrijk was en hij gewoon zijn geluid uit heeft staan en dus niet bereikbaar is. En dat is gewoon vervelend en ik vind het gewoon een beetje eng nu ik zwanger ben.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Caroow ma 25 feb 2013 - 8:06

Shisha schreef:Maar voor de mensen die zo slecht bereikbaar zijn, vindt jullie omgeving dat nooit vervelend dan?

Van mijn vriendinnen vind ik het niet zo erg want het is meestal toch niet belangrijk wanneer ik hun bel/whatsapp maar van mijn man vind ik het echt heel erg irritant. Het is nu al 2x voorgekomen dat het belangrijk was en hij gewoon zijn geluid uit heeft staan en dus niet bereikbaar is. En dat is gewoon vervelend en ik vind het gewoon een beetje eng nu ik zwanger ben.

Ja ik weet wel dat sommige vriendinnen het niet zo leuk vinden.. Maar als er echt iets is dan kunnen ze altijd op de huistelefoon bellen of mijn vriend bellen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bazinga ma 25 feb 2013 - 8:12

Als er iets aan de hand is, zet ik 't geluid wel aan. Afgelopen maanden heeft m'n toestel met 't volume op maximaal onder m'n kussen gelegen, omdat m'n beste vriendin een moeilijke tijd doorgaat.

En verder is m'n omgeving 't wel gewend. Mam ergert zich eraan, maar ik check m'n telefoon zo regelmatig, dat ik ook binnen no-time terug bel. En vriendinnen proberen 't niet eens meer, die whatsappen me wel.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Sushi ma 25 feb 2013 - 8:14

Ik ben eigenlijk altijd bereikbaar. Ik neem vrijwel altijd op en anders bel ik terug. Op WhatApp-berichten reageer ik ook altijd snel.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  SoGood ma 25 feb 2013 - 8:15

Ik ben selectief goed bereikbaar.

Voor mijn vriend, zus, moeder, vader, opa's en oma's ben ik goed bereikbaar. Verder spreken ze m'n voicemail maar in als het even niet uitkomt.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Shisha ma 25 feb 2013 - 8:20

Caroow schreef:
Shisha schreef:Maar voor de mensen die zo slecht bereikbaar zijn, vindt jullie omgeving dat nooit vervelend dan?

Ja ik weet wel dat sommige vriendinnen het niet zo leuk vinden.. Maar als er echt iets is dan kunnen ze altijd op de huistelefoon bellen of mijn vriend bellen.

Maar dan ben jij in principe wel gewoon bereikbaar als het echt moet. Ik doel meer op de mensen die na het werk vergeten hun geluid weer aan te zetten en hun telefoon onderin de tas laten zitten en de rest van de dag niet meer op hun mobiel kijken.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  CCC ma 25 feb 2013 - 8:23

Ik ben slecht bereikbaar, heb mijn telefoon altijd op stil staan en mis de oproepen dus 9 van de 10 x altijd. Familie en vrienden hebben mijn werktelefoonnummer voor noodsituaties maar is gelukkig nooit nodig. Ik check wel regelmatig whatsappjes enzo, maar dat versta ik trouwens niet onder bereikbaarheid.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Bacio ma 25 feb 2013 - 8:37

Caroow schreef:

Als ik met vriendinnen ben, ben ik met hun. Ik zit dan dus niet de hele tijd op m'n telefoon te staren. Dat ik dan een aantal belletjes mis, tsja. Ik bel wel terug als ik op de fiets naar huis zit. Als mijn omgeving zich daaraan stoort moeten ze dat vooral doen. Ik vind het mateloos irritant altijd maar bereikbaar te moeten zijn voor alle onzin dat men me wil vertellen.
Ik verwacht als ik met iemand ben, dat diegene dan niet lekker gaat zitten bellen terwijl wij samen zijn. Als het echt iets dringends is oke, maar 9 vd 10 keer gaat t nergens over. Dan wacht diegene maar even.

Edit: zelfde geld voor vriend, familie en collega's.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Sarah1985 ma 25 feb 2013 - 8:45

ik heb sinds mijn vader plotseling in het ziekenhuis kwam en ik niet bereikbaar was. Altijd mijn telefoon bij me dag en nacht
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Arwyn ma 25 feb 2013 - 8:51

Meestal ben ik wel goed te bereiken, maar als ik aan het werk ben, neem ik gewoon niet op. Vind dat ook niet netjes om te doen. Als het belangrijk is, belt iemand wel weer of stuurt hij/zij een berichtje.
's Nachts staat mijn telefoon op stil, dus dan zie ik pas de volgende ochtend of iemand gebeld heeft/een berichtje heeft gestuurd.
Heb eerlijk gezegd ook nog nooit te horen gekregen dat ik slecht te bereiken ben.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Caresses ma 25 feb 2013 - 19:13

Ik doe het hetzelfde als jij, alleen dan zonder voornemen om beter bereikbaar te zijn. Dat ik een mobiel heb, betekent nog niet dat ik daarom maar a la minute altijd bereikbaar moet zijn.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  SarahKey ma 25 feb 2013 - 19:57

Ik ben slecht bereikbaar. Ik heb niets met mijn mobiel. Kom er soms op vrijdag achter dat hij nog ergens in mijn werktas zit. En dinsdag is mijn laatste werkdag Ben jij goed bereikbaar? - Pagina 2 394967 Ik ben beter bereikbaar via mail of gewoon de huistelefoon.
En als mensen dat vervelend vinden, so be it. Kan ik niets aan doen dat een ander dat vervelend vind. Dan bellen ze maar op de huistelefoon.
Mijn man is beter bereikbaar. Toen ik hoogzwanger rondwaggelde had hij zelfs 2 mobieltjes bij zich. Voor als hij de 1 niet hoorde Ben jij goed bereikbaar? - Pagina 2 394967
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: