Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij goed bereikbaar?

+41
Roxi3
loura
Mystique
Rouxxxe
SarahKey
Caresses
Arwyn
Sarah1985
CCC
SoGood
Sushi
Bazinga
Bacio
Lenthe
Tania
BlackPoint
Suus
applestar
Ella
RioolSpook
Japie
Kowalski
Caroow
Jeanette
rapa nui
Printje
Silke
SoCali
Blond
Slakje
Minx
Bliss
Mizz_S
Toet
Ragazza
Elliot
Chocolate Cookie
Shisha
Fortissimo
Rush
Lot
45 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij goed bereikbaar? Empty Ben jij goed bereikbaar?

Bericht  Lot zo 24 feb 2013 - 23:37

En dan bedoel ik vooral via de telefoon (bellen). Ik ben slecht bereikbaar vinden mensen, nu is het zo dat als ik werk mijn telefoon op stil staat en in mijn tas of kluisje zit. In de pauze check ik dan even wie er gebeld/gewhatsappt heeft. Als ik thuis kom staat mijn telefoon vaak nog op stil, en soms laat ik hem ook nog is in mijn tas zitten, waardoor ik nog steeds telefoontjes mis. Dan is het óók nog zo, dat als mijn telefoon voor mij ligt en ik ben ergens mee bezig/met mijn vriend aan het praten ben, ik ook niet altijd zin heb om op te nemen. Ik denk dan als het echt belangrijk is bellen ze nog wel een keer of sturen een mailtje/whatsappje. Dit is vooral als ik thuis kom van mijn werk ik wil dan even ontspannen/met rust gelaten worden.

Eigenlijk was mijn goede voornemen van 2013 om beter bereikbaar te zijn, ik vind het dan ook best wel egoistisch om de telefoon niet op te nemen, maar aan de andere kant denk ik, ik heb er geen zin in, dus ik doe het niet.

Hoe zijn jullie hier in?
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij goed bereikbaar? Empty Re: Ben jij goed bereikbaar?

Bericht  Rush zo 24 feb 2013 - 23:38

Als ik mijn telefoon hoor, dan neem ik op ja. En anders bel ik direct terug.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Fortissimo zo 24 feb 2013 - 23:41

Ik ben goed bereikbaar. Neem eigenlijk altijd wel op, tenzij dit niet mogelijk is of ik heb er geen zin in. Ik heb altijd mijn mobiel in de buurt, en hij slingert meestal niet ergens onder in mijn tas (zou ook doodzonde zijn, straks gaat hij kapot!).
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Shisha zo 24 feb 2013 - 23:43

Ik heb mijn telefoon op mijn werk ook in een kluisje liggen. Die mogen wij niet bij ons dragen. In de pauzes kijk ik dan of ik nog berichtjes heb.
Thuis ben ik bijna altijd wel goed bereikbaar. Ik zet meestal gelijk mijn geluid weer aan alsik thuis kom en ik neem meestal wel op of ik bel diezelfde avond nog terug.

Mijn man is heel erg slecht bereikbaar en daar kan ik mij best aan ergeren. Hij vergeet 9 van de 10x zijn geluid weer aan te zetten of zit te gamen met zijn koptelefoon op waardoor hij niks hoort. En hij kijkt dan ook rustig uren niet op zijn telefoon.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Chocolate Cookie zo 24 feb 2013 - 23:43

Ik ben ook goed bereikbaar. Neem altijd op of ik bel snel terug.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Elliot zo 24 feb 2013 - 23:46

Ik ben goed bereikbaar, alleen mijn geluid staat altijd uit en de trilfunctie ook (teamleider op werk houdt niet zo van mobieltjes), dus als ik niet zie dat ik gebeld wordt merk ik het niet. Maar ik kijk regelmatig op mijn telefoon, dus dan bel ik direct terug.
Thuis ben ik trouwens minder goed bereikbaar, dan zit mijn telefoon vaak nog in mijn tas en merk ik dus niet dat ik gebeld word. Ik probeer nu altijd eraan te denken mijn geluid weer aan te zetten na mijn werkdag.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Lot zo 24 feb 2013 - 23:57

Ik vergeet dus ook het geluid weer aan te zetten. Als ik vertrek vanuit mijn werk kijk ik altijd even op mijn telefoon. Maar daarna kan ik er dus uren niet meer op kijken, tot dat ik weer naar bed ga, dan moet ik namelijk mijn wekker zetten.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Ragazza ma 25 feb 2013 - 0:00

Ik ben een ramp wat telefoontjes en berichtjes betreft. Ik heb mijn tel. eigenlijk altijd op stil staan. Op mijn werk sowieso, in de auto hoor ik dat ding toch niet omdat ik de radio altijd aan heb en thuis vergeet ik mijn tel. vaak uit de tas te halen. De tas staat in het halletje dus als ik in de woonkamer zit, hoor ik mijn telefoon niet.

Dus ik word zo onderhand eigenlijk bijna niet meer gebeld, gesmst en gewhatsappt want mensen weten dat het geen zin heeft Ben jij goed bereikbaar? 394967

Waarom heb ik eigenlijk een mobiele telefoon? scratch
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  Toet ma 25 feb 2013 - 0:04

Ik heb mijn telefoon wel altijd bij me maar geluid + trillen uit dus vaak merk ik niet dat ik word gebeld. Ik bel wel altijd terug trouwens, privénummers neem ik vaak niet op (deed ik eerst wel maar de laatste tijd word ik heel vaak door privénummers gebeld en ik vind het eng haha)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Mizz_S ma 25 feb 2013 - 0:05

Als ik op mn werk ben niet, ik mag dan ook niet eens bereikbaar zijn overigens, ik neem dus ook nooit op. Ik heb mn telefoon wel in mn broekzak vaak (op stil), dus smsjes zie ik soms wel als ik tussendoor kijk maar ook niet altijd. In de pauze sms ik wel terug, terugbellen doe ik vrijwel nooit, dat doe ik dan na het werk of helemaal niet. Thuis neem ik meestal wel op als ik gebeld wordt, maar soms merk ik het niet want dan vergeet ik mn geluid aan te zetten. We hebben geen huistelefoon dus als ik niet opneem is het gewoon pech.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast ma 25 feb 2013 - 0:05

Nee, ik ben niet erg goed bereikbaar. Maar daar kies ik ook voor. Op verschillende manieren:

- nummers die ik niet ken, antwoord ik niet. Mensen kunnen altijd een voicemail of bericht sturen als ze me echt willen spreken.
- ik heb mijn telefoon vaak op stil staan, vooral als ik niet gestoord wil worden. Dan hoor ik 'm dus gewoon niet. Ik probeer aandacht te hebben voor waar ik mee bezig ben en een telefoon stoort die aandacht.

Vroeger had je een huistelefoon en werd je daar op gebeld. Dat gebeurde veel minder en soms was er wel eens niemand thuis. Die situatie probeer ik nu voor mezelf te creëren. Anders blijf je bezig.

Gast
Gast

Bericht  Lot ma 25 feb 2013 - 0:10

Dat laatste vind ik dus ook Rood. Maar ik vind het wel lastig, want ik wil aan de ene kant wel goed bereikbaar zijn (ik vind het zelf ook fijn als iemand opneemt), maar aan de andere kant wil ik niet altijd in dienst zijn van mijn telefoon. Ik HOEF toch niet perse op te nemen? Trouwens als ik dan toch wel eens opneem, ben ik veel minder oplettend in het gesprek, of niet zo enthousiast, dat is toch ook minder leuk voor de andere persoon.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Bliss ma 25 feb 2013 - 0:11

Ik heb bijna altijd het geluid van mijn telefoon uit staan, dus ben in die zin niet echt goed bereikbaar. Nu bel ik sowieso niet zo vaak, ik hou er niet van en zet het geluid eigenlijk alleen aan als ik een telefoontje verwacht. Anders bel ik zelf wel weer terug. Verder ben ik wel redelijk telefoonverslaafd en hij ligt dus meestal wel in de buurt en dan kijk ik er wel regelmatig op.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Minx ma 25 feb 2013 - 0:13

Ik ben vrij goed te bereiken. Als ik een oproep mis bel ik zo snel mogelijk weer terug.
Tenzij het mijn werk is en ze hebben geen voicemail ingesproken. In het weekend weet ik wie er gebeld heeft maar door de week kan ik gebeld zijn door zo veel verschillende mensen inclusief verschillende locaties en ik zie dan maar 1 naam. Heb ook tegen de planner gezegd van spreek de voicemail in want wij kunnen er zo niets mee.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast ma 25 feb 2013 - 0:14

Lot schreef:Dat laatste vind ik dus ook Rood. Maar ik vind het wel lastig, want ik wil aan de ene kant wel goed bereikbaar zijn (ik vind het zelf ook fijn als iemand opneemt), maar aan de andere kant wil ik niet altijd in dienst zijn van mijn telefoon. Ik HOEF toch niet perse op te nemen? Trouwens als ik dan toch wel eens opneem, ben ik veel minder oplettend in het gesprek, of niet zo enthousiast, dat is toch ook minder leuk voor de andere persoon.
Jij bepaalt hoe je met je telefoongebruik omgaat, daar is geen speciale regel voor. Wat ik wel altijd probeer en netjes vind, is om binnen 24 uur iets van me te laten horen. Maar dat gaat ook niet altijd. Don't punish yourself for it. Wink

Gast
Gast

Bericht  Minx ma 25 feb 2013 - 0:14

Rood schreef:Nee, ik ben niet erg goed bereikbaar. Maar daar kies ik ook voor. Op verschillende manieren:

- nummers die ik niet ken, antwoord ik niet. Mensen kunnen altijd een voicemail of bericht sturen als ze me echt willen spreken.
- ik heb mijn telefoon vaak op stil staan, vooral als ik niet gestoord wil worden. Dan hoor ik 'm dus gewoon niet. Ik probeer aandacht te hebben voor waar ik mee bezig ben en een telefoon stoort die aandacht.

Vroeger had je een huistelefoon en werd je daar op gebeld. Dat gebeurde veel minder en soms was er wel eens niemand thuis. Die situatie probeer ik nu voor mezelf te creëren. Anders blijf je bezig.

dit matcht niet helemaal he Wink vroeger had je ook geen nummer herkenning.

Dat is trouwens ook wel iets wat ik niet snap waarom niet opnemen als je een nummer niet kent. Vroeger kon dat toch ook niet.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Slakje ma 25 feb 2013 - 0:17

Mijn gsm staat het meestal uit of ik ben hem kwijt, ik ben absoluut niet goed bereikbaar en eigenlijk vind ik het best zo. De mensen die me echt nodig hebben bellen/smsen dan naar mijn vriend of sturen me iets op Facebook. Tenzij ik een telefoontje verwacht natuurlijk, dan heb ik mijn gsm bij me.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Gast ma 25 feb 2013 - 0:22

Ik ben slecht bereikbaar. Tenzij ik echt iets verwacht natuurlijk. Mijn telefoon staat eigenlijk altijd op stil (sowieso op m'n werk). En dan wil ik ook nog wel eens vergeten om erop te kijken. Dus als je mij om 9:00 's ochtends belt of appt, zie ik dat meestal pas rond 17:15, als ik onderweg ben naar huis.

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 25 feb 2013 - 0:24

Ik ben goed bereikbaar. Ligt altijd naast me op mijn bureau, wel op stil, maar als ik gebeld wordt dan zie ik het doorgaans wel. Overigens word ik niet zoveel gebeld dus zo vaak komt het niet voor.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  SoCali ma 25 feb 2013 - 0:46

Op mijn werk staat de mijne ook op stil. Kijk in mijn pauze en reageer dan wel op berichtjes. Mocht er echt iets dringends zijn dan kunnen ze me bellen op mijn werk. Zodra ik klaar ben met werken zet ik mijn geluid wel weer aan. En als ik thuis kom ligt mijn telefoon op tafel ofzo. Ik bel niet vaak, gebruik meestal whatsapp maar ik woon alleen en heb geen huistelefoon en ik wil gewoon goed bereikbaar zijn mocht er iets aan de hand zijn.
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Silke ma 25 feb 2013 - 1:00

Ik ben redelijk bereikbaar. Op mijn werk kan ik gebeld worden op de vaste lijn daar als het echt belangrijk is, mijn mobiele telefoon heb ik dan uitstaan. Meestal staat mijn telefoon op de stille stand, als ik zie dat iemand gebeld heeft, bel ik terug of stuur ik een berichtje.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Printje ma 25 feb 2013 - 1:04

Op mijn werk staat hij op stil in mijn tas en kijk ik in de pauzes, thuis heb ik hem altijd wel in de buurt liggen en ben dan dus wel goed bereikbaar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  rapa nui ma 25 feb 2013 - 1:09

Ik ben bereikbaar via een huistelefoon of de telefoon op mijn werk (mijn moeder belt me daar nog wel eens en anders iemand als het echt dringend is). Ik gebruik mijn antieke mobiel alleen als ik een dag weg ga, heb hem normaal niet bij me. Verder ben ik te bereiken via email. Op mijn huistelefoon kan ik ook zien wie er belt, als dit telefonisch verkopers zijn dan neem ik alleen op als ik daar zin in heb, af en toe is er nl. wel een leuke aanbieding.

Ik vind dit wel voldoende, alhoewel anderen het wel eens lastig vinden. Ik wil en hoef niet altijd en overal door mensen bereikt te worden, vind het nu wel lekker rustig.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Jeanette ma 25 feb 2013 - 1:09

Ik heb altijd als ik aan het werk ben mijn geluid op stil staan. Als ik dan klaar ben met werken, bel ik gelijk even terug. Verder ben ik wel goed bereikbaar.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Caroow ma 25 feb 2013 - 1:09

Mijn telefoon zwerft altijd ergens in huis met het geluid uit, ik vergeet dan vaak er op te kijken. Als ik geen zin heb in bellen dan neem ik nummers die ik niet ken ook niet op, alleen de huistelefoon neem ik altijd op.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: