Borstvoedingvraagje
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Borstvoedingvraagje
Ik ben weer even onzeker.
Dochter is nu bijna 2 maanden. Ze drinkt ongeveer 6 x per dag. Sinds gister drinkt ze heel vaak maar 1kant en dan ook maar 5 minuten. Nu vind ik die 5 minuten niet erg, maar mijn andere borst staat dan bijna op springen. Hierdoor moet ik elke x 1 kant kolven waar ik eigenlijk niet op zit te wachten.
Ik vraag me dan af of ze wel genoeg heeft na 5 minuten, maar ze is wel tevreden en slaapt goed. Nu ligt ze bijvoorbeeld in de box te kletsen.
Is t verstandig om dan de andere kant te kolven of moet ik haar straks gewoon weer aanleggen?
Hopelijk kan iemand me advies geven..
Dochter is nu bijna 2 maanden. Ze drinkt ongeveer 6 x per dag. Sinds gister drinkt ze heel vaak maar 1kant en dan ook maar 5 minuten. Nu vind ik die 5 minuten niet erg, maar mijn andere borst staat dan bijna op springen. Hierdoor moet ik elke x 1 kant kolven waar ik eigenlijk niet op zit te wachten.
Ik vraag me dan af of ze wel genoeg heeft na 5 minuten, maar ze is wel tevreden en slaapt goed. Nu ligt ze bijvoorbeeld in de box te kletsen.
Is t verstandig om dan de andere kant te kolven of moet ik haar straks gewoon weer aanleggen?
Hopelijk kan iemand me advies geven..
Eva1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 144
Registratiedatum : 20-02-12
Re: Borstvoedingvraagje
Heeft ze wel gewoon goede plasluiers? Het kan natuurlijk ook dan ze nu sneller drinkt? en voorheen wat langzamer. Dus dat ze haast wel ongeveer hetzelfde binnenkrijgt?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Door elke keer die andere kant te kolven hou je de productie zelf hoog. Als je kindje tevreden is, lijkt het mij prima. Ik zou niet meer de andere borst kolven, dan voelen ze als het goed is vanzelf wat minder gespannen aan.
Misschien drinkt ze nu sneller. En anders gaat ze vanzelf weer meer drinken en wordt je productie vanzelf weer opgehoogd
Misschien drinkt ze nu sneller. En anders gaat ze vanzelf weer meer drinken en wordt je productie vanzelf weer opgehoogd
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik denk idd dat ze sneller drinkt Ella.. ze heeft verder goede plasluiers, dus daar is niks mis mee.
Juutjepetuutje: dus niet kolven en dan de volgende voeding die kant geven die ze nu niet dronk? Maar t doet nu best zeer.. dus daar moet ik gewoon ff doorheen ofzo? Want echt lekker voelt t niet..
Juutjepetuutje: dus niet kolven en dan de volgende voeding die kant geven die ze nu niet dronk? Maar t doet nu best zeer.. dus daar moet ik gewoon ff doorheen ofzo? Want echt lekker voelt t niet..
Eva1985- Fluisteraar
Als je er geen last van hebt niet kolven, anders even de druk eraf kolven om een borstontsteking te voorkomen.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Okee heb uiteindelijk niet gekolfd. Het voelde wel gespannen, maar deed niet echt zeer.Teddyaapje schreef:Als je er geen last van hebt niet kolven, anders even de druk eraf kolven om een borstontsteking te voorkomen.
Ze kwam nu zelf en heeft nu weer 2 kanten gedronken..
En op dit moment ligt ze in de box haar luier vol te poepen.. gaat gepaard met een hoop gekreun en gesteun
Eva1985- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: