Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eerste keer psz, trots! Toch ook nog een vraag!

+10
Puggle
Razz
PapillonRose
Smaragdje
Snoes
Ella
Jezzie
mauwmauw
Twellie
Linda
14 plaatsers

Ga naar beneden

Eerste keer psz, trots! Toch ook nog een vraag! Empty Eerste keer psz, trots! Toch ook nog een vraag!

Bericht  Linda zo 24 feb 2013 - 21:35

Even een trots momentje delen hoor. Vanmorgen mocht dochter voor het eerst naar de psz. Twee weken geleden is ze al een keer wezen wennen, maar toen ben ik er heel de tijd bij gebleven.
Ik was net ook even gebleven, maar ze was al gelijk met andere kindjes aan het spelen. Dus ben ik naar haar toe gegaan en gezegd dat ik even weg ging en haar straks weer kom halen. "Oké, doei!", zei ze. En toen ging ze weer verder spelen.

Ik had niet verwacht dat het zo goed zou gaan. Ik ben echt super trots! Very Happy
Het is de week van de mijlpalen. Afgelopen weekend is ze voor het eerst uit logeren geweest, dat ging ook al zo goed.

Hoe is het met alle andere kindjes van hier die ook naar de psz gaan?

Even nog een vraag. Ben benieuwd of jullie dit herkennen...
Het heeft toch allemaal een diepe indruk op haar achtergelaten. Ze was helemaal overprikkeld toen we thuis kwamen. Eigenlijk was ze moe, maar ze was zo onrustig dat slapen niet lukte. De rest van de dag was ze super hyper en baldadig. Ze is altijd wel druk, maar zo herkende ik haar niet.
Het slapen vanavond was ook een drama, terwijl dat eigenlijk de laatste weken super goed ging. Ze was aan het huilen en druk aan het doen en ze kon niet gekalmeerd worden. Echt hysterisch was ze. Het duurde echt super lang eer ze sliep. Ik heb haar zelfs voor het eerst een melatonine tabletje gegeven...
Is dit gedrag herkenbaar? Ik vond het echt heftig!

Laatst aangepast door Linda op ma 25 feb 2013 - 8:39; in totaal 2 keer bewerkt

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste keer psz, trots! Toch ook nog een vraag! Empty Re: Eerste keer psz, trots! Toch ook nog een vraag!

Bericht  Twellie zo 24 feb 2013 - 21:36

Wat goed zeg Very Happy. En fijn dat ze het er zo naar haar zin heeft dat je gewoon weg kan gaan.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Eerste keer psz, trots! Toch ook nog een vraag! Empty Re: Eerste keer psz, trots! Toch ook nog een vraag!

Bericht  mauwmauw zo 24 feb 2013 - 21:39

Wat goed! Zeker trots zijn.
V heeft deze week vakantie. Maar het gaat met hem goed op de psz.alleen met weg gaan is t snikken. Ben benieuwd hoe het na de vakantie zal gaan.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Linda zo 24 feb 2013 - 21:42

Hier was het vorige week vakantie. Daarom was het handig om vanaf vandaag voor het eerst te gaan.
Hoe lang gaat V inmiddels erheen? Is het snikken gelijk over zodra je weg bent?

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Jezzie zo 24 feb 2013 - 21:56

Wat fijn dat het zo goed ging en je gewoon weg kon!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Ella zo 24 feb 2013 - 22:12

Wat goed zeg! Dan maakt het voor jezelf ook een stuk makkelijker
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Snoes zo 24 feb 2013 - 22:17

Wat goed van je dochter! Lijkt me voor jou ook een stuk gemakkelijker om haar daar dan achter te laten.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Linda zo 24 feb 2013 - 22:18

Ja zeker weten! Als ze was gaan huilen dan was ik waarschijnlijk mee gaan huilen. laughcry

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  mauwmauw zo 24 feb 2013 - 22:40

Linda schreef:Hier was het vorige week vakantie. Daarom was het handig om vanaf vandaag voor het eerst te gaan.

Ja zodra ik weg ben is het over.kijk dan even door het raam en dan is hij alweer aan het spelen. Hij gaat vanaf begin december
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Smaragdje zo 24 feb 2013 - 22:55

Fijn dat het goed ging Linda!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Linda zo 24 feb 2013 - 22:57

mauwmauw schreef:
Linda schreef:Hier was het vorige week vakantie. Daarom was het handig om vanaf vandaag voor het eerst te gaan.

Ja zodra ik weg ben is het over.kijk dan even door het raam en dan is hij alweer aan het spelen. Hij gaat vanaf begin december

Oh gelukkig, dan valt het mee! Zou vervelend zijn als hij de hele tijd verdrietig zou blijven.

Ik ga haar zo weer ophalen, ben heel benieuwd hoe ze het gehad heeft!

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  PapillonRose ma 25 feb 2013 - 0:13

Wat goed Linda! Hier ook een succes, ze gaat nu een paar weken en gelukkig nog geen enkele keer een drama met het wegbrengen. Niet dat ze geweldig enthousiast is als ik wegga, maar ik kan rustig weggaan en ze heeft het er ook enorm naar haar zin heb ik gehoord van de leidsters. Wat ik zelf het leukste vind is het ophalen, ondanks dat ze het daar super heeft, begroet ze me vol overgave alsof ze me een week niet gezien heeft ofzo I love you
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Linda ma 25 feb 2013 - 0:20

Het ophalen was hier niet zo'n succes. Ze wilde niet mee naar huis. 1 groot drama haar in het fietsstoeltje te krijgen.
Ik denk dat ze heel erg veel indrukken heeft opgedaan, ze is echt helemaal op. Jammer genoeg wil ze niet slapen. Ik heb haar maar even op de bank gezet met de iPad, kan ze even tot rust komen.

Volgens de leidsters liet ze de kaas niet van haar brood eten. Zelfs de 3 jarigen zette ze zo op hun plek. laughcry
Ook vroeg de leidster of ze thuis ook zo ontzettend veel kletst, want die kwek stond niet stil.
Ze had wel een beetje moeite om in de kring te blijven zitten. Toen ze gecorrigeerd werd moest ze wel eventjes huilen, daarna was het gauw weer goed.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Razz ma 25 feb 2013 - 8:05

S. gaat nu ook sinds 4 weken naar de psz en hij doet het ook super. Hij zwaait me uit als ik weg ga en hij begint te huilen als ik hem weer op kom halen laughcry

Verder is hij lief voor de kindjes uit zijn klas alleen vind hij het moeilijk om stil te zitten bijv. in de kring als ze fruit gaan eten. Maar dat zal ook vast wel goed komen. De laatste keer ging het een stuk beter iig!

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Puggle ma 25 feb 2013 - 8:09

Wat knap van haar zeg!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  sabje ma 25 feb 2013 - 8:14

Hier is het geen succes. Hij is nu 4x geweest maar hij blijft huilen. Vorige week ook heel slecht geslapen. Vandaag maar niet verteld dat hij morgen weer moet.
Vorige week had hij 'maar' 10 minutem gehuilt. Dus wel iets van vooruit gang. Ben benieuwd morgen.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Liadan ma 25 feb 2013 - 8:17

Wat fijn dat het zo goed is gegaan! Ik hoop dat mijn zoon me volgend jaar ook zo uit zwaait smile .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  liesje ma 25 feb 2013 - 8:48

ik weet nog bij N dat ze ook moe was na de eerste paar keer het is gewoon het verwerken ervan. nu gaat het stukken beter alleen ligt ze s'nachts erg te dromen nog
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Razz ma 25 feb 2013 - 8:53

Hier is S. wel echt super vervelend na de psz. Humeurig, gooit met dingen, loopt te piepen en als hij s'ochtends is geweest wil hij s'middags ook niet slapen. Na veel moeite wel maar dan heb ik ook wel alles uit de kast moeten halen. Na zijn slaapje is er meestal niks meer aan de hand. En als hij s'middags moet duurt zijn bui meestal tot het avondeten. s'Avonds slaapt hij gelukkig wel weer goed.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  xxjojootjexx ma 25 feb 2013 - 8:53

K had dit bij het naar de basisschool gaan, nu gaat ze sinds september. Als de dag iets anders loopt dan normaal, door een bijzondere gebeurtenis, kijkmorgen, Sinterklaas, inval juf, andere activiteit, etc, dan is het ook hommeles de middag en met eten. Het naar bed brengen gaat dan ook altijd stukken moeilijker.

Wat wij doen is er proberen er voor haar te zijn, hoe kwaad en boos ze ook is. Soms zijn wij ook moe van een lange dag werken, dan lukt het niet goed, helaas, maar meer kun je denk ik niet doen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: