Goedemorgen
+12
Roze Roos
Parisienne
Sarah1985
Caroow
Lejow
GeKKiE
ekiaam87
CCC
Snoes
Silver
LoveMusic
Lotus
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen
Goedemorgen (of is het nog te vroeg?),
Dit was niet echt mijn beste nacht. Ik heb van half twaalf tot half twee geslapen en dat was het. Misschien gisteravond iets te veel cafeïne naar binnen gewerkt in een poging de voorstelling van Hans Liberg vol te houden. Ik heb het tot de pauze gered en ben toen naar huis gegaan. Maar het was leuk.
Vandaag ga ik sporten en heb ik weer een bijeenkomst van de DGT. Verder hoef ik gelukkig niet veel te doen.
Fijne dag allemaal!
Dit was niet echt mijn beste nacht. Ik heb van half twaalf tot half twee geslapen en dat was het. Misschien gisteravond iets te veel cafeïne naar binnen gewerkt in een poging de voorstelling van Hans Liberg vol te houden. Ik heb het tot de pauze gered en ben toen naar huis gegaan. Maar het was leuk.
Vandaag ga ik sporten en heb ik weer een bijeenkomst van de DGT. Verder hoef ik gelukkig niet veel te doen.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Goedemorgen
Goedemorgen!
Ik heb nog helemaal niet geslapen, geen idee hoe het komt maar ik kom gewoon niet in slaap. Zo frustrerend want ik wil gewoon slapen, ben echt heel moe maar het lukt gewoon niet. Fijn dat je toch een leuke avond hebt gehad Lotus :-)
Ik heb nog helemaal niet geslapen, geen idee hoe het komt maar ik kom gewoon niet in slaap. Zo frustrerend want ik wil gewoon slapen, ben echt heel moe maar het lukt gewoon niet. Fijn dat je toch een leuke avond hebt gehad Lotus :-)
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
Dat is kut. Ik heb ook nog niet geslapen en zo gaat dat al vanaf oud en nieuw. Ik word er niet goed van! Heb je een drukke dag of kan je bijslapen?LoveMusic schreef:Goedemorgen!
Gast- Gast
Nee, ik kan het me voorstellen Smikkell dat je er echt gek van wordt, ik merk nu hoe frustrerend het is! Ik heb opzich geen hele drukke dag, dus ik zou nog wel even naar bed kunnen gaan, dat ga ik ook doen denk ik! Kan jij nog een beetje bijslapen vandaag?
Ik ga nog een poging wagen en anders geef ik het echt maar op voor vandaag.
Ik ga nog een poging wagen en anders geef ik het echt maar op voor vandaag.
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
Nee, vandaag kan ik niet bijslapen en de andere dagen zou dat wel kunnen maar is niet goed voor mijn ritme. Maar ik zou niet eens meer weten wat mijn ritme is. Al 6 weken niet normaal geslapen. Soms probeer ik het niet eens meer..
Ik hoop dat je nog even kunt slapen en een rustige dag hebt.
Ik hoop dat je nog even kunt slapen en een rustige dag hebt.
Gast- Gast
Ik lag gisteren pas om tien uur in bed, dus dat leek me een mooi begin om te kijken of ik mijn ritme kon verschuiven. Maar ja, als ik dan nauwelijks slaap, schiet het natuurlijk niet op...
Lotus- Ratel
Dat is waar. Lijkt me vervelend om zo vroeg al zo moe te zijn..Lotus schreef:Ik lag gisteren pas om tien uur in bed, dus dat leek me een mooi begin om te kijken of ik mijn ritme kon verschuiven. Maar ja, als ik dan nauwelijks slaap, schiet het natuurlijk niet op...
Gast- Gast
Dat is ook vervelend. Het lijkt mij erg vervelend om zo lang zo weinig te slapen als jij...
Lotus- Ratel
Best wel.Lotus schreef:Dat is ook vervelend. Het lijkt mij erg vervelend om zo lang zo weinig te slapen als jij...
Arme Try, ik heb straks een brunchafspraak met haar. Daarna een gesprek op school waar ik geen zin in heb. Vooral geen zin in de uitkomsten van dat gesprek. Daarna moet ik een paar dingen regelen en wil ik even gaan sporten of iets en daarna ga ik gewoon lekker slapen.
Gast- Gast
Waarom arme Try?
Alvast heel veel succes met het gesprek!
Alvast heel veel succes met het gesprek!
Lotus- Ratel
Ik moet eerst mijn deel van de brunch nog in huis halen, bijna vergeten. Ik heb al weken niet meer zoveel dingen moeten doen op een dag. Ow, vooral arme Try omdat het hier een grote bende is en ik een beetje moe ben. Ik ben er zelf inmiddels aan gewend.
Gast- Gast
Je hebt inderdaad wel een drukke dag voor de boeg. Heb je wel zin in de brunch? Ik denk dat Try er wel tegen kan dat het niet netjes is in huis en ik ga ervan uit dat ze wel weet dat je moe bent. Dat kan toch haast niet anders, als je zo slecht slaapt?
Lotus- Ratel
Goedemorgen,
Ik heb wel redelijk geslapen werd alleen badend in het zweet wakker.... en nu ofcourse naar een douche ijskoud. Ik moet zo naar stage me 2e dag, weer allemaal nieuwe dingen opdoen.
Ik hoop dat jullie nu een beetje wel kunnen slapen....
en voor de rest een fijne dag allemaal!
Ik heb wel redelijk geslapen werd alleen badend in het zweet wakker.... en nu ofcourse naar een douche ijskoud. Ik moet zo naar stage me 2e dag, weer allemaal nieuwe dingen opdoen.
Ik hoop dat jullie nu een beetje wel kunnen slapen....
en voor de rest een fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Succes op stage!
Lotus- Ratel
Goedemorgen!
Ik heb goed geslapen, maar veel te weinig. Ik ben echt nog moe.
Hopelijk hebben jullie nog wat kunnen slapen?!
Vandaag weer een dagje werken, vanavond ga ik naar de Zumba.
Fijne dag allemaal!
Ik heb goed geslapen, maar veel te weinig. Ik ben echt nog moe.
Hopelijk hebben jullie nog wat kunnen slapen?!
Vandaag weer een dagje werken, vanavond ga ik naar de Zumba.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik niet meer, maar dat had ik ook niet verwacht.
Werkze!
Werkze!
Lotus- Ratel
Ik heb ook al zo slecht geslapen, lag er ook pas rond 01:00 in en kon niet slapen.. Vandaag moet ik weer gewoon de hele dag werken, baal! Gelukkig wel met een gezellige collega, dat maakt veel goed.
Succes allemaal met de dag doorkomen!
Succes allemaal met de dag doorkomen!
Gast- Gast
Jij ook succes, Reeza!
Lotus- Ratel
Goedemorgen allemaal,
Vervelend voor degene die niet, of slecht geslapen hebben. Ik hoop dat de aankomende nacht beter wordt
Ik heb wel goed geslapen, ben ook eerder in slaap gevallen dan bedoeld was
Vandaag wordt het een dagje slenteren op de huishoudbeurs, ik ben benieuwd
Fijne dag allemaal!
Vervelend voor degene die niet, of slecht geslapen hebben. Ik hoop dat de aankomende nacht beter wordt
Ik heb wel goed geslapen, ben ook eerder in slaap gevallen dan bedoeld was
Vandaag wordt het een dagje slenteren op de huishoudbeurs, ik ben benieuwd
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goodmorning!
Ook mijn wekker ging veeeel te vroeg! Maar goed, niks aan te doen! Ben ontzettend moe en word een lange dag moet van 7.30 tot 18.00 uur werken vandaag en vanavaond ga ik ga naar een vriendin... Al heb ik daar nu nog niet zo'n zin in, maar zal met de loop van de dag wel komen!
Fijne dag allemaal!
Ook mijn wekker ging veeeel te vroeg! Maar goed, niks aan te doen! Ben ontzettend moe en word een lange dag moet van 7.30 tot 18.00 uur werken vandaag en vanavaond ga ik ga naar een vriendin... Al heb ik daar nu nog niet zo'n zin in, maar zal met de loop van de dag wel komen!
Fijne dag allemaal!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ook mijn wekker ging veel te vroeg
Zometeen naar Amsterdam voor een onderzoek en vanmiddag naar de opnames van All You Need Is Love
Vanavond hoop ik shoppen voor vloerbedekking
Fijne dag allemaal!!
Ook mijn wekker ging veel te vroeg
Zometeen naar Amsterdam voor een onderzoek en vanmiddag naar de opnames van All You Need Is Love
Vanavond hoop ik shoppen voor vloerbedekking
Fijne dag allemaal!!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Goeiemorgen!!!
Nog 1 dagje overleven met de kids op mijn werk en dan... VAKANTIE!!!
Ze mogen spelletjes meenemen en ik ga even flink opruimen en schoonmaken.
Fijne dag allemaal!
Nog 1 dagje overleven met de kids op mijn werk en dan... VAKANTIE!!!
Ze mogen spelletjes meenemen en ik ga even flink opruimen en schoonmaken.
Fijne dag allemaal!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: