*Voorjaar 2013 mama's*
+41
Linda
Dikkie Dik
Lejow
Saga
Snoes
Burn
Steep
Pussycat
red rose
Exogenesis
Dora
_Lana_
slaatje
nillis
Flower_L
Amber-
Parel
Limburg85
mezzoforte
Mom-Of-3
Jezzie
Sanne
Flip Fluitketel
Jelin
Vancity_girl
Printje
sanne-84
Mysterious
Pompoen
joyce0606
Jade
Caroow
Shisha
Smaragdje
Ellebel
Happydobby
Mamsie
Paper Crown
Filoria
Julia
blondje1313
45 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Ja, dat heb ik wel in de planning
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hey meiden,
Hier nog steeds met baby in de buik.
Wel weer wat harde buiken, vierde avond al.
Morgen de oudste weer naar school brengen, dan krijgen we weer alle opmerkingen.
Kan er wel een beetje van balen, had toch gehoopt een beetje dezelfde termijn te bevallen als de andere kinderen, moet ik ook eigenlijk niet doen, ik weet het maarja.
Straks duurt het nog een week pfff moet er niet aan denken maar het kan wel.
Caroow, kom op bevallen jij. Ik verlies ook veel slijm alleen iedere keer bah
Hier nog steeds met baby in de buik.
Wel weer wat harde buiken, vierde avond al.
Morgen de oudste weer naar school brengen, dan krijgen we weer alle opmerkingen.
Kan er wel een beetje van balen, had toch gehoopt een beetje dezelfde termijn te bevallen als de andere kinderen, moet ik ook eigenlijk niet doen, ik weet het maarja.
Straks duurt het nog een week pfff moet er niet aan denken maar het kan wel.
Caroow, kom op bevallen jij. Ik verlies ook veel slijm alleen iedere keer bah
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Zullen we van komende week gewoon een bevalweeek maken?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Jaaaaaaa dat lijkt me een goed plan! Maar niemand voor de 37 weken dan he, die baby's moeten nog even bij de mama's blijven zitten
Mom-Of-3- Prater
Mom-Of-2 schreef:Jaaaaaaa dat lijkt me een goed plan! Maar niemand voor de 37 weken dan he, die baby's moeten nog even bij de mama's blijven zitten
Ja, alleen als het al mag natuurlijk ;-)
Smaragdje- Ratel
Ja maken jullie er maar een bevalweek van, ik doe deze week lekker rustig aan en ga juist proberen 'm nog even lekker bij me te houden goed?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Smaragdje schreef:Zullen we van komende week gewoon een bevalweeek maken?
Ik doe mee!!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ja, jij nog maar niet bevallen hoor Pompoen! Maar, iedereen boven de 37 weken.. Bevallen
Caroow- Lady Post-a-lot
Precies smaragdje.
Pompoen, jij nog even niet he, doe jij maar rustig aan en laat de baby nog warm in je buik blijven tot 37 weken, dan mag het!
Pompoen, jij nog even niet he, doe jij maar rustig aan en laat de baby nog warm in je buik blijven tot 37 weken, dan mag het!
Mom-Of-3- Prater
Ik zou ook wel heel erg hard voorkruipen als ik deze week zou bevallen, dat zou niet echt eerlijk zijn he .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik lees vooral mee en hoop voor degenen die overtijd lopen dat ze nu snel hun kindje in hun armen mogen houden! Caroow, je bent opeens 40 weken. Ben zo met mezelf en de zorg voor ons aapie bezig, dat de tijd opeens voorbij is gevlogen.
Mo2, niets van aantrekken van al die opmerkingen :-)
Wij zijn vandaag voor het 1st met zijn drieeen naar buiten geweest. Was heerlijk :-) Net even geoefend met de draagdoek die ik als kraamcadeau van mijn moeder heb gekregen. Gaat makkerlijker dan ik dacht, zelfs baby erin en eruit stoppen. Zo kan ik van de week tenminste eens een blokje met hem om, of hem makkerlijk de trap op en af dragen. Ik mag, vanwege mijn onderkantje, niet meer dan het gewicht van mijn kindje dragen, dus het onderstel in elkaar zetten of maxi cosi of wagenbak op het onderstel tillen, is geen optie.
Mijn surrogaat ouders wilden ook graag een kraamcadeau geven, maar wisten niet wat. Wilden liever geen kleertjes. Wij wilden ook graag iets blijvends. Dus heb ik vandaag een canvas doek van 40 bij 60 besteld met een collectie van de mooiste foto's.
Van mijn man wil ik heel graag voor mijn verjaardag en moederdag (ben in mei jarig) een kettinkje met de naam van mijn zoon. Dus daar ga ik me eens even op orienteren :-)
Mo2, niets van aantrekken van al die opmerkingen :-)
Wij zijn vandaag voor het 1st met zijn drieeen naar buiten geweest. Was heerlijk :-) Net even geoefend met de draagdoek die ik als kraamcadeau van mijn moeder heb gekregen. Gaat makkerlijker dan ik dacht, zelfs baby erin en eruit stoppen. Zo kan ik van de week tenminste eens een blokje met hem om, of hem makkerlijk de trap op en af dragen. Ik mag, vanwege mijn onderkantje, niet meer dan het gewicht van mijn kindje dragen, dus het onderstel in elkaar zetten of maxi cosi of wagenbak op het onderstel tillen, is geen optie.
Mijn surrogaat ouders wilden ook graag een kraamcadeau geven, maar wisten niet wat. Wilden liever geen kleertjes. Wij wilden ook graag iets blijvends. Dus heb ik vandaag een canvas doek van 40 bij 60 besteld met een collectie van de mooiste foto's.
Van mijn man wil ik heel graag voor mijn verjaardag en moederdag (ben in mei jarig) een kettinkje met de naam van mijn zoon. Dus daar ga ik me eens even op orienteren :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
@ de dames die overtijd lopen.. Kom op baby's.. Het is tijd om jezelf aan mama en papa te laten zien.. En dames nog ff volhouden.. Ga leuke dingen doen en probeer niet op die opmerkingen te letten van nog steeds zwanger? Ik weet hoe het voelt in ieder geval..
@ Slaatje.. fijn dat jullie buiten zijn geweest! Lekker van genieten..
Morgen begint hier weer het 'echte' leven. Man moet werken en dochter naar school. Dus sta er dan toch echt alleen voor. Maar komt goed..
Vandaag heeft A. Door geslapen van 23 uur tot 4.30 uur. Jeej.. ben benieuwd vannacht. Straks nog de late voeding.
Morgen begint hier weer het 'echte' leven. Man moet werken en dochter naar school. Dus sta er dan toch echt alleen voor. Maar komt goed..
Vandaag heeft A. Door geslapen van 23 uur tot 4.30 uur. Jeej.. ben benieuwd vannacht. Straks nog de late voeding.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jelin schreef:@ de dames die overtijd lopen.. Kom op baby's.. Het is tijd om jezelf aan mama en papa te laten zien.. En dames nog ff volhouden.. Ga leuke dingen doen en probeer niet op die opmerkingen te letten van nog steeds zwanger? Ik weet hoe het voelt in ieder geval..
Heerlijk, dat ze zo lang heeft doorgeslapen he? Hoe lang heef je man verlof gehad? Die van mij heeft zijn eigen bedrijf (eenmanszaak) dus die moest de maandag na de bevalling 's ochtens al werken, de volgende dag ook alleen de ochtend en toen begon zijn volle werkweek gewoon weer. Ben wel blij dat mijn man het heerlijk vind om lekker te knuffelen, verschonen en voeding geven. In het weekend kan ik dan echt een beetje bijkomen. Vergeet af en toe echt mezelf nog steeds, en ook dat ik nog vier weken kraamvrouw ben.
slaatje- Kletskop
@ slaatje.. Mijn man heeft 2 weken vrij genomen.. Morgen moet ie gelijk vol aan de bak. Maar komt wel goed ondanks dat ik ook nog 4 weken kraamvrouw ben.. Schrok ervan dat ze zolang heeft geslapen, maar wel fijn natuurlijk.. Nu vind ik dat niet zo gek, want ze heeft de hele middag lopen huilen zodra ze in bed lag. Dus veel in de box en bij ons gelegen..
Balen dat je man geen vrij heeft. Maar soms heb je geen keuze. Gelukkig kan je in het weekend bijtanken.. Jij geeft toch ook flesvoeding? Heb jij nog last van stuwing?
Balen dat je man geen vrij heeft. Maar soms heb je geen keuze. Gelukkig kan je in het weekend bijtanken.. Jij geeft toch ook flesvoeding? Heb jij nog last van stuwing?
Jelin- Kletskop
Hier trouwens ook weer harde buiken. Nou, hopelijk doet het al iets
Smaragdje- Ratel
Jelin, kan jouw dochter dat ook even uitleggen aan ons meisje..
Ze heeft nog vier weken om te oefenen en dan moet z doorslapen want dan moet ik weer werken
Ze heeft nog vier weken om te oefenen en dan moet z doorslapen want dan moet ik weer werken
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Jelin, kan jouw dochter dat ook even uitleggen aan ons meisje..
Haha ik hoop dat ze vannacht weer doorslaapt en anders mag ze het jouw dochter ook al wel leren haha..
Jelin- Kletskop
Heel graag hahaha ik ben wel klaar met die nachten
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Jelin schreef:@ slaatje.. Mijn man heeft 2 weken vrij genomen.. Morgen moet ie gelijk vol aan de bak. Maar komt wel goed ondanks dat ik ook nog 4 weken kraamvrouw ben.. Schrok ervan dat ze zolang heeft geslapen, maar wel fijn natuurlijk.. Nu vind ik dat niet zo gek, want ze heeft de hele middag lopen huilen zodra ze in bed lag. Dus veel in de box en bij ons gelegen..
Heerlijk dat ie van jullie heeft kunnen genieten. Jij proberen rustig aan te doen! En baby's kunnen feitelijk zes uur zonder eten, dus het kan niet zo heel veel kwaad. Hier krijgt hij ook om 23 uur zijn laatste voeding en uiterlijk om 5 uur zijn volgende. Gaat hier prima!
Ik geef inderdaad ook flesvoeding. Stuwing heb ik gelukkig niet meer. Over het algemeen duurt het zo'n dag of vijf, bij mij heeft het wel iets langer geduurd, een week ongeveer. Hoe is het met jouw stuwing? En vloei je nog veel? Hier is het gelukkig bijna over. Wat een muffe geur aan het eind zeg. Bah. Ben echt blij dat ik het nu wat vaker kan laten luchten :p
Smargdje, hoop dat je harde buiken door gaan zetten :-)
slaatje- Kletskop
@ Slaatje.. Ja stuwing duurde hier ook ruim een week auwie.. Nu nog steeds last van lekkende borsten pff.. En ik vloei nog steeds, maar minimaal hoor. Lichte menstruatie, maar bij J. Duurde het helaas 6 weken, dus ga ik hier maar weer vanuit. En laatste beetje vond ik toen ook stinken haha..
Weet nog van J. Dat 6 uur door slapen prima is. Die sliep met 4 weken al door. Met ingang van de zomertijd toen haha. Dus hopelijk was dit niet eenmalig en heeft ze de goede slaapgenen gekregen haha..
En probeer het wel rustig aan te doen. Op tijd gaan zitten of liggen. Maar heb ook nog een stuiterende kleuter haha. Je wil haar ook niet te kort doen. Gelukkig heb ik vrijwel geen pijn meer en litteken is al aan het genezen.
@ Printje.. ik snap dat je wil door slapen. Hopelijk wil je dochter dat ook haha..
Weet nog van J. Dat 6 uur door slapen prima is. Die sliep met 4 weken al door. Met ingang van de zomertijd toen haha. Dus hopelijk was dit niet eenmalig en heeft ze de goede slaapgenen gekregen haha..
En probeer het wel rustig aan te doen. Op tijd gaan zitten of liggen. Maar heb ook nog een stuiterende kleuter haha. Je wil haar ook niet te kort doen. Gelukkig heb ik vrijwel geen pijn meer en litteken is al aan het genezen.
@ Printje.. ik snap dat je wil door slapen. Hopelijk wil je dochter dat ook haha..
Jelin- Kletskop
OMG Mijn vliezen zijn geloof ik gebroken. Lag opeens in een nat bed omgomgomg ik val bijna om van de spanning
Caroow- Lady Post-a-lot
Waaaauw spannend Caroow! Voldoet het aan alle vruchtwater eisen?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Het is doorzichtig en ruikt zeker niet naar urine, eerder naar sperma En het was veel! Toen het er uit was moest ik nodig plassen dus het lijkt me wel echt vruchtwater te zijn en geen urine. Voor afscheiding was het sowieso te veel.
Caroow- Lady Post-a-lot
Hmm ik kan he daar niet verder bij helpen, bij mij zijn mijn vliezen gebroken en had ik nog maar weinig vruchtwater, dus ik heb het niet geroken. Kun je nog verder slapen of ben je helemaal hieperdepiep? Is je vriend al thuis? Wie weet krijg je wel gelijk een beval je morgen zoals je hoopte.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Mijn vriend ligt naast me te slapen, die heb ik gezegd wel weer wakker te maken als ik pijn krijg, wie weet wanneer we weer kunnen slapen. Ik lig klaarwakker in bed, vind het veel te spannend om te slapen.
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar trends 2013
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» *Voorjaar 2013 mama's*