*Voorjaar 2013 mama's*
+41
Linda
Dikkie Dik
Lejow
Saga
Snoes
Burn
Steep
Pussycat
red rose
Exogenesis
Dora
_Lana_
slaatje
nillis
Flower_L
Amber-
Parel
Limburg85
mezzoforte
Mom-Of-3
Jezzie
Sanne
Flip Fluitketel
Jelin
Vancity_girl
Printje
sanne-84
Mysterious
Pompoen
joyce0606
Jade
Caroow
Shisha
Smaragdje
Ellebel
Happydobby
Mamsie
Paper Crown
Filoria
Julia
blondje1313
45 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Hihi, mezz, het was ook sarcastisch bedoeld....:p
Het moederschap is heerlijk. Eerlijk gezegd ook zwaar wat vermoeidheid betreft. Maar zodra je wat ritme hebt gevonden is het genieten geblazen. En maak je geen zorgen, ik weet zeker dat je een geweldige, liefdevolle moeder zult worden/al bent. De onzekerheid die jij nu ervaart, ervaart iedere moeder. En zul je ook zeker nog blijven ervaren de 1e weken. Maar het gaat allemaal heel natuurlijk. De kraamhulp zal je een hoop leren, maar veel zul je, als moeder zijnde, ook aanvoelen. Gaat helemaal goed komen!
En nu ga ik even genieten van een heerlijk rood wijntjte. Op de bank, samen met mijn man, terwijl ons zoontje in zijn wipper in de box ligt te slapen :-) Fijne avond meiden, ben alweer benieuwd wanneer de volgende mama zich zal aandienen.
Het moederschap is heerlijk. Eerlijk gezegd ook zwaar wat vermoeidheid betreft. Maar zodra je wat ritme hebt gevonden is het genieten geblazen. En maak je geen zorgen, ik weet zeker dat je een geweldige, liefdevolle moeder zult worden/al bent. De onzekerheid die jij nu ervaart, ervaart iedere moeder. En zul je ook zeker nog blijven ervaren de 1e weken. Maar het gaat allemaal heel natuurlijk. De kraamhulp zal je een hoop leren, maar veel zul je, als moeder zijnde, ook aanvoelen. Gaat helemaal goed komen!
En nu ga ik even genieten van een heerlijk rood wijntjte. Op de bank, samen met mijn man, terwijl ons zoontje in zijn wipper in de box ligt te slapen :-) Fijne avond meiden, ben alweer benieuwd wanneer de volgende mama zich zal aandienen.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
@ Slaatje.. Fijn dat het moederschap je zo goed bevalt. Hoe gaat het met je herstel? En heeft je man nog vakantie/verlof?
@ Mezzo.. wat een drukte pff. Ik had daar echt geen puf meer voor op het laatste haha.
@ de rest.. ben het alweer vergeten sorry..
Ik hoop dat er in ieder geval snel meer meiden gaan bevallen dit weekend..
Hier gaat het weer prima. A. Heeft er alleen geen zin in vandaag. Ze wil niet in haar eigen bedje slapen. Dus ligt ze in de box. Vannacht weer goed gegaan gelukkig..
En we zijn naar het centrum geweest. Meiden onder elkaar haha.
@ Mezzo.. wat een drukte pff. Ik had daar echt geen puf meer voor op het laatste haha.
@ de rest.. ben het alweer vergeten sorry..
Ik hoop dat er in ieder geval snel meer meiden gaan bevallen dit weekend..
Hier gaat het weer prima. A. Heeft er alleen geen zin in vandaag. Ze wil niet in haar eigen bedje slapen. Dus ligt ze in de box. Vannacht weer goed gegaan gelukkig..
En we zijn naar het centrum geweest. Meiden onder elkaar haha.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil mij wel aanbieden om dit weekend te bevallen hoor! Alleen denkt mijn zoontje daar nog niet zo over volgens mij
@ Jelin, hopelijk gaat de nacht vannacht weer goed dan. Lekker hoor, met jouw meiden de stad in.
@ Sanne, jammer dat er weinig te zien was in het ziekenhuis.
@ Mezzoforte, wij hebben gewoon bij een drukker naar de kaartjes gekeken.
@ Jelin, hopelijk gaat de nacht vannacht weer goed dan. Lekker hoor, met jouw meiden de stad in.
@ Sanne, jammer dat er weinig te zien was in het ziekenhuis.
@ Mezzoforte, wij hebben gewoon bij een drukker naar de kaartjes gekeken.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Hier ook iemand die dan wel wil, want iedere avond om de paar minuten harde buiken is ook niet zo leuk.
Ze voelen ook best vervelend, maar ik ga er wederom van uit dat het maar weer voorwerk is
Ze voelen ook best vervelend, maar ik ga er wederom van uit dat het maar weer voorwerk is
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Ik wil nog niet, maar ik heb erg sterk het gevoel dat ik het maar met moeite ga volhouden, als het al lukt.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pompoen schreef:Ik wil nog niet, maar ik heb erg sterk het gevoel dat ik het maar met moeite ga volhouden, als het al lukt.
Ik heb respect voor je Pompoen. Meid wat heb jij al een hoop op je bordje gekregen tijdens je zwangerschap!
Je leeft eigenlijk al zo lang in de wetenschap dat je kindje misschien wel zou kunnen komen, en zie hoe ver je nu al gekomen bent.
Je bent bijna 35 weken!! En ja, dat is te vroeg natuurlijk, maar het kindje is nu al heel sterk en heeft (over het algemeen) een mooi gewicht.
Succes met die enorm zware laatste loodjes.
Iedere dag is er absoluut een, maar weet, dat als het nu doorzet, je al een heel dichtbij de 37 weken bent, en er over het algemeen weinig man over boord is.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja, ik geloof er ook absoluut in dat mijn kindje als het nu geboren word hartstikke goeie kansen heeft hoor! Als het moet, dan ga ik ervoor. Maar ik verlang eigenlijk gewoon zó enorm naar een béétje normale kraamtijd, waarin ik gewoon mijn kindje bij me kan hebben, borstvoeding kan geven, naar huis kan etc. Ik geloof dat ik dat het moeilijkste vind aan het hele idee van bevallen voor de 37 weken.
Ik ben trouwens soms ook echt verbaasd dat ik gewoon zo ver al gekomen ben, met ál dat gedoe in mijn zwangerschap... Maar nu zegt mijn lijf toch ook duidelijk dat het genoeg is en dat is net iets te vroeg naar mijn zin.
En wie weet houd ik het prima vol, blijft mijn bloeddruk redelijk ok en kan ik gewoon door tot ik ingeleid word met 37/38 weken, op zich heb ik dat er best voor over, nog een aantal weken afzien om mijn kindje met een 'normale' termijn geboren te laten worden. Maar gadverdarrie wat voel ik me toch beroerd, ben gewoon écht een lamlendig hoopje mens op dit moment en het akelige is dat mijn man er gewoon ongeveer net zo lamlendig aan toe is.
Ik ben trouwens soms ook echt verbaasd dat ik gewoon zo ver al gekomen ben, met ál dat gedoe in mijn zwangerschap... Maar nu zegt mijn lijf toch ook duidelijk dat het genoeg is en dat is net iets te vroeg naar mijn zin.
En wie weet houd ik het prima vol, blijft mijn bloeddruk redelijk ok en kan ik gewoon door tot ik ingeleid word met 37/38 weken, op zich heb ik dat er best voor over, nog een aantal weken afzien om mijn kindje met een 'normale' termijn geboren te laten worden. Maar gadverdarrie wat voel ik me toch beroerd, ben gewoon écht een lamlendig hoopje mens op dit moment en het akelige is dat mijn man er gewoon ongeveer net zo lamlendig aan toe is.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Herkenbaar, die verlangens!
Ik hoop ook echt voor je dat het enigszins mogelijk is.
En mocht het nou gebeuren dat je kindje tóch even in het ziekenhuis moet blijven, heb je als het goed is gewoon recht op kraamzorg als hij thuiskomt (en in jullie geval denk ik flink wat uren, gezien de gezondheid van je man).
Dus dan als nog je moment pakken, en er een verlate kraamweek van maken!
Weet je wat het is. Natuurlijk is het het fijnst, als je kindje blijft zitten tot 37 weken, maar je moet ook wel goed aan jezelf denken. Je kunt gewoon niet door blijven lopen tot je echt compleet uitgeput bent. Er volgt straks nog een bevalling én een kindje, die de boel er natuurlijk niet rustiger op maakt.
Dus goed en wel weer op je pootjes komen zal er dan ook niet bij zijn.
Dus echt, denk goed aan jezelf he
(misschien staat t er wat betweterig ofzo, maar zo bedoel ik het écht niet. Vind het gewoon zo rot allemaal voor je!)
Ik hoop ook echt voor je dat het enigszins mogelijk is.
En mocht het nou gebeuren dat je kindje tóch even in het ziekenhuis moet blijven, heb je als het goed is gewoon recht op kraamzorg als hij thuiskomt (en in jullie geval denk ik flink wat uren, gezien de gezondheid van je man).
Dus dan als nog je moment pakken, en er een verlate kraamweek van maken!
Weet je wat het is. Natuurlijk is het het fijnst, als je kindje blijft zitten tot 37 weken, maar je moet ook wel goed aan jezelf denken. Je kunt gewoon niet door blijven lopen tot je echt compleet uitgeput bent. Er volgt straks nog een bevalling én een kindje, die de boel er natuurlijk niet rustiger op maakt.
Dus goed en wel weer op je pootjes komen zal er dan ook niet bij zijn.
Dus echt, denk goed aan jezelf he
(misschien staat t er wat betweterig ofzo, maar zo bedoel ik het écht niet. Vind het gewoon zo rot allemaal voor je!)
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja, ik ben mijn veerkracht wel een beetje kwijt langzamerhand, dus dat zal best pittig worden na de bevalling, vooral omdat mijn man écht niks over kan nemen, ik sta er eigenlijk alleen voor (met hulp van de kraamzorg en anderen hoop ik). Ik moet sowieso 48 uur in het ziekenhuis blijven, maar daarna, tja hoe het dan zal gaan... We zullen het zien, uiteindelijk komt het allemaal wel op z'n pootjes terecht. Linksom of rechtsom. En zo lang als het medisch verantwoord is mag hij blijven zitten, maar als het voor mij óf voor hem niet meer goed is moet hij er gewoon uit. Tot die tijd doe ik gewoon mijn stinkende best om een prachtig kereltje er van te maken!
En ik vind je niet betweterig hoor, ik vind het ontzettend lief wat je schrijft!
En ik vind je niet betweterig hoor, ik vind het ontzettend lief wat je schrijft!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ok, gelukkig haha. Ik dacht echt 'als het nou maar niet verkeerd overkomt, en ze er uit kan halen wat ik er mee bedoel'.
Heel veel sterkte meis.
En dat het goed komt, daar ben ik ook heilig van overtuigd!
Heel veel sterkte meis.
En dat het goed komt, daar ben ik ook heilig van overtuigd!
Lejow- Lady Post-a-lot
Goedenavond!
Ik ben vandaag naar een verwenmiddag voor zwangeren geweest. Ik ben opgemaakt, heb een buikschilderinkje gekregen van Woezel, een wee-opwekkende voetmassage, een wee-opwekkende rugmassage en een gratis echo gehad. Echte verwenmiddag dus!
Op de echo zag je baby drinken, heb ik nog een leuke foto van. Ook heb ik nog meer dan voldoende vruchtwater en heeft baby het nog prima naar zijn zin. Ook de buikschildering is leuk, ik show hem later nog wel.
Na de verwenmiddag zouden we nog even op de koffie bij mijn schoonouders, maar we zijn blijven plakken en net pas thuis. Hebben dus maar frietjes gehaald, nu nog koken hadden we ook geen zin in.
Nu lekker bankhangen met mijn vriend, onze laatste keer dat we weekend hebben met zijn tweeën, zijn volgende vrije weekend is over drie weken, dus dan is de baby er al!
Ik ben vandaag naar een verwenmiddag voor zwangeren geweest. Ik ben opgemaakt, heb een buikschilderinkje gekregen van Woezel, een wee-opwekkende voetmassage, een wee-opwekkende rugmassage en een gratis echo gehad. Echte verwenmiddag dus!
Op de echo zag je baby drinken, heb ik nog een leuke foto van. Ook heb ik nog meer dan voldoende vruchtwater en heeft baby het nog prima naar zijn zin. Ook de buikschildering is leuk, ik show hem later nog wel.
Na de verwenmiddag zouden we nog even op de koffie bij mijn schoonouders, maar we zijn blijven plakken en net pas thuis. Hebben dus maar frietjes gehaald, nu nog koken hadden we ook geen zin in.
Nu lekker bankhangen met mijn vriend, onze laatste keer dat we weekend hebben met zijn tweeën, zijn volgende vrije weekend is over drie weken, dus dan is de baby er al!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
even een vlug berichtje. als ik straks thuis ben lees ik weer even bij.
mezz wij hebben ons kaartje bij koningkaart.nl kaartje is helemaal af en vandaag komt mijn man met tablet en vullen we de datum in en kunnen we bestellen. qua prijs weet ik niet echt of ie duur is maar had al zo veel moeite om iets te vinden wat echt naar mijn zin was. en deze waren we beide meteen wegv van.
hier een goede nacht gehad. heb wat gekregen om te slapen omdat ik al weken nachten van maar 2 uur maak. kleine E is op de babykamer en moet zeggen dat het niet prettig vorlt om haar zo gezegd af te staan maar het is wel even beter. als ik zo gedouched heb ga ik haar gauw knuffelen en laat ik haar voorlopig niet merr los.
het lijkt erop dat ze niet echt last heeft gehad van de pomp en haar hoofdje is ook niet echt raar van vorm. ik was echt bang voor een kleinkaboutertje met puntmuts.
ze heeft papa s haar en krullen en hele dinker blauwe ogen. ben benieuwd of het zo blijft of dat ze mijn bruine ogen krijgt.
mezz wij hebben ons kaartje bij koningkaart.nl kaartje is helemaal af en vandaag komt mijn man met tablet en vullen we de datum in en kunnen we bestellen. qua prijs weet ik niet echt of ie duur is maar had al zo veel moeite om iets te vinden wat echt naar mijn zin was. en deze waren we beide meteen wegv van.
hier een goede nacht gehad. heb wat gekregen om te slapen omdat ik al weken nachten van maar 2 uur maak. kleine E is op de babykamer en moet zeggen dat het niet prettig vorlt om haar zo gezegd af te staan maar het is wel even beter. als ik zo gedouched heb ga ik haar gauw knuffelen en laat ik haar voorlopig niet merr los.
het lijkt erop dat ze niet echt last heeft gehad van de pomp en haar hoofdje is ook niet echt raar van vorm. ik was echt bang voor een kleinkaboutertje met puntmuts.
ze heeft papa s haar en krullen en hele dinker blauwe ogen. ben benieuwd of het zo blijft of dat ze mijn bruine ogen krijgt.
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Registratiedatum : 24-11-10
Mysterious, mag je vandaag lekker naar huis? Wat fijn zeg. Ik kan me voorstellen dat je je dochter graag bij je wilt hebben, maar is dat alleen s'nachts dat ze niet bij je is?
Caroow, klinkt goed die verwenmiddag, ben benieuwd naar de foto. Vandaag je uitgerekende dag!! Zoals je al eerder schreef, naar deze dag leef je toe.
Nou hier een rotnacht gehad. Dochter was aan het spoken die stond begin van de nacht al naast het bed maar ik dacht dat het vroeg in de ochtend was. Dus ze lag bij ons in bed, nou dan slaap je niet, uiteindelijk op de wekker gekeken was het pas half 3!!! Dus gauw weer terug naar eigen bed maar ik was ondertussen klaarwakker.
Nu is de oudste ook alweer wakker maar die is beneden en dochter slaapt nog. Gisteravond weer die harde buiken. Zal dat nou ook wat doen of niet? Ik moet dinsdag weer naar de vk en dan wil ik eigenlijk vragen of ze ff kijken dan ben ik 40+4, zouden ze dat doen denken jullie? Vorige keren was ik al bevallen dus ik weet eigenlijk niet wanneer ze iets doen.
We gaan straks naar een rommelmarkt dus lopen, nog meer harde buiken maat misschien helpt het????
Caroow, klinkt goed die verwenmiddag, ben benieuwd naar de foto. Vandaag je uitgerekende dag!! Zoals je al eerder schreef, naar deze dag leef je toe.
Nou hier een rotnacht gehad. Dochter was aan het spoken die stond begin van de nacht al naast het bed maar ik dacht dat het vroeg in de ochtend was. Dus ze lag bij ons in bed, nou dan slaap je niet, uiteindelijk op de wekker gekeken was het pas half 3!!! Dus gauw weer terug naar eigen bed maar ik was ondertussen klaarwakker.
Nu is de oudste ook alweer wakker maar die is beneden en dochter slaapt nog. Gisteravond weer die harde buiken. Zal dat nou ook wat doen of niet? Ik moet dinsdag weer naar de vk en dan wil ik eigenlijk vragen of ze ff kijken dan ben ik 40+4, zouden ze dat doen denken jullie? Vorige keren was ik al bevallen dus ik weet eigenlijk niet wanneer ze iets doen.
We gaan straks naar een rommelmarkt dus lopen, nog meer harde buiken maat misschien helpt het????
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Registratiedatum : 23-11-10
@ Mom-of-2, vanaf wanneer ze hier wat doen heb ik al in jou topic geschreven, maar vragen kan zo wie zo altijd hè! Balen van de slechte nacht. Ik hoop dat jouw harde buiken snel overgaan in echte weeën.
@ Mysterious, fijn dat jij naar huis mag. Lekker thuis genieten van jullie gezinnetje. Fijn ook, dat ze weinig last lijkt te hebben van de pomp.
@ Mysterious, fijn dat jij naar huis mag. Lekker thuis genieten van jullie gezinnetje. Fijn ook, dat ze weinig last lijkt te hebben van de pomp.
Smaragdje- Ratel
Slaatje, je stelt me in ieder geval een beetje gerust Hoop dat je lekker hebt genoten van je wijntje, ik heb gisteren wel een fles champagne gekregen van onze hypotheekadviseur maar die moet ik helaas nog even bewaren
Jelin, ik word af en toe ook moe van mezelf hoor Mooi dat bij jou verder alles goed gaat.
Pompoen, gewoon even een dikke knuffel voor jou
Caroow, heerlijk zo'n verwenmiddag
Ik las net een mail van V&D dat prijzencircus weer begint, en als je een V&D VIP-kaart hebt kan je op woensdagavond 50% Air Miles korting krijgen. Dus dat wordt wel even babykleding shoppen denk ik, en het mooie is, de actie is ook online! (drukte in de winkel wil ik niet meemaken )
Jelin, ik word af en toe ook moe van mezelf hoor Mooi dat bij jou verder alles goed gaat.
Pompoen, gewoon even een dikke knuffel voor jou
Caroow, heerlijk zo'n verwenmiddag
Ik las net een mail van V&D dat prijzencircus weer begint, en als je een V&D VIP-kaart hebt kan je op woensdagavond 50% Air Miles korting krijgen. Dus dat wordt wel even babykleding shoppen denk ik, en het mooie is, de actie is ook online! (drukte in de winkel wil ik niet meemaken )
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
ik mag morgen naar huis. heb ik mijn laptop weer kan ik weer uitgebreid op jullie reageren
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Registratiedatum : 24-11-10
Mysterious schreef:ik mag morgen naar huis. heb ik mijn laptop weer kan ik weer uitgebreid op jullie reageren
Oh, ik begreep vandaag. Blijft ze vannacht wel bij jou of nog niet? Lekker aan het genieten van jullie meisje?
Smaragdje- Ratel
Zo het bed staat op klossen, wat raar!
En het onderstel van de kinderwagen ook inelkaar gezet, dus we kunnen wandelen!
Ook gelezen hoe de maxicosi in de auto moet, nu nog een keer uitproberen. Dacht alleen dat het met nog iets anders vast zou zeitten als alleen met de autogordel.. En verder ook wel eng idee dat je doordat het stoeltej gedraaid staat en achterin je zo weinig ziet van je baby
En het onderstel van de kinderwagen ook inelkaar gezet, dus we kunnen wandelen!
Ook gelezen hoe de maxicosi in de auto moet, nu nog een keer uitproberen. Dacht alleen dat het met nog iets anders vast zou zeitten als alleen met de autogordel.. En verder ook wel eng idee dat je doordat het stoeltej gedraaid staat en achterin je zo weinig ziet van je baby
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Daar heb je spiegeltjes voor hoor Sanne 84, dan kan je zo de baby toch een beetje zien.
Een onsmakelijke mededeling van mijn kant; ik ben mijn slijmprop verloren Ik stond af te wassen en ik voelde opeens nattigheid
Een onsmakelijke mededeling van mijn kant; ik ben mijn slijmprop verloren Ik stond af te wassen en ik voelde opeens nattigheid
Caroow- Lady Post-a-lot
Nou, het word ook tijd dat je eens gaat bevallen Caroow, kom op je had het beloofd!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Die slijmprop zegt nog niets over wanneer je bevalt hoor Pompoen. Caroow, ik hoop wel voor jou dat het nu ook snel gaat beginnen!
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Die slijmprop zegt nog niets over wanneer je bevalt hoor Pompoen. Caroow, ik hoop wel voor jou dat het nu ook snel gaat beginnen!
Weet ik, maar ik dacht ik spreek haar nog eens streng toe dat ze daar dan nu toch maar wel gewoon mee moet gaan beginnen .
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompoen schreef:Smaragdje schreef:Die slijmprop zegt nog niets over wanneer je bevalt hoor Pompoen. Caroow, ik hoop wel voor jou dat het nu ook snel gaat beginnen!
Weet ik, maar ik dacht ik spreek haar nog eens streng toe dat ze daar dan nu toch maar wel gewoon mee moet gaan beginnen .
Daar ben ik het mee eens hoor
Smaragdje- Ratel
Nou, ik ga binnen een week of twee wel bevallen hoor
Caroow- Lady Post-a-lot