Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+41
Linda
Dikkie Dik
Lejow
Saga
Snoes
Burn
Steep
Pussycat
red rose
Exogenesis
Dora
_Lana_
slaatje
nillis
Flower_L
Amber-
Parel
Limburg85
mezzoforte
Mom-Of-3
Jezzie
Sanne
Flip Fluitketel
Jelin
Vancity_girl
Printje
sanne-84
Mysterious
Pompoen
joyce0606
Jade
Caroow
Shisha
Smaragdje
Ellebel
Happydobby
Mamsie
Paper Crown
Filoria
Julia
blondje1313
45 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 31 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Pompoen do 14 maa 2013 - 20:40

@Shisha, harde buiken zijn vervelend he, het betekend over het algemeen dat je rustiger aan moet doen, maar het is ook gewoon zo dat sommige mensen veel meer harde buiken hebben dan anderen. Ik krijg ze ook van een stukje lopen en van inspanning, ik mocht dat toen niet meer doen. Natuurlijk doe je af en toe toch dingen waar je harde buiken van krijgt, maar zou ze toch zoveel mogelijk vermijden. Dus toch maar niet meer de stad in! Tja en tegenwind of een bult over dat moet maar kunnen doen, dat kun je niet echt voorkomen en om nou helemaal niet meer te gaan fietsen... Zwemmen vond ik trouwens ook lekker, daar kreeg ik nauwelijks harde buiken van en werkte goed ontspannend.
Wat verder goed werkt tegen harde buiken is een warme kruik er op leggen of een warm bad nemen (of warm douchen en daarbij zorgen dat je buik goed warm word) en je kunt ook twee paracetamol nemen als het niet tot rust wil komen anders.
Mijn ervaring is dat als het eenmaal geïrriteerd is het zichzelf in gang houd en dat je dan echt even pas op de plaats moet maken, een paar dagen rustig aan doen, warme kruiken gebruiken, paracetamol slikken en dan zakt het weer en kun je weer wat meer hebben.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jelin do 14 maa 2013 - 21:11

Goedemorgen dames,

@ Shisha.. Vervelend dat je last hebt vam harde buiken. Rustig aan blijven doen, want prettig lijkt het me niet. Heb er gelukkig nooit last van gehad..

@ Pompoen.. Hoe gaat het met je en je bloeddruk?

Zo hier een super nacht gehad. Weer een aantal uur doorgeslapen. A. laat ook steeds meer tijd er tussen zitten. Nadat ik A. vanmorgen gevoedt heb, was J. alweer wakker. Dus ben alweer een tijdje wakker nu. Gisteren ook voor het eerst met de dames buiten geweest en ging goed gelukkig. Ook met mijn buik. Dus ben er helemaal blij mee..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Vancity_girl do 14 maa 2013 - 21:47

@Jelin:fijn zo'n goed nacht, en lekker met de meiden naar buiten!
@Slaatje:bij jullie gaat het ook al zo goed, geniet er maar van.
@Shisha: lekker rustig aan doen, je moet nog wel even en als je dan steeds zoveel harde buiken hebt lijkt me niet fijn.
@Sanne: ik heb de kinderwagen nooit opgemaakt met lakentjes enz. Dat had je in Canada helemaal niet. Had gewoon een aankleedkussenhoes om het matras en dan lag D in een soort slaapzak/skipak en dan een dekentje en/of het dekje van de wagen. Toen het warmer werd alleen een dekentje. Werkte prima.

@all: gister weer goedgekeurd bij de vk. Bloeddruk was eerst te hoog maar later toen ze handmatig mat was ie wel ok gelukkig.
Verder over strippen gehad dat doen ze meestal vanaf 41 weken maar ze wilde me ook best vanaf 40 weken strippen. Ze zei dat uit onderzoek was gebleken dat bij om de 2 dagen strippen vanaf 38 weken 1 op de 7 vrouwen voor de 41 weken bevalt. Niet echt hele hoge cijfers dus. Ik denk er nog maar even overna. Ook nog even over bv gehad en bijvoeden etc. De vk staat daar gelukkig hetzelfde in als ik, ze zei ik ben nog van deoudestempel maar zo te horen staan we er aardig hetzelfde in.
Vandaag lekker rustig D is op het kdv en ik ga zo even de weekendboodschappen doen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Mom-Of-3 do 14 maa 2013 - 22:41

Hoi meiden,

Shisha, vervelend die harde buiken, wel beetje rustig aan doen he? Ja gisteravond flink gerommel, ik dacht echt even dat het begonnen was. Lekker bijna weekje vrij.

Slaatje, en een kleinere maat luier? Bij onze dochter hadden we maat 1 maar die lekte iedere keer door, toen hebben we een maat kleiner gehaald en toen ging het goed!

Pompoen, hoe gaat het met je? En met je man?

Jelin, wat fijn ff lekker naar buiten met je 2 meiden.

VC, fijn dat je op 1 lijn zit met je vk. Ik weet niet hoe ze hier over strippen denken, vorige keren was dat niet aan de orde, ik moet dinsdag weer misschien eens vragen als dat nog nodig is.

Smaragdje, hoe gaat het bij jou?

Sanne, fijn dat je moeder kwam helpen, hier ben ik ook heel blij met de hulp van me moeder.

Caroow, vandaag weer een poetsdag?

Ik heb het uit me hoofd gedaan, dus toch een eind gekomen.

Vandaag uitgerekend!!!
Gisteravond dacht ik even dat het begonnen was, maar helaas weer.
We moeten dus weer afwachten.....
Alleen die mensen die iedere keer zeggen " nog steeds niks" enz op het schoolplein van zoon, bij de bakker, in de supermarkt, andere bekende met berichtjes enz. Af en toe wel irritant. Hebben jullie daar ook last van?

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Caroow vr 15 maa 2013 - 1:02

Mysterious Ik zeg ook vaak tegen mijn vriend "misschien begint het vannacht!". Maar, ik word elke ochtend nog zonder weeën wakker. Je bent nu echt overtijd, hopelijk dient de bevalling zich snel aan. Weet je vanaf wanneer de vk iets gaat doen? (strippen).

Jade Gefeliciteerd!! :cheering:

Slaatje Je klinkt echt gelukkig, leuk om te lezen.

Jelin Fijn dat je weinig last hebt van je buik. Kijk je met een goed gevoel terug op je kwaamweek?

Shisha Vervelend zeg, dat je zo'n last hebt. Als je harde buiken pijn doen, wel even de vk bellen he!

Pompoen Hoe gaat het nu met je? Kijk je op tegen een inleiding? En hoe is het met je man? Ik hoop dat het straks allemaal wat makkelijk wordt als de baby is geboren.

Vancity Girl Fijn zeg, dat ze eerder willen strippen, wachten duurt zo lang! Maar als de baby het nog goed heeft is het niet echt nodig natuurlijk. Gek dat die dingen zoals wagen opmaken zo per land verschillen.

Mom of 2 Vandaag is de dag! Voelt het niet vreemd, zo lang naar de datum toegeleefd en dan heb je geen baby? Of zit je inmiddels al vol in de weeën?

Mijn vriend heeft 1 keer per 3 weken het weekend vrij, en dat is dit weekend. Sowieso het laatste vrije weekend zonder baby :cheering: Ik ben al weer druk aan de poets om de dag door te komen, vanmiddag lekker pannenkoeken bakken. Maar zo eerst nog even een lekkere tosti eten. Nu ik nog zwanger ben eet ik nog eventjes lekker alles wat ik wil, na de bevalling ga ik weer gezond doen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pompoen vr 15 maa 2013 - 1:09

Jeej, vandaag was mijn bloeddruk 120/88 bij de controle dus ik ben weer goedgekeurd en mocht lekker weer naar huis gelukkig! Heb daarna voorlichting gehad op de verlosafdeling. Was wel nuttig vond ik. Het is altijd mogelijk om voor mijn man iets van een bedje neer te zetten, dat is dus heel fijn. Het is me echter wel duidelijk geworden dat de boel is ingericht op op je rug bevallen en dat is voor mij eigenlijk geen optie. Gelukkig was er een hele liever verpleegkundige die de intake en rondleiding deed en die haalde de baarkruk en die mocht ik proberen, maar die was voor mij gewoon te laag! Dat doet zeer in mijn heupgewricht. Toen heeft ze de ouderwetse baarkruk gehaald die ze eigenlijk niet meer gebruiken en die zat al veel beter en daarvan kunnen de pootjes ook versteld worden. We hebben het ook gehad over op ellebogen en knieën bevallen, dat moet ook kunnen. Maar ze vertelde wel dat het er nogal vanaf hangt wie je bevalling doet hoe ze er over denken. Ik zal dus wellicht op mijn strepen moeten gaan staan over dat ik niet op mijn rug kan én wil bevallen (ik kan én mijn benen niet zo goed wijd doen én mijn benen niet vasthouden.
Eigenlijk ben ik wel blij dat ik dat nu weet, dan ben ik daar een beetje op voorbereid en mijn man ook en dan laten we ons daardoor ook niet zo snel uit het veld slaan. Bovendien weet ik nu ook dat ik om de 'oude' baarkruk moet vragen.

Het valt me trouwens wel een beetje tegen hoe de mogelijkheden zijn, je kunt dus omdat je een electrode op 't hoofdje van de baby krijgt (bij inleiden in ieder geval) ook niet in bad en douchen is ook moeilijker... Maag goed ik ben blij dat ik dat allemaal van te voren weet dan ben ik daar ook een beetje op voorbereid.

Oh ja en het protocol is inleiden met 37 weken, maar de ervaring leert dat het vaak met 38 weken beter gaat, dus ergens in die tijd zal het wel gaan gebeuren maar het hangt ook allemaal af van hoe het met mij en met het kindje gaat en hoe ver mijn lichaam is.
Oh ja en de baby is nu toch echt al een beetje ingedaald, heb de laatste dagen ook last van buikpijn in mijn onderbuik en het is erg onrustig vanbinnen, dacht al een beetje dat het misschien indalen was.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shisha vr 15 maa 2013 - 2:57

Dat is wel weer fijn Pompoen! cheers Nu maar duimen dat je bloeddruk onder controle blijft!
Groot gelijk Caroow! Ik geef nu ook wel iets vaker toe aan mijn cravings. Opletten komt straks wel weer. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 31 253468018
Lijkt mij wel vervelend al die opmerkingen Mom of 2! Maar ze zijn denk ik gewoon ongeduldig en nieuwschierig.
Fijn dat alles goed was bij de vk Vancity!
Fijn dat het zo goed gaat Jelin. Zo te lezen doet ze het erg goed! Fijn dat jullie gister voor het eerst even buiten zijn geweest, alleen jammer dat het nog steeds zo koud is.

Ik heb vandaag echt nog geen ene reet gedaan. Ik wou eigenlijk de was gaan doen maar heb besloten om vandaag maar gewoon een dagje niks te doen. Volgende week toch de hele week vrij dus dan heb ik alle tijd om het huishouden te doen. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 31 561177
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Mysterious vr 15 maa 2013 - 6:57

volgens mij gaat het beginnen! hou jullie op de hoogte
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Shisha vr 15 maa 2013 - 6:59

Spannend Mysterious!! *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 31 281626781
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Vancity_girl vr 15 maa 2013 - 7:00

Mysterious schreef:volgens mij gaat het beginnen! hou jullie op de hoogte

Waah! Spannend,heel veel succes zet hem op en als het lukt hou ons op de hoogte.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Mom-Of-3 vr 15 maa 2013 - 7:07

Spannend mysterious. Heel veel succes zet 'm op!

Hier weer om de paar minuten harde buiken..... Zal wel weer voorwerk zijn maar we zullen zien

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje vr 15 maa 2013 - 7:08

Mysterious schreef:volgens mij gaat het beginnen! hou jullie op de hoogte

Spannend! Succes en zet hem op!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Jelin vr 15 maa 2013 - 8:20

@ Mysterious.. Spannend meid!! Zet hem op.

@ Shisha.. Lekker zo'n relaxdagje.. Ach joh die was komt nog wel..

@ Vc... fijn dat alles goed was bij de vk..

@ Mom.. Balen dat het niet door zet en dat je de uitgerekende datum gaat passeren. Hopelijk zet het snel door..

@ Caroow.. Mijn kraamweek was super. Kraamhulp was een leuke vrouw en heb heerlijk mijn ding kunnen doen met hulp. Mijn man is ook vrij, dus goed kunnen wennen met zijn 4en. J. was ook thuis, omdat ze niet helemaal lekker is en kwam ook beter uit haha.. Maandag begint het normale leventje weer..

@ Pompoen.. Fijn dat je bloeddruk gezakt is :cheering: ..

Zo vandaag weer kraamvisite gehad. Geboortekaartjes zijn inmiddels aangekomen, krijg ineens telefoontjes om een afspraak te maken voor de kraamvisite haha.. maar vind het allemaal wel prima.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje vr 15 maa 2013 - 8:35

Succes Mysterious, zet m op!

Wie zei dat nou ookweer over de luiers? Bestaat er een kleinere maat dan maat 1? En wat voor maat is dat dan?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Flip Fluitketel vr 15 maa 2013 - 8:39

slaatje schreef:Succes Mysterious, zet m op!

Wie zei dat nou ookweer over de luiers? Bestaat er een kleinere maat dan maat 1? En wat voor maat is dat dan?

Ja in ieder geval heeft Kruidvat een kleinere maat dan 1. Volgens mij is het van 2tm 2,5kg en heten ze Newborn oftewel met 0. Van andere merken weet ik het niet.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Mom-Of-3 vr 15 maa 2013 - 8:46

Dat zei ik, ik heb ze dit keer ook weer gehaald, is wel van pampers new baby maat 0 eigenlijk. Het zijn wel kleinere pakjes maar ze zaten toen bij onze dochter echt perfect.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Pompoen vr 15 maa 2013 - 9:02

Go Mysterious!! Ben heeeel benieuwd!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  slaatje vr 15 maa 2013 - 9:26

Mom-Of-2 schreef:

Dat zei ik, ik heb ze dit keer ook weer gehaald, is wel van pampers new baby maat 0 eigenlijk. Het zijn wel kleinere pakjes maar ze zaten toen bij onze dochter echt perfect.

Thx meis, ik laat mijn man ze morgen even halen. Beter dat het kleine pakjes zijn, kan ik ze eerst even uitproberen :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Mom-Of-3 vr 15 maa 2013 - 9:29

Er zitten er 24 in geloof ik en zijn € 5,07 zoiets.
Wij hebben toen kruidvat ook geprobeerd ook maat 0 maar die waren heel stug en lekte ze ook mee door.
Maar idd uitproberen. Graag gedaan meid!

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje vr 15 maa 2013 - 9:43

@ Jelin, hoe vindt jouw meisje haar kleine zusje?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin vr 15 maa 2013 - 10:35

Smaragdje schreef:@ Jelin, hoe vindt jouw meisje haar kleine zusje?

J. Vind haar zusje helemaal geweldig. Zodra ze uit bed komt, vraagt ze of A. Er ook uit mag. Als ze dan eruit is gaat ze gelijk knuffelen en kusjes geven. Ook helpt ze met pamper verschonen en het flesje geven,. Een echte grote zus. De liefde straalt eraf.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje vr 15 maa 2013 - 10:47

Jelin schreef:

J. Vind haar zusje helemaal geweldig. Zodra ze uit bed komt, vraagt ze of A. Er ook uit mag. Als ze dan eruit is gaat ze gelijk knuffelen en kusjes geven. Ook helpt ze met pamper verschonen en het flesje geven,. Een echte grote zus. De liefde straalt eraf.

Wat fijn dat ze zo met haar zusje omgaat! Echt een trotse grote zus smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin vr 15 maa 2013 - 10:58

Smaragdje schreef:
Jelin schreef:

Wat fijn dat ze zo met haar zusje omgaat! Echt een trotse grote zus smile

Ben er ook blij mee. Had wel verwacht dat ze wat zou tegen gas zou geven, maar dat valt reuze mee. Alleen als A. Huilt vind ze dat niets.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 vr 15 maa 2013 - 11:36

Oew mysterious, je hebt niet.meer.gereageerd, dus ik denk dat t echt begonnen uis!
Go go go smile
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Mom-Of-3 vr 15 maa 2013 - 19:25

Ik ben toch wel heel benieuwd hoe het nu met mysterious is?? Zal het gisteravond echt begonnen zijn of ligt ze lekker te slapen??

Hier is het WEER afgezakt. Nou ik ga het record verbreken denk ik, deze baby blijft het langst zitten. Want dochter is met 39+3 geboren en zoon met 40+1, dat zou vandaag zijn.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende