*Voorjaar 2013 mama's*
+41
Linda
Dikkie Dik
Lejow
Saga
Snoes
Burn
Steep
Pussycat
red rose
Exogenesis
Dora
_Lana_
slaatje
nillis
Flower_L
Amber-
Parel
Limburg85
mezzoforte
Mom-Of-3
Jezzie
Sanne
Flip Fluitketel
Jelin
Vancity_girl
Printje
sanne-84
Mysterious
Pompoen
joyce0606
Jade
Caroow
Shisha
Smaragdje
Ellebel
Happydobby
Mamsie
Paper Crown
Filoria
Julia
blondje1313
45 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Fijn dat alles goed gaat bij jullie Jelin! Ik kan me voorstellen dat het heerlijk is om even lekker naar buiten te gaan!
Ik denk dat alle baby's wachten tot het volgende week weer iets warmer is. Ik vind het vandaag trouwens ook best lekker weer.
Ik denk dat alle baby's wachten tot het volgende week weer iets warmer is. Ik vind het vandaag trouwens ook best lekker weer.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Het zonnetje schijnt wel heerlijk maar hier was het vanmorgen gewoon -10!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Snoes schreef:Jij mag nog niet .sanne-84 schreef:Hihihi idd!
Shit zeg dat ik nog niks voel;)
Vandaag precies 37 weken, dus ik mag al wel
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
@ Shisha.. Was gisteravond dat ik naar buiten ging. Ff de hond uitlaten. Was een hele opgave, maar pijn viel reuze mee gelukkig.
A.lyssa is nog niet buiten geweest, maar ze mag al wel.
A.lyssa is nog niet buiten geweest, maar ze mag al wel.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
@Jelin, wat fijn dat je meisje het zo goed doet zeg!
@Slaatje, hoe is het nu met jou en je herstel? En met je ventje?
@Shisha, vervelend van die harde buiken, dat is echt een rotgevoel, ik ken het. Wel fijn dat je werk goed meewerkt en je andere diensten gaat draaien!
@Sanne-84, je mag wel idd, zelfs thuisbevallen mag geloof ik nu he? Maar goed de kans is natuurlijk niet zo groot.
@Jade, word het volgende week warmer dan? Op de site van het knmi staat juist dat de kans groot is dat het nog wel een tijdje zo blijft . Maar als jij andere bronnen hebt dan ga ik daar natuurlijk liever vanuit .
Ik heb even weinig te melden, behalve dat ik die pillen écht zo kort mogelijk wil slikken, gadverdarrie wat een zooi. Ik ben de hele dag dood en doodmoe, ik heb huilbuien, gewoon vanuit het niets, heb bloedneuzen en darmklachten, spierzwakte en ben verschrikkelijk lusteloos. De bijsluiters er op naslaand wijst uit dat ik gewoon ontiegelijk last van de bijwerkingen heb van beide medicijnen die ik slik. Ik heb wel een beetje hoop dat het wat beter zal gaan als ik het iets langer slik want dat staat er ook bij, dat de bijwerkingen wel minder kunnen worden. En dat moet ook wel want ik kan gewoon niks zo, ik houd de dag niet vol, slaap de hele middag, kom met moeite de trap op, voel me als ik wel wakker ben net een stonede garnaal én ik voel me een groot deel van de tijd sip en verdrietig zonder dat ik precies weet waar het vandaan komt. Niks voor mij dit, dus die bijwerking 'depressieve klachten' slaat hier denk ik op.
Ik hoop vooral heel erg dat ik ze niet na de bevalling ook nog een hele tijd moet blijven slikken!
@Slaatje, hoe is het nu met jou en je herstel? En met je ventje?
@Shisha, vervelend van die harde buiken, dat is echt een rotgevoel, ik ken het. Wel fijn dat je werk goed meewerkt en je andere diensten gaat draaien!
@Sanne-84, je mag wel idd, zelfs thuisbevallen mag geloof ik nu he? Maar goed de kans is natuurlijk niet zo groot.
@Jade, word het volgende week warmer dan? Op de site van het knmi staat juist dat de kans groot is dat het nog wel een tijdje zo blijft . Maar als jij andere bronnen hebt dan ga ik daar natuurlijk liever vanuit .
Ik heb even weinig te melden, behalve dat ik die pillen écht zo kort mogelijk wil slikken, gadverdarrie wat een zooi. Ik ben de hele dag dood en doodmoe, ik heb huilbuien, gewoon vanuit het niets, heb bloedneuzen en darmklachten, spierzwakte en ben verschrikkelijk lusteloos. De bijsluiters er op naslaand wijst uit dat ik gewoon ontiegelijk last van de bijwerkingen heb van beide medicijnen die ik slik. Ik heb wel een beetje hoop dat het wat beter zal gaan als ik het iets langer slik want dat staat er ook bij, dat de bijwerkingen wel minder kunnen worden. En dat moet ook wel want ik kan gewoon niks zo, ik houd de dag niet vol, slaap de hele middag, kom met moeite de trap op, voel me als ik wel wakker ben net een stonede garnaal én ik voel me een groot deel van de tijd sip en verdrietig zonder dat ik precies weet waar het vandaan komt. Niks voor mij dit, dus die bijwerking 'depressieve klachten' slaat hier denk ik op.
Ik hoop vooral heel erg dat ik ze niet na de bevalling ook nog een hele tijd moet blijven slikken!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
hier ook nog geen baby, jammer! had gehoopt op 13-3-2013 maar ja de kans was klein 4% bevalt op de uitgerekende datum dus tja.
Had vannacht wel een paar uur steeds kramp en dan zakte het weer weg dus ik dacht: YES het gaat beginnen! maar vanmorgen was het weer over. heb nu wel al heel de dag steeds harde buiken en dan zakt het weer af terwijl ik eigenlijk vrij weinig heb gedaan, dus ik hoop dat het voortekenen zijn en dat de baby heeeeeeeeeel snel komt heb vanmiddag voor het eerst weer eens even een schoonheidsslaapje gedaan, dacht: dan pak ik die uurtjes vast mocht het vannacht beginnen
Pompoen vervelend dat je er even doorheen zit! kan me goed voorstellen met alles wat je doormaakt. Hopelijk voel je je snel weer wat beter en kan je eens gaan genieten van de zwangerschap, je verdient het zo!
Had vannacht wel een paar uur steeds kramp en dan zakte het weer weg dus ik dacht: YES het gaat beginnen! maar vanmorgen was het weer over. heb nu wel al heel de dag steeds harde buiken en dan zakt het weer af terwijl ik eigenlijk vrij weinig heb gedaan, dus ik hoop dat het voortekenen zijn en dat de baby heeeeeeeeeel snel komt heb vanmiddag voor het eerst weer eens even een schoonheidsslaapje gedaan, dacht: dan pak ik die uurtjes vast mocht het vannacht beginnen
Pompoen vervelend dat je er even doorheen zit! kan me goed voorstellen met alles wat je doormaakt. Hopelijk voel je je snel weer wat beter en kan je eens gaan genieten van de zwangerschap, je verdient het zo!
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Hier ook nog geen baby.......
Ben beetje chaggie heb ruzie met vriend, dus kom morgen wat uitgebreider reageren of met goed nieuws
Ben beetje chaggie heb ruzie met vriend, dus kom morgen wat uitgebreider reageren of met goed nieuws
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
goedemorgen dames!
Wordt er vandaag soms een 14 maart, voorjaarsbaby geboren?
Hier gaat alles goed. Volgens vriend heb ik heeeerlijk liggen te snurken vanacht, haha. Ik krijg wat meer last van m'n rug/heupen als ik zit/lig/sta/loop . Het is soms dus even zoeken naar een fijne houding.
Vandaag wil ik al veel in het huishouden doen, want morgen ben ik jarig. Vier het verder niet morgen, maar vriend is vrij, dus wil lekker genieten van de dag.
Volgens mij hebben wij inmiddels de hele baby-uitzet compleet! Eigenlijk best jammer, ik heb nog wel zin in shoppen . Misschien dat ik nog wat extra rompertjes en een pakje in 56 haal, maar dat zie ik dan wel.
Wordt er vandaag soms een 14 maart, voorjaarsbaby geboren?
Hier gaat alles goed. Volgens vriend heb ik heeeerlijk liggen te snurken vanacht, haha. Ik krijg wat meer last van m'n rug/heupen als ik zit/lig/sta/loop . Het is soms dus even zoeken naar een fijne houding.
Vandaag wil ik al veel in het huishouden doen, want morgen ben ik jarig. Vier het verder niet morgen, maar vriend is vrij, dus wil lekker genieten van de dag.
Volgens mij hebben wij inmiddels de hele baby-uitzet compleet! Eigenlijk best jammer, ik heb nog wel zin in shoppen . Misschien dat ik nog wat extra rompertjes en een pakje in 56 haal, maar dat zie ik dan wel.
Jade- Ratel
Hier geen baby te bekennen helaas. En hoor net op het nieuws dat het nog de hele maand koud blijft dus hoop niet dat ze op beter weer wachten.
Vanmiddag naar de vk, ga eens vragen wanneer ze willen strippen.
@Jade, balen dat je minder fijn slaapt. Dat shoppen komt wel weer als de baby er is, ze groeien zo snel!
Hoe is het met de rest?
Vanmiddag naar de vk, ga eens vragen wanneer ze willen strippen.
@Jade, balen dat je minder fijn slaapt. Dat shoppen komt wel weer als de baby er is, ze groeien zo snel!
Hoe is het met de rest?
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Hier ook nog geen baby helaas. Hier proberen ze bij een tweede kindje met 40+3/40+4 te strippen. Bij de errste met 41 weken (vorige keer 40+6). Ik ben benieuwd of dat weer nodig gaat zijn. Ik hoop zo van niet. Ik wil een maartbaby, dan hoeft het niet tussen mijn mans en zoontjes verjaardag te gebeuren of daarna.
@ Jade, fijn dat de babyuitzet compleet is.
@ Jade, fijn dat de babyuitzet compleet is.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen, mijn baby mag ook nog even blijven zitten, maar hoe lang...?!
Vanmorgen ging weer lekker hier, mijn man had om half 4 ineens last van een hartritmestoornis en die ging niet vanzelf over dus na een uur hebben we de 1e harthulp gebeld of we mochten komen. Uiteindelijk heeft hij daar een pilletje gekregen en eigenlijk hadden ze niet verwacht dat het zou helpen, maar na een uur zakte ineens zijn hartslag weer naar normaal! Hij heeft nu nieuwe medicatie, ook weer medicatie tegen de steriele ontsteking die hij heeft want die waarden waren weer verhoogd sinds hij daarmee gestopt was. En nu maar hopen dat dit beter werkt!
Daarna moest ik naar de controle bij de verloskundige, net als vorige week maandag toen ik opgenomen werd alleen nu had ik mijn man bij me, vorige keer lag hij nog op de hartbewaking. En helaas was mijn bloeddruk weer te hoog, 150/100 terwijl ik dus een berg pillen slik.
Na overleg mocht ik naar huis, hoewel ze echt twijfelden of ze me niet moesten opnemen weer. Maar ze hopen dat ik met een beetje rust en nóg meer pillen toch weer een goede bloeddruk heb. Mijn urine was ook schoon dus dat was goed. Heb nog wel bloed geprikt, vanmiddag daar de uitslag van en verder moet ik morgen weer terugkomen... gaat dus lekker. De verloskundige had het er over dat ze hoopt dat ik in ieder geval de 36 weken haal zodat ons kindje niet in de couveuse hoeft. Nou ik hoop het ook.
Vanmorgen ging weer lekker hier, mijn man had om half 4 ineens last van een hartritmestoornis en die ging niet vanzelf over dus na een uur hebben we de 1e harthulp gebeld of we mochten komen. Uiteindelijk heeft hij daar een pilletje gekregen en eigenlijk hadden ze niet verwacht dat het zou helpen, maar na een uur zakte ineens zijn hartslag weer naar normaal! Hij heeft nu nieuwe medicatie, ook weer medicatie tegen de steriele ontsteking die hij heeft want die waarden waren weer verhoogd sinds hij daarmee gestopt was. En nu maar hopen dat dit beter werkt!
Daarna moest ik naar de controle bij de verloskundige, net als vorige week maandag toen ik opgenomen werd alleen nu had ik mijn man bij me, vorige keer lag hij nog op de hartbewaking. En helaas was mijn bloeddruk weer te hoog, 150/100 terwijl ik dus een berg pillen slik.
Na overleg mocht ik naar huis, hoewel ze echt twijfelden of ze me niet moesten opnemen weer. Maar ze hopen dat ik met een beetje rust en nóg meer pillen toch weer een goede bloeddruk heb. Mijn urine was ook schoon dus dat was goed. Heb nog wel bloed geprikt, vanmiddag daar de uitslag van en verder moet ik morgen weer terugkomen... gaat dus lekker. De verloskundige had het er over dat ze hoopt dat ik in ieder geval de 36 weken haal zodat ons kindje niet in de couveuse hoeft. Nou ik hoop het ook.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Balen weer pompoen!
Smaragdje- Ratel
Wat zouden jullie doen qua kleertjes? Ik had steeds een grote jongen in mijn buik, maar inmiddels is hij gewoon gemiddeld. Daarnaast is de kans wel vrij aanwezig dat hij eerder komt dan 40 weken, 37 weken zou mooi zijn, maar misschien moet hij wel al eerder komen, ik was vandaag weer bijna opgenomen dus mijn bloeddruk doet niet echt heel erg goed mee. Ik had in eerste instantie niet echt veel maat 50 gekocht omdat ik uit ging van een flinkerd, maar inmiddels heb ik daar ook wel redelijk wat van en van sommige dingen heb ik het idee dat ze vrij klein vallen (in vergelijking met andere dingen in diezelfde maat). Alleen nu vraag ik me af, moet ik alvast nog een maatje kleiner kopen? Of zal ik het gewoon afwachten met het risico dat ie er ineens al is en iemand anders voor mij kleine kleertjes moet gaan kopen? Ik heb het idee dat er ook niet zo heel veel keus is en ik weet zeker dat mijn moeder het leuk vind om dat dan zo snel mogelijk te gaan halen dus het kan op zich prima.
Pompoen- Lady Post-a-lot
@ Pompoen.. Balen dat je bloeddruk weer omhoog is. En ik zou wel 2 of 3 setjes in maat 50 bij halen. Mocht dit niet genoeg zijn, kun je altijd nog bij laten halen.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Ik heb wel redelijk wat in maat 50 hoor en ook in maat 50/56 een boel. Ik ga er straks nog eens naar kijken, want het moet ook nog gewassen worden, dat word misschien ook wel eens tijd .
Pompoen- Lady Post-a-lot
@ Pompoen, met kleiner zou ik nog wachten denk ik en anders 1 setje (voor eerste pakje). Het is snel genoeg bijgehaald.
Smaragdje- Ratel
Je kan altijd alvast wat kleinere pakjes in een winkelmandje doen in een internetwinkel. Mocht de kleine dan toch te klein zijn voor maat 50 dan is het zo besteld.
Ik heb vanochtend alweer ontbeten bij de Hema Mijn vriend moet ipv half 9 tot 5, van 12 tot 8 werken dus daar hadden we mooi tijd voor.
Nu hangen we op de bank met een kopje koffie, als hij zo weg is ga ik de badkamer even soppen, het huis even stoffen en soppen en nog maar weer eens stofzuigen. Ik blijf bezig
Ik heb vanochtend alweer ontbeten bij de Hema Mijn vriend moet ipv half 9 tot 5, van 12 tot 8 werken dus daar hadden we mooi tijd voor.
Nu hangen we op de bank met een kopje koffie, als hij zo weg is ga ik de badkamer even soppen, het huis even stoffen en soppen en nog maar weer eens stofzuigen. Ik blijf bezig
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ja en echt goedkoop is het over het algemeen ook niet zag ik al!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Caroow, kom je ook even bij mij langs?
Ik mag dat allemaal niet doen haha, kreeg zelfs bij ontslag nog een waarschuwing dat ik niet toe mocht geven als de nesteldrang toesloeg en ik de hele keuken wilde gaan uitsoppen . Heb ik nog niet behoefte aan hoor, ben vooralsnog alleen maar moe en al blij als ik een paar dingetjes gedaan krijg, maar wie weet wat er nog komt!
Ik mag dat allemaal niet doen haha, kreeg zelfs bij ontslag nog een waarschuwing dat ik niet toe mocht geven als de nesteldrang toesloeg en ik de hele keuken wilde gaan uitsoppen . Heb ik nog niet behoefte aan hoor, ben vooralsnog alleen maar moe en al blij als ik een paar dingetjes gedaan krijg, maar wie weet wat er nog komt!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik wil best nog wat huizen soppen hoor, ik heb echt zo veel plezier er in steeds. Ik zet ook lekker de ramen open zodat het heerlijk fris ruikt in huis, en mijn vriend maar zeuren steeds dat het zo koud is als hij thuis komt
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Jeetje pompoen.. Hopenlijk is de bloeddruk snel onder controle, net als je man.
En qua kleren.. Heb het nu ook weer in mn bol gehaald dat ik vanalles wil (heb nu een setje of 5), maar dan denk ik weer aan het feit dat ik niet weet welke maat, en dat de maten ook nog eens anders uitvallen etc. Dus denk dat er iemand na de geboorte gewoon op pad wordt gestuurd!
En qua kleren.. Heb het nu ook weer in mn bol gehaald dat ik vanalles wil (heb nu een setje of 5), maar dan denk ik weer aan het feit dat ik niet weet welke maat, en dat de maten ook nog eens anders uitvallen etc. Dus denk dat er iemand na de geboorte gewoon op pad wordt gestuurd!
sanne-84- Ratel
Ja lastig he met die kleding. Nou heb ik veel tweedehands gekocht, dus dan scoor ik gewoon wat ik tegenkom en leuk vind en zo heb ik geprobeerd de komende maten een beetje compleet te zijn. Heb maat 50, maat 50/56, maat 56, maat 68 en nog een paar dingetjes in wat grotere maten, maar dat vind ik tricky omdat je nooit goed weet in welk seizoen je dan zit. Maar goed een niet al te dik tuinbroekje kun je altijd combineren met een maillot en een trui of met een T-shirt.
@Caroow, is wel een eindje met de trein hoor, en hier heb je écht eer van je werk, wat een zooi is het, bluh!
@Caroow, is wel een eindje met de trein hoor, en hier heb je écht eer van je werk, wat een zooi is het, bluh!
Pompoen- Lady Post-a-lot
haha, ik heb ook de hele dag alles open voor de 'frisse lucht'Caroow schreef:Ik wil best nog wat huizen soppen hoor, ik heb echt zo veel plezier er in steeds. Ik zet ook lekker de ramen open zodat het heerlijk fris ruikt in huis, en mijn vriend maar zeuren steeds dat het zo koud is als hij thuis komt
Ik wil nog wel wat meer nesteldrang krijgen trouwens.. Voor mijn gevoel moet ik alles doen, maar ik doe te weinig
Nouja, het is hier geen vieze bende ofzo, hoor.
Pompoen: jeetje wat balen dat je bloeddruk weer zo hoog was! Ik hoop dat ze de kleine man in ieder geval tot de 37 weken binnen kunnen houden!
kleertjes: ik vind het ook moeilijk! Het eerste pakje hebben we in 50 gekocht, ik heb nog 2 pakjes in 50 en verder 50/56 en 56. Maar ik vind het eigenlijk nog best weinig allemaal. 62 en 68 heb ik ook al . Ik heb echt het idee dat ik nog heeeel veel kleertjes bij moet kopen, maarja, ik wil ook weer niet té veel kleertjes, die ze misschien niet eens aan kan.
Jade- Ratel
Probleem met 62/68 vind ik ook dat je niet goed weet wanneer ze die aankunnen (ook nog eens afhankelijk hoe die stomme maat valt). Als ze er nog een paar maanden over doen dan ben je mss net de zomer voorbij.. Of je koopt wat. Dikker spul, en zitten ze er al heel snel in..
E nesteldrang valt hier ook wel mee. Wil nog wel wat dingen doen (is niet hoofdzakelijk maar toch) maar kom er niet toe. Mn babykleertjes heb ik gister trouwens wel allemaal gewassen en gestreken!
E nesteldrang valt hier ook wel mee. Wil nog wel wat dingen doen (is niet hoofdzakelijk maar toch) maar kom er niet toe. Mn babykleertjes heb ik gister trouwens wel allemaal gewassen en gestreken!
sanne-84- Ratel
Ik zal nooit meer kleertjes op de groei kopen. Wij hadden ook al vanalles gekocht in maat 56, maat 62 en maat 68. Nou zit onze zoon nog maar net een 3-tal weken in maatje 50 en zullen dus veel kleertjes die we gekocht hebben in de grotere maten de verkeerde maat voor het verkeerde seizoen zijn.
Pompoen, ik zou persoonlijk wel één pakje maat 44 halen. Zodat je toch een eerste pakje hebt wat hem ook echt past. Wij hadden dat niet omdat ik dus gewoon op tijd bevallen ben (had ook niet verwacht dat ie zo klein zou zijn) en zijn eerste kleertjes waren dus echt veel en veel te groot.
Pompoen, ik zou persoonlijk wel één pakje maat 44 halen. Zodat je toch een eerste pakje hebt wat hem ook echt past. Wij hadden dat niet omdat ik dus gewoon op tijd bevallen ben (had ook niet verwacht dat ie zo klein zou zijn) en zijn eerste kleertjes waren dus echt veel en veel te groot.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar trends 2013
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» *Voorjaar 2013 mama's*