*Voorjaar 2013 mama's*
+41
Linda
Dikkie Dik
Lejow
Saga
Snoes
Burn
Steep
Pussycat
red rose
Exogenesis
Dora
_Lana_
slaatje
nillis
Flower_L
Amber-
Parel
Limburg85
mezzoforte
Mom-Of-3
Jezzie
Sanne
Flip Fluitketel
Jelin
Vancity_girl
Printje
sanne-84
Mysterious
Pompoen
joyce0606
Jade
Caroow
Shisha
Smaragdje
Ellebel
Happydobby
Mamsie
Paper Crown
Filoria
Julia
blondje1313
45 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Naam | Leeftijd | kindje | uitgerekend/geboren | geslacht/naam |
Slaatje | 34 | 1e | 02-03-2013 | Mikey |
Jelin | 27 | 2e | 05-03-2013 | A.lyssa |
Julia | ? | 2e | 06-03-2013 | ? |
Mysterious | 31 | 1e | 13-03-2013 | meisje |
Mom-of-2 | 30 | 3e | 15-03-2012 | meisje |
Caroow | 25 | 1e | 17-03-2013 | jongen |
Vancity_girl | 30 | 2e | 25-03-2013 | verrassing |
Smaragdje | 23 | 2e | 28-03-2013 | jongen |
Linda | 27 | 2e | 02-04-2013 | jongen |
Sanne-84 | 28 | 1e | 03-04-2013 | verrassing |
Mezzoforte | 23 | 1e | 20-04-2013 | jongen |
Pompoen | 28 | 1e | 21-04-2013 | jongen |
red rose | 28 | 2e | 30-04-2013 | jongen |
Jade | 21 | 1e | 09-05-2013 | meisje |
Balloon | 25 | 3e | 21-05-2013 | ? |
Blondje1313 | 32 | 2e | 24-05-2013 | ? |
Shisha | 27 | 1e | 30-05-2013 | jongen |
zoooo even het lijstje weer naar boven gehaald Julia mag de naam van jouw kindje in het lijstje?
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Hier ondanks dat ik op de bank zit heb ik steeds harde buiken.
@ Joyce, wel of niet laten opereren lijkt mij een moeilijke beslissing. Sterkte in ieder geval.
@ Mom-of-2, hopelijk zet het snel door.
@ Joyce, wel of niet laten opereren lijkt mij een moeilijke beslissing. Sterkte in ieder geval.
@ Mom-of-2, hopelijk zet het snel door.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
@joyce: wat een dillema zeg. N.a.v. je laatste post kan ik me heel goed indenken dat je je niet laat opereren en probeerd te rekken tot 37 weken. Lastig hoor, hoe denkt je man erover?
@pompoen: Fijn dat je weer thuis bent, hopelijk blijft je bloeddruk stabiel.
@jade: wat een lief pakje zeg!
@caroow: dikke knuffel voor jou, hopelijk hebje genoeg afleiding om de dagen door te komen.
@shisha: lekker rustig dagje gehad?
@mysterious: het heeft hier in eindhoven bijna de hele dag gesneeuwd maar er is niet veel blijven liggen.
De rest ben ik even kwijt. Hier een rustige dag heb de box in elkaar gezet dus nu is alles helemaal klaar. D heeft alvast een hoop van haar speelgoed erin gedaan want daar mag de baby mee spelen als hij uit de buik is. Aldus dochter haha. Wel heel schattig, ben zo benieuwd hoe ze zal reageren op de baby.
@pompoen: Fijn dat je weer thuis bent, hopelijk blijft je bloeddruk stabiel.
@jade: wat een lief pakje zeg!
@caroow: dikke knuffel voor jou, hopelijk hebje genoeg afleiding om de dagen door te komen.
@shisha: lekker rustig dagje gehad?
@mysterious: het heeft hier in eindhoven bijna de hele dag gesneeuwd maar er is niet veel blijven liggen.
De rest ben ik even kwijt. Hier een rustige dag heb de box in elkaar gezet dus nu is alles helemaal klaar. D heeft alvast een hoop van haar speelgoed erin gedaan want daar mag de baby mee spelen als hij uit de buik is. Aldus dochter haha. Wel heel schattig, ben zo benieuwd hoe ze zal reageren op de baby.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
Vg, dan wonen wij vlak bij elkaar!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
sanne-84 schreef:Vg, dan wonen wij vlak bij elkaar!
Wat grappig , waar woon je dan? Ook in ehv?
Vancity_girl- Prater
Vancity_girl schreef:sanne-84 schreef:Vg, dan wonen wij vlak bij elkaar!
Ik woon ook in ehv
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Vancity_girl schreef:sanne-84 schreef:Vg, dan wonen wij vlak bij elkaar!
Vlak erbij, plaatsje erlangs in G
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:Vancity_girl schreef:sanne-84 schreef:Vg, dan wonen wij vlak bij elkaar!
Daar waren we laatst bij de nieuwe mac
Vancity_girl- Prater
Vancity_girl schreef:sanne-84 schreef:Vancity_girl schreef:sanne-84 schreef:Vg, dan wonen wij vlak bij elkaar!
Daar waren we laatst bij de nieuwe mac
Haha daar ja;)
sanne-84- Ratel
Printje schreef:Vancity_girl schreef:sanne-84 schreef:Vg, dan wonen wij vlak bij elkaar!
Ik woon ook in ehv
Ja, had je zaterdag wel verwacht
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:Printje schreef:Vancity_girl schreef:sanne-84 schreef:Vg, dan wonen wij vlak bij elkaar!
Ik woon ook in ehv
Ja, had je zaterdag wel verwacht
Ik durfde niet goed met twee kinderen, ben zo' n schijterd..
Printje- Lady Post-a-lot
We hadden ook al niks meer van je gehoord. En we doen die 2 kinderen niks hoor
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:We hadden ook al niks meer van je gehoord. En we doen die 2 kinderen niks hoor
Ik had nog gereageerd op de pm van Niekske? En daarna, te laat, pas in het topic zelf. Heb lang lopen dubben wel/ niet/ wel/niet..en achteraf vind ik het jammer.
Ben ook niet bang voor jullie maar voor mijn kinders zelf haha wil dan wel dat ze zich netjes gedragen natuurlijk.
Printje- Lady Post-a-lot
Ow dat was dan volgens mij niet overgekomen, iig bij mij niet.
We hadden er 2 kindjes bij deze keer. En zo'n ieniemienie baby had ik er ook wel bij willen hebben, kon ik nog meer wennen haha
We hadden er 2 kindjes bij deze keer. En zo'n ieniemienie baby had ik er ook wel bij willen hebben, kon ik nog meer wennen haha
sanne-84- Ratel
Hadden jullie een meeting zaterdag? Leuk!
Vancity_girl- Prater
Haha je mag altijd komen knuffelen met d'r hoor! Al krijgt mijn kleine baby wel al steeds meer dikke spekbilletjes.
Printje- Lady Post-a-lot
Haha printje, daar is het ook een beetje baby voor!
Vg, ja:) hebben we vaker, zie topic ehvmeeting in vriendinnen gezocht
Vg, ja:) hebben we vaker, zie topic ehvmeeting in vriendinnen gezocht
sanne-84- Ratel
Hahah das waar, maar R is nooit zo'n dikke spekbaby geweest.
Printje- Lady Post-a-lot
Dan weet ik het ook niet. Zoveel verstand heb ik (nog) niet van baby's haha
sanne-84- Ratel
De mijne is nog behoorlijk ieniemienie hoorsanne-84 schreef:Ow dat was dan volgens mij niet overgekomen, iig bij mij niet.
En Printje, ik wil N wel heel graag zien hoor. En mijn zoon zijn naamgenootje ook wel, dus de volgende keer ben je er gewoon bij
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Haha snoes, de jouwe is idd ook nog ieniemiebie, maar al wel een wijsneusje en ik hoopte dat jij hier niet zou kijken haha
sanne-84- Ratel
Goedemorgen dames.
Ik moest eigenlijk werken maar heb mij toch maar ziek gemeld. Ik heb weer bijna de hele nacht buikpijn gehad en daardoor weer harde buiken en slecht geslapen. Vanmiddag maar gelijk weer even oppakken met de vk omdat ik daar toch ben voor de pretecho. Ik ga de laatste dagen heel moeilijk naar het toilet dus ik vermoed wel dat het daar mee te maken heeft.
Dus nu ben ik wel erg vroeg wakker. Kon ook niet meer slapen dus zit nu een met een kopje thee te forummen.
Ik moest eigenlijk werken maar heb mij toch maar ziek gemeld. Ik heb weer bijna de hele nacht buikpijn gehad en daardoor weer harde buiken en slecht geslapen. Vanmiddag maar gelijk weer even oppakken met de vk omdat ik daar toch ben voor de pretecho. Ik ga de laatste dagen heel moeilijk naar het toilet dus ik vermoed wel dat het daar mee te maken heeft.
Dus nu ben ik wel erg vroeg wakker. Kon ook niet meer slapen dus zit nu een met een kopje thee te forummen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha, wat vervelend die buikpijn, verstandige keuze om je dan ziek te melden. Je heb groot gelijk om het straks even te overleggen met de vk. In ieder geval beterschap!
Zo hier tot halverwege de nachten krampen gehad en toen zakte het af, dus nu alles weer rustig. Maar dus niet echt lekker geslapen daardoor, nou ja wanneer wel eigenlijk.
Slapen jullie wel nog goed?
Zo hier tot halverwege de nachten krampen gehad en toen zakte het af, dus nu alles weer rustig. Maar dus niet echt lekker geslapen daardoor, nou ja wanneer wel eigenlijk.
Slapen jullie wel nog goed?
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Nou zeg, ik heb ook een rotnacht gehad. Ik twijfel ook of het nou niet toch mijn bloeddruk was waar ik last van had want na mijn eerste pil van vanmorgen voelde ik me alweer een stuk beter. Ik kijk het maar even aan vandaag. We krijgen ook vandaag een bloeddrukmeter, dus dan kan ik het ook beter zelf controleren hoe het is, als het dan hoog is weet ik gelijk hoe laat het is (en dat ik het ziekenhuis moet bellen). Het waren ook vage klachten en ik kon het niet gelijk linken aan iets wat echt niet goed zou zijn.
Heb trouwens ondertussen steeds meer striemen, is best een rotgevoel zeg! Mijn hele onderbuik moet er aan geloven, dat word nog leuk want ik moet natuurlijk ook nog wel even in principe!
@Shisha, vervelend van die buikpijn, je kunt van problemen met de ontlasting inderdaad harde buiken krijgen. Verder heb je nu natuurlijk ook een groeispurt dus dan is de boel waarschijnlijk ook gewoon gevoelig en geïrriteerd, dat zal ook niet helpen. Goed dat je het aankaart bij de verloskundige!
@Mom-of-2, verrot is dat het als je zo slecht slaapt. Ik had er al tijden last van, in het ziekenhuis heb ik trouwens wel een paar nachten heerlijk geslapen. Geen idee waarom het daar wel lukte, het hielp wel dat mijn bloeddruk goed was trouwens.
Ik heb gisteren trouwens een baby vastgehouden in het ziekenhuis, was een vrouw die op vrijdag een keizersnee kreeg en bij mij op de kamer lag. Ze mocht gisteren waarschijnlijk naar huis en ze kwam haar kindje even laten zien en ik mocht hem vasthouden. Zó lief, ik smolt helemaal, zo'n gek idee dat ik over niet al te lange tijd ook zo'n hummeltje vast mag houden. Was sowieso slecht voor mijn hormonen om daar te liggen. Op zich lag ik tussen de andere zieke zwangeren, maar je hoorde wel af en toe baby's huilen en zag ook af en toe eentje voorbij komen op de gang, oh dan wilde ik bijna roepen dat ze bij mij moesten komen met al die baby's, haha!
Heb trouwens ondertussen steeds meer striemen, is best een rotgevoel zeg! Mijn hele onderbuik moet er aan geloven, dat word nog leuk want ik moet natuurlijk ook nog wel even in principe!
@Shisha, vervelend van die buikpijn, je kunt van problemen met de ontlasting inderdaad harde buiken krijgen. Verder heb je nu natuurlijk ook een groeispurt dus dan is de boel waarschijnlijk ook gewoon gevoelig en geïrriteerd, dat zal ook niet helpen. Goed dat je het aankaart bij de verloskundige!
@Mom-of-2, verrot is dat het als je zo slecht slaapt. Ik had er al tijden last van, in het ziekenhuis heb ik trouwens wel een paar nachten heerlijk geslapen. Geen idee waarom het daar wel lukte, het hielp wel dat mijn bloeddruk goed was trouwens.
Ik heb gisteren trouwens een baby vastgehouden in het ziekenhuis, was een vrouw die op vrijdag een keizersnee kreeg en bij mij op de kamer lag. Ze mocht gisteren waarschijnlijk naar huis en ze kwam haar kindje even laten zien en ik mocht hem vasthouden. Zó lief, ik smolt helemaal, zo'n gek idee dat ik over niet al te lange tijd ook zo'n hummeltje vast mag houden. Was sowieso slecht voor mijn hormonen om daar te liggen. Op zich lag ik tussen de andere zieke zwangeren, maar je hoorde wel af en toe baby's huilen en zag ook af en toe eentje voorbij komen op de gang, oh dan wilde ik bijna roepen dat ze bij mij moesten komen met al die baby's, haha!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Shisha, succes dan bij de vk. En natuurlijk veel plezier bij de echo!
Momof2, ik heb nog weinig last van de nachten. Wordt wel eens wakker, maar slaap ook wel snel in. Lig er nu ook nog lekker in:)
Pompoen, wel opletten dat je niet al te vaak je bloeddruk gaat meten he!
En wat lief zo'n baby! Had dat nu al bij baby van 3 mnd, laat staan een pasgeborene
Momof2, ik heb nog weinig last van de nachten. Wordt wel eens wakker, maar slaap ook wel snel in. Lig er nu ook nog lekker in:)
Pompoen, wel opletten dat je niet al te vaak je bloeddruk gaat meten he!
En wat lief zo'n baby! Had dat nu al bij baby van 3 mnd, laat staan een pasgeborene
sanne-84- Ratel
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar trends 2013
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» *Voorjaar 2013 mama's*