*Voorjaar 2013 mama's*
+41
Linda
Dikkie Dik
Lejow
Saga
Snoes
Burn
Steep
Pussycat
red rose
Exogenesis
Dora
_Lana_
slaatje
nillis
Flower_L
Amber-
Parel
Limburg85
mezzoforte
Mom-Of-3
Jezzie
Sanne
Flip Fluitketel
Jelin
Vancity_girl
Printje
sanne-84
Mysterious
Pompoen
joyce0606
Jade
Caroow
Shisha
Smaragdje
Ellebel
Happydobby
Mamsie
Paper Crown
Filoria
Julia
blondje1313
45 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Is ook wel zo ja. Maar het lijkt mij wel vervelend als de ene dit zegt en de ander dat. Maar ik hoop dat je er nog wel even van kan genieten!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Het was idd stil shisha, maar hier ook nog geen naderende bevalling, alleen weinig te melden door het weinig meemaken;) fijn dat je weer eens redelijk hebt geslapen
Pompoen, fijn dat je weer thuis bent, kun je je man weer lastig vallen met snurken;) en er zou toch eigenlijk iemand 2x per dag langskomen voor controle, hoeft dat nu ook niet?
Leuk pakje jade! Ik heb hier 2 neutrale pakjes, afhankelijk van de grootte van de baby
Sow dalik even naar mn man. Er is 1 of andere markt waar ze staan, ff kijken. Hebben we wat te doen he!
Pompoen, fijn dat je weer thuis bent, kun je je man weer lastig vallen met snurken;) en er zou toch eigenlijk iemand 2x per dag langskomen voor controle, hoeft dat nu ook niet?
Leuk pakje jade! Ik heb hier 2 neutrale pakjes, afhankelijk van de grootte van de baby
Sow dalik even naar mn man. Er is 1 of andere markt waar ze staan, ff kijken. Hebben we wat te doen he!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, mijn bloeddruk was zo stabiel zonder rare pieken dat dat niet nodig is en het kan met 2 keer in de week controle op de poli. Ik ben dus ook niet meer opgenomen zoals dan wel het geval zou zijn geweest, dat is dan een soort thuisopname waarbij er 1x per dag een verpleegkundige uitgebreid controles zou komen doen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Rare bloeddruk, van hele erge pieken naar niks. Maar gelukkig maar!
sanne-84- Ratel
Trouwens, we dachten een naam te hebben die niet al te veel voor komt maar nu is mijn moeder gaan googlen (stom eigenlijk dat wij dat nooit gedaan hebben) op babynaam+achternaam en er woont dus bij hun in het dorp iemand die zo heet. En op facebook zijn er meerdere te vinden.
Ach ja. We zijn nog steeds blij met de naam en we zijn toch niet van plan om daar te gaan wonen. En ik zat al te geinen dat het dus wel een populaire naam is onder onze achternaamgenoten.
Ach ja. We zijn nog steeds blij met de naam en we zijn toch niet van plan om daar te gaan wonen. En ik zat al te geinen dat het dus wel een populaire naam is onder onze achternaamgenoten.
Shisha- Ratel
Ik heb ook eens gefacebooked en gegoogled, maar is bij ons niet het geval:)
sanne-84- Ratel
Bij ons ook niet! Maar haar achternaam komt ook niet zo vaak voor.sanne-84 schreef:Ik heb ook eens gefacebooked en gegoogled, maar is bij ons niet het geval:)
Ik zou me er overigens niet door laten weerhouden.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Doen we ook niet hoor. Ik vind de naam te leuk.
Ik heb Caroow trouwens nog niet gezien vandaag. Zou het?
Shisha- Ratel
Ze is wel online geweest hoor
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Oh niet gezien. Jammer!
Shisha- Ratel
Shisha schreef:Doen we ook niet hoor. Ik vind de naam te leuk.
Caroow had haar kleine nichtje op bezoek, moest nog stofzuigen en heeft tv gekeken. Geen wee te bekennen helaas
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Caroow schreef:Shisha schreef:Doen we ook niet hoor. Ik vind de naam te leuk.
Caroow had haar kleine nichtje op bezoek, moest nog stofzuigen en heeft tv gekeken. Geen wee te bekennen helaas
Shisha- Ratel
Morgen trouwens de pretecho!
Shisha- Ratel
balen Caroow! Ik weet niet hoe ik je aan kan moedigen/wat ik moet zeggen.. Want uiteindelijk helpt niets en wil je gewoon dat jullie mannetje komt.
Shisha: super leuk, een pretecho! Wij hebben dat ook laten doen, vond het erg leuk!
Shisha: super leuk, een pretecho! Wij hebben dat ook laten doen, vond het erg leuk!
Jade- Ratel
Ja ik weet dat het nog 3 weken kan duren, dat ik nu nog even moet genieten van de rust en dat het alleen maar langer duurt als ik er op ga zitten wachten. Maar, 5 weken geleden zeiden ze dat het geen 3 weken meer zou duren en dan ga je er niet van uit dat het stiekem dan alsnog wel eens anderhalve maand duurt
En het is natuurlijk ook geen weer om vrolijk van te worden. Echt waar, de volgende baby wordt in de herfst gemaakt
En het is natuurlijk ook geen weer om vrolijk van te worden. Echt waar, de volgende baby wordt in de herfst gemaakt
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Nee vandaag is het al helemaal drama als ik mijn man moet geloven. Ik ben nog niet buiten geweest vandaag. Maar volgens mij wordt het eind volgende week al weer wat beter en wacht je zoon daar gewoon op!
Shisha- Ratel
haha, die dingen wil ik helemaal niet tegen je zeggen! Want ik kan het me écht voorstellen . Ik ben nog niet zover, maar ik ben al zo benieuwd naar ons kleine meisje.Caroow schreef:Ja ik weet dat het nog 3 weken kan duren, dat ik nu nog even moet genieten van de rust en dat het alleen maar langer duurt als ik er op ga zitten wachten. Maar, 5 weken geleden zeiden ze dat het geen 3 weken meer zou duren en dan ga je er niet van uit dat het stiekem dan alsnog wel eens anderhalve maand duurt
En wat is nou 3 weken? je wacht al zooo lang! Dat mannetje van jullie komt vast heeel snel.
Jade- Ratel
Nou ik heb toch afgelopen zaterdag gebeld naar het ziekenhuis en moest gelijk komen. Heb toen echo gehad en CTG en getoucheerd, alles was goed. De reden dat ik de kleine minder goed voel is dat hij volledig in stuit is gedraaid (het lag eerst dwars). Het ligt nu dus echt met de billen onderin.
Maar het heeft nog een paar weken om te draaien dus nog geen drama
Zondag ben ik opnieuw opgenomen vanwege mijn nieren.
Wederom pijnstilling via infuus en Antibiotica omdat er ook een infectie is.
Morgen sta ik ingepland voor OK, voor een nieroperatie. Anesthesist is ook al langs geweest, ik krijg een ruggenprik. Verder benadrukte hij het risico van dat de bevalling in gang kan komen. De gynaecoloog staat dus morgen op scherp, weeën remmers liggen klaar en op hoop van zegen dan maar
Ik twijfel wel of ik deze ingreep laat doen, er is geen garantie dat het gaat werken en de kans is dus groot dat de pijn erger wordt
Maar het heeft nog een paar weken om te draaien dus nog geen drama
Zondag ben ik opnieuw opgenomen vanwege mijn nieren.
Wederom pijnstilling via infuus en Antibiotica omdat er ook een infectie is.
Morgen sta ik ingepland voor OK, voor een nieroperatie. Anesthesist is ook al langs geweest, ik krijg een ruggenprik. Verder benadrukte hij het risico van dat de bevalling in gang kan komen. De gynaecoloog staat dus morgen op scherp, weeën remmers liggen klaar en op hoop van zegen dan maar
Ik twijfel wel of ik deze ingreep laat doen, er is geen garantie dat het gaat werken en de kans is dus groot dat de pijn erger wordt
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Verstandig dat je toch gebeld hebt Joyce! Gelukkig dat met de kleine verder alles goed is maar wat vervelend dat jij nu opgenomen bent vanwege je nieren! Ik snap dat je twijfelt over de operatie. Wat zeggen de mensen in je omgeving?
Shisha- Ratel
Lastig Joyce! Ik heb ook een operatie gehad tijdens de zwangerschap zoals je weet, dat is me op zich wel meegevallen. En gezien de hoeveelheid klachten én het feit dat jouw kindje al best wel ver is maakt dat ik toch wel zou overwegen die operatie te doen. Ik denk dat de artsen de afweging ook wel goed gemaakt hebben en denken dat het voor jouw gezondheid wel eens heel belangrijk zou kunnen zijn. Helaas zijn er nooit echt garanties, maar ik neem aan dat ze de operatie niet zouden doen als ze niet goede hoop hadden dat het je wat zou opleveren óndanks dat je zwanger bent en het een risico is.
Maar het blijven altijd lastige afwegingen, want uiteindelijk ben jij inderdaad degene die moet beslissen en gaat het ook nog om je kindje in je buik. Maar is die niet beter af als z'n moeder door de operatie gezonder is en de zwangerschap beter kan uitdienen?
Maar het blijven altijd lastige afwegingen, want uiteindelijk ben jij inderdaad degene die moet beslissen en gaat het ook nog om je kindje in je buik. Maar is die niet beter af als z'n moeder door de operatie gezonder is en de zwangerschap beter kan uitdienen?
Pompoen- Lady Post-a-lot
De artsen staan er niet om te springen om deze operatie te doen het meer het allerlaatste wat ze kunnen om het draagbaar voor mij te maken. De kleine maakt het goed en heeft geen 'last' van mijn pijn en nieren.
Tuurlijk geven operaties geen garantie maar deze operatie is de slagingskans niet heel groot. Het is bij mij al uitzonderlijk omdat het om beide nieren gaat en dus in beide nieren en blaas lichaamvreemd materiaal wordt ingebracht, pijnvrij word ik niet dat is al gezegd door de artsen.
Met 26 weken wilden ze het niet doen vanwege eventuele opwekking en nu zou het dan wel kunnen omdat ik alweer verder ben. En al klinkt 32 (bijna 33) al ver voor somige vind ik het nog te vroeg, ook omdat de baby qua groei achterligt.
Ik zit meer vorige maand na een week ziekenhuis heb ik het toch een maand uitgezongen met redelijke dagen maar ook slechte dagen. Als ik het nu weer een maand red zit ik op 37 weken en ben ik inleidbaar...wil ik de risico's nemen voor mijn kind (en de grote kans dat mijn lichaam het afstoot en ik dus over 3 dagen weer op de OK lig).
Tuurlijk geven operaties geen garantie maar deze operatie is de slagingskans niet heel groot. Het is bij mij al uitzonderlijk omdat het om beide nieren gaat en dus in beide nieren en blaas lichaamvreemd materiaal wordt ingebracht, pijnvrij word ik niet dat is al gezegd door de artsen.
Met 26 weken wilden ze het niet doen vanwege eventuele opwekking en nu zou het dan wel kunnen omdat ik alweer verder ben. En al klinkt 32 (bijna 33) al ver voor somige vind ik het nog te vroeg, ook omdat de baby qua groei achterligt.
Ik zit meer vorige maand na een week ziekenhuis heb ik het toch een maand uitgezongen met redelijke dagen maar ook slechte dagen. Als ik het nu weer een maand red zit ik op 37 weken en ben ik inleidbaar...wil ik de risico's nemen voor mijn kind (en de grote kans dat mijn lichaam het afstoot en ik dus over 3 dagen weer op de OK lig).
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Nog geen teken van de baby helaas
Caroow bij jou dus ook nog niets.
Had zaterdag nacht wel steeds buikpijn maar dat is weer weg. nu is het eigenlijk meer constant en ik weet nou niet wat het is of dat het mijn banden zijn of mijn bekken.
Morgen weer naar de vk
VG: heeft het veel gesneeuwd bij jullie? Hier ( omgeving den
haag) maar een paar vlokjes.
Jade: echt een heel leuk pakje heb je besteld!!
Shisha, ben benieuwd of je nog wat leuks in maat 50 hebt
gevonden. De kleertjes zijn nog heel mooi, echt nauwelijks gedragen.
Ik ga ook eens googlen naar de naam van onze dochter J goed idee. Ik zou ook
zeker de naam nie meer aan passen, je hebt hem niet voor niets gekozen denk ik
dan.
Leuk dat je morgen de pretecho hebt!! Ga je de fotos showen?
Pompoen: fijn dat je thuis bent! Hopelijk blijft het nu goed
gaan.
Joyce, balen dat de baby in stuit ligt, hopelijk draait ie
nog. En wat vervelend van de operatie|! Wat gaan ze precies doen? Ik hoop dat
je kindje nog blijft zitten en je geen weeeen krijgt want 32 weken is nog best
vroeg. Zal voor je duimen ( als je het
laat doen dan)
Caroow bij jou dus ook nog niets.
Had zaterdag nacht wel steeds buikpijn maar dat is weer weg. nu is het eigenlijk meer constant en ik weet nou niet wat het is of dat het mijn banden zijn of mijn bekken.
Morgen weer naar de vk
VG: heeft het veel gesneeuwd bij jullie? Hier ( omgeving den
haag) maar een paar vlokjes.
Jade: echt een heel leuk pakje heb je besteld!!
Shisha, ben benieuwd of je nog wat leuks in maat 50 hebt
gevonden. De kleertjes zijn nog heel mooi, echt nauwelijks gedragen.
Ik ga ook eens googlen naar de naam van onze dochter J goed idee. Ik zou ook
zeker de naam nie meer aan passen, je hebt hem niet voor niets gekozen denk ik
dan.
Leuk dat je morgen de pretecho hebt!! Ga je de fotos showen?
Pompoen: fijn dat je thuis bent! Hopelijk blijft het nu goed
gaan.
Joyce, balen dat de baby in stuit ligt, hopelijk draait ie
nog. En wat vervelend van de operatie|! Wat gaan ze precies doen? Ik hoop dat
je kindje nog blijft zitten en je geen weeeen krijgt want 32 weken is nog best
vroeg. Zal voor je duimen ( als je het
laat doen dan)
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Dan ligt het inderdaad anders Joyce!
Ik vind 32 ook veel te vroeg, sterker nog, ik wil koste wat het kost de 37 weken halen om mijn ventje een goede start te geven en ik ben 'al' 34 weken en mijn kindje heeft de normale grootte. Zelfs al moet ik daar nog weken voor in 't ziekenhuis liggen en nog twee keer zo veel pillen vor slikken.
Ik kan niet beoordelen hoe jouw situatie precies is, maar tenzij het gevaar voor jouw gezondheid te groot wordt of de pijn echt ondragelijk, zou ik zoiets als een operatie zo lang mogelijk uitstellen denk ik. Zeker gezien het feit dat de artsen niet staan te springen en jij twiijfelt. Dan zou ik eerst proberen het nog meer te rekken en de operatie achter de hand houden voor als het gewoon echt niet meer gaat want in dat geval is de keuze veel meer kind laten komen of hopen dat de operatie slaagt denk ik.
Pittig hoor Joyce!
Ik vind 32 ook veel te vroeg, sterker nog, ik wil koste wat het kost de 37 weken halen om mijn ventje een goede start te geven en ik ben 'al' 34 weken en mijn kindje heeft de normale grootte. Zelfs al moet ik daar nog weken voor in 't ziekenhuis liggen en nog twee keer zo veel pillen vor slikken.
Ik kan niet beoordelen hoe jouw situatie precies is, maar tenzij het gevaar voor jouw gezondheid te groot wordt of de pijn echt ondragelijk, zou ik zoiets als een operatie zo lang mogelijk uitstellen denk ik. Zeker gezien het feit dat de artsen niet staan te springen en jij twiijfelt. Dan zou ik eerst proberen het nog meer te rekken en de operatie achter de hand houden voor als het gewoon echt niet meer gaat want in dat geval is de keuze veel meer kind laten komen of hopen dat de operatie slaagt denk ik.
Pittig hoor Joyce!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Even kort,
Vandaag weer bij de vk geweest en de baby ligt er helemaal klaar voor, en nog eens gezegd dat ik zodra ik wat voel en denk dat het begonnen is moet ik meteen bellen en niet wachten en dan komen ze meteen.
Het is nu weer flink aan het rommelen dus we wachten weet af.....
Ga zo lekker naar bed
Vandaag weer bij de vk geweest en de baby ligt er helemaal klaar voor, en nog eens gezegd dat ik zodra ik wat voel en denk dat het begonnen is moet ik meteen bellen en niet wachten en dan komen ze meteen.
Het is nu weer flink aan het rommelen dus we wachten weet af.....
Ga zo lekker naar bed
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Joyce, ik heb volgens mij het een en ander gemist mbt je nieren, aangezien ik hier lees dat je er al langer meeloopt. Maar ik vind ook wel dat het een snelle beslissing is. Zmdag opgenomen, en morgen al geopereerd. Je schrijft dat er ook een kans is dat de pijn nog groter wordt, en dat in combinatie met eventuele vroeggeboorte.. Wat zijn de kansen van slagen en vroeggeboorte? Moeilijke beslissing.
sanne-84- Ratel
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar trends 2013
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» *Voorjaar 2013 mama's*