Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+41
Linda
Dikkie Dik
Lejow
Saga
Snoes
Burn
Steep
Pussycat
red rose
Exogenesis
Dora
_Lana_
slaatje
nillis
Flower_L
Amber-
Parel
Limburg85
mezzoforte
Mom-Of-3
Jezzie
Sanne
Flip Fluitketel
Jelin
Vancity_girl
Printje
sanne-84
Mysterious
Pompoen
joyce0606
Jade
Caroow
Shisha
Smaragdje
Ellebel
Happydobby
Mamsie
Paper Crown
Filoria
Julia
blondje1313
45 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 25 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Shisha za 9 maa 2013 - 23:43

Tja, ze zei nog wel dat het vooral erg belangrijk is dat wij blij zijn met de naam. Maar komt ook meer omdat mijn ouders dus blijkbaar iemand kennen van vroeger die zo heet en daar een erg slecht associatie mee hebben. De naam komt ook niet heel veel voor (ik ken niemand die zo heet, vriendin van mij is lerares en er heeft maar 1 kindje bij haar op school die naam en mijn ouders kennen dus 1 iemand die zo heet) dus het zal ook wel even een kwestie van wennen zijn. Maar leuk is het inderdaad niet.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mom-Of-3 za 9 maa 2013 - 23:49

Shisha, kan me zeker voorstellen dat het niet leuk is, ik zou het ook niet leuk vinden. Lekker aan het genieten van je vrije weekend?

Smaragdje, nee hier nog geen bevalling, baby wel rustig nu

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Caroow za 9 maa 2013 - 23:52

Grrrr nog steeds geen baby of bevalling hier. Wel gisteravond heel veel pijn gehad door het maagzuur, misschien was de roti dus niet zo'n goed idee. Straks maar even langs de supermarkt voor rennies, vanavond eten we weer heel pittig dus dan ben ik vast voorbereid.

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Shisha za 9 maa 2013 - 23:56

Mom of 2: Ik ben lekker aan het niksen vandaag! Zit ook nog in mijn pyjama en ik heb lekkere broodjes gehaald voor het ontbijt/lunch dus ik ben aan het wachten tot mijn man en een vriendin die op bezoek is en is blijven slapen wakker zijn.
Ik ben ook benieuwd wie de volgende is. Spannend!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Mom-Of-3 za 9 maa 2013 - 23:58

Neem maar een doosje extra mee caroow als je vanavond weer pittig eet. Heb je in ieder geval genoeg

Shisha, je heb groot gelijk. Hier ook niks bijzonders vandaag, maar het weer werkt ook niet echt mee. Hier ligt gelukkig geen sneeuw maar wel somber weer.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Jelin zo 10 maa 2013 - 0:05

@ Shisha.. Balen dat je moeder de naam niet mooi vind, maar het is jullie zoon en jullie keuze.

@ Mom.. Met mij gaat het ook goed! Ik kan vrijwel alles weer zelf qua verzorging gelukkig. Pijn is gelukkig goed te doen. Moet wel mijn rust nemen, maar mijn man heeft vakantie dus dat komt goed. Heb alleen een hangbuik nu haha.. Hopelijk trekt dat snel bij, want mooi is het niet en zit ook wat in de weg.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jade zo 10 maa 2013 - 0:08

oei, dat lijkt me inderdaad balen Shisha! Ik zou het ook niet voor me kunnen houden als iemand het raad, maar zou het wel vervelend vinden als ze dan zeggen dat ze de naam niet mooi vinden. Maar inderdaad, het is vast een kwestie van wennen. Over een tijdje hebben ze alleen nog maar de associatie met jullie kindje.

Mom-of-2: fijn dat het kraambezoek leuk was! Ik ben benieuwd of de verloskundige nog iets gaat doen. En misschien wordt jullie kleintje ook wel met 39+3 geboren! Cool

Caroow: 39 weken alweer! Opzich natuurlijk goed nieuws. De kleine is dan straks in ieder geval helemaal volgroeid.

Pompoen: fijn dat je bloeddruk vanmorgen goed was. Ik hoop dat dat zo blijft en dat je binnenkort lekker naar huis mag.

Jelin: fijn dat de kleine meid het goed doet, en dat J. een trotste grote zus is!

Slaatje: ik hoop dat je zelf snel weer de oude bent, dan kun je nog meer genieten van jullie mannetje.

Smaragdje: balen van je slechte nacht! Hier moet het zeil er ook nog onder (doe ik met een week of 37 wel). Is dat erg warm en zweterig?

Sanne: fijn dat je verlof hebt!

all: ik heb een goede nacht gehad, heerlijk geslapen! Ik ben wel elke keer vroeg wakker, en weet niet zo goed hoe ik moet liggen. 's ochtends heb ik elke keer echt last van mijn heupen/rug. Het beste kan ik op mijn rug slapen, maarja, dat mag dus niet.

Vandaag ga ik ook een dagje niets doen. Mijn vriend is onze trap aan het schilderen, ik zit nog lekker in mijn pyjama achter de pc.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Smaragdje zo 10 maa 2013 - 0:51

Hier ook een lekkere relaxdag. Heerlijk!

@ Jade, die ik nu heb is gelukkig niet zweterig. De matrasbeschermer die ik vorige keer had was anders, die was dat dus wel. Ik vind ze alleen zo krakerig..

@ Caroow, vervelend dat maagzuur!

@ Mom-of-2, rustiger dan normaal?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Jade zo 10 maa 2013 - 1:20

Smaragdje schreef:Hier ook een lekkere relaxdag. Heerlijk!

@ Jade, die ik nu heb is gelukkig niet zweterig. De matrasbeschermer die ik vorige keer had was anders, die was dat dus wel. Ik vind ze alleen zo krakerig..

Wat voor een molton heb je gekocht? En waar heb je hem gekocht? WIj moeten ook nog zo'n ding hebben!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje zo 10 maa 2013 - 1:23

Jade schreef:

Wat voor een molton heb je gekocht? En waar heb je hem gekocht? WIj moeten ook nog zo'n ding hebben!

Ik heb een matrasbeschermer in het kraampakket zitten. Daaroverhern heb ik een gewone molton gelegd. Dat ligt lekkerder, maar die heb ik al jaren en weet niet waar die vandaan kwam.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jade zo 10 maa 2013 - 1:39

Smaragdje schreef:
Jade schreef:

Ik heb een matrasbeschermer in het kraampakket zitten. Daaroverhern heb ik een gewone molton gelegd. Dat ligt lekkerder, maar die heb ik al jaren en weet niet waar die vandaan kwam.

Oke, zo'n matrasbeschermer hadden wij ook in het kraampakket. Maar dat is alleen een zeiltje die van links naar rechts over het matras gaat toch? En eigenlijk alleen onder het gedeelte van je kont?

Dan doe ik dat denk ik ook gewoon *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 25 827601. Ik dacht dat dat misschien niet genoeg was, ook omdat ik graag thuis wil bevallen.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje zo 10 maa 2013 - 1:46

Jade, die van mij bedekt een heel eenpersoonsmatras. Wat jij bedoelt, is denk ik een onderlegger. Bij de bevalling komt er thuis nog iets anders onder je te liggen (kraammatras onderandere geloof ik).Bij deze matrasbeschermer stond bij mij dat dit vanaf 36 weken wordt aangeraden i.v.m. het breken van je vliezen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jade zo 10 maa 2013 - 1:55

Smaragdje schreef:Jade, die van mij bedekt een heel eenpersoonsmatras. Wat jij bedoelt, is denk ik een onderlegger. Bij de bevalling komt er thuis nog iets anders onder je te liggen (kraammatras onderandere geloof ik).Bij deze matrasbeschermer stond bij mij dat dit vanaf 36 weken wordt aangeraden i.v.m. het breken van je vliezen.

hmm, oke *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 25 827601.. Ik ga nog maar eens even in mijn kraampakket kijken. Anders haal ik bij de HEMA of wehkamp wel een waterdichte molton. Het nadeel is dat wij een 2persoons matras hebben.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje zo 10 maa 2013 - 2:04

Jade schreef:
Smaragdje schreef:Jade, die van mij bedekt een heel eenpersoonsmatras. Wat jij bedoelt, is denk ik een onderlegger. Bij de bevalling komt er thuis nog iets anders onder je te liggen (kraammatras onderandere geloof ik).Bij deze matrasbeschermer stond bij mij dat dit vanaf 36 weken wordt aangeraden i.v.m. het breken van je vliezen.

hmm, oke *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 25 827601.. Ik ga nog maar eens even in mijn kraampakket kijken. Anders haal ik bij de HEMA of wehkamp wel een waterdichte molton. Het nadeel is dat wij een 2persoons matras hebben.

Doe dat. Er zit meer in dan je denkt ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Mom-Of-3 zo 10 maa 2013 - 2:37

Jade ik heb een waterdichte molton van de Hema, net zoiets als een hoeslaken dis blijft prima op zijn plaats. Ze verkopen ook waterdichte moltons bij ikea.

Smaragdje, vanmorgen toen ik nog in bed lag was ze flink actief, toen rustig tot nu net wat lichte bewegingen

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Mysterious zo 10 maa 2013 - 4:04

even een kort berichtje van mij
Wat een droom Pompoen! en dan nogwel Gordon hehe zo gay als maar zijn kan.
Vervelend is dat als het zo druk is bij andere patienten op jouw kamer. Had er ook last van toen ik met uitdrogingsverschijnselen tijdens mijn zwangerschap in het ziekenhuis lag. Ik had vreselijke migraine en iedereen was tv aan het kijken dus lekker licht flitsen of bellen of had veel bezoek. Tja vond dat ik er niet zo veel van kon zeggen maar het was wel heeeeeel vervelend. Uiteindelijk heeft de zuster mij naar een kamer apart gebracht en dat was echt heel fijn!
Gister heerlijk gegeten, nog ijs op met ananas ( je weet maar nooit) vannacht had ik steeds om de zoveel tijd ( heb het niet bijgehouden) buikpijn.kramp dus dacht: het gaat beginnen! maar helaas, vanmorgen was het weer weg. Volgens mij ben ik nu de volgende op het lijstje, hopelijk gaat het snel beginnen.
Voor de jongens mama's: ik probeer voor een kennisje wat kleertjes te verkopen ( maat 50-56) De kleertjes zijn bijna niet gedragen aangezien een nogal een reus was bij de geboorte smile Misschien zien jullie nog wat leuks: https://yescafe.actieforum.com/t41280-jongens-kleding-mt-50-56-bijna-niet-gedragen
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Pompoen zo 10 maa 2013 - 4:38

Tot nu toe gaat het goed met mijn bloeddruk, hopelijk juich ik niet te vroeg. Aks ik naar huis mag dan ga ik wat ze noemen de thuismonitoring in, dan komt er elke dag iemand bij mij thuis de controles doen (ctg, bloeddruk etc.). Verder wil de arts morgen met mij gaan praten over een studie die gaande is. Heeft iets te maken met het huidige beleid (met hoge bloeddruk na 37 weken inleiden) en het idee dat het wellicht wel beter is voor mij als het kindje toch voor die tijd al geboren gaat worden. De studie onderzoekt wat het oplevert als moeders met hoge bloeddruk tussen de 34 en 37 weken worden ingeleid. Op dit moment zit het kindje bij mij beter dan er buiten, maar gezien de moeite mij in te stellen op medicatie etc. is de kans best groot dat het uiteindelijk toch beter is als hij voor die 37 weken geboren word.
Ik niet zeggen dat ik het allemaal maar spannend vind en tot nu toe houd ik 'm liever gewoon bij me tot 37 weken. Maar goed, morgen gaan we dat verder bespreken. Hopelijk met mijn man erbij!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Shisha zo 10 maa 2013 - 20:10

Het is even rustig hier. Zou het wat te betekenen hebben!? Very Happy

Succes met het gesprek vandaag Pompoen! En ik hoop dat je man er bij is.
Mysterious: Ik heb al heel veel in maat 56 maar kan eventueel nog wel wat in 50 gebruiken voor het geval dat dus ik ga zo even kijken!

Ik heb vannacht weer eens een keertje redelijk geslapen. Nog steeds wel wat buikpijn maar het is al weer wat minder. Vandaag ben ik nog vrij dus ik doe het nog maar een dagje rustig aan.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje zo 10 maa 2013 - 20:48

Hier betekent het niets Sisha. Helaas. Misschien bij de rest wel. Fijn van jouw goede nacht en doe maar lekker rustig aan!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Vancity_girl zo 10 maa 2013 - 21:04

Hier ook niet hoor. Gisteren bij schoonouders op bezoek geweest en daar blijven eten. Verder rustig aan gedaan, zitten nu voor de tv met een boterham. Hoop dat het zo stopt met sneeuwen dan gaan we naar de bakker en ah.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Jade zo 10 maa 2013 - 21:21

FIjn dat het nog goed gaat met je bloeddruk Pompoen! Heel veel succes vandaag! Ik hoop dat jullie ventje in ieder geval tot week 37 kan blijven zitten.

Hier weer een goede nacht gehad, heerlijk! Ik ben wel af-en toe wakker, maar val redelijk snel weer in slaap cheers. Ik geniet er nog maar even van, want ik heb bijna de hele zwangerschap slecht geslapen.

Gisteren hebben we het eerste pakje voor onze kleine meid besteld

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 25 Rabbit

Wel leuk om daar samen overna te denken!

Nog een paar pakjes in 56 en wij zijn compleet. Gisteren wilde ik een bestelling plaatsen bij prenatal, maar er ging echt vanalles mis bij de IDEAL betaling. Vandaag maar eens kijken of het er nu niet 5x is afgeschreven. Ik kreeg in ieder geval bericht dat ze mijn betaling niet kunnen verwerken door een storing Mad. Als het niet lukt bestel ik de laatste dingen gewoon op de website van de babydump. ALs we die laatste dingen hebben, is alles voor de baby klaar!

Ik moet nog wel een nachthemd, ondergoed en molton kopen voor de bevalling.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha zo 10 maa 2013 - 21:36

Jammer Vancity en Smaragdje!
Leuk eerste pakje Jade! I love you
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen ma 11 maa 2013 - 1:10

Wiehooo!!! Ik ben thuis!
Ik ben wel echt zo slap als een vaatdoekje, de trap is loeizwaar en ik ben hartstikke moe nu. Ik slik natuurlijk ook wel echt een berg medicijnen, 9 pillen per dag én ik heb een week volledige bedrust moeten houden, mocht alleen 1x per dag douchen en naar de wc. Ik voel me alsof ik zware griep heb gehad en nu weer 'beter' ben. Ik ga zo maar eens een middagdutje doen.
Maar ik ben zó blij dat ik gewoon weer thuis ben! Ondertussen is mijn ventje superdruk al sinds gisterenochtend in mijn buik en heb ik ook veel harde buiken (daardoor denk ik).
Ik moet nu donderdag terug op controle en daarna weer op dinsdag, twee keer per week dus en ook elke keer urine inleveren. Ik ga maar een 'vluchttas' klaarzetten en die telkens meenemen denk ik zodat ik gewoon mijn spullen bij me heb dan. Als ik me niet lekker voel moet ik ook bellen, maar hopelijk is dat niet nodig!
Ik hoef geen bedrust te houden, maar moet wel heel rustig aan doen, geen zware huishoudelijke taken mag ik doen, geen zware lichamelijke inspanningen, alles rustig aan. Ik mag wel naar koor en naar zangles, als ik maar rustig ga zitten, maar zingen werkt bloeddruk verlagend en ontspanning door iets leuks te doen is ook goed.

Ik heb overigens besloten niet aan de studie mee te doen, ik was ook een twijfelgevalletje en eigenlijk stonden ze er ook niet helemaal achter want ze denken eigenlijk dat het gewoon beter is dat mijn kindje nog blijft zitten. Deze arts zei trouwens weer dat het niet zeker is dat ik met 37 weken ingeleid word, dat als het gewoon goed gaat dat niet hoeft. Ik heb liever wat meer duidelijkheid, maar goed, voor alsnog ga ik maar gewoon even nergens vanuit en doe ik gewoon zo veel mogelijk wat goed is voor de kleine man in mijn buik.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shisha ma 11 maa 2013 - 1:12

Wat fijn dat je weer thuis bent Pompoen! cheers
Maar wel vervelend dat je nu nog steeds geen duidelijkheid hebt. Maar inderdaad maar lekker rustig aan doen!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen ma 11 maa 2013 - 1:17

Shisha schreef:Wat fijn dat je weer thuis bent Pompoen! cheers
Maar wel vervelend dat je nu nog steeds geen duidelijkheid hebt. Maar inderdaad maar lekker rustig aan doen!

Ach weet je, 'normaal' weet je ook niet precies wanneer je kindje geboren wordt dus ik pin me er gewoon niet te veel op vast. En eerlijk gezegd wil ik niets liever dan nog 'gewoon' even zwanger zijn en wat tijd hebben om alles af te krijgen ook enzo. Maar ik vind het wel vervelend dat de ene arts vrij stellig zegt dat het met 37 weken komt en de andere arts weer zegt dat dat helemaal niet hoeft. Ik vraag het dinsdag wel eens aan mijn eigen gynaecoloog, wat die daar van zegt.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud