Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+41
Linda
Dikkie Dik
Lejow
Saga
Snoes
Burn
Steep
Pussycat
red rose
Exogenesis
Dora
_Lana_
slaatje
nillis
Flower_L
Amber-
Parel
Limburg85
mezzoforte
Mom-Of-3
Jezzie
Sanne
Flip Fluitketel
Jelin
Vancity_girl
Printje
sanne-84
Mysterious
Pompoen
joyce0606
Jade
Caroow
Shisha
Smaragdje
Ellebel
Happydobby
Mamsie
Paper Crown
Filoria
Julia
blondje1313
45 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 24 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Pompoen za 9 maa 2013 - 8:44

Haha roti per post, nee doe dát maar niet!!
Mijn man houd gelukkig net als ik érg van Surinaams, Indiaas, Japans etc.
Alleen ons kindje word zéker blond net blauwe ogen, dat kan haast niet anders!
Ik heb in de Oos.termeenthe gewoond, zo heette dat dacht ik.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caroow za 9 maa 2013 - 8:49

Ja dat heet zo. Niet toevallig de *? Daar heb ik gewoond van 2004 tot 2008. Grappig zeg smile

Laatst aangepast door Caroow op za 9 maa 2013 - 8:54; in totaal 1 keer bewerkt
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Smaragdje za 9 maa 2013 - 8:51

@ Caroow, hij weet ook dat jij hem om die reden koos ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Pompoen za 9 maa 2013 - 8:51

Nee k.oterhoek
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caroow za 9 maa 2013 - 8:53

Smaragdje schreef:@ Caroow, hij weet ook dat jij hem om die reden koos ;-)

Ja hoor, ik zeg het ook vaak tegen hem. ("Het is dat je me een knap kind geeft, anders had je al lang op de bank gelegen Laughing ").

De verloskundige zei het afgelopen controle ook al, heb je je vriend omdat hij zo leuk is of omdat baby's met een tintje zo knap zijn?

Grappig Pompoen, wie weet hebben we elkaar wel eens gezien smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  slaatje za 9 maa 2013 - 8:55

Gekke meiden :-)

Hopelijk heb je genoten van je roti Caroow :-)
Pompoen, fijn dat je man weer thuis is en dat zijn zoon bij hem is. Hoop dat je bloeddruk snel zal dalen.

Hier gaat het prima. Bijna geen tijd en ook geen puf om achter de laptop te zitten. Mikey doet het heel erg goed. Gister en eergister 60 gram aangekomen, hij zit alweer bijna op zijn geboortegewicht en eet als een vreetstier :-) Vanavond gaan we voor het eerst 80 cc aanbieden. Kijken hoe hij het daar op doet.

Met mij is het nog even wat minder. Ik kan en mag heel weinig ivm het totaal reptuur. Mag niet meer tillen dan het gewicht van mijn eigen kindje, mag niet bukken, beperkt de trap op en af en moet veel rusten. De vermoeidheid breekt me af en toe echt op. Gelukkig is mijn man geweldig en doet veel van de verschoningen en voedingen. Soms legt hij hem ook lekker in zijn box zodat ik wat slaap kan pakken.
De kraamzorg is vandaag voor het laatst geweest. Maandag komt mijn moeder om me hier te helpen.
Gister het bevallingsverslag van de vk gekregen. Ik blijk me nog een uur vergist te hebben en mijn bevalling niet in vier uur, maar in drie uur te hebben gedaan. Om half twee begonnen de weeen, om kwart voor twee was de vk hier en toen had ik al vier cm ontsluiting. Vandaag is hij alweer een week oud. Wat gaat hij hard en wat genieten we van ons aapie. Kan en wil hem al niet meer wegdenken. Ons gezin is compleet I love you
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Smaragdje za 9 maa 2013 - 9:27

@ Slaatje, fijn dat hij het zo goed doet! Ik hoop dat jij ook snel opknapt. Genieten doe je zo te lezen in ieder geval!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Mysterious za 9 maa 2013 - 9:30

ohw Caroow ik ben wel een beetje jarloers hoor dat je een half bloedje krijgt smile die kindjes zijn altijd zo knap!!
ik ben zelf niet spier wit, mijn vader is vrij donker ( wel gewoon nederlands) maar mijn man is blond met blauwe ogen en een lichte huid. bij ons kan het echt alle kanten op: hij krullen, ik stijl, hij donker blond, ik bruin haar, hij blauwe ogen, ik bruine. ik hoop dat onze dochter krullen krijgt smile
Fijn Pompoen dat je man niet alleen is, dat scheelt voor jou ook weer. vervelend joh dat je bloeddruk zo hoog is steeds. hopelijk kan je baby nog een tijdje blijven zitten.
Wij zijn net uit eten geweest en het was heerlijk smile (grieks) ik hoop dat de bevalling niet vannacht gaat beginnen anders valt de verloskundige straks flauw van de knoflook walm hihi.
Heb nog ijs met ananas op misschien helpt het smile
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  slaatje za 9 maa 2013 - 9:40

Mysterious schreef:ohw Caroow ik ben wel een beetje jarloers hoor dat je een half bloedje krijgt smile die kindjes zijn altijd zo knap!!
ik ben zelf niet spier wit, mijn vader is vrij donker ( wel gewoon nederlands) maar mijn man is blond met blauwe ogen en een lichte huid. bij ons kan het echt alle kanten op: hij krullen, ik stijl, hij donker blond, ik bruin haar, hij blauwe ogen, ik bruine. ik hoop dat onze dochter krullen krijgt smile
Fijn Pompoen dat je man niet alleen is, dat scheelt voor jou ook weer. vervelend joh dat je bloeddruk zo hoog is steeds. hopelijk kan je baby nog een tijdje blijven zitten.
Wij zijn net uit eten geweest en het was heerlijk smile (grieks) ik hoop dat de bevalling niet vannacht gaat beginnen anders valt de verloskundige straks flauw van de knoflook walm hihi.
Heb nog ijs met ananas op misschien helpt het smile

Wahaha, ik denk dat de vk liever een knoflookwalm ruikt dan de andere geurtjes die soms geproduceert kunnen worden :p
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pompoen za 9 maa 2013 - 9:54

Het schijnt dat het hier in de verloskamers vaak verschrikkelijk stinkt... Door alles wat de dames produceren tijdens de bevalling. Of liever gezegd, kwijtraken.

Ik dacht dat ik hoofdpijn had doordat mijn buurvrouw de hele dag door bijna onafgebroken bezoek had (die zich niet aan de bezoektijden en rusttijden hielden, urenlang bleven én continue kletsten). Ik was het helemaal beu echt aan het einde van de dag.
Maar nu blijkt dat mijn bloeddruk wéér te hoog was :-(. Vind het zo echt niet grappig meer, heb al 7 pillen geslikt vandaag en het lijkt nergens naar!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow za 9 maa 2013 - 9:58

Pompoen, volgende keer dan gewoon de zuster erbij halen hoor en vragen of ze die mensen wegstuurt!
Je ligt daar niet voor de gezelligheid!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Pompoen za 9 maa 2013 - 10:03

Ach weet je, ik heb hier dagen helemaal alleen gelegen dus ik genoot er ook wel een beetje van. Maar achteraf was het te veel en als 't morgen weer gebeurd dan zeg ik er wel wat van hoor!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow za 9 maa 2013 - 10:25

Pompoen schreef:Ach weet je, ik heb hier dagen helemaal alleen gelegen dus ik genoot er ook wel een beetje van. Maar achteraf was het te veel en als 't morgen weer gebeurd dan zeg ik er wel wat van hoor!

Goedzo!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Vancity_girl za 9 maa 2013 - 11:49

Zo ik lig lekker met de laptop op de bank, man is al de hele dag weg naar een vrijgezellenfeest en verwacht hem voorlopig ook niet thuis.
D was lekker ondeugend vandaag, volgens mij heeft ze heel goed door dat ik er allemaal geen puf meer voor heb haha. Gelukkig is ze meestal erg lief en slaapt ze nu al sinds half 8.

@Pompoen: fijn dat je mans zoon bij hem is dan is hij igg niet alleen. Wat is het plan bij jou mbt je bloeddruk? Hoelang zou het moeten duren voordat die medicijnen goed aanslaan? Vergeleken bij jou stelt mijn bloeddruk niks voor en daar maken ze zich al druk over. Ik duim echt heel hard voor je dat het snel beter zal gaan.

@caroow: Heeft het pittige eten geholpen? Kan me voorstellen dat het flink tegenvalt als je al weken hoort dat je baby de 37 weken wel niet zal halen en je bent inmiddels al bijna 39 weken.
@Mysterious: Balen dat de vk niet wil strippen, ik kreeg gisteren nog de tip om te vragen of ze me wilde strippen. Volgens degene die dat tegen me zei doen ze dat ook vaak zat voor de 40 weken. ( bij een tweede dan igg) dus ik ga er van de week toch eens naar vragen.
@Smaragdje: Fijn dat je wel hebt kunnen genieten van die paar dagen weg ook al had je last van je bekken.

Verder ben ik het even kwijt, sorry.

Gisteren het feestje van die vriend van ons die donderdag promoveerde. Waar mijn man dus vrij abrupt weg is gegaan met de mededeling dat ik ging bevallen. Haha iedereen op het feestje moest wel lachen en vroeg of ik niet moest bevallen/waar de baby was. Kreeg ook een paar keer te horen hoe 'knap' het was dat ik met die termijn nog op een feestje was. Maar ja ik ga niet de komende 5 weken thuis op de bank zitten wachten tot het begint, moe ben ik toch wel thuis of ergens anders.

Ben ook erg benieuwd wie de volgende is, volgens het lijstje Caroow toch? Spannend hoor!
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Smaragdje za 9 maa 2013 - 20:05

Vannacht helaas weer uren wakker gelegen. Net eerst maar erns een matrasbeschermer op mijn bed gegooid, dat is toch wel fijn als de vliezen breken.

@ Vc, 4/5 weken thuis zitten is inderdaad ook niets. Waarom verwachten veel mensen dat toch? Ook een ondeugdje dus. Ze malen echt goed gebruik van het minder kunnen van hun moeders hè smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha za 9 maa 2013 - 20:58

Caroow: Doet het pittige eten al wat? Wink Ik hoop echt voor je dat die kleine niet meer te lang op zich laat wachten. En ik vind halfbloedjes ook altijd zo mooi. I love you
Pompoen: Fijn dat je man thuis is en dat zijn zoon bij hem is. Maar vervelend dat ze jouw bloeddruk maar niet onder controle krijgen! Logisch dat je het niet meer leuk vindt. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 24 699888
Slaatje: Wat vervelend dat het met jou nog wat minder gaat maar ondanks dat lees ik duidelijk hoeveel je van je zoontje geniet! Ik hoop dat je snel weer wat meer kunt/mag. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 24 699888
Mysterious: Dat kan bij jullie dus echt van alles worden! Ik ben erg benieuwd dan. Hier ben ik ook wel heel erg nieuwschrierig hoe onze zoon er uit ziet. Mijn man heeft licht haar en knalblauwe ogen en ik heb donker haar met bruine ogen.
Vancity: Als je je nog goed voelt inderdaad gewoon lekker dingen ondernemen! Anders gaat de tijd al helemaal zo langzaam.
Smaragdje: Vervelend dat je zo slecht slaapt! Ik hoop ook voor jou dat de kleine zich snel meldt!

All: Ik heb nog steeds veel last van mijn buik maar het is gelukkig al wel wat minder. Ik heb wel verschrikkelijk slecht geslapen. De kleine was ook erg onrustig en ik kon geen fijne houding vinden in bed.
Verder waren mijn schoonouders gister op bezoek en mijn schoonmoeder heeft dus gewoon de naam geraden. En mijn man kon zijn lacht niet inhouden dus dat zei wel genoeg. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 24 394967
Maar ze had die naam al in haar hoofd en ze vond het ook helemaal bij ons passen. En ze vindt het een hele mooie naam!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  sanne-84 za 9 maa 2013 - 22:38

Dan heb ik verlof, en nog kan ik jullie niet bijhouden!

Vg, ik zit het liefst ook niet alle dagen thuis hoor! Ik zit wel veel thuis, maar vind het wel fijn om er ook een uit te zijn.

Pompoen, hoe is jou nacht verlopen?

Slaatje, eens met shisha. Ondanks de 'mankementen' klaag je weinig en geniet je volop van de kleine

Shisha, wat toevallig dat je schoonmoeder de naam heeft geraden! Ik zou mezelf dan denk ik ook wel verraden hoor. Gelukkig raad er bij ons niemand
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Pompoen za 9 maa 2013 - 22:45

Goedemorgen, ik heb heerlijk geslapen maar wel zó raar gedroomd! Over dat ik seks wilde met Gordon omdat ik hem helemaal het einde vond en over auto's die van trappen afreden en die vlees verkochten, de zogenaamde 'illegale slagers'. Heel ehh...bijzonder!
Mijn bloeddruk was vanmorgen goed net als gistermorgen trouwens. Mijn kleintje heeft het maar druk en vanmorgen had ie de hij terwijl ik aan het ctg-apparaat lag, dat was wel grappig.
Begin wel weer hoofdpijn te krijgen dus hoop dat mijn bloeddruk niet weer stijgt.
Helaas komt mijn man ook vandaag niet, hij hield weer veel vocht vast ineens.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jelin za 9 maa 2013 - 23:03

Goedemorgen,

@ Pompoen.. Fijn dat je goed geslapen hebt en fijn he die dromen. Hopelijk blijft je bloeddruk laag vandaag!

@ Vc.. Ik zou ook gewoon dingen blijven ondernemen.

@ Smaragdje.. Balen dat je zo slecht slaapt..

@ Shisha.. Balen dat je schoonmoeder de naam geraden heeft, maar zou me ook verraden als je het goed zouden hebben.

@ Slaatje.. Balen dat je herstel niet zo lekker gaat. Maar fijn dat je hulp krijgt van je man. En lekker van jullie zoon genieten hoor..

Hier gaat het goed. A.lyssa is eindelijk aan het aankomen jeej.. Ook temperatuur blijft aan de lage kant, maar de kraamhulp vermoedt dat ze een laag lichaamstemperatuur heeft. Dus gisteren hele dag getemperatuurd en dat blijft gelukkig gelijk. Verder doet ze het prima, drinkt goed en slaapt ook goed. Alleen vanmorgen had ze geen zin om te gaan slapen. Ben van 5.00 tot 7.00 uur met der bezig geweest en uiteindelijk is zevop mijn buik in slaap gevallen.

J.enna blijft zo ontzettend lief voor A.lyssa. Ze knuffelt en kust haar helemaal plat als ze de kans krijgt haha. Trotse zusnen mama nog steeds verliefd haha..

Ben ook benieuwd wie de volgende is..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Shisha za 9 maa 2013 - 23:09

Wat een droom Pompoen! Laughing Ik heb ook veel bizarre dromen de laatste tijd. Vervelend dat je man niet kan komen. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 24 1371890812
Je klinkt ook helemaal verliefd Jelin! Fijn dat het zo goed gaat.

Ik vind het gelukkig niet zo heel erg dat ze de naam nu weet. Mijn man maakte het sowieso al niks uit, van hem mag iedereen het weten. Vriendin van mij en een vriend van hem wisten de naam ook al. Ik heb de naam nu ook maar aan mijn moeder verteld (anders is het ook zo l*llig) maar die vindt hem helaas niet zo mooi.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Pompoen za 9 maa 2013 - 23:26

Ik vind het eerlijk gezegd wel lullig hoor dat je moeder dat gewoon zegt dat ze de naam niet mooi vind!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sanne-84 za 9 maa 2013 - 23:31

Oh dat lijkt me het ergste , van iemand te horen krijgen, vooral die je dichtbijstaat, dat de naam niet mooi is
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Smaragdje za 9 maa 2013 - 23:35

Ik vind eigenlijk ook dat ze die mening voor zich moeten houden. Het kan zijn dat ze de naam niet mooi vinden, maar om dat nou zo te zeggen..

Iemand al aan het bevallen?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen za 9 maa 2013 - 23:35

@jelin, wat leuk dat het zo goed met je meiden gaat zeg!! Heel fijn!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mom-Of-3 za 9 maa 2013 - 23:36

Hoi meiden,

Hier nog steeds baby in me buik.

Ff kijken wat ik onthouden heb.....

Shisha, oh de naam geraden. Kan me wel voorstellen dat je dan door de mand valt als het de goede naam is. Dat heb ik met het geslacht, bijna niemand weet het geslacht en als ze dan zeggen jullie krijgen een dochter dan ontken je en probeer je zo luchtig mogelijk te doen maar of dat zo overkomt.......

Jelin, wat leuk dat grote zus allemaal kusjes wilt geven. Hoe gaat het met jou zelf?

Slaatje, rustig aan he? Laat je lekker vertroetelen. Gaat het drinken van je knapperd nu beter?

VC, vermoeiend dan he als je dan de hele dag alleen bent en kind werkt ff niet mee pfff doodvermoeiend is dat. Dan ben ik altijd zo blij als ze in bed liggen

Smaragdje, fijn he zo'n ding op bed, lekker zweten haha. Hier een waterdichte molton op bed maar sommige nachten is het evengoed zweten

Sanne, hoe gaat het bij jou? Heb je nu verlof?

Pompoen, wel fijn dat je man thuis is, nu jij nog.

Caroow, pittig eten niet geholpen?

Heb ik nu iedereen gehad? Zo niet sorry

Kraamvisite vrijdag was wel gezellig, een mooi klein mannetje. Toen vriend en ik het zagen dachten we echt ooh wat klein dat zal straks echt weer wennen zijn. We zijn nu onze 2 " grote" kinderen gewend haha.
Morgen weer naar de vk, ben benieuwd of ze misschien ff kijken of er al wat gebeurd. Of misschien dat ik het zelf vraag, maar dat weet ik nog niet. De vorige keren heb ik het niet gevraagd nog niet eens over nagedacht maar nu ik ben zo verschrikkelijk moe, komt ook wel door me ijzer maar toch.
Maar we blijven rustig afwachten en het rommelt met momenten vrolijk door.
Bij dochter ben ik met 39+3 bevallen dat zou dan vannacht zijn, gek idee

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud