*Voorjaar 2013 mama's*
+41
Linda
Dikkie Dik
Lejow
Saga
Snoes
Burn
Steep
Pussycat
red rose
Exogenesis
Dora
_Lana_
slaatje
nillis
Flower_L
Amber-
Parel
Limburg85
mezzoforte
Mom-Of-3
Jezzie
Sanne
Flip Fluitketel
Jelin
Vancity_girl
Printje
sanne-84
Mysterious
Pompoen
joyce0606
Jade
Caroow
Shisha
Smaragdje
Ellebel
Happydobby
Mamsie
Paper Crown
Filoria
Julia
blondje1313
45 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Caroow, en ik moet nog 2 weken langer dan jou, en zou nu ook al willen dat ie kwam..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Burn schreef:Aah Caroowtje, wat rot dat je je zo voelt! Als ik je een dag gezelschap moet komen houden moet je het zeggen..
Morgen gaat het vast beter hoor!
Mijn dag is nu toch weer een beetje goed, mijn collega is bevallen. Ze was 2 weken voor mij uitgerekend en werd vandaag ingeleid vanwege hoge bloeddruk. Ik wist de naam en het geslacht al, maar toch is het leuk als de baby er dan ook echt is Ik kreeg net dus al allemaal appjes over de bevalling, ik krijg alleen maar meer zin in de mijne ipv dat ik er bang van wordt dus dat is goed
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
O, en ik heb ook nog cakepops gemaakt vandaag, die kan mijn vriend meenemen naar het werk voor zijn collega's als de baby is geboren. De rest van het personeel, mijn collega's, krijgen lange vingers met muisjes als traktatie, 90 cakepops wordt me iets te gek
Ik doe ze trouwens vanavond in de vriezer, niet dat jullie denken dat ik die dingen hier laat versloffen totdat baby er is
Ik doe ze trouwens vanavond in de vriezer, niet dat jullie denken dat ik die dingen hier laat versloffen totdat baby er is
Caroow- Lady Post-a-lot
ik had gister gevraagd of ze kon strippen maar dat doen ze niet zo snel meer gaf ze aan pffff balen :-( volgens mij gaat deze baby ook gewoon lekker tot 42 weken blijven zitten. nou ik zei trgen mijn man dst als de baby toch nog niet komt ik morgen uit eten wil :-)
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Succes allemaal met de laatste loodjes lieve meiden.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Haha wat een geklaag hier he!
Hoe is t met jou/jullie slaatje?
Hoe is t met jou/jullie slaatje?
sanne-84- Ratel
ach, lekker verder klagen toch! Daar is dit topic voor!
Ik vind het ook niet de meest prettige gedachte dat ik in het ergste geval nog 11 weken moet!
Ik vind het ook niet de meest prettige gedachte dat ik in het ergste geval nog 11 weken moet!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Even een korte update. Ik ben blij dat het eindelijk weekend is. Zware week op mijn werk gehad. Woensdag ziek naar huis gegaan 's ochtends omdat ik vanuit het niets ineens niet goed werd en moest overgeven. Heb nu alleen wel last van bezorgde collega's die telkens roepen dat ik rustig aan moet doen, maar daar ben ik niet zo goed in Vandaag nogal last van mijn rug gehad. Balen, maar ja ik heb zoiets van he kan erger, dus vind niet dat ik wat te klagen heb. Nog maar 2 weken werken!!! Tijd gaat echt hard!
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Haha, allemaal klagende dames die niet kunnen wachten tot ze bevallen terwijl ik lig te hopen dat hij nog niet komt!
Ik zelf probeer het open te houden maar weet wel dat de kans echt niet groot is dat ik de 40 überhaupt ga halen.
Mijn bloeddruk is vanavond wel goed maar was dat vanmorgen niet. Ik krijg nu een pil die ik om 6 uur 's ochtends moet slikken extra. Dan moet ik om 6 uur 1 pil, om 8 uur 2 andere pillen, om 12 uur weer die ene pil, om 14 uur weer die 2, om 18 uur 1 pil en om 22 uur weer die andere. Lekker de hele dag door pillen slikken, pfff!
Als het zo blijft als het nu is (dus met schommelingen en af en toe te hoog maar niet torenhoog) dan moet ik wel blijven maar mag het kindje nog blijven zitten zo lang het goed met ons beiden gaat.
Helaas is het wel de verwachting dat mijn bloeddruk in de loop van de zwangerschap nog stijgt dus dan moet ik ook weer meer medicatie óf als ik daar het maximum van heb alsnog bevallen. Maar dat zien we dan wel weer.
Voor nu lig ik hier iig nog wel de komende dagen, word waarschijnlijk op z'n vroegst maandag als ik al naar huis mag en dan moet ik of twee keer per week op controle op de poli of ik krijg thuismonitoring waarbij er elke dag een verpleegkundige langs komt.
We zullen het wel zien!
Ik zelf probeer het open te houden maar weet wel dat de kans echt niet groot is dat ik de 40 überhaupt ga halen.
Mijn bloeddruk is vanavond wel goed maar was dat vanmorgen niet. Ik krijg nu een pil die ik om 6 uur 's ochtends moet slikken extra. Dan moet ik om 6 uur 1 pil, om 8 uur 2 andere pillen, om 12 uur weer die ene pil, om 14 uur weer die 2, om 18 uur 1 pil en om 22 uur weer die andere. Lekker de hele dag door pillen slikken, pfff!
Als het zo blijft als het nu is (dus met schommelingen en af en toe te hoog maar niet torenhoog) dan moet ik wel blijven maar mag het kindje nog blijven zitten zo lang het goed met ons beiden gaat.
Helaas is het wel de verwachting dat mijn bloeddruk in de loop van de zwangerschap nog stijgt dus dan moet ik ook weer meer medicatie óf als ik daar het maximum van heb alsnog bevallen. Maar dat zien we dan wel weer.
Voor nu lig ik hier iig nog wel de komende dagen, word waarschijnlijk op z'n vroegst maandag als ik al naar huis mag en dan moet ik of twee keer per week op controle op de poli of ik krijg thuismonitoring waarbij er elke dag een verpleegkundige langs komt.
We zullen het wel zien!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goedemorgen dames,
Succes allemaal met de laatste loodjes!! Ik zat vorige week ook nog te hopen dat A. eerder kwam! Nu denk ik had ik maar meer genoten van de laatste bewegingen in de buik.
@ Slaatje.. Hoe gaat het bij jou?
Hier inmiddels alweer 2 dagen thuis en daar ben ik echt blij om. Herstel gaat goed en pijn wordt steeds minder. A. deed het gisteren super tot dat de avond aanbrak. Ze heeft heel de avond gehuild en alleen mama of papa was goed. Na de late fles heb ik er lekker in een doek gewikkeld en heeft ze uiteindelijk 4 uur doorgeslapen!
J. Is echt verliefd op haar zusje. Ze wil A. de hele tijd vast houden, knuffelen en kussen. En ja daar moet ik weer van huilen. Stomme kraamtranen.
Succes allemaal met de laatste loodjes!! Ik zat vorige week ook nog te hopen dat A. eerder kwam! Nu denk ik had ik maar meer genoten van de laatste bewegingen in de buik.
@ Slaatje.. Hoe gaat het bij jou?
Hier inmiddels alweer 2 dagen thuis en daar ben ik echt blij om. Herstel gaat goed en pijn wordt steeds minder. A. deed het gisteren super tot dat de avond aanbrak. Ze heeft heel de avond gehuild en alleen mama of papa was goed. Na de late fles heb ik er lekker in een doek gewikkeld en heeft ze uiteindelijk 4 uur doorgeslapen!
J. Is echt verliefd op haar zusje. Ze wil A. de hele tijd vast houden, knuffelen en kussen. En ja daar moet ik weer van huilen. Stomme kraamtranen.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Aaaw Jelin wat lief! En huilen mag
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Aaaw Jelin wat lief! En huilen mag
Ze is echt ontzettend lief voor A. Klein moedertje dus.. En ja huilen mag, maar huil om alles nu haha.. Al 2 dagen
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
@ Jelin, fijn dat jullie thuis zijn en jij goed opknapt. Leuk dat ze zo lief is voor haar zusje!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Van mij mag het ook nog wel even duren voordat de kleine komt. Maar ik kan mij voorstellen dat als je bijna aan het einde zit je er toch wel genoeg van hebt dus een voor jullie.
Mezzoforte: Gewoon naar je collega's luisteren en rustig aan doen. Hoe moeilijk het ook is (ik weet er alles van).
Pompoen: Wat vervelend weer. Ik hoop toch echt dat de medicate zijn werk goed doet en je maandag lekker naar huis kunt. En dat de kleine voorlopig nog kan blijven zitten! Hoe is het nu met je man?
Jelin: Wat fijn dat het herstel zo goed gaat! En wat lief dat J. zo lief tegen haar zusje is. Daar mag je best om huilen hoor.
Ik ben nu gelukkig het weekend vrij. Ik heb sinds donderdag behoorlijk last van mijn buik en mijn bekken. Krampen, opgeblazen gevoel en heel veel harde buiken. De pijn trekt ook helemaal door in mijn bekken en rug. En daarnaast ook nauwelijks eetlust. Werken was dus niet echt fijn dus de afgelopen dagen lag ik verder alleen maar op de bank en om 20.00u al in bed.
Gister voor de zekerheid toch de vk even gebelt en die zei dat ik in dit termijn een groeispurt maak, mijn darmen steeds verder in de verknelling komen te liggen en dat misschien in combinatie met een griepje. Ze maakte zich igg geen zorgen. Dus ik heb als advies gekregen om het toch even rustig aan te doen.
En nu mag ik van mijn man dus ook gelijk helemaal niks meer doen in huis. Maar dat is nog knap lastig met die hormonen.
Mezzoforte: Gewoon naar je collega's luisteren en rustig aan doen. Hoe moeilijk het ook is (ik weet er alles van).
Pompoen: Wat vervelend weer. Ik hoop toch echt dat de medicate zijn werk goed doet en je maandag lekker naar huis kunt. En dat de kleine voorlopig nog kan blijven zitten! Hoe is het nu met je man?
Jelin: Wat fijn dat het herstel zo goed gaat! En wat lief dat J. zo lief tegen haar zusje is. Daar mag je best om huilen hoor.
Ik ben nu gelukkig het weekend vrij. Ik heb sinds donderdag behoorlijk last van mijn buik en mijn bekken. Krampen, opgeblazen gevoel en heel veel harde buiken. De pijn trekt ook helemaal door in mijn bekken en rug. En daarnaast ook nauwelijks eetlust. Werken was dus niet echt fijn dus de afgelopen dagen lag ik verder alleen maar op de bank en om 20.00u al in bed.
Gister voor de zekerheid toch de vk even gebelt en die zei dat ik in dit termijn een groeispurt maak, mijn darmen steeds verder in de verknelling komen te liggen en dat misschien in combinatie met een griepje. Ze maakte zich igg geen zorgen. Dus ik heb als advies gekregen om het toch even rustig aan te doen.
En nu mag ik van mijn man dus ook gelijk helemaal niks meer doen in huis. Maar dat is nog knap lastig met die hormonen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Nou weinig nieuws hier, bloeddruk lijkt wel iets beter te worden maar gaat dan toch ook weer omhoog, word waarschijnlijk maandag voor er gekeken word hoe verder want de verandering in medicatie heeft telkens even tijd nodig.
Vanmorgen wel de hele tijd aan 't ctg gelegen want mijn kindje reageerde ff wat minder. Maar 't was gelukkig een tijdelijke dip want daarna herstelde hij zich mooi en bleef 't ook goed. Gelukkig maar!
Ik heb wel te doen met mijn kamergenootje want ik heb weer heel hard liggen snurken !
Met mijn nam gaat het mwah, hij voelt zich gewoon op en af beroerd of een pietsie beter met soms een hele goeie dag. Het heeft tijd nodig.
Vanmorgen wel de hele tijd aan 't ctg gelegen want mijn kindje reageerde ff wat minder. Maar 't was gelukkig een tijdelijke dip want daarna herstelde hij zich mooi en bleef 't ook goed. Gelukkig maar!
Ik heb wel te doen met mijn kamergenootje want ik heb weer heel hard liggen snurken !
Met mijn nam gaat het mwah, hij voelt zich gewoon op en af beroerd of een pietsie beter met soms een hele goeie dag. Het heeft tijd nodig.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren Pompoen! Ik hoop dat je bloeddruk laag blijft.
Caroow: je bent wel errrrg stil vandaag....
Caroow: je bent wel errrrg stil vandaag....
Jade- Ratel
wat een gedoe weer pompoen. ligt je man nu ook nog in het ziekenhuis? lekker is dat. jullie krijgen het ook niet kado
niemand nog weeeen? hier nog nik.s helaas baby is erg druk op het moment
niemand nog weeeen? hier nog nik.s helaas baby is erg druk op het moment
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Sorry Jade, nog geen baby of iets hoor, ik was roti aan het eten bij mijn schoonouders Pittig eten he, dat helpt
Caroow- Lady Post-a-lot
Hier ook nog niets. Het is hier vandaag best rustig trouwens.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Caroow schreef:Sorry Jade, nog geen baby of iets hoor, ik was roti aan het eten bij mijn schoonouders Pittig eten he, dat helpt
haha, gezien je activiteit op fb/ en berichtjes op het forum, ging ik er ook niet helemaal vanuit dat je lag te bevallen. ..Maar normaal ben je wel actiever, dus dan ga je je toch afvragen of er iets is..
Hier ook nog niets! Gelukkig maar
Jade- Ratel
Mijn man is thuis hoor, hij red het net en kan nauwelijks bij mij langskomen. Mijn bloeddruk is vandaag weer heel hoog geweest (160/110) maar reageert dan wel op medicijnen. Ik weet ook niet wat ik er van niet denken. Ik zie t wel...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Hier ook nog niks..
Pompoen, vbalen van je bloeddruk. Fjn dat je man thuis is. Vind je het ergens ook geen enge gedachte dat hij nu alleen is?
Pompoen, vbalen van je bloeddruk. Fjn dat je man thuis is. Vind je het ergens ook geen enge gedachte dat hij nu alleen is?
sanne-84- Ratel
Oh hij is niet alleen gelukkig, zijn 17-jarige zoon logeert bij ons. Dat vind ik wel een geruststelling. Maar het valt mijn man wel héél zwaar om voor zichzelf te zorgen, dat red hij ternauwernood!
Ik heb trouwens best wel zin in roti! Waarom woon jij zo ver weg Caroow? Ik had graaaag een portie gehad . Jij woont trouwens in mijn oude woonplaats S. Volgens mij he? Ik heb daar ooit twee jaar gewoond! Hiervoor, voor we naar Amersfoort gingen.
Ik ben heel benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen!
Ik heb trouwens best wel zin in roti! Waarom woon jij zo ver weg Caroow? Ik had graaaag een portie gehad . Jij woont trouwens in mijn oude woonplaats S. Volgens mij he? Ik heb daar ooit twee jaar gewoond! Hiervoor, voor we naar Amersfoort gingen.
Ik ben heel benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ow dat is idd wel fijn pompoen!
sanne-84- Ratel
Ik woon in S inderdaad, grappig dat je daar gewoond hebt! Waar ongeveer?
En roti met de post is geen succes denk ik, anders had ik je best wat willen sturen. Ik heb mijn vriend om twee dingen uitgekozen, Surinaams eten is zo lekker en ik wil graag een baby die niet zo spierwit is als ik zelf ben
En roti met de post is geen succes denk ik, anders had ik je best wat willen sturen. Ik heb mijn vriend om twee dingen uitgekozen, Surinaams eten is zo lekker en ik wil graag een baby die niet zo spierwit is als ik zelf ben
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar trends 2013
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» *Voorjaar 2013 mama's*