Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+41
Linda
Dikkie Dik
Lejow
Saga
Snoes
Burn
Steep
Pussycat
red rose
Exogenesis
Dora
_Lana_
slaatje
nillis
Flower_L
Amber-
Parel
Limburg85
mezzoforte
Mom-Of-3
Jezzie
Sanne
Flip Fluitketel
Jelin
Vancity_girl
Printje
sanne-84
Mysterious
Pompoen
joyce0606
Jade
Caroow
Shisha
Smaragdje
Ellebel
Happydobby
Mamsie
Paper Crown
Filoria
Julia
blondje1313
45 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 13 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Jelin vr 1 maa 2013 - 3:03

@ Mom.. Gelukkig was het een beetje roze afscheiding en bellen als het nog een keer gebeurd. Ben je trouwens al bij de gyn geweest? Moet jij in T. zijn?

@ Sanne.. Fijn dat het toch vergoedt wordt. En zag je foto's in het buikjestopic. Mooie foto's en bescheiden buikje.

@ Mysterious.. We hadden eierkoek muizen gemaakt. Ze waren goed gelukt gelukkig.

Sta op school te wachten op mijn dochter. Dan heeft eindelijk weekend. 5 dagen is echt te lang voor haar. Ze was vanmiddag al aan het gapen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pompoen vr 1 maa 2013 - 3:43

Kan het me wel voorstellen Sanne, je vond de gyn niet zo'n succes en je zit ook al met je suiker. Fijn dat ze je gewoon rustig van alles hebben uitgelegd. Ik verheug me enorm op de intake en rondleiding. Ik ben er echt aan toe om de bevalling eens door te spreken. Ik hoop dat ze ook mee kunnen denken hoe het voor mijn man haalbaar kan zijn om erbij te zijn, vorige keer hadden ze het daar wel al over en is er ook al een notitie van gemaakt. Dat is waar ik me nog het meest zorgen om maak, dat ik daar straks moet gaan liggen bevallen, maar dat het toch niet goed geregeld is voor mijn man en dat ik daar dan me nog druk om moet gaan maken ofzo.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  sanne-84 vr 1 maa 2013 - 3:52

Jelin, ik vind mn buikje zo wisselen op foto's. Op de ene denk ik bescheiden, op de andere denk ik het bescheiden valt wel mee. Maar een hele dikke buik draag ik niet nee

Pompoen, raar he dat het feit dat je de bevalling zelf eens goed door kan spreken zo'n verademing is. In jou geval geloof ik ook wel dat je je zorgen maakt om je man. Maar als ik je eerdere verhalen lees zijn ze er voor jullie allebei, denken ze mee en begrijpen ze het, en gaat dat vast goedkomen.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Shisha vr 1 maa 2013 - 4:07

Fijn dat je het nu toch wel vergoed krijgt Sanne. En ik vind ook dat je een mooi bescheiden buikje hebt. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 13 561177
Balen dat de kleur van de muur wat tegen valt Vancity! Maar meubeltjes doen ook wel een hoop.
Klinkt lekker kleurrijk jullie kamertje Pompoen! Ben erg benieuwd!

Ik ben net weer terug van de scholing. Gelukkig geslaagd dus ik mag weer sondevoeding toedienen. Ik heb alleen nog steeds geen boodschappen gedaan en ik denk dat ik dat morgen maar ga doen. Ik heb echt geen zin om nog een keer de deur uit te gaan en ik heb nog wel wat in de vriezer. Dus ik ga zo even lekker in bad en doe mijn pyjama weer aan!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  sanne-84 vr 1 maa 2013 - 4:49

Pompoen, wat een goede vragen in je nieuwetopic;) benieuwd naar de verschillende verhalen!
Wat mij vanochtend opviel; 'normaal' komt de vk naar je toe, en als je een cm of 5-6 ontsluiting hebt ga je naar het ziekenhuis. Maar in mijngeval (dus denk ook jou geval) zul je meteen naar het ziekenhuis moeten
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen vr 1 maa 2013 - 4:53

sanne-84 schreef:Pompoen, wat een goede vragen in je nieuwetopic;) benieuwd naar de verschillende verhalen!
Wat mij vanochtend opviel; 'normaal' komt de vk naar je toe, en als je een cm of 5-6 ontsluiting hebt ga je naar het ziekenhuis. Maar in mijngeval (dus denk ook jou geval) zul je meteen naar het ziekenhuis moeten

Ja klopt! Toen ik nog bij de vk liep heeft ze me naar het ziekenhuis gebracht met die blindedarmontsteking. Maar nu loop ik niet meer bij de vk dus moet ik 'zelf' erheen en de enige bij ons thuis met een rijbewijs ben ik. Het lijkt me toch niet echt de bedoeling dat ik met weeën nog ga rijden (en dan na de bevalling weer terug laughcry). Dus ik zit me echt af te vragen hoe ik dat nou moet oplossen. Mijn ouders wonen dik 45 minuten bij ons vandaan (en in de spits is er geen doorkomen aan) maar eigenlijk wil ik die ook niet in de buurt hebben want ik wil graag in alle rust bevallen met mijn man... Misschien een taxi bellen, maar zouden die dat wel doen? Ik ga het ook even in het ziekenhuis aankaarten, benieuwd wat die zeggen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sanne-84 vr 1 maa 2013 - 5:04

Hoe lang is het rijden voor jullie? Want inprincipe moet je al snel naar het ziekenhuis, dus zullen de weeen nog niet zo heel erg zijn (?). Fijn is anders idd. Geen idee wat andere opties zijn. Weet ook niethoelang de taxi erover doet om bij jullie te komen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow vr 1 maa 2013 - 5:23

Er staat toevallig over vervoer zonder auto een topic op ehh hoe heet die site. Ik lees daar altijd 's nachts verhalen als ik niet kan slapen, even kijken..
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/424135-bevallen-ziekenhuis-ervaringen-taxi.html

Ik heb trouwens ook striemen Sad Ik had al in mijn zij van vroeger en inmiddels heb ik ook op de onderkant van mijn buik een paar. Heb me flink klote gevoeld toen ik het ontdekte, maar ja ik kan er niks aan doen.

Mijn buikpijn is weer wat minder geworden, doe nu van alles om de bevalling op te wekken laughcry
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  slaatje vr 1 maa 2013 - 5:42

Mijn god, vervelend jullie je ofzo? Haha. Wat een verhalen.....Ik ben erg moe, dus lekker veel op bedje gelegen.
Bij ons is het ziekenhuis nog geen tien minuten rijden. Wij gaan gewoon met de auto. Ik heb geen rijbewijs, mijn man wel. Hoe doe je het dan met naar huis gaan Pompoen, worden jullie opgehaald?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  sanne-84 vr 1 maa 2013 - 5:54

Slaatje, ik dacht al dat je aan het bevallen was, omdat je nog niet gereageerd had;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha vr 1 maa 2013 - 7:24

Wat ben je dan allemaal aan het doen Caroow? Helpt het al? *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 13 253468018
Lekker uitgerust Slaatje?

Ik heb voor mijzelf een lekker rustig avondje op de bank gepland. En het weekend werken dus ik ga vroeg naar bed. Jullie nog plannen?
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow vr 1 maa 2013 - 7:25

Pittig eten, bitter lemon drinken en seks (tussen de buikpijn door :P ).

Maarr nog steeds geen weeën, dus het helpt niet Neutral
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shisha vr 1 maa 2013 - 7:27

Caroow schreef:Pittig eten, bitter lemon drinken en seks (tussen de buikpijn door *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 13 253468018 ).

Bij een collega van mij is het begonnen toen ze achterin een hobbelende bus zat. Wink
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje vr 1 maa 2013 - 7:29

Caroow schreef:Pittig eten, bitter lemon drinken en seks (tussen de buikpijn door :P ).

Er zijn nog veel meer trucs hoor...hahaha

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Mom-Of-3 vr 1 maa 2013 - 7:34

Jelin, nee ik moet maandag, en ik moet gewoon hier in de praktijk bij de vk want de gynaecoloog heeft elke maandag spreekuur in de praktijk hier dus is makkelijker he. Gaat je dochter op vrijdag de hele dag naar school? Hier is hij op vrijdagmiddag vrij.

Pompoen, ik denk wel dat een taxi dat doet hoor, waarom niet?

Shisha, de bijscholing weer achter de rug? Maar nog geen boodschappen dus? Is je man weer thuis of nog logeren omdat hij moet werken?

Slaatje, hoe gaat het bij jou?

Ooooh sorry dames de rest ben ik vergeten.
Hier zijn de voorweeen weer fijn bezig. Heb vanmiddag ook lekker op bed gelegen en ga straks ook lekker in bed liggen.
We wachten gewoon weer af

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Caroow vr 1 maa 2013 - 7:36

Ik zou niet weten waar ik een hobbelende bus vandaan moet halen, maar andere tips zijn welkom hoor Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shisha vr 1 maa 2013 - 7:39

Op de wipwap dan? Laughing
Mom-of-2: Hij is nog niet thuis. Als hij optijd wakker zou zijn na zijn nachtdienst komt hij vanavond naar huis en anders morgen. Maar heb nog niks van hem gehoord dus denk dat hij helaas pas morgen thuis komt. Maar dan kunnen we wel mooi samen boodschappen doen!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje vr 1 maa 2013 - 7:41

Caroow schreef:Ik zou niet weten waar ik een hobbelende bus vandaan moet halen, maar andere tips zijn welkom hoor Very Happy

Ananashart eten, drukpuntenmassage en er zijn vast nog meer van die fabeltjes smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Caroow vr 1 maa 2013 - 7:49

Smaragdje schreef:
Caroow schreef:Ik zou niet weten waar ik een hobbelende bus vandaan moet halen, maar andere tips zijn welkom hoor Very Happy

Ananashart eten, drukpuntenmassage en er zijn vast nog meer van die fabeltjes smile

Waar vind ik die drukpunten?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  slaatje vr 1 maa 2013 - 7:57

Ik geloof niet in al die weeopwek verhalen. Bij de een geberut het omdat ze shoarma hebben gegeten, bij de ander mac, bij weer een ander patat. Ik denk dat het gewoon toeval is en dat de bevalling begint omdat de kleine het zat is :-)
Hier alles prima. Verlies alleen wel veel vocht. Ik ben net de held geweest en heb er even aan geroken. Weet alleen niet of ik het nu wat zurig of zoet zurig vind ruiken :p Hou het wel even in de gaten. En anders komen we er vanzelf wel achter. Mijn plan is om morgen even lekker met mijn man een broodje te gaan eten en boodschappen te doen. Van het thuis zitten word ik ook een beetje kriebelig.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shisha vr 1 maa 2013 - 7:59

Je maakt het weer spannend Slaatje! Wie weet ga je dat broodje morgen niet eens redden. Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje vr 1 maa 2013 - 8:09

Haha, vast wel. Ik denk steeds dat er wat is, en dan is het toch niet zo. Dit zal ook wel gewoon wat urine verlies zijn ofzo, of gewoon waterige afscheiding. Ik blijf de moed erin houden. Ben best trots op mezelf.
Mensen gaan nu trouwens toch meer bellen om te vragen hoe het gaat. Aan de ene kant vind ik die belangstelling wel lief en fijn, aan de andere kant heb ik soms wel iets van, jullie horen het wel als er iets gebeurt. Heb met mijn papa, mama en surrogaatouders afgesproken ze te bellen als het begint. Mocht ik daartoe in staat zijn natuurlijk. Zo ook met 2 vriendinnen, ook al is het in de nacht. Verder hoort iedereen het gewoon als ik bevallen ben. T word wel spannend nu hoor.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shisha vr 1 maa 2013 - 8:11

Nou ik hou het forum wel in de gaten hoor. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 13 1578173417
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow vr 1 maa 2013 - 8:23

Bij mij mag iedereen het gewoon weten als het begonnen is, als ik niet meer in staat ben om het hier te vertellen zal ik het wel naar iemand van het forum appen zodat die het kan vertellen smile

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen vr 1 maa 2013 - 8:29

slaatje schreef:Mijn god, vervelend jullie je ofzo? Haha. Wat een verhalen.....Ik ben erg moe, dus lekker veel op bedje gelegen.
Bij ons is het ziekenhuis nog geen tien minuten rijden. Wij gaan gewoon met de auto. Ik heb geen rijbewijs, mijn man wel. Hoe doe je het dan met naar huis gaan Pompoen, worden jullie opgehaald?

Het ziekenhuis is normaal gesproken 10 a 15 minuten rijden, dus dat valt nog wel mee. Ik wil denk ik gewoon een taxi bellen, dat lijkt me het makkelijkst, maar dan moeten ze me wel mee willen nemen natuurlijk! Terug dat is wel te regelen, ik gok dat mijn ouders het heel niet erg vinden hun eerste kleinkind naar huis te begeleiden Wink en anders mijn zusje misschien. Die wonen niet om de hoek, maar zullen toch wel snel willen komen kijken! En anders nemen we terug ook een taxi, simpel zat! Moet alleen dus wel zorgen dat we genoeg geld in de vluchttas hebben zitten Wink.

Oh en wij vervelen ons niet hoor want wij vermaken ons op het forum :p!

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud