*Voorjaar 2013 mama's*
+41
Linda
Dikkie Dik
Lejow
Saga
Snoes
Burn
Steep
Pussycat
red rose
Exogenesis
Dora
_Lana_
slaatje
nillis
Flower_L
Amber-
Parel
Limburg85
mezzoforte
Mom-Of-3
Jezzie
Sanne
Flip Fluitketel
Jelin
Vancity_girl
Printje
sanne-84
Mysterious
Pompoen
joyce0606
Jade
Caroow
Shisha
Smaragdje
Ellebel
Happydobby
Mamsie
Paper Crown
Filoria
Julia
blondje1313
45 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Lopen ze bij jullie trouwens ook zo te vissen naar de naam? Met name mijn schoonmoeder is erg nieuwschierig en verzint allemaal smoesjes om het maar uit ons te krijgen. Gister vertelde ze dat ze iets voor de baby wil maken maar dan moet ze wel de naam weten. En het kon echt niet wachten tot na de bevalling want ze wil het met de geboorte geven. Ik heb haar maar naar mijn man gestuurd dat ze het maar bij hem moet proberen maar gelukkig houdt mijn man zijn mond ook dicht. Maar vind het af en toe zo moeilijk!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ow hier helemaal geen last van!!
Nu weten we het geslacht niet, maar als we die wel zouden weten dan zou schoonmoeder het al niet willen weten. En nu met de naam ook totaal geen last
Nu weten we het geslacht niet, maar als we die wel zouden weten dan zou schoonmoeder het al niet willen weten. En nu met de naam ook totaal geen last
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
@ Mom.. balen zeg.. Hopelijk gaat alles gewoon goed met de baby. En dan maar in het ziekenhuis bevallen al snap ik goed dat dat een tegenvaller is.
@ Shisha.. Nee hier lopen ze niet te vissen naar de naam, maar mijn man heeft de naam per ongeluk al verklapt. Maar is niet erg haha..
@ Shisha.. Nee hier lopen ze niet te vissen naar de naam, maar mijn man heeft de naam per ongeluk al verklapt. Maar is niet erg haha..
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
@Shisha: Hier is schoonmoeder steeds aan het vissen of we niet toch stiekem wel weten wat het wordt Wordt er een beetje moe van, ze blijft er maar over door gaan. Bij D wisten we het wel maar hielden dat voor onszelf en toen bleef ze er ook maar over door zeuren. Dat is ook een van de redenen dat we het nu niet wilde weten en dan blijft ze alsnog vissen. Maar ja laten we het maar op enthousiasme houden.
Vind het trouwens wel een beetje ver gaan om de naam te willen weten hoor.
@Mom of 2: jeetje wat een tegenvaller zeg, hoe beoordeelde ze dan dat de baby te klein was, door te voelen? Hopelijk valt het allemaal mee, bij D zeiden ze ook steeds dat ze erg klein was en die was gewoon 3510 gram dus helemaal niet klein.
Vanmorgen toch maar op de fiets gegaan maar heb er nu nog last van, is 20 min enkele reis dus toch beetje veel van het goede. Op de terugweg dus mooi ergens halverwege gestopt om een broodje te eten , vond ik wel een mooi excuus
Nu nog heel even relaxen en dan boven stofzuigen en de babykleertjes opvouwen en in de kast leggen.
Vind het trouwens wel een beetje ver gaan om de naam te willen weten hoor.
@Mom of 2: jeetje wat een tegenvaller zeg, hoe beoordeelde ze dan dat de baby te klein was, door te voelen? Hopelijk valt het allemaal mee, bij D zeiden ze ook steeds dat ze erg klein was en die was gewoon 3510 gram dus helemaal niet klein.
Vanmorgen toch maar op de fiets gegaan maar heb er nu nog last van, is 20 min enkele reis dus toch beetje veel van het goede. Op de terugweg dus mooi ergens halverwege gestopt om een broodje te eten , vond ik wel een mooi excuus
Nu nog heel even relaxen en dan boven stofzuigen en de babykleertjes opvouwen en in de kast leggen.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Oh balen Mom-of-2, hopelijk groeit je kleintje nog wel goed en mag je gewoon bevallen zoals jij dat wil!
Hier wordt door deze en genen ook wel een beetje gevist naar de naam, nou ja gevist, eergisteren vroeg iemand: "en wat word het?" dus ik zei: "een jongetje" en haar volgende vraag: "en hoe gaat hij heten?" haha, dat kun je geen vissen meer noemen. Maar dan moet ik gewoon lachen en zeg ik dat ik dat niet vertel. Een vriendin zit ook al steeds te raden, maar ik zei laatst dat ze niet moest gaan raden omdat ik als ze het zou raden het dan waarschijnlijk zou verklappen dat jammer zou vinden hield ze wel gelijk op. Ze komt alleen af en toe nog met suggesties, meer van: ik vind zo'n soort naam wel bij jullie passen.
Er is 1 iemand die de naam al weet, die vriendin helpt mij met het geboortekaartje en ik wilde in eerste instantie het naamgedeelte zelf doen, maar fysiek ga ik dat nooit kunnen dus nu heb ik haar maar gewoon erbij betrokken. Ze houd het echt helemaal voor zichzelf, ze verteld het niet eens aan haar man (de beste vriend van mijn man) terwijl wij hebben gezegd dat ze het voor hem niet geheim hoeft te houden.
Ik vind het net zo erg dat gissen, als ze maar niet te hardnekkig zijn ermee.
Hier wordt door deze en genen ook wel een beetje gevist naar de naam, nou ja gevist, eergisteren vroeg iemand: "en wat word het?" dus ik zei: "een jongetje" en haar volgende vraag: "en hoe gaat hij heten?" haha, dat kun je geen vissen meer noemen. Maar dan moet ik gewoon lachen en zeg ik dat ik dat niet vertel. Een vriendin zit ook al steeds te raden, maar ik zei laatst dat ze niet moest gaan raden omdat ik als ze het zou raden het dan waarschijnlijk zou verklappen dat jammer zou vinden hield ze wel gelijk op. Ze komt alleen af en toe nog met suggesties, meer van: ik vind zo'n soort naam wel bij jullie passen.
Er is 1 iemand die de naam al weet, die vriendin helpt mij met het geboortekaartje en ik wilde in eerste instantie het naamgedeelte zelf doen, maar fysiek ga ik dat nooit kunnen dus nu heb ik haar maar gewoon erbij betrokken. Ze houd het echt helemaal voor zichzelf, ze verteld het niet eens aan haar man (de beste vriend van mijn man) terwijl wij hebben gezegd dat ze het voor hem niet geheim hoeft te houden.
Ik vind het net zo erg dat gissen, als ze maar niet te hardnekkig zijn ermee.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Weten jullie al of jullie borstvoeding gaan geven?
wij zijn net naar een borstvoedingsinfoavond geweest (oh wat was man blij dat ie mee moest haha). Ik demk dat ik veel info wel wist, of gewoon moet ervaren. Ik ben daar ook erg benieuwd naar. Hoewel ik ook zeker de voordelen zie, zie ik ook enkele nadelen waar ik ook tegenop zie; het meer tijd kwijt zijn, niet even iemand anders (man) de voeding kunnen laten geven, iedere nacht er uit moeten, en vooral geen vast ritme hebben en niet weten hoeveel de baby binnen hefet gekregen.
Maar misschien is dit ook een kwestie van gaan ervaren
wij zijn net naar een borstvoedingsinfoavond geweest (oh wat was man blij dat ie mee moest haha). Ik demk dat ik veel info wel wist, of gewoon moet ervaren. Ik ben daar ook erg benieuwd naar. Hoewel ik ook zeker de voordelen zie, zie ik ook enkele nadelen waar ik ook tegenop zie; het meer tijd kwijt zijn, niet even iemand anders (man) de voeding kunnen laten geven, iedere nacht er uit moeten, en vooral geen vast ritme hebben en niet weten hoeveel de baby binnen hefet gekregen.
Maar misschien is dit ook een kwestie van gaan ervaren
sanne-84- Ratel
Over namen. Hier proberen ze het niet te raden. Ze weten toch dat wij niets loslaten.
@ Sanne, ik ga wel bv geven. Ik heb mijn zoontje 19 maanden gegeven, totdat hij zelf stopte. Ik heb bijna elke voeding zelf gegeven. Tot 9 maanden heeft hij denk ik 3 a 4x een fles gehad. Na de 9 maanden kreeg hij op 2 dagen op het kdv 1 beker melk. (hij weigerde een fles). Toch heb ik het niet als echt tijdrovend ervaren.
Ik vond het niet erg om eruit te moeten, anders had ik dat ook gedaan, want mijn man wordt niet makkelijk wakker.
Hier positieve ervaringen dus!
Oh, ik kolfde trouwens niet. Daar ben ik snel mee gestopt. Het frustreerde alleen maar. Ik kreeg dat niet voor elkaar. Ik kon bij mijn baan destijds naar huis om te voeden.
@ Sanne, ik ga wel bv geven. Ik heb mijn zoontje 19 maanden gegeven, totdat hij zelf stopte. Ik heb bijna elke voeding zelf gegeven. Tot 9 maanden heeft hij denk ik 3 a 4x een fles gehad. Na de 9 maanden kreeg hij op 2 dagen op het kdv 1 beker melk. (hij weigerde een fles). Toch heb ik het niet als echt tijdrovend ervaren.
Ik vond het niet erg om eruit te moeten, anders had ik dat ook gedaan, want mijn man wordt niet makkelijk wakker.
Hier positieve ervaringen dus!
Oh, ik kolfde trouwens niet. Daar ben ik snel mee gestopt. Het frustreerde alleen maar. Ik kreeg dat niet voor elkaar. Ik kon bij mijn baan destijds naar huis om te voeden.
Laatst aangepast door Smaragdje op wo 27 feb 2013 - 10:20; in totaal 2 keer bewerkt
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
ben ik ook weer even. via mijn telefoon dus reageer morgen wat uitgebreider.
ik ga geen borstvoeding geven. had het graag geprobeerd maar mag niet ivm medicijnen.
er zijn hier ook wel wat mensen aan het vissen naar de naam. mij maakt het niet uit of mensen de naam weten maar mijn man wil het geheim houden dus doen ee dat. al hebben we ons beide al een paar keer versprokemn.
hier nu echt de zware laatste loodjes. de kleine is helemaal ingedaald en daardoor heb ik nu best veel pijn in bekken en rug. kan amper llopen. ik hoop dat de kleine meid eerder komt.
ik weet niet meer wie het over slapen had maar dat is hier ook een drama. het is meestal rond 5 uur dat ik een kerr in slaap val. heel vervelend. man en ik slapen nu ook apart want we houden elkaar wakker. hij met snurken en ik geef hem dan weer een duw en dat schiet niet op dus dan maar even zo.
ik ga geen borstvoeding geven. had het graag geprobeerd maar mag niet ivm medicijnen.
er zijn hier ook wel wat mensen aan het vissen naar de naam. mij maakt het niet uit of mensen de naam weten maar mijn man wil het geheim houden dus doen ee dat. al hebben we ons beide al een paar keer versprokemn.
hier nu echt de zware laatste loodjes. de kleine is helemaal ingedaald en daardoor heb ik nu best veel pijn in bekken en rug. kan amper llopen. ik hoop dat de kleine meid eerder komt.
ik weet niet meer wie het over slapen had maar dat is hier ook een drama. het is meestal rond 5 uur dat ik een kerr in slaap val. heel vervelend. man en ik slapen nu ook apart want we houden elkaar wakker. hij met snurken en ik geef hem dan weer een duw en dat schiet niet op dus dan maar even zo.
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb D ruim 18 maanden borstvoeding gegeven, tot het stopte door de zwangerschap. Deze keer ga ik zeker weer bv geven. Ik ga in eerste instantie weer voor de 6 maanden, dan het jaar en dan zien we wel. Bij D heb ik het eerste jaar niet gewerkt dus dat was makkelijk vol te houden, zie nl wel op tegen het kolven.
Wat bedoel je met meer tijd kwijt zijn? In vergelijking met fv? Denk idd dat je het zelf moet gaan ervaren, aan het begin is het zwaar en intensief, maar na een paar weken gaat het ( bijna altijd) stukken makkelijker allemaal.
Wat bedoel je met meer tijd kwijt zijn? In vergelijking met fv? Denk idd dat je het zelf moet gaan ervaren, aan het begin is het zwaar en intensief, maar na een paar weken gaat het ( bijna altijd) stukken makkelijker allemaal.
Vancity_girl- Prater
Ik wil heel graag borstvoeding geven, ik hoop echt dat het lukt. Ik ben niet bang voor wat de baby binnenkrijgt of niet binnenkrijgt, ik heb er vertrouwen in dat ik in principe wel merk of hij genoeg krijgt. Het voeden in de nacht niet over kunnen geven daar heb ik me al helemaal op ingesteld. Ik moet zeggen, ik ben nu ook 6 keer per nacht wakker, ik ben wel moe, maar als ik er omheen rust heb dan functioneer ik nog prima. Ik zie er niet echt heel erg tegenop. Ik heb wel de voorwaarden voor het slapen om die reden bepaald. We verwisselen van kant van het bed en maken een co-sleeper. Mijn man wilde in eerste instantie ons kindje helemaal niet op de kamer, maar is nu wel om. Wij hebben omdat hij ziek is, bovendien afgesproken dat als hij er last van heeft hij op de logeerkamer gaat liggen om bij te tanken. Hij zal wel niet-voedingsdingen van me overnemen waar hij dat kan.
Ik heb me er op ingesteld dat ik de eerste periode (weken, maanden) heel veel bezig zal zijn met onze zoon en het voeden.
Het enige waar ik nog steeds mee zit is dat ik echt verzot ben op koor en dat ook gewoon zo snel mogelijk weer wil oppakken, maar hoe? Ik weet het gewoon nog niet zo goed. Maar ik denk ook wel dat het goed komt allemaal, dat het zich vanzelf wijst.
Eigenlijk heb ik gewoon best wel veel vertrouwen in mijn eigen kunnen en beoordelingsvermogen. Ik zie wel hoe het gaat en hoe het loopt.
Overigens heb ik me wél verdiept in het borstvoeden hoor en ben ik ook naar zo'n voorlichting geweest. Ik wist idd ook al veel, maar nog niet alles.
Overigens zal het bij mij waarschijnlijk geen langvoeden gaan worden, langer dan een jaar zie ik sowieso niet gebeuren. Ik moet eigenlijk aan de medicatie, maar dat kan niet zo lang ik borstvoeding geef. Dat wordt voor mij dus de afweging voor hoe lang ik borstvoeding geef. Ik heb mezelf in ieder geval 4 maanden gegeven, dan wil ik met mezelf een evaluatiemoment inbouwen over de afweging doorgaan of niet. Maar ik laat me niet overhaasten door anderen of behandelaars, ik bepaal zelf wanneer ik stop en dat doe ik wanneer ik daar een goed gevoel bij heb!
Ik heb me er op ingesteld dat ik de eerste periode (weken, maanden) heel veel bezig zal zijn met onze zoon en het voeden.
Het enige waar ik nog steeds mee zit is dat ik echt verzot ben op koor en dat ook gewoon zo snel mogelijk weer wil oppakken, maar hoe? Ik weet het gewoon nog niet zo goed. Maar ik denk ook wel dat het goed komt allemaal, dat het zich vanzelf wijst.
Eigenlijk heb ik gewoon best wel veel vertrouwen in mijn eigen kunnen en beoordelingsvermogen. Ik zie wel hoe het gaat en hoe het loopt.
Overigens heb ik me wél verdiept in het borstvoeden hoor en ben ik ook naar zo'n voorlichting geweest. Ik wist idd ook al veel, maar nog niet alles.
Overigens zal het bij mij waarschijnlijk geen langvoeden gaan worden, langer dan een jaar zie ik sowieso niet gebeuren. Ik moet eigenlijk aan de medicatie, maar dat kan niet zo lang ik borstvoeding geef. Dat wordt voor mij dus de afweging voor hoe lang ik borstvoeding geef. Ik heb mezelf in ieder geval 4 maanden gegeven, dan wil ik met mezelf een evaluatiemoment inbouwen over de afweging doorgaan of niet. Maar ik laat me niet overhaasten door anderen of behandelaars, ik bepaal zelf wanneer ik stop en dat doe ik wanneer ik daar een goed gevoel bij heb!
Laatst aangepast door Pompoen op wo 27 feb 2013 - 10:26; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik denk dat dit topic idd moet blijven bestaan na de bvallingen, om elkaar (in ieder geval mij) moed in te praten mbt voeding. Ik ben iemand van ritme, en dat heb je met borstvoeding vooral in het begin minder. En doordat je vaker mag aanbieden ben je er ook meer tijd mee kwijt.
Ik moet zeggen dat ik eerst kijk naar de eerst week, dan naar de eerste maand, en dan pas kijk naar 3 maanden (endan pas na ga denken over het werk)
Ik denk dat ik wat dat betreft gewoon minder zeker van mezelf ben...
Ik moet zeggen dat ik eerst kijk naar de eerst week, dan naar de eerste maand, en dan pas kijk naar 3 maanden (endan pas na ga denken over het werk)
Ik denk dat ik wat dat betreft gewoon minder zeker van mezelf ben...
sanne-84- Ratel
Tuurlijk blijft dit topic bestaan, daar is het toch juist voor? Om ervaringen uit te wisselen met moeders die kindjes van dezelfde leeftijd hebben?!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ja da weet ik:) maar daar hadden we t laatst toch over? Vond dit wel toepasselijk
sanne-84- Ratel
@Sanne: Tuurlijk gaan we gewoon verder als de baby's er zijn! Ik zou de borstvoeding gewoon proberen en dan merk je vanzelf wel of het iets voor je is of niet.
@Pompoen: zoals jij stond/sta ik er ook in, gewoon relax en het komt vast wel goed. Dat heeft mij denk ik heel erg geholpen vooral aan het begin. Ik heb nooit getwijfeld of D te weinig binnen kreeg of wat dan ook, vertrouwde gewoon op mijn en haar lichaam. Als ik dacht dat ze honger had legde ik haar gewoon weer aan.
@All: ik zie net dat mijn trouwring erg strak zit en ook mijn sokken laten een diep spoor achter. Bij D had ik dit ook en ben uiteindelijk ingeleid ivm hoge bloeddruk. Gelukkig morgen naar de vk, ben erg benieuwd. Bij D was mn bloeddruk ook steeds prima tot hij bij 37 weken ineens te hoog werd.
@Pompoen: zoals jij stond/sta ik er ook in, gewoon relax en het komt vast wel goed. Dat heeft mij denk ik heel erg geholpen vooral aan het begin. Ik heb nooit getwijfeld of D te weinig binnen kreeg of wat dan ook, vertrouwde gewoon op mijn en haar lichaam. Als ik dacht dat ze honger had legde ik haar gewoon weer aan.
@All: ik zie net dat mijn trouwring erg strak zit en ook mijn sokken laten een diep spoor achter. Bij D had ik dit ook en ben uiteindelijk ingeleid ivm hoge bloeddruk. Gelukkig morgen naar de vk, ben erg benieuwd. Bij D was mn bloeddruk ook steeds prima tot hij bij 37 weken ineens te hoog werd.
Vancity_girl- Prater
Vancity_girl schreef:@Sanne: Tuurlijk gaan we gewoon verder als de baby's er zijn! Ik zou de borstvoeding gewoon proberen en dan merk je vanzelf wel of het iets voor je is of niet.
Ja, ik probeer ook zo in de bevalling te staan, ik voel geen angst voor de bevalling (hoewel me dat niet het leukste onderdeel lijkt) en heb weliswaar wel een paar ideeën over wat me prettig lijkt, maar het komt zoals het komt en daar moet ik het maar mee doen.
Ik heb mijn trouwring al een tijdje aan een ketting om mijn nek hangen, mijn sokken laten nu ook een diep spoor sinds deze week en mijn bloeddruk was de afgelopen tijd elke keer aan de hoge kant maar niet te hoog. Ik hoop niet dat hij bij mij ook te hoog word zoals bij jou! En ik hoop ook dat het bij jou nu wel los loopt, al las ik ergens dat veel vocht en een hogere bloeddruk vaak wel samenhangen. Bij hoeveel weken ben je bij D ingeleid?
Edit: bij een tweede heb je overigens wel minder kans op een hoge bloeddruk dan bij een eerste!
Laatst aangepast door Pompoen op wo 27 feb 2013 - 10:49; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
Vc, vervelend dat je vocht begint vast te houden. Vorige keer heb ik mijn trouwring gekoch toen ik ongeveer 5 maanden zwanger was. De laatste maanden kon ik hem niet meer aan. Een tijdje na de bevalling kon hij bijna afvallen en die mogelijkheid is er nu nog steeds. Ik hield vorige keer vrij veel vocht vast (opgeblazen gezicht enz.). Tot nu toe nog niet en hoop ook niet dat dat gaat gebeuren.
Smaragdje- Ratel
Bevalling zie ik dan weer niet echt tegenop, meerbeetje grzonde spanning.
Ik heb elukkig nog geen last van vochtvasthouden. Ik hoop dat de bloeddruk morgen meevalt!
Ik heb elukkig nog geen last van vochtvasthouden. Ik hoop dat de bloeddruk morgen meevalt!
sanne-84- Ratel
Ik ben trouwens vandaag maar eens achter het kraampakket aangegaan want het lijkt me toch langzamerhand wel tijd dat ik dat krijg. Had het inderdaad een maand geleden al moeten krijgen maar er was iets geks aan de hand want er stond iets over geen aanvullende verzekering terwijl ik die wel heb. Maar goed het word uitgezocht, als er iets niet klopt dan bellen ze me daar over terug en anders ontvang ik binnen twee weken het kraampakket, die sturen ze dan met spoed op.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Zo wat zijn jullie nog actief haha..
@ Sanne.. Je moet doen waar je je goed bij voelt qua voeden. Ik heb net zoals bij de eerste gekozen voor fv.
@ Vc.. Balen dat je vocht vast houdt. Hopelijk is je bloeddruk wel gewoon goed.
@ Pompoen.. Fijn dat zo positief tegen over bv staat. Je klinkt heel erg rustig onder en goed dat je mmet je man hebt besproken over zijn ziek zijn en de komst van jullie zoon.
Hier al de hele avond last van buikpijn helaas. Zijn geen weeen gelukkig haha. Maar vervelend is het wel. Ga zo mijn bedje in. Morgen dochter weer naar school brengen.
@ Sanne.. Je moet doen waar je je goed bij voelt qua voeden. Ik heb net zoals bij de eerste gekozen voor fv.
@ Vc.. Balen dat je vocht vast houdt. Hopelijk is je bloeddruk wel gewoon goed.
@ Pompoen.. Fijn dat zo positief tegen over bv staat. Je klinkt heel erg rustig onder en goed dat je mmet je man hebt besproken over zijn ziek zijn en de komst van jullie zoon.
Hier al de hele avond last van buikpijn helaas. Zijn geen weeen gelukkig haha. Maar vervelend is het wel. Ga zo mijn bedje in. Morgen dochter weer naar school brengen.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Goedenavond!
Lig inmiddels al een hele tijd in bed met buikpijn, ik hoopt dat het of doorzet of snel ophoudt want ik word er echt gek van. De pijn op zich is niet enorm, maar zo'n lange tijd achter elkaar is wel vermoeiend.
Ik wil heel graag bv geven. Het lijkt mij heerlijk om nog een momentje van mij en de baby te hebben, zonder hem te moeten delen. Heel egoïstisch misschien maar zo denk ik er wel over. Heb de kraamzorg ook daarop uitgekozen, ik wil echt heel graag dat het lukt.
Mensen vissen hier ook wel naar de naam, maar ik vertel het niet. Op mijn babyshower heeft iedereen een briefje ingevuld met de naam die ze dachten, heel grappig. Maar of daar de naam ook bij zat..
Lig inmiddels al een hele tijd in bed met buikpijn, ik hoopt dat het of doorzet of snel ophoudt want ik word er echt gek van. De pijn op zich is niet enorm, maar zo'n lange tijd achter elkaar is wel vermoeiend.
Ik wil heel graag bv geven. Het lijkt mij heerlijk om nog een momentje van mij en de baby te hebben, zonder hem te moeten delen. Heel egoïstisch misschien maar zo denk ik er wel over. Heb de kraamzorg ook daarop uitgekozen, ik wil echt heel graag dat het lukt.
Mensen vissen hier ook wel naar de naam, maar ik vertel het niet. Op mijn babyshower heeft iedereen een briefje ingevuld met de naam die ze dachten, heel grappig. Maar of daar de naam ook bij zat..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Kun je al timen Caroow?
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Kun je al timen Caroow?
Het wordt iets regelmatiger, maar nog niet heel snel achter elkaar.
Ik moet trouwens een geheimpje vertellen. Ik heb een fles bitter lemon leeg gedronken. Eigen schuld dus, dat ik nu pijn heb
Caroow- Lady Post-a-lot
Haha ik geloof er niet echt in dat dat werkt. Ik zou het niet eens wegkrijgen. Hoelang zit er nu tussen dan? En hoelang houdt het aan?
Smaragdje- Ratel
11-13-11 minuten, duurt niet heel lang, maar exact ben ik nog niet aan het timen.
Caroow- Lady Post-a-lot
Haha, ik ben écht benieuwd!Caroow schreef: Mensen vissen hier ook wel naar de naam, maar ik vertel het niet. Op mijn babyshower heeft iedereen een briefje ingevuld met de naam die ze dachten, heel grappig. Maar of daar de naam ook bij zat..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar trends 2013
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» *Voorjaar 2013 mama's*