*Voorjaar 2013 mama's*
+41
Linda
Dikkie Dik
Lejow
Saga
Snoes
Burn
Steep
Pussycat
red rose
Exogenesis
Dora
_Lana_
slaatje
nillis
Flower_L
Amber-
Parel
Limburg85
mezzoforte
Mom-Of-3
Jezzie
Sanne
Flip Fluitketel
Jelin
Vancity_girl
Printje
sanne-84
Mysterious
Pompoen
joyce0606
Jade
Caroow
Shisha
Smaragdje
Ellebel
Happydobby
Mamsie
Paper Crown
Filoria
Julia
blondje1313
45 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
sanne-84 schreef:Het wakker worden 'sochtends gebeurt steeds eerder.. Nu maar even lezen en toch maar proberen om de oogjws te sluiten
Nu pas wakker? Hier al 2/2,5 uur helaas
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Zo Smaragdje dat is wel erg vroeg zeg, was J al zo vroeg wakker?
Hier werd onze dame om half 8 wakker, eigenlijk alleen omdat mijn man onder de douche ging. Maar opzich een prima tijd natuurlijk.
Zo gaan we peutergymen, twijfel alleen nog of we met de fiets of de bus gaan. Het zou droog moeten blijven maar zo ziet het er niet uit, de bus sluit alleen niet zo goed aan dus is ook niet handig.
Hier werd onze dame om half 8 wakker, eigenlijk alleen omdat mijn man onder de douche ging. Maar opzich een prima tijd natuurlijk.
Zo gaan we peutergymen, twijfel alleen nog of we met de fiets of de bus gaan. Het zou droog moeten blijven maar zo ziet het er niet uit, de bus sluit alleen niet zo goed aan dus is ook niet handig.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
Sorry smaragdje, ik zal niet meer klagen;)
(maar ben gelukkig nog wel in slaap gevallen, dus kom nu mn bedje uit)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Goedemorgen,
Wat zijn jullie er vroeg bij haha. Mijn dochter was om half 8 wakker. Precies op tijd om op tijd op school te zijn haha..
@ Mom.. Hoe is het bij jou?
@ Slaatje.. En bij jou alles nog rustig?
@ Vc.. Veel plezier met peutergym.
Zo vannacht super geslapen. Geen een keer wakker geworden gelukkig. Net boodschappen gedaan voor de traktatie voor dochter. Wist niet wat ik moest maken, maar ik ga eierkoek muizen maken. Alleen nog ff uitvinden hoe ik de snoepjes aan de zijkant vast kan plakken haha.
Wat zijn jullie er vroeg bij haha. Mijn dochter was om half 8 wakker. Precies op tijd om op tijd op school te zijn haha..
@ Mom.. Hoe is het bij jou?
@ Slaatje.. En bij jou alles nog rustig?
@ Vc.. Veel plezier met peutergym.
Zo vannacht super geslapen. Geen een keer wakker geworden gelukkig. Net boodschappen gedaan voor de traktatie voor dochter. Wist niet wat ik moest maken, maar ik ga eierkoek muizen maken. Alleen nog ff uitvinden hoe ik de snoepjes aan de zijkant vast kan plakken haha.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Goedemorgen!
Slaatje: Fijn dat je je weer wat beter voelt en dat alles goed was bij de vk!
Jelin: Ook fijn dat bij jou alles goed is! Spannend!
Vancity: Lekker druk geweest! Kamertje schiet dus lekker op.
Pompoen: Ondanks dat het niet echt geweldig nieuws is toch fijn dat jullie nu weten wat er met je man aan de hand is. Scheelt denk ik een hoop nu jullie weten waar jullie aan toe zijn en dat jullie wel naar een herstel kunnen werken.
Mom-of-bijna 3 : Spannend!
Jade: Ik ben ook al zo benieuwd wie er als eerste zal bevallen. Ik denk dat ik als laatste ben haha!
Smaragdje: Dat heb ik ook. Als ik even iets zwaars/actiefs doe dan wordt die kleine echt druk! En lekker een paar dagen weg! Waar gaan jullie heen?
Sanne: Hier lukt het uitslapen gelukkig nog wel aardig. Ik word alleen wel veel wakker om te plassen 's nachts en slaap dan soms weer moeilijk in.
Eigenlijk heb ik niet veel te melden. Alles is hier rustig op het moment. Ik zit op internet een beetje te kijken naar de aankleding voor het kamertje maar er is zoveel keus! Maar heb al wel wat leuke dingen gezien.
Verder moet ik morgen weer naar de vk. Ze gaan ook weer bloed prikken om te kijken naar mijn rhesusfactor. Dit omdat ik o neg heb en dat gevaarlijk kan zijn als mijn zoontje een andere bloedgroep heeft. En verder moet ik straks nog werken. Dat gaat op het moment eigenlijk aardig goed! Weinig klachten en veel energie dsu dat scheelt wel.
Slaatje: Fijn dat je je weer wat beter voelt en dat alles goed was bij de vk!
Jelin: Ook fijn dat bij jou alles goed is! Spannend!
Vancity: Lekker druk geweest! Kamertje schiet dus lekker op.
Pompoen: Ondanks dat het niet echt geweldig nieuws is toch fijn dat jullie nu weten wat er met je man aan de hand is. Scheelt denk ik een hoop nu jullie weten waar jullie aan toe zijn en dat jullie wel naar een herstel kunnen werken.
Mom-of-bijna 3 : Spannend!
Jade: Ik ben ook al zo benieuwd wie er als eerste zal bevallen. Ik denk dat ik als laatste ben haha!
Smaragdje: Dat heb ik ook. Als ik even iets zwaars/actiefs doe dan wordt die kleine echt druk! En lekker een paar dagen weg! Waar gaan jullie heen?
Sanne: Hier lukt het uitslapen gelukkig nog wel aardig. Ik word alleen wel veel wakker om te plassen 's nachts en slaap dan soms weer moeilijk in.
Eigenlijk heb ik niet veel te melden. Alles is hier rustig op het moment. Ik zit op internet een beetje te kijken naar de aankleding voor het kamertje maar er is zoveel keus! Maar heb al wel wat leuke dingen gezien.
Verder moet ik morgen weer naar de vk. Ze gaan ook weer bloed prikken om te kijken naar mijn rhesusfactor. Dit omdat ik o neg heb en dat gevaarlijk kan zijn als mijn zoontje een andere bloedgroep heeft. En verder moet ik straks nog werken. Dat gaat op het moment eigenlijk aardig goed! Weinig klachten en veel energie dsu dat scheelt wel.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ff kort,
Het gaat hier redelijk, het is wel wat afgezakt dus zal wel voorwerk geweest zijn. Ben alleen ontzettend moe.
Straks naar de vk dus ben weer benieuwd
Het gaat hier redelijk, het is wel wat afgezakt dus zal wel voorwerk geweest zijn. Ben alleen ontzettend moe.
Straks naar de vk dus ben weer benieuwd
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Wat is er weer een hoop gekletst :-)
Sanne Heb je jezelf lekker laten verwennen? En welk boek ben je aan het lezen? Hoe staat het met de kelder? Ik vermaak mezelf door veel dingen op te nemen. Van TLC of MTV bijvoorbeeld. Dingen waarvan ik weet dat mijn man ze niets vind. Die kijk ik dan overdag en verder een beetje achter internet.
VC Jij bent ook lekker bezig geweest, heb je een beetje uit kunnen rusten? Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
Pompoen Wat zal het een opluchting zijn dat jullie het beestje eindelijk een naam kunnen geven. Ik blijf het zeggen, maar vind jullie echt kanjers hoe jullie met de hele situatie omgaan. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie nu eindelijk jullie welverdiende rust krijgen en je man niet meer naar het ziekenhuis hoeft en zich toch snel wat beter zal gaan voelen.
Mo2 Wat een spanning meis! Hoe is de nacht verlopen?
Jade Word idd nog spannend wie als eerste gaat bevallen van dit topic. En we blijven gewoon hier kletsen hoor. Vrijdag is het maart, dat vind ik eigenljk al voorjaar. Maar door deze temeraturen blijf je het winter noemen. We blijven dus gewoon lekker kletsten, kunnen we elkaar ook nog tips geven :-)
Smaragdje Foei, je mag niet meer zwaar tillen. Niet meer doen, anders krijg je billenkoek van mij.
Jelin Fijn dat je lekker door geslapen hebt. En succes met de tractatie voor je dochter.
Sisha Fijn dat je je goed voelt. Ik heb ook rhesus factor. En ik heb de injectie gekregen. Vond hem niet heel erg prettig moet ik zeggen. Ze zetten de injectie in een spier en de naald blijft er vrij lang inzitten, omdat ze het spul er heel langzaam in moeten spuiten. Pijnlijk vind ik dan weer een ander woord. Maar bij jou gaan ze nu dus eerst contreleren of het nodig is of niet.
I
Sanne Heb je jezelf lekker laten verwennen? En welk boek ben je aan het lezen? Hoe staat het met de kelder? Ik vermaak mezelf door veel dingen op te nemen. Van TLC of MTV bijvoorbeeld. Dingen waarvan ik weet dat mijn man ze niets vind. Die kijk ik dan overdag en verder een beetje achter internet.
VC Jij bent ook lekker bezig geweest, heb je een beetje uit kunnen rusten? Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
Pompoen Wat zal het een opluchting zijn dat jullie het beestje eindelijk een naam kunnen geven. Ik blijf het zeggen, maar vind jullie echt kanjers hoe jullie met de hele situatie omgaan. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie nu eindelijk jullie welverdiende rust krijgen en je man niet meer naar het ziekenhuis hoeft en zich toch snel wat beter zal gaan voelen.
Mo2 Wat een spanning meis! Hoe is de nacht verlopen?
Jade Word idd nog spannend wie als eerste gaat bevallen van dit topic. En we blijven gewoon hier kletsen hoor. Vrijdag is het maart, dat vind ik eigenljk al voorjaar. Maar door deze temeraturen blijf je het winter noemen. We blijven dus gewoon lekker kletsten, kunnen we elkaar ook nog tips geven :-)
Smaragdje Foei, je mag niet meer zwaar tillen. Niet meer doen, anders krijg je billenkoek van mij.
Jelin Fijn dat je lekker door geslapen hebt. En succes met de tractatie voor je dochter.
Sisha Fijn dat je je goed voelt. Ik heb ook rhesus factor. En ik heb de injectie gekregen. Vond hem niet heel erg prettig moet ik zeggen. Ze zetten de injectie in een spier en de naald blijft er vrij lang inzitten, omdat ze het spul er heel langzaam in moeten spuiten. Pijnlijk vind ik dan weer een ander woord. Maar bij jou gaan ze nu dus eerst contreleren of het nodig is of niet.
I
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik had het vanmorgen weer....ik moest poepen, voelde heel veel druk op mijn poeperd. Maar het lukte niet, en kreeg daarbij weer hele pijnlijke krampen. Toen maar weer gestopt, lijkt me niet echt slim om door te drukken. Ben maar een bak koffie gaan drinken. Daarna is er wel wat uitgekomen, maar nog steeds met heftige krampen. Ik heb dit al twee keer eerder gehad en meestal trekt de pijn daarna wel weg. Nu niet echt. Het zal wel gewoon obstipatie zijn ofzo. Ik houd mijn positieve instelling! :-)
Mo2, succes bij de vk vandaag!
Mo2, succes bij de vk vandaag!
slaatje- Kletskop
Slaatje: Ze gaan het inderdaad eerst testen. Dus ik hoop dat ik hem niet nodig heb!
En ik heb af en toe ook moeite met naar de wc gaan. Krijg ook echt buikpijn als ik dan moet (krampen/steekjes aan de zijkant van mijn buik) en soms komt er ook gewoon niks. Ik eet nu iedere dag pruimen en/of kiwi's en dat helpt wel. En gewoon later nog een keer proberen als het niet lukt.
En ik heb af en toe ook moeite met naar de wc gaan. Krijg ook echt buikpijn als ik dan moet (krampen/steekjes aan de zijkant van mijn buik) en soms komt er ook gewoon niks. Ik eet nu iedere dag pruimen en/of kiwi's en dat helpt wel. En gewoon later nog een keer proberen als het niet lukt.
Shisha- Ratel
Dan loopt het topic hier ook flink leeg, dus jullie móeten hier gewoon blijven!Pompoen schreef:Mom-Of-2 schreef:Jade schreef:Pompoen schreef:haha ja Jade, als die baby's nu al komen moeten ze verhuizen naar het winter 2012/2013 topic .
Neeeeeee dat doen we niet
Nee hoor, dat zou ik ook héél stom vinden, hebben we al die tijd samen in dit topic gekletst en dan zou je ineens gaan verhuizen...nee hoor, doen we niet!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ja we blijven wel gewoon gezellig hier kletsen met z'n allen!
Shisha- Ratel
We krijgen hier in het topic dan nog wel een naamswijziging. Als Mo2 bevallen is, dan moet ze natuurlijk wel Mo3 worden :-)
slaatje- Kletskop
Bij mij helpt een boterham met pindakaas ook! En ik eet lijnzaadbrood van Bakker Bart, dat verschil merk ik ook wel! Verder veel blijven drinken!Shisha schreef:Slaatje: Ze gaan het inderdaad eerst testen. Dus ik hoop dat ik hem niet nodig heb!
Koffie hielp bij mij altijd vrij goed, maar ik vind koffie sinds ik zwanger ben echt smerig geworden!
Lijkt me wel erg leuk, dat er straks ook mama's meekletsen in dit topic! Dan wordt het ineens heeel echt. Het is nu allemaal nog zo onwerkelijk!
Shisha: Het kan best zijn dat jij eerder bevalt dan mij hoor! Ik ben ook nog lang niet zo ver! Morgen 30 weken, dat vind ik al een hele mijlpaal.
Eigenlijk wil ik wel wat meer mee gaan kletsen in dit topic, lijkt me ook leuk voor rond/na de bevalling!
huh? al mijn tekst wordt achter elkaar gepropt
Jade- Ratel
Jade schreef:Bij mij helpt een boterham met pindakaas ook! En ik eet lijnzaadbrood van Bakker Bart, dat verschil merk ik ook wel! Verder veel blijven drinken!Shisha schreef:Slaatje: Ze gaan het inderdaad eerst testen. Dus ik hoop dat ik hem niet nodig heb!
Koffie hielp bij mij altijd vrij goed, maar ik vind koffie sinds ik zwanger ben echt smerig geworden!
Lijkt me wel erg leuk, dat er straks ook mama's meekletsen in dit topic! Dan wordt het ineens heeel echt. Het is nu allemaal nog zo onwerkelijk!
Shisha: Het kan best zijn dat jij eerder bevalt dan mij hoor! Ik ben ook nog lang niet zo ver! Morgen 30 weken, dat vind ik al een hele mijlpaal.
Eigenlijk wil ik wel wat meer mee gaan kletsen in dit topic, lijkt me ook leuk voor rond/na de bevalling!
Lekker gezellig mee gaan kletsen dus!
slaatje- Kletskop
ja, dat neem ik mezelf steeds voor! Ik lees wel mee, maar vind het reageren soms veel werkslaatje schreef:Jade schreef:Bij mij helpt een boterham met pindakaas ook! En ik eet lijnzaadbrood van Bakker Bart, dat verschil merk ik ook wel! Verder veel blijven drinken!Shisha schreef:Slaatje: Ze gaan het inderdaad eerst testen. Dus ik hoop dat ik hem niet nodig heb!
Lekker gezellig mee gaan kletsen dus!
Jade- Ratel
@ Jade.. gewoon mee blijven kletsen hoor. Je hoeft toch niet elke dag te reageren ;-)..
@ Slaatje.. Vervelend van de obstipatie.. Heb er gelukkig geen last van nu, maar weet wel dat het pijnlijk is auw..
Heb net ff 1 muis gemaakt. Ziet er best leuk uit. Nu hopen dat de oren blijven zitten haha. Gaat best nog wel wat tijd inzitten helaas haha.. Maar vind dat wel leuk om te doen.
@ Slaatje.. Vervelend van de obstipatie.. Heb er gelukkig geen last van nu, maar weet wel dat het pijnlijk is auw..
Heb net ff 1 muis gemaakt. Ziet er best leuk uit. Nu hopen dat de oren blijven zitten haha. Gaat best nog wel wat tijd inzitten helaas haha.. Maar vind dat wel leuk om te doen.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jade: Nee die van mij komt op 1 juni. Dat vind ik een mooie datum dus tot die tijd hou ik mijn benen bij elkaar! Dus dan beval jij wel eerder hoor!
Shisha- Ratel
Whaha volgens mij zijn er meerdere vrij, er is in een half uur tijd veel bijgekletst!
Jelin, dat lijkt me best leuk, creatief zijn voor de kids. Doet me aan vroeger denken
Shisha, ik slaap 'snachts nog steeds heel goed! Succes bij de vk en met werken
Momof2, ergens jammer dat het niet heeft doorgezet.
Slaatje, ik heb dat ook vaker, die darmkrampen en drang (ow ik zal begin van mn zwangerschap nooit meer vergeten!) ik eet iedere ochtend pruimen en een kiwi en drink een glas warm water, maar nog heb ik het niet onder controle. En idd teveel persen is ook niet goed, dan kun je ook aambeien krijgen. Ben ook zo benieuwd daarom tegen de bevalling.
Ik ben nu bezig in het 2e boek van shopaholic. Heb ze alle5, speciaal bewaard voor mn verlof;) en heb idd ook het een en ander opgenomen, en verschillende dvdseries liggen. Maar als ik dat de hele dag doe word ik zo moe..
Ik ga dalik verder aan mn kelder;)
Jelin, dat lijkt me best leuk, creatief zijn voor de kids. Doet me aan vroeger denken
Shisha, ik slaap 'snachts nog steeds heel goed! Succes bij de vk en met werken
Momof2, ergens jammer dat het niet heeft doorgezet.
Slaatje, ik heb dat ook vaker, die darmkrampen en drang (ow ik zal begin van mn zwangerschap nooit meer vergeten!) ik eet iedere ochtend pruimen en een kiwi en drink een glas warm water, maar nog heb ik het niet onder controle. En idd teveel persen is ook niet goed, dan kun je ook aambeien krijgen. Ben ook zo benieuwd daarom tegen de bevalling.
Ik ben nu bezig in het 2e boek van shopaholic. Heb ze alle5, speciaal bewaard voor mn verlof;) en heb idd ook het een en ander opgenomen, en verschillende dvdseries liggen. Maar als ik dat de hele dag doe word ik zo moe..
Ik ga dalik verder aan mn kelder;)
sanne-84- Ratel
haha, pfff dat hoop ik niet te halen hoor! Ik vind 7 mei wel een leuke datum!Shisha schreef:Jade: Nee die van mij komt op 1 juni. Dat vind ik een mooie datum dus tot die tijd hou ik mijn benen bij elkaar! Dus dan beval jij wel eerder hoor!
Jade- Ratel
Mom-Of-2, harde buiken kunnen natuurlijk ook gewoon oefenweeën zijn, zo worden ze volgens mij ook genoemd.
Zo, ik ben net pas wakker, maar goed ik heb vannacht dan weer een eind in het rond gespookt, doorslapen doe ik echt al vanaf het begin van de zwangerschap niet meer en de laatste 3 maanden word ik gewoon om de paar uur wakke. Zo ben ik natuurlijk wel goed gewend vast voor straks!
Ontlasting is geloof ik het enige wat bij mij géén probleem is geweest de hele zwangerschap! Laat ik het wel even afkloppen want de laatste week gaat het wel wat minder vlotjes. Maar ik hoef sowieso nooit hard te duwen en normaal moet ik gewoon 1 a 2 keer per dag dus als het nu om de dag is dan is er nog niks aan de hand natuurlijk.
Ik heb weer hartstikke zere vingers, vind dat echt niet leuk meer, weet 's nachts af en toe ook niet waar ik mijn handen moet laten.
Ik vind creatief bezig zijn voor de baby ook hartstikke leuk, ik vind het echt een zegen dat ik dat kan en ook de spullen er voor heb! Ben benieuwd naar je muizen Jelin.
Jade, je bent niet verplicht om iedere keer op alles te reageren hoor, dat lukt mij ook niet, probeer te reageren op wat ik nog weet en soms 'vertel' ik gewoon alleen hoe het hier is. Je kunt niet altijd op iedereen reageren toch?!
Julia waar zit je?
Zo, ik ben net pas wakker, maar goed ik heb vannacht dan weer een eind in het rond gespookt, doorslapen doe ik echt al vanaf het begin van de zwangerschap niet meer en de laatste 3 maanden word ik gewoon om de paar uur wakke. Zo ben ik natuurlijk wel goed gewend vast voor straks!
Ontlasting is geloof ik het enige wat bij mij géén probleem is geweest de hele zwangerschap! Laat ik het wel even afkloppen want de laatste week gaat het wel wat minder vlotjes. Maar ik hoef sowieso nooit hard te duwen en normaal moet ik gewoon 1 a 2 keer per dag dus als het nu om de dag is dan is er nog niks aan de hand natuurlijk.
Ik heb weer hartstikke zere vingers, vind dat echt niet leuk meer, weet 's nachts af en toe ook niet waar ik mijn handen moet laten.
Ik vind creatief bezig zijn voor de baby ook hartstikke leuk, ik vind het echt een zegen dat ik dat kan en ook de spullen er voor heb! Ben benieuwd naar je muizen Jelin.
Jade, je bent niet verplicht om iedere keer op alles te reageren hoor, dat lukt mij ook niet, probeer te reageren op wat ik nog weet en soms 'vertel' ik gewoon alleen hoe het hier is. Je kunt niet altijd op iedereen reageren toch?!
Julia waar zit je?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
@ Vc, nee, J heeft lekker tot 10 uur geslapen. Ik moest naar de wc en kwam daarna niet meer in slaap. Vindt D peutergym leuk?
@ Shisha, wij gaan nog even naar centerparcs.
@ Jelin, lekker creatief bezig zeg!
@ Jade, lekker meer gaan meeschrijven.
@ Mom-of-2, jammer dat het alleen voorwerk was.
@ Slaatje, niet meer zwaar tillen. Ik heb dan twee problemen. Ik ben zwaar eigenwijs en iemand moet het toch doen ;-) Op die manier begon mijn vorige bevalling. Ik hoop voor jou dat dat het is i.p.v. dat andere. Dat is namelijk ook niet fijn.
@ Shisha, wij gaan nog even naar centerparcs.
@ Jelin, lekker creatief bezig zeg!
@ Jade, lekker meer gaan meeschrijven.
@ Mom-of-2, jammer dat het alleen voorwerk was.
@ Slaatje, niet meer zwaar tillen. Ik heb dan twee problemen. Ik ben zwaar eigenwijs en iemand moet het toch doen ;-) Op die manier begon mijn vorige bevalling. Ik hoop voor jou dat dat het is i.p.v. dat andere. Dat is namelijk ook niet fijn.
Smaragdje- Ratel
Ben ik weer, wel weer ff ego
Het bezoek bij de vk was niet zoals verwacht. Ik moet naar de gyn omdat ze de baby te klein vind. De baby heeft nog ruimte in mijn buik om te groeien dus ze wil eigenlijk dat de baby nog blijft zitten. Ze willen nu dus weten of de baby nog wel groeit , als het haar eigen lijntje volgt dan is het groeit. Als ze niet goed genoeg groeit dan blijf ik bij de gyn. Dus niet thuis bevallen dan. Tegenvaller
Het bezoek bij de vk was niet zoals verwacht. Ik moet naar de gyn omdat ze de baby te klein vind. De baby heeft nog ruimte in mijn buik om te groeien dus ze wil eigenlijk dat de baby nog blijft zitten. Ze willen nu dus weten of de baby nog wel groeit , als het haar eigen lijntje volgt dan is het groeit. Als ze niet goed genoeg groeit dan blijf ik bij de gyn. Dus niet thuis bevallen dan. Tegenvaller
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Momof2, da geloof ik dat het een tegenvaller is! Ik heb er weinig verstand van, maar komen ze er anders niet een beetje laat achter als het niet genoeg groeit?
sanne-84- Ratel
@ Mom-of-2, wat een tegenvaller. Hopelijk groeit ze gewoon volgens haar lijntje!
Smaragdje- Ratel
Wat vervelend Mom-of-2! Ik hoop dat alles goed is en dat je gewoon thuis kunt bevallen!
Shisha- Ratel
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar trends 2013
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» *Voorjaar 2013 mama's*