Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+41
Linda
Dikkie Dik
Lejow
Saga
Snoes
Burn
Steep
Pussycat
red rose
Exogenesis
Dora
_Lana_
slaatje
nillis
Flower_L
Amber-
Parel
Limburg85
mezzoforte
Mom-Of-3
Jezzie
Sanne
Flip Fluitketel
Jelin
Vancity_girl
Printje
sanne-84
Mysterious
Pompoen
joyce0606
Jade
Caroow
Shisha
Smaragdje
Ellebel
Happydobby
Mamsie
Paper Crown
Filoria
Julia
blondje1313
45 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 7 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Smaragdje ma 25 feb 2013 - 10:41

Wat fijn dat de meeste mij wel begrijpen smile

@ Slaatje, automatisch ga je er toch op wachten (tenminste, dat hoor je meestal wel). Bij al die voorweeën van jou, is dat al helemaal niet gek.

@ RedRose, alweer bijna 2. Wat dat betreft vliegt de tijd wel! Fijn dat het in huis allemaal opschiet.

@ Sanne, fijn voor die vriendin, dat zij nu voorbij die 12 weken is. Hopelijk gaat het nu tussen jullie ook weer beter lopen.

@ Pompoen, ik gun jullie echt zo de rust, zodat jullie echt kunnen genieten van alles wat komen gaat. Dus dat bij jouw man ook alles weer goed gaat.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  slaatje ma 25 feb 2013 - 20:32

Pompoen, ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen over de toestand van je man.

Sisha, ee 4 d is ook erg mooi hoor. Dan zie je kindje en de contouren en aftrekken van het gezichtje echt heel erg goed. Ook de foto's die je meekrijgt zijn heel erg duidelijk. Al geloof ik wel dat sommige mensen het dan weer niet mooi vinden. Het meeste word (bij ons dan) gedaan in 3d, met sommige 4d opnames tussendoor.

Sanne, dat had ik ook na de cursus in het ziekenhuis. Maar dat komt allemaal wel goed, er staan genoeg mensen om je heen die je erdoor heen helpen. En wat superfijn voor je vriendin (en voor jou ook) dat ze zwanger is! Gefeliciteerd.

Het oppeppen heeft goed geholpen, zie het allemaal weer wat rooskleuriger in. Haha. Nu dus alweer wakker. Staks om 12 uur controle en daarna even met mijn man naar de supermarkt voor wat boodschappen. Verder weinig bijzonders.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Jelin ma 25 feb 2013 - 21:01

Goedemorgen,

@ Slaatje.. Fijn dat je je goed voelt. En succes bij de vk.

@ Shisha.. Fijn dat de echo verzet is.

@ de rest.. Ben het alweer vergeten sorry..

Zo weer controle bij de gyn. Ben benieuwd naar mijn bloeddruk. Weer slecht geslapen vannacht helaas. En weer buikpijn. Dus zo maar ff aankaarten.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Smaragdje ma 25 feb 2013 - 22:31

@ Slaatje, ga jij nog vragen of zij willen kijken naar eventuele ontsluiting?

@ Jelin, hoe was het?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin ma 25 feb 2013 - 22:49

Zo ben weer thuis. Alles is goed. Kleine meid ligt er klaar voor. Bloeddruk was ook goed 125/60. Dus nu kunnen we aftellen of het moet eerder beginnen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje ma 25 feb 2013 - 23:01

Spannend hoor Jelin :-) Misschien piepen jij of Caroow me wel voor :p

Smaradje, ik denk dat ik het wel ga vragen. Of ze het doen, is dan weer een tweede :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje ma 25 feb 2013 - 23:04

@ Slaatje, na wat geklaag over veel voorweeën doen ze het vast wel. Zou wel fijn zijn. Dan weet je in ieder geval of het iets heeft uitgericht.

@ Jelin, fijn dat alles goed was.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin ma 25 feb 2013 - 23:21

@ Slaatje.. Dat zou zomaar kunnen, maar hopelijk beval je gewoon eerder ;-). En hopelijk willen ze wel kijken of de voorweeen wat gedaan hebben.

@ Smaragdje.. Hoe gaat het bij jou? en met je man?

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje ma 25 feb 2013 - 23:31

@ Jelin, hier gaat het wel goed hoor. Ga alleen steeds slechter slapen en het wordt gewoon zwaarder. Mijn buik gaat echt in de weg zitten. Mijn zoontje is gelukkig weer een stuk liever, alleen wil hij nog steeds dat zijn papa vanalles doet en wordt dan boos als ik dat doe. Met mijn man zijn rug gaat het nog niet veel beter (ooit gebroken gehad en wat hij nu heeft zit vlak bij die plek. Het is dus echt een zwakke plek en wij hopen dat de fysio gaat helpen).

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje di 26 feb 2013 - 1:45

Ook ik ben weer goedgekeurd. Een kilo aangekomen in de afgelopen week, dus nu in totaal 8 kilo. Bloeddruk was weer keurig, hartje klopte keurig. En ze heeft idd even gecheckt op evt ontsluiting. Die was er nog niet. Wel voelde dat mijn baarmoeder, door de voorweeen al flink was verweekt, dat is ook een goed teken. Dus heeft het toch iets gedaan :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 di 26 feb 2013 - 5:01

Fijn datjullie weer zijn goedgekeurd!
Hier vandaag een rustig dagje gehad. Tuurlijk weer op tijd wakker, maar begonnen met een boek. Daarna weggeweest voor een nieuw rijbewijs (met mn 'nieuwe' achternaam erop smile ) en vanmiddag weggeweest voor mn nagels en de haren van ons mam geverfd.
Morgen ga ik wel dekelder afmaken;)

Wat doen jullie allemaal in je verlof? Ik ben zo bang dat ik me ga vervelen...
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Vancity_girl di 26 feb 2013 - 5:47

Zo een drukke dag gehad vandaag. De babykamer is opgeruimd, het wiegje staat in elkaar, bijna alle kleertjes zijn gewassen en het eten staat in de oven. En ik zit dood moe tussen al het speelgoed van dochter op de bank haha. Dat mag man vanavond opruimen of ik doe het morgen.
Wel een fijn gevoel dat de babykamer nu bijna af is, donderdag nog 1 muurtje verven en dan moet man de plinten nog even terug schroeven en klaar. Bijna alles is gewassen dus we zijn er klaar voor!

@Jelin: fijn dat je weer goed gekeurd bent, en dat je kan beginnen met aftellen. Lijkt me toch aan de ene kant wel fijn als je precies weet welke dag je baby komt. ( tenzij hij zich eerder aankondigt natuurlijk)

@Slaatje: dus je baarmoedermond ( neem aan dat je dat bedoeld) is wel al verweekt nu? Dan is er igg iets bezig lijkt me. Hoewel bij D had ik rond de 39 weken 2 cm ontsluiting en een verweekte baarmoedermond maar had er niks van gemerkt en de bevalling kwam ook niet snel. ( werd met 40+2 ingeleid) Niet om je moed weer de grond in te praten hoor, ik hoop voor je dat je snel gaat bevallen.

@Smaragdje: Zal idd erg zwaar zijn zeker als je man je niet kan ontzien. Is er niemand anders die wat meer voor J kan zorgen? Misschien een extra middag naar oma? Kan jij lekker bijkomen.

@Sanne: ik heb er hier natuurlijk nog eentje rondlopen dat scheelt een hoop in het niet vervelen. Sowieso hebben we elke woensdagochtend peutergym dat breekt de week lekker smile Verder heb ik een aantal vriendinnen die ook met verlof zijn en nog een aantal die parttime werken, in principe altijd wel iemand om eventueel mee af te spreken. Heb daar alleen niet zo'n behoefte aan, heb het druk genoeg met het huis bijhouden, voor D zorgen en af en toe rustig op de bank zitten haha.
Wat je zou kunnen doen is een nieuwe hobby beginnen? Breien, haken, naaien zoiets? Kan je wat leuks voor de baby maken en verveel je je niet. Verder vooral genieten van het feit dat je nog helemaal kan doen waar je zin in hebt wanneer jij er zin in hebt. Dat kan niet meer zodra de baby er is.

@caroow: jij ook alweer voorbij de 37 weken, dat had je een paar weken geleden vast niet gedacht! Fijn hoor!

@All: hebben jullie een voorgevoel wanneer jullie gaan bevallen? Ikzelf denk in het paasweekend dan ben ik 40+5. Ben benieuwd of het uit gaat komen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Smaragdje di 26 feb 2013 - 5:58

@ Vc, ook al een speelgoedontploffing gehad :P Fijn dat de babykamer bijna af is! J gaat morgenmiddag weer even naar oma toe smile

@ Slaatje, fijn dat ze even gekeken hebben.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen di 26 feb 2013 - 6:04

Alle controles weer goed zie ik, mooi zo! En Caroow, ik had helemaal niet op zitten letten, maar je bent inderdaad gewoon voorbij de 37 weken alweer, hartstikke goed!

Sanne, ik ben gewoon altijd dingen aan het maken, dus ik verveel me sowieso niet zo snel. Ik zou een 'project' bedenken, iets wat je nog voor je kindje wil maken bijvoorbeeld.

Smaragdje, fijn dat je zoontje weer een beetje bijgetrokken is, wel lastig dat jullie allebei zo in de lappenmand zitten, of nou ja, je man in de lappenmand en jij gewoon ook hoogzwanger natuurlijk.

Ik heb vandaag gezwommen, dat blijf ik echt heel lekker vinden. Ondertussen heb ik wel echt dikke pootjes gekregen, kan er putjes in drukken en ook het gevoel in mijn handen is dramatisch. Maar goed, nog éventjes doorbijten!

Het is nu ook eindelijk duidelijk wat er met mijn man is, hij heeft een (zeldzaam) syndroom, het is een complicatie na de operatie een soort auto-imuunreactie en eigenlijk past zijn hele beeld er bij. Het slechte nieuws is dat hij daar nog wel een tijdje zoet mee zal zijn, het goede nieuws is dat het uiteindelijk wel over zal gaan. Kortom, het is een beetje dubbel maar eigenlijk zijn we vooral opgelucht dat het hoe ruk het ook is, wel van voorbijgaande aard is. We gaan er nu wel meer en meer vanuit dat mijn man tijdens en de periode na de bevalling echt nog niet op de been zal zijn, dat zal betekenen dat we gewoon hulp moeten gaan inschakelen. Maar ik heb zoiets van: eerst tegen die tijd maar eens zien hoe ver we dan samen zijn gekomen met alles. Mijn man gaat wel a.s. donderdag starten met een revalidatieprogramma, hopelijk trekt hij dat en kan hij wel wat gaan opbouwen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Mom-Of-3 di 26 feb 2013 - 8:00

Ff kort,

Ik heb de therapeut maar afgebeld want ik heb constant harde buiken zodra ik in beweging kom, dit had ik bij me dochter ook de avond ervoor. Dus ik ga het niet riskeren om een half uur enkele reis in de auto te gaan zitten.
Afwachten wat het gaat doen...

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Pompoen di 26 feb 2013 - 8:12

Tjongejongejonge, jullie maken het wel weer spannend he met z'n allen!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade di 26 feb 2013 - 8:14

jeetje, het wordt hier al spannend in dit topic! Ik ben benieuwd wie er als eerste gaat bevallen!

Dat wordt dan toch de eerste voorjaar 2013-baby? Al is februari nog wel een beetje winter hoor *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 7 2474380249

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Pompoen di 26 feb 2013 - 8:15

haha ja Jade, als die baby's nu al komen moeten ze verhuizen naar het winter 2012/2013 topic Wink.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Vancity_girl di 26 feb 2013 - 8:17

@Mom of 2: Spannend!
@Pompoen: 'Fijn' dat jullie nu igg weten wat er aan de hand is met je man en dat jullie weten dat het over zal gaan. Nu kunnen jullie er wel rekening mee houden dat je man nog niet is opgeknapt is tijdens/na de bevalling en daar iets voor regelen.

Nou ik hang lekker op de bank, zo even douchen en dan lekker op tijd naar bed.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Smaragdje di 26 feb 2013 - 8:19

Zo, dacht vanmiddag even edn zware boodschappentas naar huis te dragen. Dat werkt toch niet helemaal meer. Dinds dien ook ern heel druk kindje in mijn buik. Hij ligt bijna gern moment stil. Volgende week lekker een paar daagjes weg. Hopelijk kan mijn man dan weer wat meer.

@ Pompoen, fijn dat er nu in ieder geval duidelijkheid is.

@ Mom-of-2, spannend hoor!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jade di 26 feb 2013 - 8:21

Pompoen schreef:haha ja Jade, als die baby's nu al komen moeten ze verhuizen naar het winter 2012/2013 topic Wink.

Laughing

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Mom-Of-3 di 26 feb 2013 - 8:23

Jade schreef:
Pompoen schreef:haha ja Jade, als die baby's nu al komen moeten ze verhuizen naar het winter 2012/2013 topic Wink.

Laughing

Neeeeeee dat doen we niet

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Pompoen di 26 feb 2013 - 8:32

Mom-Of-2 schreef:
Jade schreef:

Laughing

Neeeeeee dat doen we niet

Nee hoor, dat zou ik ook héél stom vinden, hebben we al die tijd samen in dit topic gekletst en dan zou je ineens gaan verhuizen...nee hoor, doen we niet!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sanne-84 di 26 feb 2013 - 9:20

Pompoen, je man heeft dus iets wat weinig voorkomt, best logisch dan dat er eerst geen duidelijkheid was. Maar gelukkig heb je die nu wel. En ook al kan het wat langer duren voorat het over is, het gaat over en dat is goed nieuws!

Momof2, spannend! Ik ben benieuwd:)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 di 26 feb 2013 - 19:08

Het wakker worden 'sochtends gebeurt steeds eerder.. Nu maar even lezen en toch maar proberen om de oogjws te sluiten
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud