Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+41
Linda
Dikkie Dik
Lejow
Saga
Snoes
Burn
Steep
Pussycat
red rose
Exogenesis
Dora
_Lana_
slaatje
nillis
Flower_L
Amber-
Parel
Limburg85
mezzoforte
Mom-Of-3
Jezzie
Sanne
Flip Fluitketel
Jelin
Vancity_girl
Printje
sanne-84
Mysterious
Pompoen
joyce0606
Jade
Caroow
Shisha
Smaragdje
Ellebel
Happydobby
Mamsie
Paper Crown
Filoria
Julia
blondje1313
45 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 6 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Jade zo 24 feb 2013 - 22:12

Mooi Shisha! Leuk behang ook!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Shisha zo 24 feb 2013 - 22:15

Bedankt!

Wij hebben momenteel ook zo'n rommelkamer Vancity. Daar ligt momenteel ook echt alle troep, gereedschap, spullen voor het kamertje en bouwafval. Zodra de babykamer klaar is gaan we die kamer maar eens opruimen want het is echt erg. Embarassed
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Smaragdje zo 24 feb 2013 - 22:50

@ Julia, voor jou schiet het ook op!

@ Vc, geniet van jouw verlof.

@ Shisha, het wordt een mooi kamertje hoor.

@ Pompoen, fijn dat de kaartjes weer wat zijn opgeschoten.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jelin zo 24 feb 2013 - 22:52

Goedemorgen,

@ Shisha.. mooi kamertje. Balen dat je nog een pak laminaat moet halen..

@ Slaatje.. Hoe is het bij jou?

@ Sanne.. Mijn man is ook zo. Hij vind alles wel goed haha. Daarom shop ik samen met dochter voor de baby haha..

Hier gaat het zo zijn gangetje. Slaap alweer slecht. Schrik overal wakker van. Gisteren helaas last van buikpijn en mijn oude litteken begint flink te trekken. Dus ben er wel klaar mee haha.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  slaatje zo 24 feb 2013 - 23:51

Julia, dus de negen maanden beurs was leuk? Wel heerlijk dat je het volgehouden hebt :-)
Vc, wil het een beetje lukken met opruimen?
Sanne, komt vast wel goed met je man :-)
Pompoen, hoe is het telefoontje met de h.a verlopen? Wat rot dat het nog steeds niet echt beter gaat.
Sisha, wat word het leuk, jullie kamertje :-)
Smaragdje, hoe is het met jou?
Jelin, wat vervelend dat je zo slecht slaapt en dat je litteken pijn begint te doen.

Hier gaat het geloof ik wel wat beter. Zat even in een dipje (zoals jullie gemerkt hebben :P ) maar voel me vandaag wel iets beter. Ga echt proberen nog even van de laatste momentjes te genieten.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Jelin zo 24 feb 2013 - 23:57

Fijn Slaatje dat je je weer wat beter voelt. Nu idd nog genieten! Nog veel last van voorweeen gehad?

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Smaragdje zo 24 feb 2013 - 23:59

@ Slaatje, fijn dat jij je vandaag beter voelt. Hier gaat het opzich wel goed. Alleen erg slecht geslapen. Ik kom door mijn buik bijna niet in slaap. Heel erg, maar ik ben eigenlijk ook al wel een beetje klaar ermee. Vooral als ik weer snel achter mijn manneke aanmoet of hem moet optillen (man kan dat nog steeds niet met zijn rug) en dan bedenk dat ik misschien nog 6-7 weken zo moet rondlopen. Al hoop ik dat mijn man snel weer wat meer kan.

Laatst aangepast door Smaragdje op ma 25 feb 2013 - 0:02; in totaal 1 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  sanne-84 ma 25 feb 2013 - 0:02

Vc groot gelijk dat je je eerste dagje rustig doorbrengt!

Shisha, wordt leuk!

Slaatje, fijn dat je weer evengeen dipmoment hebt (zal dat dan iets betekenen scratch )

Her vanmorgen weer op tijd wakker (is dan toch een nadeel van verlof, ik kan niet meer uitslapen). Heb al wat gepoetst en boodschappengedaan. Nu merk ik dat ik toch echt ff moet gaan zitten. En dan vanmiddag nog stofzuigen, dweilen en aan de kelder beginnen. Heb da weer eens in mn kop gehaald..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  slaatje ma 25 feb 2013 - 1:39

Jelin, gister de hele dag en avond door tot aan dat ik ging slapen. Nu gelukkig bijna niet.
Smaragdje, logisch hoor, dat je het ook zat begint te worden. Het is natuurlijk een stuk zwaarder als je al een kleine rond hebt lopen en je man niet zo heel veel kan.
Sanne, je moet het echt op gevoel doen he? Zijn wel vrij grote projecten voor jouw termijn zwangerschap. Als het niet gaat, dan gaat het niet :-)

Wb de dipmomentjes, ik heb mezelf gewoon even streng toegesproken dat het niet echt opschiet er zo in te blijven hangen. Ik maak het er voor mezelf ook niet beter op. Ik kan er gewoon heel slecht tegen als ik niet precies weet hoe dingen gaan lopen, en tja, dit is nou toevallig echt iets waar geen pijl op te trekken is. Ik kan moeilijk nog drie weken met zo'n hemeur en kop blijven rondlopen. Had mezelf heilig voorgenomen er niet op te gaan wachten tot de bevalling zou beginnen en dat is wat ik toch wel een beetje gedaan heb. Foei, niet meer doen dus Slaatje.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  red rose ma 25 feb 2013 - 2:01

Hallo dames,

Ik heb alweer veel te lang niet gereageerd, ik heb alles gelezen maar het ook onthouden is een ander verhaal.

Slaatje, wat goed je jezelf weer opgepept hebt, ik weet dat ik het bij I ook echt zat werd maar er toch maar zo positief mogelijk mee om probeerde te gaan

Smaragdje ik vind het niet raar hoor dat je het zat begint te worden

Sanne wat ben je lekker druk bezig, je zit er wel weer lekker fris bij

Shisha ziet er al leuk uit

Pompoen hoe is het gesprek met de huisarts verlopen?

Hier thuis zijn we ineens echt opgeschoten, de verbouwing op zolder is klaar! Very Happy
Ik ben echt blij dat het af is, we hebben nu kantoor/hobby/wasrek allemaal op zolder en achter de knieschotten staan alle spullen waar je niet vaak iets mee doet. We moeten nog wel de trap verven en het plafond op de 1e etage in de gang, maar daar maak ik me niet druk over, dat komt wanneer het komt. I is sinds het weekend ook naar haar nieuwe kamer en ze is er helemaal blij mee, daar moeten we wel nog alles ophangen aan de muren, maar we willen nog boeken/wandplanken kopen en als we die hebben kunnen we definitief beslissen waar we alles ophangen. Vanmiddag als mijn man thuis is wel nog even een schemerlanpje boven het bed ophangen. Ik heb gister ook alle babykleertjes in de kast en commode neerlegd en dat is ook al aardig wat. Verder gaat alles hier zijn gangetje, ik merk wel dat ikveel meer rust heb nu de zolder af is.
Donderdag wordt I alweer 2, we vieren het op donderdag ochtend en op zaterdag, heb er zin in.
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587

Bericht  Shisha ma 25 feb 2013 - 3:15

Fijn dat je jezelf weer wat opgepept hebt Slaatje! Maar af en toe balen mag ook wel hoor. En dan kom je hier maar lekker klagen.

Fijn dat de zolder zo opschiet RedRose. Is toch wel fijn als dat allemaal klaar is.

Smaragdje, ik snap wel dat je het af en toe zat bent. Hoop dat je man snel weer wat meer kan!

Lekker druk bezig Sanne!

Ik had eigenlijk a.s. Donderdag de pretecho maar nu kan mijn man nachtdiensten draaien. En omdat hij momenteel niet zoveel kan werken omdat er geen auto is gaat dat toch even voor. Hij blijft die dagen dus ook weer bij die vriend slapen. Ik hoop dat ik de echo kan verzeten naar volgende week. Anders kan ik pas ergens eind maart weer en dan was en pretecho wel lastig wat ze zeiden omdat zoon dan al te groot is.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje ma 25 feb 2013 - 3:28

Red Rose, wat fijn dat jullie zo opgeschoten zijn. Kan me voorstellen dat je dat een hoop rust geeft. En inderdaad verder de dingen laten gebeuren wanneer het kan. Gefeliciteerd alvast met je dochter. Twee jaar alweer. Wat gaat dat hard he?

Sisha, oh wat balen dat de pretecho niet door kan gaan. Ik hoop voor je dat die nog kan verzetten. Ik geloof dat het inderdaad het mooist is de pretecho tussen de 24e en 31e week te laten doen omdat de kleine dan nog het beste in beeld is.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pompoen ma 25 feb 2013 - 4:18

@Slaatje, goed dat je jezelf weer opgepept hebt. Het is natuurlijk rottig dat je steeds die voorweeën hebt, maar je kunt inderdaad niet verwachten wanneer het écht gaat gebeuren. Ik hoop dat je er moed er nog even in kunt houden!

@Red Rose, fijn he als het dan ineens allemaal een beetje mee valt en lekker opschiet!

@Shisha, jullie konden toch een auto krijgen voor 350 euro of zoiets? Wanneer is er zicht op een nieuwe auto?

@Sanne, beetje last van nesteldrang? Wink

Zo, vandaag afscheid op therapie, hoewel ik morgen nog wel een laatste therapie heb. Het is gek, maar ook goed zo. Heb wel flink wat traantjes gelaten want ze gingen allemaal aardige dingen zeggen en daar kan ik uiteraard niet zo goed tegen.
Verder met mijn man bij de huisarts geweest, zijn bloeddruk was weer veel te hoog, gaat de hele tijd alle kanten op, maar dat veroorzaakt waarschijnlijk niet zijn klachten. Ze gaat nu weer overleggen met zijn cardioloog want het is gewoon gek dat hij niet vooruit lijkt te gaan (en achteruit is gegaan) en ook de waarden in zijn bloed blijven een beetje raar.

Ondertussen word ik een beetje moedeloos van alle kwalen, hoewel mijn maagzuur nu wel weer onder controle is. Maar mijn handen worden hoe langer hoe dikker en het gevoel word hoe langer hoe minder. En ik dacht eigenlijk dat het met vocht in mijn benen wel mee viel, maar ik kan daar toch flinke putten in drukken. En ik heb enorm jeuk aan mijn benen steeds, vooral 's avonds en 's nachts en als ik dan opsta voelt het alsof er duizenden spelden ingestoken worden. Dat in combinatie met alle andere kwalen die ik al had én alle stress maakt dat ik me ietwat moedeloos voel over de komende periode. Maar goed, ik heb gisteren even heel hard uitgehuild in mijn mans armen, dat was ook hard nodig, eigenlijk had ik dat nog niet echt gedaan al die tijd. Het luchtte wel op en het maakt dat ik ook besef dat ik gewoon soms keuzes moet maken tussen gevoel en verstand.

Ik verheug me trouwens enorm erop dat ik éindelijk de kleertjes kan gaan wassen en in de kast kan stoppen!! Maar dat zal pas ergens 17 maart worden, ik ga ze wel voor die tijd al wassen, dan kan ik als de meubels er staan wel gelijk gaan inruimen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  sanne-84 ma 25 feb 2013 - 4:29

Redrose, goed opgeschoten met de zolder. Zal zeker een fijn gevoel zijn!

En shisha, weet je al of je hem kan verzetten?

Pompoen, ik dacht eigenlijk dat het weer wat beter ging met je man, maar eigenlijk dus niet (tenminste, hij gaat niet echt vooruit)
Verder dikke knuffel! Even een keer goed janken is juist helemaal niet erg! E idd wat je zegt, je situatie is al niet goed, laat staan dat je er ook nog vervelende kwalen bij hebt.

Hier zit ik weer op de bank. Echt nesteldrang is het niet hoor, ik heb dat altijd; als ik vrij ben ga ik van alles verzinnen, en heb pas rust als het af is.. Maar merk het nu wel haha.
Ik ga 'sochtends eens proberen als ik wakker ben eerst nog te lezen ipv eruit te gaan. Want als ik eruit ga ga ik vaak ook snel aan de gang (wat moet je anders??)
Voor degene die al verlof hebben; wat doen jullie op een dag??
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Printje ma 25 feb 2013 - 4:32

Pompoen, je moet die jeuk wel even in de gaten houden en even aankaarten bij je vk, als het aanhoudt en/ of erger wordt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Shisha ma 25 feb 2013 - 4:42

Ja als het goed is krijgen we de auto deze week of begin volgende week. Maar zal nu wel volgende werk worden omdat mijn man nu dus de rest van de week nachtdienst heeft.
Maar moeilijk allemaal Pompoen. Ik gun jullie die rust die jullie beide nodig hebben zo! Ik hoop dat je snel weer meer duidelijkheid hebt over je man en heel goed dat je even goed gehuild hebt. Dat moet er af en toe ook uit! hug
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha ma 25 feb 2013 - 4:45

Sanne: de verloskundige was bij iemand bezig dus ze belt mij straks terug. Dus ik zit nu ongeduldig o de bank te wachten haha.
Ik neem mij ook iedere keer van alles voor om te doen op mijn vrije dagen. Vandaag toevallig vrij weinig gedaan terwijl ik wel van alles van plan was. Maar had er echt even geen zin in.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen ma 25 feb 2013 - 4:55

Printje schreef:Pompoen, je moet die jeuk wel even in de gaten houden en even aankaarten bij je vk, als het aanhoudt en/ of erger wordt.

Hoezo is dat? Ik heb wel gelezen over jeuk, ik heb nu vooral jeuk aan mijn onderbenen en soms een beetje aan mijn buik (maar dat kriebelt meer, benen is echt jeukjeuk), ik ging er vanuit dat dat gewoon door de spanning op de huid komt. Maar wilde het sowieso wel melden volgende controle (volgende week maandag), ook omdat ik de laatste keer zei dat het vocht in mijn benen wel mee viel, maar ik kan er een putje in drukken die blijft ook nog heel lang staan ook. Mijn sokken staan er de volgende dag nog in...

@Sanne, het gaat beter met het vocht, dat lijkt nu wel onder controle, maar echter beter gaat het niet, hij voelt zich slecht. En nu blijkt toch ineens dat hij hartfalen heeft, dat zegt de huisarts (nav de brief van het ziekenhuis) maar de cardioloog zei bij ontslag dat hij géén hartfalen heeft, dus dat is ook wel een beetje vaag!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shisha ma 25 feb 2013 - 6:34

De pretecho kon gelukkig gewoon verzet worden. Heb hem nu 12 maart. smile

Wat vervelend dat ze zo onduidelijk zijn Pompoen! zo weet je ook niet wat er nou aan de hand is en wat je dan aan toe bent. Plus dat je met hartfalen wel hele duidelijke richtlijnen mee krijgt. Weet niet of jullie dat hebben gehad?
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen ma 25 feb 2013 - 6:45

Fijn dat de pretecho verplaatst kon worden! Gaan jullie een 3d echo laten doen?

Nou ja, we hebben wel wat richtlijnen voor dat hartfalengebeuren meegekregen, maar we wisten dus niet eens dat hij hartfalen heeft. Vraag me ook af of dat zo is, maar hij wordt wel zo behandeld op dit moment (omdat het nodig is). Hij heeft plasmedicatie, een vochtbeperking en een natriumbeperking, verder niets. Ik vind het eerlijk gezegd allemaal retevaag. Maar goed, mijn man en ik hebben net wel weer een goed gesprek gehad, op de een of andere manier heeft hij toch weer de moed gevat, dat is wel fijn want als hij steeds denkt dat het hopeloos is en blijft zakt bij mij de moed ook wel in mijn schoenen hoor!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shisha ma 25 feb 2013 - 6:57

Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben. Maar wel fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad en dat je man weer wat moed heeft gekregen.

En we doen inderdaad een 3d echo. Heb er zo'n zin in om onze zoon weer even te zien!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen ma 25 feb 2013 - 7:02

Ja leuk is dat he! Ik heb heel veel echo's gehad en eerlijk is eerlijk, dat vind ik helemaaaal niet erg. Ik hoop stiekem dat ik er nog wel eentje krijg, alleen hoop ik natuurlijk niet dat daar een vervelende reden voor is. Ik vind het ook elke keer genieten! Alleen 3d echo's vind ik 'eng'! Dus ik houd het lekker bij de (gratis) 2d echo's in het ziekenhuis. Hoewel ik wel eens gedacht heb om toch een pretecho te doen om samen met mijn man nog even een genietmomentje te hebben. Maar goed toen kreeg ik vlak daarna een echo Wink.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shisha ma 25 feb 2013 - 7:08

Ik snap dat je dat niet erg vond! Ondanks dat de reden niet zo leuk is is het toch altijd weer fijn en leuk om de kleine even te zien!
Maar ik ben erg benieuwd! Je hebt tegenwoordig ook nog 4d maar wist niet zo goed wat daarin nou het verschil is plus dat 4d behoorlijk duurder is.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 ma 25 feb 2013 - 9:33

Pompoen, fijn dat je man de moed heeft hervat!

Shisha, ik denk dat jullie wel een 4d hebben. 3d is ook stilstaand, en 4d is een filmpje. Op de site waar ik het heb laten maken zie je verschil
http://www.echografie.nl/3d-echo-4d-echo.html

Net zwangerschapscursus gehad, gehad over weeen opvangen en houdingen etc. Pff begin er nu wel een beetje tegenop te zien hoor. Eraan denken dat ik goed ademhaal, goed wegpuf, goede houdingen aanneem etc.

Daarna nog ff bij vriendin langsgeweest, die belde op en toevallig was ik vlak bij haar. Ik weet niet of jullie je og kunnen herinneren dat ik moeite had met reacties van een vriendin van mij, omdat zij zelf vorig jaar een miskraam heeft gehad, maar ze is nu ook zwanger! Is alweer 12 weken (en toevLlig 2 weken geleden nog zeggen dat ze het nu ook gewoon met 7 weken zou zeggen als het raak zou zijn). Heeft na haar miskraam nog 2 andere miskramen gehad (1 net 2 dagen na positieve test, en 1 met 6-7 weken) en dat had ze dus niet verteld. Dat vind ik wel een beetje moeilijk..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Printje ma 25 feb 2013 - 10:25

Pompoen, het zou dan, maar dat is volgens mij wel heel zeldzaam, iets met je lever oid kunnen zijn. Ik had ook veel jeuk en toen begon de vk daarover, maar bij mij was er niets aan de hand.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud