*Voorjaar 2013 mama's*
+41
Linda
Dikkie Dik
Lejow
Saga
Snoes
Burn
Steep
Pussycat
red rose
Exogenesis
Dora
_Lana_
slaatje
nillis
Flower_L
Amber-
Parel
Limburg85
mezzoforte
Mom-Of-3
Jezzie
Sanne
Flip Fluitketel
Jelin
Vancity_girl
Printje
sanne-84
Mysterious
Pompoen
joyce0606
Jade
Caroow
Shisha
Smaragdje
Ellebel
Happydobby
Mamsie
Paper Crown
Filoria
Julia
blondje1313
45 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Wat een leuk behang Sisha!
Ik heb gister de hele dag last gehad van voorweeen. Ben ook niet meegegaan op ons zaterdaguitje. Ik was zo moe. 's Avonds was de baby ook nog eens heeeel erg druk. Was echt niet leuk meer. Hij bleef maar bewegen en draaien, zo erg dat het gewoon pijnlijk werd. Nu nog steeds last van voorweeen. En eerlijk gezegd begin ik het allemaal zo zat te worden. Bij het minste of geringste barst ik in janken uit. Voel me af en toe best een zeikerd, vooral als ik denk aan vrouwen die dit allemaal niet mee mogen maken, maar ja, ik denk dat het erbij hoort.
Ik heb gister de hele dag last gehad van voorweeen. Ben ook niet meegegaan op ons zaterdaguitje. Ik was zo moe. 's Avonds was de baby ook nog eens heeeel erg druk. Was echt niet leuk meer. Hij bleef maar bewegen en draaien, zo erg dat het gewoon pijnlijk werd. Nu nog steeds last van voorweeen. En eerlijk gezegd begin ik het allemaal zo zat te worden. Bij het minste of geringste barst ik in janken uit. Voel me af en toe best een zeikerd, vooral als ik denk aan vrouwen die dit allemaal niet mee mogen maken, maar ja, ik denk dat het erbij hoort.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Slaatje, ik wilde ja alvast succes wensen vandaag. Gister najib, vandaag bevallen toch?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
sanne-84 schreef:Slaatje, ik wilde ja alvast succes wensen vandaag. Gister najib, vandaag bevallen toch?
Hihi, lief, maar ik ben bang dat het er niet in gaat zitten. Heeft mijn man het toch niet goed aangevoeld, gelukkig had ik me er ook niet op ingesteld :-)
slaatje- Kletskop
Wat vervelend Slaatje. Snap dat je het allemaal zat bent. Ik hoop dat de kleine je niet meer te lang laat wachten. En natuurlijk jammer dat je man geen gelijk had. Zou wel leuk zijn geweest!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
@Slaatje: dat gevoel hoort er volgens mijn moeder wel bij. Die zegt ja op het einde ben je het zo zat dat je alleen nog maar wilt dat de baby wordt geboren ongeacht hoeveel pijn dat doet haha. Net als tijdens de bevalling op het eind doen de wee-en zo'n pijn dat je maar wat blij bent dat je de baby eruit kan gaan persen. Aldus mijn wijze mama
Wel echt rot dat je je zo voelt, je hoeft je toch niet schuldig te voelen tegenover mensen die dit niet mee kunnen maken? Jij voelt je gewoon zo en daar mee klaar. Dikke knuffel igg en hopelijk niet meer al te lang wachten voor jou! Jij wordt de eerste uit dit topic die gaat bevallen, gevolgd door Jelin en dan....?
@All: gister met een groep vrienden bij de Japanner gaan eten, erg gezellig maar die stoelen pff. Het was ook erg laat (1u) toen we thuis kwamen. Heb gelukkig redelijk geslapen, wel paar keer wakker van de pijn maar niet zo vaak als anders. Dochter is bij mijn ouders die komen haar vanmiddag thuis brengen. Dus man en ik hebben even tijd om een en ander op te ruimen hier en dat is hard nodig. Alle begint steeds meer vorm te krijgen qua slaapkamers etc, behalve de babykamer dat is echt nog de rommel kamer. Dus daar gaan we straks even puinruimen.
Wel echt rot dat je je zo voelt, je hoeft je toch niet schuldig te voelen tegenover mensen die dit niet mee kunnen maken? Jij voelt je gewoon zo en daar mee klaar. Dikke knuffel igg en hopelijk niet meer al te lang wachten voor jou! Jij wordt de eerste uit dit topic die gaat bevallen, gevolgd door Jelin en dan....?
@All: gister met een groep vrienden bij de Japanner gaan eten, erg gezellig maar die stoelen pff. Het was ook erg laat (1u) toen we thuis kwamen. Heb gelukkig redelijk geslapen, wel paar keer wakker van de pijn maar niet zo vaak als anders. Dochter is bij mijn ouders die komen haar vanmiddag thuis brengen. Dus man en ik hebben even tijd om een en ander op te ruimen hier en dat is hard nodig. Alle begint steeds meer vorm te krijgen qua slaapkamers etc, behalve de babykamer dat is echt nog de rommel kamer. Dus daar gaan we straks even puinruimen.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Vc, lekker dat jullie daar nu even tijd voor hebben. Hoop dat je een leuke avond hebt gehad en balen van de pijn.
En bedankt voor je lieve berichtje, als emotioneel huppelkutje kreeg ik er tranen van in mijn ogen :-) Ik weet ook wel dat je gelijk hebt hoor, maar soms denk ik echt dat ik een gigantische zeikerd ben, en dan probeer ik me voor te stellen hoe het is voor andere mensen en zeg tegen mezelf dat het altijd erger kan. Normaal helpt het wel, nu niet :p Ik ga nu weer lekker in mijn bedje liggen en hopen dat de pijnlijke steken regelmatiger worden en te timen zijn :-)
En bedankt voor je lieve berichtje, als emotioneel huppelkutje kreeg ik er tranen van in mijn ogen :-) Ik weet ook wel dat je gelijk hebt hoor, maar soms denk ik echt dat ik een gigantische zeikerd ben, en dan probeer ik me voor te stellen hoe het is voor andere mensen en zeg tegen mezelf dat het altijd erger kan. Normaal helpt het wel, nu niet :p Ik ga nu weer lekker in mijn bedje liggen en hopen dat de pijnlijke steken regelmatiger worden en te timen zijn :-)
slaatje- Kletskop
Uh Vc, ik zei bij de vorige bevalling tijdens de laatste 10 min. Juist dat ik het wel genoeg vond geweest en eventjes niet meer verder kon (grootste onzin, maargoed, ik mocht toch ook 1 keer commentaar geven tijdens de bevalling ).
@ Vc, fijn als de babykamer straks is opgeruimd!
@ Slaatje, ik hoop echt, dat er snel regelmaat in komt voor jou.
@ Vc, fijn als de babykamer straks is opgeruimd!
@ Slaatje, ik hoop echt, dat er snel regelmaat in komt voor jou.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het nu toch wel een beetje spannend. Ik heb nog steeds steken. Duren echt maar een paar seconden, maar volgen elkaar sneller op dan de afgelopen weken het geval is geweest. Volgens mij houden de weeen, als ze echt begonnen zijn, wel 45 seconden aan. Ik ga zo maar weer eens kijken wat een warme douche uithaalt. Ben benieuwd naar de water rekening straks. Haha. Ergens heb ik het gevoel dat dit het is, maar aan de andere kant heb ik dat ook wel vaker gedacht. Afwachten dus...
slaatje- Kletskop
Spannend Slaatje! Ik duim voor je!
Shisha- Ratel
@ Slaatje, 45 seconde aanhouden klinkt goed. Hoeveel tijd zit er ongeveer tussen?
Oh sorry lees verkeerd. Ik zou na de douche even timen als het niet minder wordt.
Oh sorry lees verkeerd. Ik zou na de douche even timen als het niet minder wordt.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Smaragdje schreef:@ Slaatje, 45 seconde aanhouden klinkt goed. Hoeveel tijd zit er ongeveer tussen?
Het zijn nog steeds kleine steekjes, met af en toe iets langere ertussen door. Heb nog niet echt getimed, maar heel veel tijd zit er niet tussen. Is het bij weeen niet zo dat die meteen beginnen met steken die langer duren dan een paar seconden, of begint het juist geleidelijk aan? Of is daar juist weer geen pijl op te trekken?
Edit, ik lees net in het boekje van de verloskundige afdeling dat ze klein op komen zetten en heviger worden. Er staat dat ik kan bellen en ze begonnen zijn als ze om de vijf minuten komen en het langer dan 2 uur aanhoud. Ga zo dus kijken of ze regelmatig zijn. Ergens heb ik toch het gevoel dat dit het begin is. Aan de andere kant beter dat ik blijf denken dat het voorweeen zijn...
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Smaragdje schreef:@ Slaatje, 45 seconde aanhouden klinkt goed. Hoeveel tijd zit er ongeveer tussen?
Het zijn nog steeds kleine steekjes, met af en toe iets langere ertussen door. Heb nog niet echt getimed, maar heel veel tijd zit er niet tussen. Is het bij weeen niet zo dat die meteen beginnen met steken die langer duren dan een paar seconden, of begint het juist geleidelijk aan? Of is daar juist weer geen pijl op te trekken?
Edit, ik lees net in het boekje van de verloskundige afdeling dat ze klein op komen zetten en heviger worden. Er staat dat ik kan bellen en ze begonnen zijn als ze om de vijf minuten komen en het langer dan 2 uur aanhoud. Ga zo dus kijken of ze regelmatig zijn. Ergens heb ik toch het gevoel dat dit het begin is. Aan de andere kant beter dat ik blijf denken dat het voorweeen zijn...
Ik had juist helemaal geen steekjes, maar gelijk krampen die heel lichtjes kwamen en dan steeds heftiger werden. Soort golfjes qua pijn. Maar hopelijk is dit het begin. Spannend.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
spannend slaatje!!!
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Vals alarm, t word alweer minder, dus weer voorweeen
slaatje- Kletskop
Shisha- Ratel
He jammer slaatje..
Even vraagje tussendoor, hoe zijn jullie mannen mbt kleertjes voor de kleine?
Hier doet het hem niet veel, vind het allicht wel goed. Heb af en toe iets meegenomen uit de winkel, en dan zegt ie ja prima. Maar net even bij de v&d gekeken(ik dacht sámen eens kijken) maar dan kijkt ie niet echt mee. En als ik dan iets laat zien zegt ie ook ok, maar als ik het dan terughang zegt ie ook ok. Hij zegt dat het hem helemaal niet veel uitmaakt, hij mij daarin vertrouwd. Terwijl ik ergens had gehoopt 1x samen te kijken
Even vraagje tussendoor, hoe zijn jullie mannen mbt kleertjes voor de kleine?
Hier doet het hem niet veel, vind het allicht wel goed. Heb af en toe iets meegenomen uit de winkel, en dan zegt ie ja prima. Maar net even bij de v&d gekeken(ik dacht sámen eens kijken) maar dan kijkt ie niet echt mee. En als ik dan iets laat zien zegt ie ook ok, maar als ik het dan terughang zegt ie ook ok. Hij zegt dat het hem helemaal niet veel uitmaakt, hij mij daarin vertrouwd. Terwijl ik ergens had gehoopt 1x samen te kijken
sanne-84- Ratel
Sanne, jammer dat je man niet zo meeleeft daarin, zijn echt mannen soms he? Mijn man vind het wel heel leuk, die vind het zelfs jammer als ik met iets thuis kom wat we niet samen hebben uitgezocht. Misschien komt het nog bij jouw man.
Ik heb net weer even opgezeten, broodje gegeten en dan komt het weer. Erg vervelend, ik denk dat ik me dus maar weer eens rustig hou en blijf liggen. Buiten het feit dat ik af en toe denk dat het dan op gang gaat komen, zijn het gewoon echt pijnlijke voorweeen, heel vervelend. Zo maar even proberen te slapen. Dinsdag weer controle en ga dan toch even vragen of ze naar de ontsluiting wil kijken. Ondanks dat het niets zegt, ben ik toch benieuwd of er al enige vorm van ontsluiting is.
Ik heb net weer even opgezeten, broodje gegeten en dan komt het weer. Erg vervelend, ik denk dat ik me dus maar weer eens rustig hou en blijf liggen. Buiten het feit dat ik af en toe denk dat het dan op gang gaat komen, zijn het gewoon echt pijnlijke voorweeen, heel vervelend. Zo maar even proberen te slapen. Dinsdag weer controle en ga dan toch even vragen of ze naar de ontsluiting wil kijken. Ondanks dat het niets zegt, ben ik toch benieuwd of er al enige vorm van ontsluiting is.
slaatje- Kletskop
Mijn man is een beetje hetzelfde Sanne, die kleertjes interesseren hem niet zo, hoewel hij wél een duidelijke mening heeft over wat hij niks vind. Ik ging een keer samen met hem kijken en toen zei hij gewoon op een gegeven moment: "we nemen die" omdat hij het zat was. Dat werkt dus gewoon niet. Dus ik heb op een gegeven moment met hem de kleertjes doorgenomen die ik al had gekocht (tweedehands ook) en hij vond eigenlijk het meeste wat ik gekocht had hartstikke leuk, sommige dingen minder. Soms vraag ik 'm ook: "zal ik dit kopen?" en dan vind hij daar wel iets van. Ik heb hier laatst op het forum twee boxpakjes gekocht, ik vond de ene heel erg leuk en de ander gewoon leuk en mijn man andersom. Nou ja voor mij is dat dan wel voldoende eigenlijk. Ik heb gewoon op een gegeven moment toestemming gevraagd om dan ook gewoon mijn ding daarin te doen als hij daarin toch weinig interesse had en hij vond dat wel prima en heeft me min of meer de vrije hand gegeven. Onze smaken liggen ook gewoon wel dicht bij elkaar wat dat betreft. En hij heeft natuurlijk ook nu op dit moment totaal geen energie voor dat soort dingen, maar het was daarvoor niet echt anders.
Zo, ik heb een dagje geboortekaartje drukken achter de rug, pfoei hee lange dag en zwaar en nu moet ik ook nog eten gaan koken. Mijn vader heeft ondertussen op zolder de klussen afgemaakt én bijna al het hout geschuurd, dus dat is sneller opgeschoten dan ik dacht! Er kan nu volgende week bijna gelijk begonnen worden met schilderen in plaats van dat er eerst een heleboel nog geschuurd moet worden! Staat tegenover dat in de babykamer de muren nog afgesopt moeten worden en dat is meer werk dan ik dacht en er moet nog geplamuurd worden. Ik denk dat ik dat zelf maar ga doen ergens deze week anders kunnen we nog niet schilderen volgende week en dat is toch niet de bedoeling!!
Jij maakt het lekker spannend elke keer Slaatje, ik ben heel benieuwd wanneer je nou écht bevalt!
Zo, ik heb een dagje geboortekaartje drukken achter de rug, pfoei hee lange dag en zwaar en nu moet ik ook nog eten gaan koken. Mijn vader heeft ondertussen op zolder de klussen afgemaakt én bijna al het hout geschuurd, dus dat is sneller opgeschoten dan ik dacht! Er kan nu volgende week bijna gelijk begonnen worden met schilderen in plaats van dat er eerst een heleboel nog geschuurd moet worden! Staat tegenover dat in de babykamer de muren nog afgesopt moeten worden en dat is meer werk dan ik dacht en er moet nog geplamuurd worden. Ik denk dat ik dat zelf maar ga doen ergens deze week anders kunnen we nog niet schilderen volgende week en dat is toch niet de bedoeling!!
Jij maakt het lekker spannend elke keer Slaatje, ik ben heel benieuwd wanneer je nou écht bevalt!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Wat fijn dat je man zo druk bezig is geweest boven, gaat het goed met hem? En superfijn dat ze nu lekker aan de slag kunnen. Ben benieuwd naar jullie geboortekaartje. Straks lekker rustig aan doen jij.
Ja, sorry voor mijn gezeur de hele tijd T is echt om gek van te worden allemaal. Ik ben ook erg benieuwd wanneer de weeen nu echt komen en niet van die stomme voorweeen.
Ja, sorry voor mijn gezeur de hele tijd T is echt om gek van te worden allemaal. Ik ben ook erg benieuwd wanneer de weeen nu echt komen en niet van die stomme voorweeen.
slaatje- Kletskop
@Slaatje: pff je houd het wel spannend zo zeg. En niet je verontschuldigen dat je hier komt 'zeuren' daar is dit topic toch ook juist voor? Gewoon lekker van je af typen.
@Sanne: mijn man is ook zo hoor. Ik vroeg welke kleur eerste pakje zullen we kopen, misschien wit? Zegt mijn man ja dat kan of zwart. Haha ik lag in een deuk. Het boeit hem allemaal niet zoveel, bij mijn dochter ook niet. Soms als we bijv een feestje hebben ofzo zegt hij wel doe haar maar die ene mooie jurk aan die staat zo leuk. Dat vind ik dan wel weer erg lief.
Ik heb het opgegeven en koop gewoon lekker wat ik leuk vind en laat dat dan wel zien en hij vind toch alles prima. Denk dat je beter dat soort dingen met bijv je moeder of een vriendin kan doen die het ook leuk vinden dan elke keer teleurgesteld zijn dat hij het niet boeiend vind.
@All: Vanmiddag mn schoonouders en schoonzus op visite gehad voor mijn verjaardag nog. Mijn ouders waren ook blijven hangen nadat ze dochter terug kwamen brengen. Was erg gezellig, met zn allen frietjes gegeten en nu is iedereen naar huis en dochter ligt in bed.
@Sanne: mijn man is ook zo hoor. Ik vroeg welke kleur eerste pakje zullen we kopen, misschien wit? Zegt mijn man ja dat kan of zwart. Haha ik lag in een deuk. Het boeit hem allemaal niet zoveel, bij mijn dochter ook niet. Soms als we bijv een feestje hebben ofzo zegt hij wel doe haar maar die ene mooie jurk aan die staat zo leuk. Dat vind ik dan wel weer erg lief.
Ik heb het opgegeven en koop gewoon lekker wat ik leuk vind en laat dat dan wel zien en hij vind toch alles prima. Denk dat je beter dat soort dingen met bijv je moeder of een vriendin kan doen die het ook leuk vinden dan elke keer teleurgesteld zijn dat hij het niet boeiend vind.
@All: Vanmiddag mn schoonouders en schoonzus op visite gehad voor mijn verjaardag nog. Mijn ouders waren ook blijven hangen nadat ze dochter terug kwamen brengen. Was erg gezellig, met zn allen frietjes gegeten en nu is iedereen naar huis en dochter ligt in bed.
Vancity_girl- Prater
Meiden wat gaan jullie toch snel! Ik kan het niet bijhouden hoor haha. Ik lees het meeste wel omdat ik meestal op mijn telefoon forum, maar ik vind reageren op mijn tel zo'n gedoe.
@ Slaatje: Spannend hoor! Maar zijn het geen indalingsweeen die je hebt? Omdat je het hebt over steken? Die heb ik namelijk ook en ze doen echt flink pijn. Maar ik vind het wel anders voelen als echte weeen. Dat zijn meer golven zeg maar...althans dat is mijn ervaring. Dat wordt steeds erger tot een piek en dan ebt het weer weg.
@ Pompoen: Ben je goed opgeschoten met de geboortekaartjes? Fijn dat je vader jullie zo goed heeft geholpen ook, hopelijk geeft het een beetje rust dat er nu iig vooruitgang inzit.
@Sanne: Heel herkenbaar ook, mijn man is ook zo. De meeste kleertjes haal ik met mijn moeder en vriendinnen. Mijn ervaring en ook mijn vriendinnen ervaren dat grotendeels zo, is dat mannen zo'n zwangerschap toch anders ervaren als wij. Ik had daar bij de eerste ook last van, nu niet meer echt. Ik vind het ook gewoon belangrijker dat het leuke kleertjes zijn als hij denk ik haha.
Ik ben vandaag met vriendinnen naar de 9 maandenbeurs geweest, was 1.5 uur rijden vanaf hier. Wel eventjes getwijfeld omdat ik al vrij ver ben, maar ach waarom ook niet. Ik vond het nog wel goed te doen. Volgens mij heb ik Lejow ook nog gespot haha.
Van mij mag de baby nu ook wel komen trouwens, ben die steken wel een beetje zat.
@ Slaatje: Spannend hoor! Maar zijn het geen indalingsweeen die je hebt? Omdat je het hebt over steken? Die heb ik namelijk ook en ze doen echt flink pijn. Maar ik vind het wel anders voelen als echte weeen. Dat zijn meer golven zeg maar...althans dat is mijn ervaring. Dat wordt steeds erger tot een piek en dan ebt het weer weg.
@ Pompoen: Ben je goed opgeschoten met de geboortekaartjes? Fijn dat je vader jullie zo goed heeft geholpen ook, hopelijk geeft het een beetje rust dat er nu iig vooruitgang inzit.
@Sanne: Heel herkenbaar ook, mijn man is ook zo. De meeste kleertjes haal ik met mijn moeder en vriendinnen. Mijn ervaring en ook mijn vriendinnen ervaren dat grotendeels zo, is dat mannen zo'n zwangerschap toch anders ervaren als wij. Ik had daar bij de eerste ook last van, nu niet meer echt. Ik vind het ook gewoon belangrijker dat het leuke kleertjes zijn als hij denk ik haha.
Ik ben vandaag met vriendinnen naar de 9 maandenbeurs geweest, was 1.5 uur rijden vanaf hier. Wel eventjes getwijfeld omdat ik al vrij ver ben, maar ach waarom ook niet. Ik vond het nog wel goed te doen. Volgens mij heb ik Lejow ook nog gespot haha.
Van mij mag de baby nu ook wel komen trouwens, ben die steken wel een beetje zat.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
slaatje schreef:Wat fijn dat je man zo druk bezig is geweest boven, gaat het goed met hem? En superfijn dat ze nu lekker aan de slag kunnen. Ben benieuwd naar jullie geboortekaartje. Straks lekker rustig aan doen jij.
Mijn man niet hoor, mijn váder! Mijn man heeft liggen slapen en gaat morgen de huisarts bellen want het gaat helaas niet lekker, hij voelt zich verschrikkelijk slap gewoon, veel slapper dan een maand geleden en het wil maar niet vlotten dat het wat beter gaat.
Er moet ook nog wel veel aan het geboortekaartje gebeuren, er moet nog 1 deel gedrukt worden en als dat droog is moet de boel in elkaar genaaid worden (75 stuks) en dan moet alles bijgesneden worden en uiteindelijk als ons kind geboren is dan moet er nog een datum op komen...!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Slaatje, je houdt het inderdaad spannend! Vind het ook wel een beetje 'zielig' voor je hoor.
Vc, je hebt dus ook gezellige dag achter de rug
Julia, was de 9maandenbeurs leuk?
Pompoen, fijn dat de babykamer alweer wat opschiet.
En ben wel erg benieuwd naar je kaartjes!
Fijn om te lezen datmn man niet de enige is. Ergens had ik het wel kunnen weten, want het maakt hem ook niet veel uit wat ik draag. En gelukkig doet ie de rest wel, tis niet dat ie zich helemaal afzonderd.
Hoewel ik net toch wel vroeg of hij er tegenop zag, en dat beaamde ie. Hij vind het niet spannend, maar eng. Nu het dichterbijkomt dat ze 'leven' anders wordt. En helaasis het geen prater, dus datmaakt het dan wel eens moeilijk
Vc, je hebt dus ook gezellige dag achter de rug
Julia, was de 9maandenbeurs leuk?
Pompoen, fijn dat de babykamer alweer wat opschiet.
En ben wel erg benieuwd naar je kaartjes!
Fijn om te lezen datmn man niet de enige is. Ergens had ik het wel kunnen weten, want het maakt hem ook niet veel uit wat ik draag. En gelukkig doet ie de rest wel, tis niet dat ie zich helemaal afzonderd.
Hoewel ik net toch wel vroeg of hij er tegenop zag, en dat beaamde ie. Hij vind het niet spannend, maar eng. Nu het dichterbijkomt dat ze 'leven' anders wordt. En helaasis het geen prater, dus datmaakt het dan wel eens moeilijk
sanne-84- Ratel
Sanne: Mijn man is net zo hoor. Hij vindt het nog wel leuk om te zien wat ik dan gekocht heb maar het winkelen doe ik maar met vriendinnen en mijn moeder.
Pompoen: Ik ben ook benieuwd naar het kaartje. En succes vandaag bij de huisarts. Ik hoop dat het meevalt.
Julia: Ja gaat snel hier haha! Was de negenmaandenbeurs leuk? En voor jou schiet het ook al op!
Nou we zijn gister weer een aardig eindje op weg gekomen met het kamertje. We komen alleen dus net 2 planken laminaat te kort. Balen want nu moeten we een heel pak bijhalen. Verder heb ik maar gelijk de kleertjes ingeruimd. Kon het niet laten.
Als het vandaag droog blijft ga ik het kozijn nog een keer verven. En ik zit al een beetje op internet te kijken voor de aankleding.
Pompoen: Ik ben ook benieuwd naar het kaartje. En succes vandaag bij de huisarts. Ik hoop dat het meevalt.
Julia: Ja gaat snel hier haha! Was de negenmaandenbeurs leuk? En voor jou schiet het ook al op!
Nou we zijn gister weer een aardig eindje op weg gekomen met het kamertje. We komen alleen dus net 2 planken laminaat te kort. Balen want nu moeten we een heel pak bijhalen. Verder heb ik maar gelijk de kleertjes ingeruimd. Kon het niet laten.
Als het vandaag droog blijft ga ik het kozijn nog een keer verven. En ik zit al een beetje op internet te kijken voor de aankleding.
Shisha- Ratel
Mooi Shisha! Ik zal maar geen foto van onze rommel/babykamer plaatsen haha. Echte alle zooi uit huis staat momenteel op de babykamer, morgen ga ik beginnen met opruimen. Mijn eerste verlofdagje ga ik lekker relax doorbrengen.
Vancity_girl- Prater
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar trends 2013
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» *Voorjaar 2013 mama's*