Ik heb het wel geteld...
+11
Kabouter
Roze Roos
Blond
Parisienne
studiebol
Snoes
Toet
Lejow
smooch
Zininzon
Qiara
15 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ik heb het wel geteld...
3 hele dagen vol gehouden om hier niet te komen.. En nu ben ik er stiekem toch weer (tot ongenoegen van sommige forummers waarschijnlijk, maar ach..). Hoorde allemaal verhalen van mensen over bijv RYW die het moeilijk heeft, het topic van Mozz en dan kan ik het toch niet laten om hier weer te komen.
Ja, ik ben een kneus Maar nog wel steeds welkom toch?
Ik zie dat mijn wederdiscussiehelft wel echt verdwenen is?
Gast- Gast
Re: Ik heb het wel geteld...
Giacomo schreef:3 hele dagen vol gehouden om hier niet te komen.. En nu ben ik er stiekem toch weer (tot ongenoegen van sommige forummers waarschijnlijk, maar ach..). Hoorde allemaal verhalen van mensen over bijv RYW die het moeilijk heeft, het topic van Mozz en dan kan ik het toch niet laten om hier weer te komen.
Ben jij wie ik hoop dat jij bent?
Gast- Gast
Giacomo schreef:3 hele dagen vol gehouden om hier niet te komen.. En nu ben ik er stiekem toch weer (tot ongenoegen van sommige forummers waarschijnlijk, maar ach..). Hoorde allemaal verhalen van mensen over bijv RYW die het moeilijk heeft, het topic van Mozz en dan kan ik het toch niet laten om hier weer te komen.
En u bent ?
Gast- Gast
Marin schreef:Ben je L of L?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Marin schreef:Ben je L of L?
Haha, dat vroeg ik me ook ineens af...er zijn twee opties..
Gast- Gast
Kneusje Liva, die vanavond even de pest in haar studie heeft dus even lekker gaat forummen
Gast- Gast
Giacomo schreef:Kneusje Liva, die vanavond even de pest in haar studie heeft dus even lekker gaat forummen
Haha, welkom terug!
Gast- Gast
Ik ken trouwens iemand met de achternaam wat jouw forumnaam nu is. Maar nu ging ik het eens vertalen..En weet jij wat het betekent?
Gast- Gast
Hmm, had helemaal niet meegekregen dat jij hem ook 'gepeerd' was!
In ieder geval fijn dat je er weer bent!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Zininzon schreef:Hmm, had helemaal niet meegekregen dat jij hem ook 'gepeerd' was!
+1
Gast- Gast
Marin schreef:Ik ken trouwens iemand met de achternaam wat jouw forumnaam nu is. Maar nu ging ik het eens vertalen..En weet jij wat het betekent?
Nee...heb ik nu ook nog een domme naam gekozen? Want ik heb het puur van het merk van het jasje -waar ik zo verliefd op ben- dat ik vandaag aan had..
Gast- Gast
Ik ken ook iemand met die achternaam! Tis niet echt vrouwelijkMarin schreef:Ik ken trouwens iemand met de achternaam wat jouw forumnaam nu is. Maar nu ging ik het eens vertalen..En weet jij wat het betekent?
Gast- Gast
Nee! Het betekent James! Als in de naam. Ik vind het wel cool. Dat wist ik ook niet namelijk.
Gast- Gast
Ik had niet door dat je even weg was maar fijn dat je weer terug bent!
Gast- Gast
Giacomo schreef:Oké, ik schrok al. Straks betekende het iets als vagina ofzo
Dan ging je meteen weer een andere naam kiezen hahaha
Gast- Gast
Giacomo schreef:Kneusje Liva, die vanavond even de pest in haar studie heeft dus even lekker gaat forummen
Geeft niet hoor.... voor mij ben je nog steeds lief, aardig en van harte welkom. Maar ik vind het knap van je dat je drie dagen even forum vrij wilde zijn.
Gast- Gast
Megara schreef:Ik had niet door dat je even weg was maar fijn dat je weer terug bent!
+1 welcome back!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Dan had je gewoon poeni moeten kiezenGiacomo schreef:Oké, ik schrok al. Straks betekende het iets als vagina ofzo
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dan had je gewoon poeni moeten kiezenGiacomo schreef:Oké, ik schrok al. Straks betekende het iets als vagina ofzo
Was ook een optie geweest
Mijn vriend vroeg zich al af wanneer ik weer zou zwichten..
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: