Welke forummer is volgens jou veranderd?
+43
Bazinga
Carmen_
SuperGrover
Printje
sterremaan
Catwoman79
M@niek
Jasmine
Caro
Suus
Poubelle
Océane
Snoes
Cow
Zwerver
Antibes
Caroow
Lot
SoGood
Rush
marjoleinnn
Luce
Spring
SarahKey
Parel
Minx
Charles
Stuiterbal
Jeanette
SDL
Pruim
Blond
Lejow
Roza
Mamsie
Sam
Paper Crown
Fortissimo
Lady4
Sea of Trees
Ibbeltje
Toet
Elliot
47 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Welke forummer is volgens jou veranderd?
Stofzuiger schreef:Klopt, komt denk ik omdat ik me zo rot voel. Ben mezelf ook niet meer, ook irl
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Pruim schreef:Rood en Antibes. Beide negatief veranderd. Ik kan het niet zo goed uitleggen maar ik vind dat ze beide vaak niet zo'n leuke opmerkingen geven naar anderen toe.
Wie was jij eerst?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Zazou vind ik vriendelijker overkomen de laatste tijd.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Stofzuiger schreef:Klopt, komt denk ik omdat ik me zo rot voel. Ben mezelf ook niet meer, ook irl
Ik had al het vermoeden dat het daadoor komt, dat dit doorspeelt naar het forum. Maar vond het niet aan mij om dat hier te plaatsen.
Sterkte met alles!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ben ik echt zo anders dan? Ik denk trouwens wel dat er een last van mijn schouders afgevallen is doordat ik mijn handen heb afgetrokken van mensen die alleen maar energie vreten, daardoor zat ik er zelf doorheen. Nu gaat het beetje bij beetje beter, maar ik ben er nog lang niet.
Gast- Gast
Ik vind Lejow positief verandert. Voor de geboorte van B. was ze echt vaak tot het irritante en kinderachtige aan toe.
Nu is ze veel volwassener en serieuzer geworden.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik vind het erg leuk te lezen dat een paar mensen mij noemen. Met name omdat ik laatst aangaf te balen van mijn stempel en o.a. daarom ook een tijdje weg ben geweest.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Charles schreef:Ik vind het erg leuk te lezen dat een paar mensen mij noemen. Met name omdat ik laatst aangaf te balen van mijn stempel en o.a. daarom ook een tijdje weg ben geweest.
Hoe bevalt het je nu om moeder te zijn en de toestanden met werk?
Gast- Gast
Zazou schreef:Charles schreef:Ik vind het erg leuk te lezen dat een paar mensen mij noemen. Met name omdat ik laatst aangaf te balen van mijn stempel en o.a. daarom ook een tijdje weg ben geweest.
Hoe bevalt het je nu om moeder te zijn en de toestanden met werk?
Moeder zijn bevalt mij echt héél erg! Had ik nooit gedacht, ik vind het heerlijk.
Waar ik wel nog mee worstel is hoe ik als persoon veranderd ben en hoe mijn omveld mij ziet. Ik heb het gevoel dat veel oude vrienden me ineens een huismuts vinden, dat 'men' me een moeke vindt en dat ik niet meer interessant ben ofzo omdat ik geen carriere maak. Ik worstel dus meer met wat mijn omveld van me vind dan wat ik zelf voel eigenlijk, want mama zijn is zo heerlijk! Ik ben nu in behandeling bij een psycholoog, maar dat is pas net gestart. Op mijn werk heb ik donderdag een gesprek over mijn toekomstperspectief binnen het bedrijf. Oftewel, ik vermoed dat ik wel ontslagen zal worden. Het is wrang, eerst ben je hét talent van de zaak. Dan ben je mama en word je behandeld als afval, doet erg pijn.
Dus ja, ik zit er middenin en het is een gevoel van pieken en dalen.
Charles- Kletskop
Maar is het slechter om zo te veranderen? Je geniet er van, hou dat vast. Ik heb hier de omgeving gezien hoeveel er wegvalt als je eenmaal kinderen hebt. Maar de mensen waar je echt iets mee hebt die blijven ook wel.
Heb je een beetje een fijne psych?
Ik kan me voorstellen van je werk dat het klote is, maar stel dat je er terug zou gaan, zit je er dan nog wel op je plek?
Heb je een beetje een fijne psych?
Ik kan me voorstellen van je werk dat het klote is, maar stel dat je er terug zou gaan, zit je er dan nog wel op je plek?
Gast- Gast
Nee daar heb je een punt, als ik terug zou gaan zou ik niet meer op mijn plek zitten. De arbo arts zei ook al: ik weet hoe het bij jullie bedrijf reilt en zeilt. Het is goed voor je een beetje te werken, maar niet daar. Het gaat ook steeds slechter met het bedrijf. Ik mis op zich wel de erkenning die ik daar kreeg, ik kreeg er zelfvertrouwen van. Ik ben een erg onzeker persoon en mis die bevestiging op een bepaalde manier. Die krijg ik wel thuis hoor, maar het is een proces. Heb een hele fijne psych, was erg sceptisch maar het is een nuchtere jonge vent.
Charles- Kletskop
Ik heb Zazou eens in 't echt gezien. Ze is echt heel vriendelijk in 't echt en helemaal geen bitch. Ze is wel stiller; maar ik bedenk me dat iedereen dat wel is irl.
Behalve ik. Ik klets veel
Behalve ik. Ik klets veel
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ja precies, er is al zoveel gezeur geweest, het gaat waarschijnlijk niet eens meer werken. Maar ik kan me voorstellen dat je daar wel ooit zelfvertrouwen van kreeg. Maar neem de tijd om jezelf op de rit te krijgen en ga niet te snel weer grote stappen maken want daar kom je uiteindelijk alleen maar beroerder uit. Geniet van de kids, want die zijn maar 1 keer klein!
@ PC, ja je herkende me niet eens
@ PC, ja je herkende me niet eens
Gast- Gast
Het was donker! Give a girl a break!!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Zazou, ik vond je al geen bitch op het forum hoor, maar je kwam wel altijd wat harder over. Dat vind ik verminderd en dat bedoel ik alleen maar positief overigens.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie, vind je mij op dezelfde manier veranderd als Pruim zegt?
Gast- Gast
Ja ik vind rood ook wel veranderd, meer open op de een of andere manier. Verteld meer wat er in je om gaat e.d. Nou ja charles maar dat is logisch. Ook vind ik zazou veranderd in positieve zin, ik had altijd het idee dat bepaalde personen nogal invloed op je hadden en dat is nu weg. Ook vind ik leaf veranderd in een voor haar niet echt positieve zin.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Daar ben ik het idd ook wel mee eens. Hoewel dat denk ik ook door de omstandigheden komt.Minx schreef: Ook vind ik leaf veranderd in een voor haar niet echt positieve zin.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ik vind Lejow positief verandert. Voor de geboorte van B. was ze echt vaak tot het irritante en kinderachtige aan toe.
Bedankt ook stuiterbal!
Charlie, ik vind jouw positief veranderd door het moederschap. Niet dat ik je ervoor stom vond ofzo haha, maar je doet het gewoon heel goed als moeder. Je bent een mooi mens en dat is door het moederschap nog meer tot uiting gekomen!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik vind Lejow, Roza en Rush een stuk volwassener overkomen dan voorheen, en dat vind ik een zeer positieve verandering!
Gast- Gast
Ik vind antibes juist positiever veranderd, rustiger geworden en zichtbaar gelukkiger nu ze zichzelf (en haar gewicht) bijeen aan het rapen is.
Zazou, ik vind je inderdaad een stuk meer in evenwicht lijkt het wel, al merk ik soms nog enige onzekerheid (kan het niet helemaal polsen of dat het is).
Luce vind ik wat relleriger geworden, wat sneller happend.
Zazou, ik vind je inderdaad een stuk meer in evenwicht lijkt het wel, al merk ik soms nog enige onzekerheid (kan het niet helemaal polsen of dat het is).
Luce vind ik wat relleriger geworden, wat sneller happend.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik vind het knap dat jullie dat allemaal zo opmerken. Ik zal wel met mijn hoofd ergens onder een steen zitten, maar ik merk echt niet wanneer iemand positief of negatief veranderd.
Ik merk wel dat wanneer ik iemand niet zo leuk vindt, dmv bepaalde posts, en deze steeds vaker achterwege worden gelaten door die persoon dat ik die persoon leuker ga vinden.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik ben nog steeds benieuwd of Mamsie mijn verandering nou positief of negatief vindt.
Gast- Gast
PM haar eens. Wie weet leest ze heel dit topic niet meer..
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Met welke forummer(s)..
» Welke forummer?
» Welke forummer...
» Welke forummer..
» Aan welke forummer...
» Welke forummer?