Welke forummer is volgens jou veranderd?
+43
Bazinga
Carmen_
SuperGrover
Printje
sterremaan
Catwoman79
M@niek
Jasmine
Caro
Suus
Poubelle
Océane
Snoes
Cow
Zwerver
Antibes
Caroow
Lot
SoGood
Rush
marjoleinnn
Luce
Spring
SarahKey
Parel
Minx
Charles
Stuiterbal
Jeanette
SDL
Pruim
Blond
Lejow
Roza
Mamsie
Sam
Paper Crown
Fortissimo
Lady4
Sea of Trees
Ibbeltje
Toet
Elliot
47 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Welke forummer is volgens jou veranderd?
Ik heb een paar dagen terug iets soortgelijks gezegd, toen kreeg ik ook een emmer stront over me heen..Guattari schreef:Carmen_ schreef:Ik reageer al maanden niet meer dus ik vind het een beetje raar dat ik deze reacties krijg.Roza schreef:Carmen_ schreef:Wat een onzin. Ik reageer amper.Luce schreef:Guattari schreef:- Carmen vind ik wat 'harder' geworden naar forummers en vooral ook voor zichzelf.
+1 voor alledrie
In mijn ogen ben je wel een bekende forumster hoor... Dus het kan toch dat andere forumsters een mening over je vormen?
Wie hou je nou voor de gek? Vorige week opende je nog een topic bij de pijler 'Persoonlijk'.
Carmen, ik vind je ontzettend verbitterd geworden, en dat vind ik jammer.
Gast- Gast
Lennox schreef:Ik heb een paar dagen terug iets soortgelijks gezegd, toen kreeg ik ook een emmer stront over me heen..Guattari schreef:Carmen_ schreef:Ik reageer al maanden niet meer dus ik vind het een beetje raar dat ik deze reacties krijg.Roza schreef:Carmen_ schreef:Wat een onzin. Ik reageer amper.Luce schreef:Guattari schreef:- Carmen vind ik wat 'harder' geworden naar forummers en vooral ook voor zichzelf.
+1 voor alledrie
In mijn ogen ben je wel een bekende forumster hoor... Dus het kan toch dat andere forumsters een mening over je vormen?
Wie hou je nou voor de gek? Vorige week opende je nog een topic bij de pijler 'Persoonlijk'.
Carmen, ik vind je ontzettend verbitterd geworden, en dat vind ik jammer.
Ik begrijp domweg de reactie niet dat het onzin is wat ik zei. Het valt me op dat reacties kort(af) en bot zijn. Maar misschien zie ik het dan gewoon verkeerd. Kan natuurlijk ook.
Gast- Gast
Wist jij dat jij in bijna elke reactie het woordje 'domweg' schrijft? Tot zover mijn bijdrage Hoop dat jij en Carmen elkaar nog wel een beetje lief vinden.
Gast- Gast
Stopwoordje. Ik zal erop letten, want stopwoordjes zijn irritant.Carrie schreef:Wist jij dat jij in bijna elke reactie het woordje 'domweg' schrijft? Tot zover mijn bijdrage Hoop dat jij en Carmen elkaar nog wel een beetje lief vinden.
Gast- Gast
Wie is Carmen?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
SarahKey schreef:Vraag ik mij ook af.Rush schreef:Wie is Carmen?
Ik ook.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha schreef:SarahKey schreef:Vraag ik mij ook af.Rush schreef:Wie is Carmen?
Ik ook.
+1
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind Carrie veranderd.. Maar dat is eigenlijk alleen qua kledingstijl! Vroeger droeg je volgens mij altijd jurkjes?
Verder vind ik Lejow een stuk volwassener geworden, en Rood leuker, niet meer zo politiek correct.
Verder vind ik Lejow een stuk volwassener geworden, en Rood leuker, niet meer zo politiek correct.
Tinkebell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 49
Registratiedatum : 19-05-11
Lejow scoort punten in dit topic
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Bazinga schreef: Dingen worden opgeslagen, doorgemaild, tegen je gebruikt en ik ben hier niet écht meer op m'n gemak.
Hm dit heb ik gemist geloof ik
Slaan ze dan ook al mijn retegoeie oneliners op?
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Wat denk jij. Ik heb een zero quote boekje.Capt'n Zero schreef:Bazinga schreef: Dingen worden opgeslagen, doorgemaild, tegen je gebruikt en ik ben hier niet écht meer op m'n gemak.
Gast- Gast
Nee hoor, dat valt mij ook op. Maar volgens mij is Carmen altijd al zo geweest?Guattari schreef:
Ik begrijp domweg de reactie niet dat het onzin is wat ik zei. Het valt me op dat reacties kort(af) en bot zijn. Maar misschien zie ik het dan gewoon verkeerd. Kan natuurlijk ook.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Harrison schreef:Wat denk jij. Ik heb een zero quote boekje.Capt'n Zero schreef:Bazinga schreef: Dingen worden opgeslagen, doorgemaild, tegen je gebruikt en ik ben hier niet écht meer op m'n gemak.
Ik voel een bestseller aankomen hier...
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Sea of Trees schreef:Nee hoor, dat valt mij ook op. Maar volgens mij is Carmen altijd al zo geweest?Guattari schreef:
Het valt me sindskort pas op, maar like I said: het is puur mijn mening en ik kan er ook geheel naast zitten.
Gast- Gast
Jullie zijn toch vriendinnen (geweest?)Guattari schreef:Sea of Trees schreef:Nee hoor, dat valt mij ook op. Maar volgens mij is Carmen altijd al zo geweest?Guattari schreef:
Het valt me sindskort pas op, maar like I said: het is puur mijn mening en ik kan er ook geheel naast zitten.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Wie is Carmen in hemelsnaam? Ik word heel nieuwsgierig
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Roza schreef:Wie is Carmen in hemelsnaam? Ik word heel nieuwsgierig
Haha ik ook, volgens mij heb ik iets/ iemand gemist.
Die stomme naamsveranderingen ook de hele tijd, krijg nooit mee wie wie is.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Roza schreef:Wie is Carmen in hemelsnaam? Ik word heel nieuwsgierig
Haha ik ook, volgens mij heb ik iets/ iemand gemist.
Die stomme naamsveranderingen ook de hele tijd, krijg nooit mee wie wie is.
Oh ik krijg die ook totaal niet meer mee. Hahaha
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Roza, gelukkig ben ik niet de enigste. Ik mis op een gegeven moment iemand of lees juist ow ja die naamswissel is wel zo duidelijk en ik denk dan nog steeds
Ik vind dat we al dat naamwisselen maar moeten verbieden haha maakt het veel makkelijker.
Ik vind dat we al dat naamwisselen maar moeten verbieden haha maakt het veel makkelijker.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Met welke forummer(s)..
» Welke forummer?
» Welke forummer...
» Welke forummer..
» Aan welke forummer...
» Welke forummer?