Welke forummer is volgens jou veranderd?
+43
Bazinga
Carmen_
SuperGrover
Printje
sterremaan
Catwoman79
M@niek
Jasmine
Caro
Suus
Poubelle
Océane
Snoes
Cow
Zwerver
Antibes
Caroow
Lot
SoGood
Rush
marjoleinnn
Luce
Spring
SarahKey
Parel
Minx
Charles
Stuiterbal
Jeanette
SDL
Pruim
Blond
Lejow
Roza
Mamsie
Sam
Paper Crown
Fortissimo
Lady4
Sea of Trees
Ibbeltje
Toet
Elliot
47 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Welke forummer is volgens jou veranderd?
Lady4 schreef:Snoes schreef:Eén van de weinigen denk ik.Lejow schreef:
Ik zit nog op mijn allereerste forumnaam!
En ik ook!
Ik mag ook bij de club haha, heb nooit een andere naam gehad.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
- Carmen vind ik wat 'harder' geworden naar forummers en vooral ook voor zichzelf.
- Zazou vind ik een soort van menselijker en dat bedoel ik dus juist positief, ook al komt het misschien wat rot op papier te staan.
Susan vind ik trouwens helemaal niet zo politiek correct of opeens zich snel aangevallen voelen. Als ik zo te kakken werd gezet op het forum zoals bij haar is gebeurd, zou ik ook meer mijn woorden afwegen en niet meer onbevangen posten. Wanneer ben je eigenlijk precies politiek correct? Ik denk hooguit dat Susan, en nog wat andere forummers, in staat zijn om meerdere perspectieven te benoemen en dat is domweg niet altijd leuk om te lezen voor iemand. Ook vind ik het niet politiek correct als je rekening houdt met anderen (partner, familie, vrienden et cetera et cetera) en dat aankaart in je reactie(s). Ik zie het dus niet zo bij Susan.
- Zazou vind ik een soort van menselijker en dat bedoel ik dus juist positief, ook al komt het misschien wat rot op papier te staan.
Susan vind ik trouwens helemaal niet zo politiek correct of opeens zich snel aangevallen voelen. Als ik zo te kakken werd gezet op het forum zoals bij haar is gebeurd, zou ik ook meer mijn woorden afwegen en niet meer onbevangen posten. Wanneer ben je eigenlijk precies politiek correct? Ik denk hooguit dat Susan, en nog wat andere forummers, in staat zijn om meerdere perspectieven te benoemen en dat is domweg niet altijd leuk om te lezen voor iemand. Ook vind ik het niet politiek correct als je rekening houdt met anderen (partner, familie, vrienden et cetera et cetera) en dat aankaart in je reactie(s). Ik zie het dus niet zo bij Susan.
Gast- Gast
Heel erg eens met Guatarri wat betreft Susan!
Welkom bij het clubje Printje
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Joehoe, (steekt der vinger op). Mag ik ook bij het clubje?. (Smekende ogen). Kies mij, kies mij. Ooh nee gelukkig het is niet meer de gymbank van vroeger pffieuw!!!
Catwoman79 schreef:Maar om ook nog on-topic te reageren.
Ik vind lejow en zazou heel erg veranderd.
Stuiterbal vind ik veel "vrijer" reageren.
Ik vind sowieso dat de nieuwe moeders anders reageren.
Wat grappig om mij ook voorbij te zien komen. Hoe bedoel je "vrijer" in dit geval ?
Ik herken het wel, ik vind mezelf juist erg veranderd in 1 jaar tijd en dat merk ik zelf ook hier op het forum.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Hahaha!sterremaan schreef:Joehoe, (steekt der vinger op). Mag ik ook bij het clubje?. (Smekende ogen). Kies mij, kies mij. Ooh nee gelukkig het is niet meer de gymbank van vroeger pffieuw!!!
Gast- Gast
Lejow schreef:Heel erg eens met Guatarri wat betreft Susan!
En terecht! Ik vind jou trouwens ook veel leuker geworden. Het 'kinderachtige' is weg. Weet ook niet hoe ik het anders moet formuleren, maar kon me echt kapot ergeren soms aan je en dat heb ik helemaal niet meer. Volgens mij ben je ook heel lief voor Charles.
Gast- Gast
Guattari schreef:- Carmen vind ik wat 'harder' geworden naar forummers en vooral ook voor zichzelf.
+1 voor alledrie
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
sterremaan schreef:Joehoe, (steekt der vinger op). Mag ik ook bij het clubje?. (Smekende ogen). Kies mij, kies mij. Ooh nee gelukkig het is niet meer de gymbank van vroeger pffieuw!!!
Nou....................................................................
Ok dan
Dank je Guattari, lief van je!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Maar dat je verandering kunt invoelen, betekent toch niet dat er geen verandering is? Ik begrijp waarom Susan reageert zoals ze reageert, maar ik merk daarin wel verandering. Het is heel logisch dat zij minder onbevangen is gaan posten. Ik vind het ook volkomen begrijpelijk dat ze bepaalde opmerkingen uit een discussie op zichzelf betrekt. Maar ik heb wel het idee dat dat is veranderd , en dat is immers de vraag van dit topic.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Wat een onzin. Ik reageer amper.Luce schreef:Guattari schreef:- Carmen vind ik wat 'harder' geworden naar forummers en vooral ook voor zichzelf.
+1 voor alledrie
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
Carmen_ schreef:Wat een onzin. Ik reageer amper.Luce schreef:Guattari schreef:- Carmen vind ik wat 'harder' geworden naar forummers en vooral ook voor zichzelf.
+1 voor alledrie
In mijn ogen ben je wel een bekende forumster hoor... Dus het kan toch dat andere forumsters een mening over je vormen?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ik reageer al maanden niet meer dus ik vind het een beetje raar dat ik deze reacties krijg.Roza schreef:Carmen_ schreef:Wat een onzin. Ik reageer amper.Luce schreef:Guattari schreef:- Carmen vind ik wat 'harder' geworden naar forummers en vooral ook voor zichzelf.
+1 voor alledrie
In mijn ogen ben je wel een bekende forumster hoor... Dus het kan toch dat andere forumsters een mening over je vormen?
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
Maar is het zo negatief dan, wat Guattari zegt?Carmen_ schreef:Ik reageer al maanden niet meer dus ik vind het een beetje raar dat ik deze reacties krijg.Roza schreef:Carmen_ schreef:Wat een onzin. Ik reageer amper.Luce schreef:Guattari schreef:- Carmen vind ik wat 'harder' geworden naar forummers en vooral ook voor zichzelf.
+1 voor alledrie
Gast- Gast
Carmen_ schreef:Ik reageer al maanden niet meer dus ik vind het een beetje raar dat ik deze reacties krijg.Roza schreef:Carmen_ schreef:Wat een onzin. Ik reageer amper.Luce schreef:Guattari schreef:- Carmen vind ik wat 'harder' geworden naar forummers en vooral ook voor zichzelf.
+1 voor alledrie
Wat is nou het probleem eigenlijk? Is het dan zo erg dat mensen je kennen? Dat mensen je onthouden?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Nou Carmen, gezien je reacties hier vind ik het echt niet gek dat Guattari zegt dat je harder reageert. Het valt mij ook op dat jij heel snel 'pissig' reageert en ik heb het idee dat jij je erg snel aangevallen voelt.
Laatst aangepast door Elliot op zo 3 maa 2013 - 10:06; in totaal 1 keer bewerkt
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik vind heel veel forummers veranderd, maar ik denk dat dat ook met volwassen worden, nieuwe levensfases etc te maken heeft.
Een heel aantal 'meiden' (stom woord) vind ik met name 'completer' geworden. Minder oppervlakkig, al is dat ook niet helemaal het juiste woord.
Een heel aantal 'meiden' (stom woord) vind ik met name 'completer' geworden. Minder oppervlakkig, al is dat ook niet helemaal het juiste woord.
Gast- Gast
Ik vind sommige forummers veranderd, maar ik denk dat 't vooral aan mezelf ligt; om heel eerlijk (en beetje blunt) te zijn, interesseert 't me allemaal niet meer zo. Ik heb 't idee dat 't forum beetje 'zwevend' is en ik voel me niet écht meer op m'n plek hier. Waar ik me voorheen ontzettend kon vastbijten in een bepaald topic of in een bepaalde reactie, denk ik er nu minder lang bij na en komen sommige dingen dus niet eens aan...
Ik heb trouwens 't idee dat meer meiden dat hebben, hier, de laatste tijd. Alsof de spirit weg is, kaarsje dooft etc.
Ik heb trouwens 't idee dat meer meiden dat hebben, hier, de laatste tijd. Alsof de spirit weg is, kaarsje dooft etc.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Eens. Ik denk dt het hele forum na die rel omtrent Zusje destijds gewoon veranderd is en veel daardoor toch anders zijn gaan forummen. Een hele rits mensen is weg gegaan, het wordt rustiger en degenen die vervolgens zich overal vast in beten blijven ook wat meer op de vlakte.Bazinga schreef:
Gast- Gast
Niet lullig bedoeld naar 't huidige bestuur (dooddoener, I know, sorry) maar ik vertrouw de boel nog steeds niet. Er zitten hier een hoop matennaaiers en er wordt mij teveel geluld om 't forum nog te kunnen zien als interactief dagboek.
Ik ben zelf heus geen heilige, hoor, echt niet, ik heb ook geroddeld, ga ik niet ontkennen. Maar ik heb nog veel meer gehoord, dan dat ik heb doorverteld en dat is voor mij genoeg om te weten hoe 't werkt. 't Forum is nog leuk voor een beetje vermaak, zo nu en dan een meeting, maar eerlijk zijn en achterste van m'n tong laten zien, begin ik niet meer aan. Dingen worden opgeslagen, doorgemaild, tegen je gebruikt en ik ben hier niet écht meer op m'n gemak.
Dus, ontopic; ik vind mezelf 't meest veranderd.
Ik ben zelf heus geen heilige, hoor, echt niet, ik heb ook geroddeld, ga ik niet ontkennen. Maar ik heb nog veel meer gehoord, dan dat ik heb doorverteld en dat is voor mij genoeg om te weten hoe 't werkt. 't Forum is nog leuk voor een beetje vermaak, zo nu en dan een meeting, maar eerlijk zijn en achterste van m'n tong laten zien, begin ik niet meer aan. Dingen worden opgeslagen, doorgemaild, tegen je gebruikt en ik ben hier niet écht meer op m'n gemak.
Bazinga- Ratel
Het klopt inderdaad ook wel dat er nog maar weinig mensen zijn die écht hun persoonlijke kant laten zien, ook niet in het biechttopic. Die bewustwording dat vrijwel alles openbaar en traceerbaar is op internet, en iedereen ermee kan doen wat ie wil, is natuurlijk goed, maar juist die persoonlijke twist maakt wel dat het forum leeft. Daarnaast zou ik eigenlijk ook nog wel genoeg hier neer willen zetten aan persoonlijke shizzle, maar juist doordat ik het hier niet zoveel meer lees is de drempel ook weer hoger en heb ik het idee dat men er niet op zit te wachten en gewoon 'luchtig' wil forummen. Misschien dat er wel meer zijn die zo denken.
Maargoed, tot zover m'n geanalyseer
Maargoed, tot zover m'n geanalyseer
Gast- Gast
Nog steeds, of bedoel je dat je er bang voor bent door het verleden?Bazinga schreef:Niet lullig bedoeld naar 't huidige bestuur (dooddoener, I know, sorry) maar ik vertrouw de boel nog steeds niet. Er zitten hier een hoop matennaaiers en er wordt mij teveel geluld om 't forum nog te kunnen zien als interactief dagboek.
Gast- Gast
Het is in het verleden gebeurd en ik zou niet weten waarom dat nu zou stoppen. Ik geloof niet dat Zusje de enige was die dat deed, dus die andere figuren zijn er nog steeds.
En al zijn ze niet meer (bekend als) lid, er wordt nog altijd meegelezen.
En al zijn ze niet meer (bekend als) lid, er wordt nog altijd meegelezen.
Bazinga- Ratel
Doe es normaal joh. De vraag was niet van wie ik vind dat hij/zij minder reageert. De vraag was van welke forummer ik vind dat hij/zij is veranderd. Jouw reactie bevestigt dit alleen; ik vind je bot, lomp en idioot reageren. Je bent veranderd en als ik dat zelfs uit een paar reacties kan halen, zegt dat genoeg... Wat nou onzin, Carmen?Carmen_ schreef:Wat een onzin. Ik reageer amper.Luce schreef:Guattari schreef:- Carmen vind ik wat 'harder' geworden naar forummers en vooral ook voor zichzelf.
+1 voor alledrie
Laatst aangepast door Guattari op zo 3 maa 2013 - 21:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Carmen_ schreef:Ik reageer al maanden niet meer dus ik vind het een beetje raar dat ik deze reacties krijg.Roza schreef:Carmen_ schreef:Wat een onzin. Ik reageer amper.Luce schreef:Guattari schreef:- Carmen vind ik wat 'harder' geworden naar forummers en vooral ook voor zichzelf.
+1 voor alledrie
Wie hou je nou voor de gek? Vorige week opende je nog een topic bij de pijler 'Persoonlijk'.
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Met welke forummer(s)..
» Welke forummer?
» Welke forummer...
» Welke forummer..
» Aan welke forummer...
» Welke forummer?
» Welke forummer...
» Welke forummer..
» Aan welke forummer...