Welke forummer is volgens jou veranderd?
+43
Bazinga
Carmen_
SuperGrover
Printje
sterremaan
Catwoman79
M@niek
Jasmine
Caro
Suus
Poubelle
Océane
Snoes
Cow
Zwerver
Antibes
Caroow
Lot
SoGood
Rush
marjoleinnn
Luce
Spring
SarahKey
Parel
Minx
Charles
Stuiterbal
Jeanette
SDL
Pruim
Blond
Lejow
Roza
Mamsie
Sam
Paper Crown
Fortissimo
Lady4
Sea of Trees
Ibbeltje
Toet
Elliot
47 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Welke forummer is volgens jou veranderd?
N.a.v. het topic van Charles, waar deze vraag naar voren kwam en ik er eigenlijk niet echt een antwoord op wist, ben ik eens gaan nadenken over de veranderingen die jullie allemaal hebben doorgemaakt in de afgelopen tijd. En dan bedoel ik niet 'moeder worden' of iets in die trant, maar veranderingen in karakter (voor zover je dat via een forum kunt beoordelen) en meer specifiek veranderingen in manier van reageren.
Het valt mij bijvoorbeeld op dat Zazou veel milder is geworden sinds ze onder haar huidige naam post.
Merken jullie een dergelijke verandering op bij een specifieke forummer? Bij wie dan? En in welk opzicht is die persoon veranderd?
Het valt mij bijvoorbeeld op dat Zazou veel milder is geworden sinds ze onder haar huidige naam post.
Merken jullie een dergelijke verandering op bij een specifieke forummer? Bij wie dan? En in welk opzicht is die persoon veranderd?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Welke forummer is volgens jou veranderd?
Ik vind Susan heel erg veranderd. Nog altijd heel wijs, behulpzaam en respectvol, maar tegelijkertijd heb ik vaak het gevoel dat ze harder geworden is en zich sneller persoonlijk aangevallen voelt.
Gast- Gast
Ik merk wel vaker veranderingen maar meestal zijn die maar van korte duur
Ik vond Maura wel echt positief veranderd. Heb haar daarover toen ook een PM gestuurd.
Ik vond Maura wel echt positief veranderd. Heb haar daarover toen ook een PM gestuurd.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vind Charles wat fijner overkomen op het forum.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Lejow vind ik trouwens 'volwassener' geworden sinds de geboorte van B.
Gast- Gast
Hier ben ik het wel mee eens ja.Lennox schreef:Ik vind Susan heel erg veranderd. Nog altijd heel wijs, behulpzaam en respectvol, maar tegelijkertijd heb ik vaak het gevoel dat ze harder geworden is en zich sneller persoonlijk aangevallen voelt.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik vind Roza veranderd, ze is volwassener geworden en dat vind ik ook te merken op het forum.
Sea of Trees- Kletskop
Ik vind Stofzuiger veranderd, naar mijn idee is ze de laatste tijd wat meer uit op relletjes.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Dat viel mij ook op Lady, een beetje recalcitrant op de een of andere manier. Verder vind ik Charles veranderd sinds ze moeder is, zachter ofzo. Ik kan het niet echt uitleggen.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Rush vind ik heel positief veranderd. Ik vond haar vroeger een die met alle winden meewaaide maar tegenwoordig vind ik dat echt niet.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Eens met Lady.
En ik vind Charles 'zachter' geworden.
En ik vind Charles 'zachter' geworden.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik geniet juist nog steeds van Charles haar scherpe en ongenuanceerde opmerkingen. "Ik geloof niet dat ik jou aardig vind."
Lady4- Ratel
Ik vind Lennox trouwens ook veranderd, vroeger vond ik haar een stuk irritanter ik proef zo nu en dan nog wel een vleugje betweterigheid/doordrammerigheid, maar veel minder dan eerst.
Sea of Trees- Kletskop
Voor mij is dat Rood.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Rush, jij bent echt veel volwassener geworden. Gelukkig ben je je humor niet verloren.
See of Trees, 'vroeger' vond ik je soms echt een b*tch, nu vind ik je echt een hele toffe meid!
Zazou, je bent veel liever geworden.
See of Trees, 'vroeger' vond ik je soms echt een b*tch, nu vind ik je echt een hele toffe meid!
Zazou, je bent veel liever geworden.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Sea of Trees schreef:Ik vind Roza veranderd, ze is volwassener geworden en dat vind ik ook te merken op het forum.
Dankje. Lief van je!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Trouwens zazou vind ik ook zachter geworden met reageren.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Lennox schreef:Lejow vind ik trouwens 'volwassener' geworden sinds de geboorte van B.
Lief Lennox, dank je!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
haha, nou, thanks dan maar Ik vind mezelf de laatste tijd juist weer terugvallen. Merk dat het vooral te maken heeft met hoe ik in m'n vel zit. Als ik erg moe ben en het allemaal even niet zo lekker loopt, zoals nu op werk, ben ik een stuk kribbiger en kan ik minder hebben en ben ik eerder geneigd per se m'n gelijk te willen. Niet alleen hier trouwens, hoor. Ik probeer het wel continu om te buigen.Sea of Trees schreef:Ik vind Lennox trouwens ook veranderd, vroeger vond ik haar een stuk irritanter ik proef zo nu en dan nog wel een vleugje betweterigheid/doordrammerigheid, maar veel minder dan eerst.
Gast- Gast
Ik ben het weer even kwijt. Lennox, jij bent mijn provinciegenootje toch? Met je leuke FB post vanmiddag. En Sea of Trees, wie was jij dan?
Lady4- Ratel
Neeee ik woon juist helemaal niet bij jou in de buurt! En heb je ook niet op FacebookLady4 schreef:Ik ben het weer even kwijt. Lennox, jij bent mijn provinciegenootje toch? Met je leuke FB post vanmiddag. En Sea of Trees, wie was jij dan?
Ik ben Maple.
Gast- Gast
Ooh ja, ik verwar je (wederom) met Vesper. Al die nieuwe namen!
Lady4- Ratel
Lennox schreef:haha, nou, thanks dan maar Ik vind mezelf de laatste tijd juist weer terugvallen. Merk dat het vooral te maken heeft met hoe ik in m'n vel zit. Als ik erg moe ben en het allemaal even niet zo lekker loopt, zoals nu op werk, ben ik een stuk kribbiger en kan ik minder hebben en ben ik eerder geneigd per se m'n gelijk te willen. Niet alleen hier trouwens, hoor. Ik probeer het wel continu om te buigen.Sea of Trees schreef:Ik vind Lennox trouwens ook veranderd, vroeger vond ik haar een stuk irritanter ik proef zo nu en dan nog wel een vleugje betweterigheid/doordrammerigheid, maar veel minder dan eerst.
Lennox, ik vind je inderdaad de laatste paar dagen kribbig overkomen. Vond het al opvallen, want ik vond jou juist ook in de afgelopen jaren positief veranderd. Hopelijk komt de lievere/vrolijke Lennox weer snel tevoorschijn
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Rood en Antibes. Beide negatief veranderd. Ik kan het niet zo goed uitleggen maar ik vind dat ze beide vaak niet zo'n leuke opmerkingen geven naar anderen toe.
Pruim- Fluisteraar
- Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13
Klopt, komt denk ik omdat ik me zo rot voel. Ben mezelf ook niet meer, ook irl
Gast- Gast
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Met welke forummer(s)..
» Welke forummer?
» Welke forummer...
» Welke forummer..
» Aan welke forummer...
» Welke forummer?
» Welke forummer...
» Welke forummer..