Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke forummer is volgens jou veranderd?

+43
Bazinga
Carmen_
SuperGrover
Printje
sterremaan
Catwoman79
M@niek
Jasmine
Caro
Suus
Poubelle
Océane
Snoes
Cow
Zwerver
Antibes
Caroow
Lot
SoGood
Rush
marjoleinnn
Luce
Spring
SarahKey
Parel
Minx
Charles
Stuiterbal
Jeanette
SDL
Pruim
Blond
Lejow
Roza
Mamsie
Sam
Paper Crown
Fortissimo
Lady4
Sea of Trees
Ibbeltje
Toet
Elliot
47 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Welke forummer is volgens jou veranderd? Empty Welke forummer is volgens jou veranderd?

Bericht  Elliot vr 22 feb 2013 - 3:51

N.a.v. het topic van Charles, waar deze vraag naar voren kwam en ik er eigenlijk niet echt een antwoord op wist, ben ik eens gaan nadenken over de veranderingen die jullie allemaal hebben doorgemaakt in de afgelopen tijd. En dan bedoel ik niet 'moeder worden' of iets in die trant, maar veranderingen in karakter (voor zover je dat via een forum kunt beoordelen) en meer specifiek veranderingen in manier van reageren.

Het valt mij bijvoorbeeld op dat Zazou veel milder is geworden sinds ze onder haar huidige naam post.

Merken jullie een dergelijke verandering op bij een specifieke forummer? Bij wie dan? En in welk opzicht is die persoon veranderd?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer is volgens jou veranderd? Empty Re: Welke forummer is volgens jou veranderd?

Bericht  Gast vr 22 feb 2013 - 3:56

Ik vind Susan heel erg veranderd. Nog altijd heel wijs, behulpzaam en respectvol, maar tegelijkertijd heb ik vaak het gevoel dat ze harder geworden is en zich sneller persoonlijk aangevallen voelt.

Gast
Gast

Welke forummer is volgens jou veranderd? Empty Re: Welke forummer is volgens jou veranderd?

Bericht  Toet vr 22 feb 2013 - 3:56

Ik merk wel vaker veranderingen maar meestal zijn die maar van korte duur laughcry

Ik vond Maura wel echt positief veranderd. Heb haar daarover toen ook een PM gestuurd.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Ibbeltje vr 22 feb 2013 - 3:57

Ik vind Charles wat fijner overkomen op het forum.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast vr 22 feb 2013 - 3:58

Lejow vind ik trouwens 'volwassener' geworden sinds de geboorte van B.

Gast
Gast

Bericht  Sea of Trees vr 22 feb 2013 - 4:14

Lennox schreef:Ik vind Susan heel erg veranderd. Nog altijd heel wijs, behulpzaam en respectvol, maar tegelijkertijd heb ik vaak het gevoel dat ze harder geworden is en zich sneller persoonlijk aangevallen voelt.
Hier ben ik het wel mee eens ja.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Sea of Trees vr 22 feb 2013 - 4:14

Ik vind Roza veranderd, ze is volwassener geworden en dat vind ik ook te merken op het forum.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lady4 vr 22 feb 2013 - 4:31

Ik vind Stofzuiger veranderd, naar mijn idee is ze de laatste tijd wat meer uit op relletjes.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fortissimo vr 22 feb 2013 - 4:38

Dat viel mij ook op Lady, een beetje recalcitrant op de een of andere manier. Verder vind ik Charles veranderd sinds ze moeder is, zachter ofzo. Ik kan het niet echt uitleggen. Welke forummer is volgens jou veranderd? 394967
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Paper Crown vr 22 feb 2013 - 5:00

Rush vind ik heel positief veranderd. Ik vond haar vroeger een die met alle winden meewaaide maar tegenwoordig vind ik dat echt niet.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Sam vr 22 feb 2013 - 5:02

Eens met Lady.

En ik vind Charles 'zachter' geworden.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Lady4 vr 22 feb 2013 - 5:03

Ik geniet juist nog steeds van Charles haar scherpe en ongenuanceerde opmerkingen. "Ik geloof niet dat ik jou aardig vind." laughcry
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Sea of Trees vr 22 feb 2013 - 5:13

Ik vind Lennox trouwens ook veranderd, vroeger vond ik haar een stuk irritanter Welke forummer is volgens jou veranderd? 394967 ik proef zo nu en dan nog wel een vleugje betweterigheid/doordrammerigheid, maar veel minder dan eerst.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mamsie vr 22 feb 2013 - 5:18

Voor mij is dat Rood.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roza vr 22 feb 2013 - 5:56

Rush, jij bent echt veel volwassener geworden. Gelukkig ben je je humor niet verloren.

See of Trees, 'vroeger' vond ik je soms echt een b*tch, nu vind ik je echt een hele toffe meid!

Zazou, je bent veel liever geworden.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Roza vr 22 feb 2013 - 5:57

Sea of Trees schreef:Ik vind Roza veranderd, ze is volwassener geworden en dat vind ik ook te merken op het forum.

Dankje. Lief van je!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Ibbeltje vr 22 feb 2013 - 6:08

Trouwens zazou vind ik ook zachter geworden met reageren.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Lejow vr 22 feb 2013 - 6:17

Lennox schreef:Lejow vind ik trouwens 'volwassener' geworden sinds de geboorte van B.

Lief Lennox, dank je!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast vr 22 feb 2013 - 7:16

Sea of Trees schreef:Ik vind Lennox trouwens ook veranderd, vroeger vond ik haar een stuk irritanter Welke forummer is volgens jou veranderd? 394967 ik proef zo nu en dan nog wel een vleugje betweterigheid/doordrammerigheid, maar veel minder dan eerst.
haha, nou, thanks dan maar :P Ik vind mezelf de laatste tijd juist weer terugvallen. Merk dat het vooral te maken heeft met hoe ik in m'n vel zit. Als ik erg moe ben en het allemaal even niet zo lekker loopt, zoals nu op werk, ben ik een stuk kribbiger en kan ik minder hebben en ben ik eerder geneigd per se m'n gelijk te willen. Niet alleen hier trouwens, hoor. Ik probeer het wel continu om te buigen.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 vr 22 feb 2013 - 7:36

Ik ben het weer even kwijt. Lennox, jij bent mijn provinciegenootje toch? Met je leuke FB post vanmiddag. Wink En Sea of Trees, wie was jij dan?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 22 feb 2013 - 7:37

Lady4 schreef:Ik ben het weer even kwijt. Lennox, jij bent mijn provinciegenootje toch? Met je leuke FB post vanmiddag. Wink En Sea of Trees, wie was jij dan?
Neeee ik woon juist helemaal niet bij jou in de buurt! En heb je ook niet op Facebook Sad
Ik ben Maple.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 vr 22 feb 2013 - 7:40

Ooh ja, ik verwar je (wederom) met Vesper. Al die nieuwe namen!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Blond vr 22 feb 2013 - 7:41

Lennox schreef:
Sea of Trees schreef:Ik vind Lennox trouwens ook veranderd, vroeger vond ik haar een stuk irritanter Welke forummer is volgens jou veranderd? 394967 ik proef zo nu en dan nog wel een vleugje betweterigheid/doordrammerigheid, maar veel minder dan eerst.
haha, nou, thanks dan maar :P Ik vind mezelf de laatste tijd juist weer terugvallen. Merk dat het vooral te maken heeft met hoe ik in m'n vel zit. Als ik erg moe ben en het allemaal even niet zo lekker loopt, zoals nu op werk, ben ik een stuk kribbiger en kan ik minder hebben en ben ik eerder geneigd per se m'n gelijk te willen. Niet alleen hier trouwens, hoor. Ik probeer het wel continu om te buigen.

Lennox, ik vind je inderdaad de laatste paar dagen kribbig overkomen. Vond het al opvallen, want ik vond jou juist ook in de afgelopen jaren positief veranderd. Hopelijk komt de lievere/vrolijke Lennox weer snel tevoorschijn smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pruim vr 22 feb 2013 - 8:03

Rood en Antibes. Beide negatief veranderd. Ik kan het niet zo goed uitleggen maar ik vind dat ze beide vaak niet zo'n leuke opmerkingen geven naar anderen toe.

Pruim
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13

Bericht  Gast vr 22 feb 2013 - 21:07

Klopt, komt denk ik omdat ik me zo rot voel. Ben mezelf ook niet meer, ook irl

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: