Dagcafé 2011
+25
VeryCherry
May
Suus
Kabouter
Serena
Blond
Moezie
Biancos
Mysterious
Toet
Sjaantje
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Chocolate Cookie
Snoes
Roze Roos
smooch
Jordana
studiebol
Lejow
mzcharlotte
Lotus
Merai
Pannetoet
29 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Ik was al drie kilo kwijt, maar nu gaat het niet meer zo hard. Ik weet niet of ik deze week ben afgevallen. Heb zelf geen weegschaal, dus weeg me altijd in het weekend bij mijn moeder. Maar ik hoor wel van mensen dat mijn gezicht smaller word...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb zometeen een soort van date!
Ik loop stage in het buitenland en ik werd gebeld door een jongen, is de zoon van een 1 of andere baas hier. Hij wilde me dingen laten zien enzo haha. Ik zo tegen collegas zeggen: hij is echt zooooo knap!
Dus nu ben ik wel echt heel erg benieuwd wat er zo voor mn neus staat..
Ik loop stage in het buitenland en ik werd gebeld door een jongen, is de zoon van een 1 of andere baas hier. Hij wilde me dingen laten zien enzo haha. Ik zo tegen collegas zeggen: hij is echt zooooo knap!
Gast- Gast
Spannend! Veel plezier!
Lotus- Ratel
Blind date dus?Yasmin schreef:Ik heb zometeen een soort van date!
Gast- Gast
Nee, dat valt wel mee.
Lotus- Ratel
Yasmin schreef:Ik heb zometeen een soort van date!
Have Fun!
Gast- Gast
Lotus, ik denk dat jij met het afvallen echt veel en veel te ver gaat. Ik krijg er kippenvel van als ik lees hoe jij met je gewicht bezig bent. Je weet dat je afvalt, je weet dat je een laag BMI hebt en toch lijk je het niet te zien/voelen. Ik weet ook niet wat ik hier mee wil maar ik moet het gewoon even kwijt. Ik vind het zorgwekkend.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
EensLynn_ schreef:Lotus, ik denk dat jij met het afvallen echt veel en veel te ver gaat. Ik krijg er kippenvel van als ik lees hoe jij met je gewicht bezig bent. Je weet dat je afvalt, je weet dat je een laag BMI hebt en toch lijk je het niet te zien/voelen. Ik weet ook niet wat ik hier mee wil maar ik moet het gewoon even kwijt. Ik vind het zorgwekkend.
Gast- Gast
Ergens weet ik wel dat het allemaal niet goed is en dat het niet klopt, maar inderdaad, het voelt heel anders. En de laatste weken ben ik echt heel weinig afgevallen, dus denk ik dat het allemaal wel meevalt. Ik zie wel dat ik er veel te veel mee bezig ben, maar ik wil of kan het niet loslaten op het moment. Ik weet niet goed hoe dat komt.
Lotus- Ratel
Goeden avond allemaal!
Ik heb een dilemma.. Ik heb een VVV bon gekocht en heb besloten iets leuks voor mezelf te gaan kopen.. Nu weet ik niet wat hahaha
Ik heb een dilemma.. Ik heb een VVV bon gekocht en heb besloten iets leuks voor mezelf te gaan kopen.. Nu weet ik niet wat hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Waarom koop je dan niet gelijk iets leuks maar eerst die VVV bon?Lejow schreef:Goeden avond allemaal!
Ik ben rocky road aan het maken! Het ruikt hier nou zo lekker na gesmolten chocolade!
Gast- Gast
Lejow schreef:Goeden avond allemaal!
Huh...waarom koop je eerst een bon en dan pas iets leuks? Waarom niet meteen iets leuks kopen? Snappikffnie!
Gast- Gast
Great minds think alike.mozzarella schreef:
Huh...waarom koop je eerst een bon en dan pas iets leuks? Waarom niet meteen iets leuks kopen? Snappikffnie!
Gast- Gast
Ik bedoel er ook écht niet mee dat ik vind dat jij er wat aan kunt doen. Dát is juist het probleem. Maar jouw moeder vraagt het niet voor niks. Ik weet de oplossing ook niet. Ik vind het erg rot voor je.Lotus schreef:Ergens weet ik wel dat het allemaal niet goed is en dat het niet klopt, maar inderdaad, het voelt heel anders. En de laatste weken ben ik echt heel weinig afgevallen, dus denk ik dat het allemaal wel meevalt. Ik zie wel dat ik er veel te veel mee bezig ben, maar ik wil of kan het niet loslaten op het moment. Ik weet niet goed hoe dat komt.
Lynn_- Kletskop
Ik heb er hier ook nog 60 euro van liggen. Misschien dat ik gewoon een keer naar een dierentuin ga oid.
Gast- Gast
Een VVV bon voor jezelf? Haha, daar heb ik nou nog nooit van gehoord! Waarom niet zelf gewoon iets kopen?
Lynn_- Kletskop
Oh damn
Ik heb m gekregen dus whahahaha
Ik heb m gekregen dus whahahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hahaha, ik snapte het ook al niet.
Lotus- Ratel
Ik ben er ook weer!
Doodmoe, helaas.. Dat is toch wel heel vervelend, dat dat zo erg is. Heb alleen maar in de trein gezeten en net boodschappen gedaan. Ben toch wel heel bang voor m'n reis..maar ja.
Lejow die logica ontgaat mij ook totaal! Of dacht je kom ik koop iets liefs voor een ander, oh nee, ik hou 'm liever voor mezelf? heel raar haha.
Edit: Ah zo dus.
Doodmoe, helaas.. Dat is toch wel heel vervelend, dat dat zo erg is. Heb alleen maar in de trein gezeten en net boodschappen gedaan. Ben toch wel heel bang voor m'n reis..maar ja.
Lejow die logica ontgaat mij ook totaal! Of dacht je kom ik koop iets liefs voor een ander, oh nee, ik hou 'm liever voor mezelf? heel raar haha.
Edit: Ah zo dus.
Gast- Gast
Zo vatte ik het ook niet op hoor Lynn.
Lotus- Ratel
Waarom ben je er bang voor, Marin?
Lotus- Ratel
Purple schreef:Great minds think alike.mozzarella schreef:
Ik snap het eigenlijk ook niet...
Edit: snap het al
@Lotus: Het gaat niet goed met je en ik vind het heel goed dat je de moed hebt om het aan je moeder te vertellen!
Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op do 17 feb 2011 - 7:15; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Haha Lejow, oké dan is het duidelijk.
Lotus, fijn te horen :-).
Lotus, fijn te horen :-).
Lynn_- Kletskop