Dagcafé 2011
+25
VeryCherry
May
Suus
Kabouter
Serena
Blond
Moezie
Biancos
Mysterious
Toet
Sjaantje
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Chocolate Cookie
Snoes
Roze Roos
smooch
Jordana
studiebol
Lejow
mzcharlotte
Lotus
Merai
Pannetoet
29 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jaa heerlijk Lekker 2 dagen vrij!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Een vriendin zegt net dit op facebook:
Als zelfs Wubbo Ockels op t labfeest is, moet het wel gaaf worden!
Dus ik vraag me nu af of Wubbo Ockels er werkelijk is!
Gast- Gast
De man die als eerste Nederlander een ruimtereis maakte!!SunnyScience schreef:Een vriendin zegt net dit op facebook:
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:De man die als eerste Nederlander een ruimtereis maakte!!SunnyScience schreef:Een vriendin zegt net dit op facebook:
Ow..dat wist ik ook niet
Pannetoet- Kletskop
En ik rij zondag naar huis met gevoel, oh heerlijk donderdag pas weer werkenLynn_ schreef:Je raakt er inderdaad ook wel aan gewend denk ik. Ik vind het altijd zo'n heerlijk gevoel om op vrijdagmiddag naar huis te rijden met het gevoel dat ik weekend heb!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Dolcis_ schreef:Brennus, ziet er leuk uit! Lijkt mij ook wel leuk. En vrij pittig!
Jaa, het is zeker pittig! Ik heb hem niet helemaal afgemaakt. Na 40 minuten stond ik echt te trillen, ik sport serieus nooit. Maar echt een lekker gevoel joh! En ik hoef er de deur niet voor uit. Ben nu ook Zumba aan het downloaden
Gast- Gast
zoo..ik heb mijn eten weer op en heb het gevoel dat ik uit elkaar plof! T was n beetje teveel.
Gast- Gast
Nee, ik helaas niet... Maar goed, vlg maand heb ik het rustiger.May schreef:En ik rij zondag naar huis met gevoel, oh heerlijk donderdag pas weer werkenLynn_ schreef:Je raakt er inderdaad ook wel aan gewend denk ik. Ik vind het altijd zo'n heerlijk gevoel om op vrijdagmiddag naar huis te rijden met het gevoel dat ik weekend heb!
Gast- Gast
Wat word er hier een boel gekletst zeg!
Maar ik heb weekend!!!!! Heerlijk! Mijn zalm ligt nu in de oven dus ik ga zo eerst ff lekker eten, en dan nog wat opruimen hier in huis en mijn H&M bestelling is binnen dus ik ga is ff kijken of daar iets tussen zit..
Heb niet alles bij gelezen, maar ik heb eerder ook in het weekend gewerkt nooit problemen mee gehad maar nu werk ik regelmatig en ik denk toch niet dat ik terug zou kunnen naar onregelmatig werken..
Maar ik heb weekend!!!!! Heerlijk! Mijn zalm ligt nu in de oven dus ik ga zo eerst ff lekker eten, en dan nog wat opruimen hier in huis en mijn H&M bestelling is binnen dus ik ga is ff kijken of daar iets tussen zit..
Heb niet alles bij gelezen, maar ik heb eerder ook in het weekend gewerkt nooit problemen mee gehad maar nu werk ik regelmatig en ik denk toch niet dat ik terug zou kunnen naar onregelmatig werken..
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Mijn kok gaat net het eten opdienen...Jade schreef:zoo..ik heb mijn eten weer op en heb het gevoel dat ik uit elkaar plof! T was n beetje teveel.
Gast- Gast
Eet smakelijk!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik hoop dat mijn eten zo opgediend wordt. Heb echt trek
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Inderdaad, eet smakelijk voor wie nog moet eten
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Good ievenink!
Ik ben er ook weer eens na een druk dagje op 't werk. Zo maar even 't eten opzetten en de was ophangen...
Ik ben er ook weer eens na een druk dagje op 't werk. Zo maar even 't eten opzetten en de was ophangen...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:De man die als eerste Nederlander een ruimtereis maakte!!SunnyScience schreef:Een vriendin zegt net dit op facebook:
hij loopt wel vaker bij ons rond op de uni ivm colleges.
Gast- Gast
Whahahahaha, ik las: Wie W.O werkelijk isSunnyScience schreef:Beauty Addict schreef:De man die als eerste Nederlander een ruimtereis maakte!!SunnyScience schreef:Een vriendin zegt net dit op facebook:
hij loopt wel vaker bij ons rond op de uni ivm colleges.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Mijn kok gaat net het eten opdienen...Jade schreef:zoo..ik heb mijn eten weer op en heb het gevoel dat ik uit elkaar plof! T was n beetje teveel.
Doe maar weer luxe
Wat heb je gegeten Jade?
Pannetoet- Kletskop
Dat geloof ik meteen dat je na 40 min al stond te trillen! Als ik er naar kijk krijg ik al spierpijn.. haha!Brennuss schreef:Dolcis_ schreef:Brennus, ziet er leuk uit! Lijkt mij ook wel leuk. En vrij pittig!
Jaa, het is zeker pittig! Ik heb hem niet helemaal afgemaakt. Na 40 minuten stond ik echt te trillen, ik sport serieus nooit. Maar echt een lekker gevoel joh! En ik hoef er de deur niet voor uit. Ben nu ook Zumba aan het downloaden
Zumba is ook ergggg leuk!
Gast- Gast
Brennuss schreef:
Ja dat lijkt mij ook ideaal! Gewoon lekker thuis sporten... hoevaak doe je dat dan?
Ik ga er trouwens vandoor.. tenminste ik ga van de laptop af
Tot straks op m'n telefoon
Pannetoet- Kletskop
Ik ben nu echt heel erg moe. En ik ben zenuwachtig.
Lotus- Ratel
Ik zag mijn moeder gisteravond en die vroeg of ik aan het afvallen was. Heb dat ontkend, maar voelde me daar toch niet goed bij. Toen heb ik haar vanochtend vroeg maar een mailtje gestuurd en de waarheid verteld. Ze is vandaag de hele dag weg, dus heeft het nog niet gezien waarschijnlijk. Maar ik ben bang voor haar reactie.
Lotus- Ratel
Kan me goed voorstellen dat je bang bent voor haar reactie. Maar wel goed dat je eerlijk bent geweest. Ben je al wat afgevallen dan?
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: