Dagcafé 2011
+25
VeryCherry
May
Suus
Kabouter
Serena
Blond
Moezie
Biancos
Mysterious
Toet
Sjaantje
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Chocolate Cookie
Snoes
Roze Roos
smooch
Jordana
studiebol
Lejow
mzcharlotte
Lotus
Merai
Pannetoet
29 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Marin, als ik geen fout heb gemaakt is je bmi 27,8
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Marin schreef:Wil iemand mijn BMI even uitrekenen. Dat lukt niet goed op de iPhone met sloom internet.
Jouw BMI is 28.
Gast- Gast
isabella wat ben jij een vrolijke leuke meid om te zien!!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Okee spieren wegen meer dan vet, maar als ik blijf sporten en steeds strakker wordt, dan zullen er toch op een gegeven moment ook kilo's afgaan?
Gast- Gast
Foto Let niet op mijn hand (ziet er beetje vreemd uit), heb geen zin om nog keer te maken.
Gast- Gast
Wat is je BMI?Lotus schreef:Maar hoe kan het dan dat ik dik ben, terwijl mijn bmi laag is?
Gast- Gast
Darcy schreef:Lotus schreef:Maar hoe kan het dan dat ik dik ben, terwijl mijn bmi laag is?
Ik weet het niet, heb niet je hele verhaal meegekregen, maar zíe jij jezelf niet als dik in plaats van dat je dik bént?
Dat zegt iedereen, maar hoe kan het dan dat ik mezelf zo anders zie? Ik snap het echt niet. Ik zie toch geen dingen die er niet zijn? Ik zie toch geen buik die er niet is?
Lotus- Ratel
Ja, waarschijnlijk wel hoor. Maar kilo's zeggen bij een sporter vaak niet zo veel, dan zou je je vetpercentage een keer moeten laten meten.Darcy schreef:Okee spieren wegen meer dan vet, maar als ik blijf sporten en steeds strakker wordt, dan zullen er toch op een gegeven moment ook kilo's afgaan?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Wat is je BMI?Lotus schreef:Maar hoe kan het dan dat ik dik ben, terwijl mijn bmi laag is?
Tussen de 17,5 en 18, denk ik. Ik heb me zondag voor het laatst gewogen, dus ik weet het niet precies.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Darcy schreef:Lotus schreef:Maar hoe kan het dan dat ik dik ben, terwijl mijn bmi laag is?
Ik weet het niet, heb niet je hele verhaal meegekregen, maar zíe jij jezelf niet als dik in plaats van dat je dik bént?
Dat zegt iedereen, maar hoe kan het dan dat ik mezelf zo anders zie? Ik snap het echt niet. Ik zie toch geen dingen die er niet zijn? Ik zie toch geen buik die er niet is?
Ik denk dat je een vertekend (laag) zelfbeeld hebt. Dat kan wel. Bij een programma op tv lieten ze een keer meisjes met een eetstoornis (ik zeg niet dat jij dat hebt, maar even als voorbeeld) met een touwtje een rondje maken van hoe ze dáchten dat hun omvang eruit zag. Daarna deden ze een ander touwtje om hun middel. Mag jij raden welke er kleiner was Je kunt jezelf echt als dik zien, terwijl je het niet bent. Het is niet een probleem van je ogen, maar van je geest.
Gast- Gast
Thanks ladies. Hou die van Lotus wel aan ipv darcy ;-)
En wel echt te dik dus. Oeps.
Isabella wat een leuke foto van je. Je hebt wel stevige armen maar verder vind ik echt niet dat je er te dik uit ziet. Ook in zo'n jurkje niet!
Isabella wat een leuke foto van je. Je hebt wel stevige armen maar verder vind ik echt niet dat je er te dik uit ziet. Ook in zo'n jurkje niet!
Gast- Gast
Darcy schreef:Lotus schreef:Darcy schreef:Lotus schreef:Maar hoe kan het dan dat ik dik ben, terwijl mijn bmi laag is?
Ik denk dat je een vertekend (laag) zelfbeeld hebt. Dat kan wel. Bij een programma op tv lieten ze een keer meisjes met een eetstoornis (ik zeg niet dat jij dat hebt, maar even als voorbeeld) met een touwtje een rondje maken van hoe ze dáchten dat hun omvang eruit zag. Daarna deden ze een ander touwtje om hun middel. Mag jij raden welke er kleiner was Je kunt jezelf echt als dik zien, terwijl je het niet bent. Het is niet een probleem van je ogen, maar van je geest.
Aan zo'n verhaal begon ik dus, maar jij had het al mooi beschreven.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ja, waarschijnlijk wel hoor. Maar kilo's zeggen bij een sporter vaak niet zo veel, dan zou je je vetpercentage een keer moeten laten meten.Darcy schreef:Okee spieren wegen meer dan vet, maar als ik blijf sporten en steeds strakker wordt, dan zullen er toch op een gegeven moment ook kilo's afgaan?
True Maar ik wil zo graag die 68 zien!
Gast- Gast
Darcy schreef:Okee spieren wegen meer dan vet, maar als ik blijf sporten en steeds strakker wordt, dan zullen er toch op een gegeven moment ook kilo's afgaan?
Euh.. ja dat lijkt mij wel!
Ik kan geen foto vinden trouwens..ben nu bij mijn ouders dus ik zal zaterdag thuis even kijken maar ik ben er bang voor.. ik laat namelijk nooit foto's maken met mijn hele figuur erbij op..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Lieve meiden ik moet er vandoor!!
Klaar met werken en op naar vriendlief thuis..
Bedankt in ieder geval dat ik even mijn verhaal kwijt kon!!
Fijne avond
Fijne avond
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Marin schreef:Thanks ladies. Hou die van Lotus wel aan ipv darcy ;-)
Dankjewel. In kleding vind ik het vaak ook wel meevallen, stoor me alleen aan mijn bovenbenen en armen met zo'n jurkje aan, wat jij al noemt.
Gast- Gast
Fijne avond, lp!
Lotus- Ratel
Dan kan je niet dik zijn meis, dan is idd je lichaamsbeeld vertekend zoals ze al zeiden.Lotus schreef:Beauty Addict schreef:Wat is je BMI?Lotus schreef:Maar hoe kan het dan dat ik dik ben, terwijl mijn bmi laag is?
Tussen de 17,5 en 18, denk ik. Ik heb me zondag voor het laatst gewogen, dus ik weet het niet precies.
Gast- Gast
loontjes-power schreef:Lieve meiden ik moet er vandoor!!
Fijne avond
Daar zijn we toch voor
Ik ga er ook vandoor...ik moet nu écht boodschappen halen
Eet smakelijk iedereen!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor het fijne gesprek, ik ga nu echt dweilen & dan is vriend alweer thuis Fijne avond.
Gast- Gast
Ja maar je hebt wel echt een taille in dat jurkje! :-)
SunnyScience valt ook wel mee toch? :-)
Ik kan nu geen duidelijke foto plaatsen.
SunnyScience valt ook wel mee toch? :-)
Ik kan nu geen duidelijke foto plaatsen.
Gast- Gast
+1!loontjes-power schreef:isabella wat ben jij een vrolijke leuke meid om te zien!!!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: