Dagcafé 2011
+25
VeryCherry
May
Suus
Kabouter
Serena
Blond
Moezie
Biancos
Mysterious
Toet
Sjaantje
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Chocolate Cookie
Snoes
Roze Roos
smooch
Jordana
studiebol
Lejow
mzcharlotte
Lotus
Merai
Pannetoet
29 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik ben 1.68 en weeg 73 kilo. Mijn bmi is 26.
Laatst aangepast door Darcy op do 17 feb 2011 - 4:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Werden mijn borsten maar kleiner ben wel een omvang gekrompen... maar veel meer gebeurd er niet!
Ik ben trouwens 1.78m
Ik had ooit D nu A
Mijn vriend is daar echt niet blij mee
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Als ik het heel precies noem ben ik 1.82m met een gewicht van 86 kg ongeveer, en ik heb een BMI van 26.
Gast- Gast
Lotus schreef:Mijn BMI is aan de lage kant, maar ik ben wel dik. Heb gewoon lichte botten.
Je weet dat dat een fabeltje is lieve Lotus?
Gast- Gast
Ik ben 1.77m en weeg 73 kilo, niet te zwaar dus, maar baal heel erg van mijn buik, krijg het vet er gewoon niet vanaf!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Isabella schreef:...en ik heb een BMI van 26.
Wij hebben hetzelfde bmi!
Laatst aangepast door Darcy op do 17 feb 2011 - 4:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
weegschaal doe ik niet aan, ik ben wie ik ben moeten ze maar accepteren. Zal zo foto plaatsen.
Gast- Gast
Mijn bmi is 29..
Het is ook zo stom: óf ik eet mega gezond óf ik eet hartstikke slecht.. er is bij mij niet echt een tussenweg..
Het is ook zo stom: óf ik eet mega gezond óf ik eet hartstikke slecht.. er is bij mij niet echt een tussenweg..
Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op do 17 feb 2011 - 4:49; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Klopt, je kan hooguit breed/ smal gebouwd zijn waardoor je breder/ smaller lijkt dan gemiddeld.Isabella schreef:Lotus schreef:Mijn BMI is aan de lage kant, maar ik ben wel dik. Heb gewoon lichte botten.
Je weet dat dat een fabeltje is lieve Lotus?
Gast- Gast
Darcy, ik wilde hem eigenlijk weghalen zo meteen, het voorste gedeelte haha! Maar ik zag het inderdaad, toevallig
Gast- Gast
SunnyScience schreef:weegschaal doe ik niet aan, ik ben wie ik ben moeten ze maar accepteren. Zal zo foto plaatsen.
Jij bent ook al zo super positief!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik vind het trouwens irritant, ik sport de laatste tijd veel en ik word echt al zichtbaar strakker, maar die kilo's gaan er niet af. Nou weet ik wel dat je beter kunt kijken naar je kleren en je lijf dan naar je weegschaal, maar grr, vind het wel irritant. Op een gegeven moment moeten die kilo's er toch ook wel afgaan?
Gast- Gast
Isabella schreef:Darcy, ik wilde hem eigenlijk weghalen zo meteen, het voorste gedeelte haha! Maar ik zag het inderdaad, toevallig
Oh sorry, ik pas wel even aan.
Gast- Gast
loontjes-power schreef:SunnyScience schreef:weegschaal doe ik niet aan, ik ben wie ik ben moeten ze maar accepteren. Zal zo foto plaatsen.
Jij bent ook al zo super positief!!
Knap vind ik dat!
Ik ben áltijd bang dat ze mij dik en lelijk vinden...
Pannetoet- Kletskop
Ik ben 1.64 en weeg nu dus 75, wil naar 60.
Het voelt echt gewoon niet als mijn lichaam dit. Maar wie weer lukt t beetje bij beetje wel.
Het voelt echt gewoon niet als mijn lichaam dit. Maar wie weer lukt t beetje bij beetje wel.
Gast- Gast
Spieren zijn zwaarder als vet. Dus slanker worden en hetzelfde blijven wegen kan heel goed kloppen.Darcy schreef:Ik vind het trouwens irritant, ik sport de laatste tijd veel en ik word echt al zichtbaar strakker, maar die kilo's gaan er niet af. Nou weet ik wel dat je beter kunt kijken naar je kleren en je lijf dan naar je weegschaal, maar grr, vind het wel irritant. Op een gegeven moment moeten die kilo's er toch ook wel afgaan?
Gast- Gast
Maar hoe kan het dan dat ik dik ben, terwijl mijn bmi laag is?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
*knip*
Laatst aangepast door Isabella op do 17 feb 2011 - 5:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wil iemand mijn BMI even uitrekenen. Dat lukt niet goed op de iPhone met sloom internet.
Gast- Gast
kan hooguit 2 kg meer of minder zijn.
Mijn doel is bmi rond de 25/26 is het mooiste ik ben wel vrij breed en gespierd gebouwd.
Mijn doel is bmi rond de 25/26 is het mooiste ik ben wel vrij breed en gespierd gebouwd.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
@ Darcy: Ze zeggen altijd dat spieren zwaarder wegen dan vet...
Oké meiden ik ga er vandoor.. moet nog een paar boodschappen halen, eten
Tot straks!
Lotus & LoontjesPower: Jullie zijn vast prachtige meiden!En dat zeg ik..ik die zelf ook hartstikke onzeker is bij tijd en wijle..
Oké meiden ik ga er vandoor.. moet nog een paar boodschappen halen, eten
Tot straks!
Lotus & LoontjesPower: Jullie zijn vast prachtige meiden!
Pannetoet- Kletskop
Lotus schreef:Maar hoe kan het dan dat ik dik ben, terwijl mijn bmi laag is?
Ik weet het niet, heb niet je hele verhaal meegekregen, maar zíe jij jezelf niet als dik in plaats van dat je dik bént?
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: