Dagcafé 2011
+25
VeryCherry
May
Suus
Kabouter
Serena
Blond
Moezie
Biancos
Mysterious
Toet
Sjaantje
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Chocolate Cookie
Snoes
Roze Roos
smooch
Jordana
studiebol
Lejow
mzcharlotte
Lotus
Merai
Pannetoet
29 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Nou ja, qua afvallen nog niet echt. Ik vind het fijn om erover te kunnen praten, maar een groot deel in mij wil er niet mee stoppen. Ik ben er nog erg dubbel in. Ik ontken ook een deel van de tijd dat ik een probleem heb. In mijn ogen heeft de rest van de wereld een probleem, namelijk dat ze niet eerlijk zijn over hoe dik ze me eigenlijk vinden. Er wil gewoon echt niet in dat ik niet dik ben. Ik geloof het echt niet.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus schreef:_Chance schreef:LP:
Ik denk dat hulp zoeken echt het beste is, want als je hier al vier jaar mee zit is het heel moeilijk om het alleen op te lossen.
+1
+2...
LP: Weinig mensen weten het maar ik heb ook een tijd zoveel moeite gehad met eten,ik was alleen maar met eten bezig en ik ben daarvoor twee keer in therapie geweest..de tweede keer voelde ook als falen maar ik moest wel..en het heeft mij toen echt heel erg goed geholpen, zo goed dat ik nu zelfs iets te zwaar ben Je moet echt hulp zoeken meisje..niks is zo verrot om de hele dag met eten bezig te zijn..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Het valt me op dat er hier wel heel veel meiden zijn met eetproblemen!!
voor iedereen die het nodig heeft.
voor iedereen die het nodig heeft.
Gast- Gast
@Lotus: ik herken het wel want zelf blijf ik mij ook altijd dik vinden..en dat door het getal op de weegschaal..maar ik kan er nu wel aardig goed mee omgaan, al heb ik soms ook mijn slechte dagen..
Pannetoet- Kletskop
Ik een tosti met ham, kaas en tomaat. En er staat nog gebak van gister, wordt slecht dagje vandaag...Jade schreef:Ik heb net een klein zakje oven baked lays chips op
Gast- Gast
Nou lotus ik heb dat idee dus ook.. Ik meen ook echt dat de wereld mij voor de gek houdt.. In de hoop dat ik er dan mee stop..
Ik zie ook wel dat ik een probleem heb en soms put het me ook echt uit..
Ik heb veel hoofdpijn.. ben vaak duizelig ( gisteren heeft mn vriend een glas sinas naar binnen moeten duwen) suiker tekort..
Maar ik wil niet dikker worden..
Ik_zelf_87 ik vind het echt heel knap van je dat je er mee geholpen bent!!
Super ook dat je er nu niet meer mee zit.. Ik heb dit al jaren en kan het me eigenlijk niet voorstellen dat ik eens een dag niet opsta met dit..
Maar het viel mij inderdaad ook op dat er veel meiden zijn met het probleem eten.
Daarom wou ik er ook eerst niet over beginnen...
Ik zie ook wel dat ik een probleem heb en soms put het me ook echt uit..
Ik heb veel hoofdpijn.. ben vaak duizelig ( gisteren heeft mn vriend een glas sinas naar binnen moeten duwen) suiker tekort..
Maar ik wil niet dikker worden..
Ik_zelf_87 ik vind het echt heel knap van je dat je er mee geholpen bent!!
Super ook dat je er nu niet meer mee zit.. Ik heb dit al jaren en kan het me eigenlijk niet voorstellen dat ik eens een dag niet opsta met dit..
Maar het viel mij inderdaad ook op dat er veel meiden zijn met het probleem eten.
Daarom wou ik er ook eerst niet over beginnen...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Jade schreef:Ik heb net een klein zakje oven baked lays chips op
Hebben we het over afvallen ga jij vertellen dat je chips hebt zitten eten...
Nee grapje hoor! Welke smaak? .. Die zijn zo lekker
Pannetoet- Kletskop
Het valt inderdaad wel op hier, die problemen met eten.
Lotus- Ratel
Wel goed dat veel meiden er hier zo open over zijn, goed dat je hulp gaat zoeken, LP!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Juist wel doen joh, hier vind je in elk geval medestanders en begrip!!loontjes-power schreef:Daarom wou ik er ook eerst niet over beginnen...
Gast- Gast
Ik heb er zelf ook last van, maar het is nog niet zo erg dat ik hulp nodig heb.
Ben heel erg een emotie-eter geworden, dus zodra ik me rot voel pak ik een zak chips en eet die leeg en daarna sta ik voor de spiegel en walg dan ontzettend van mijzelf.
Probeer al enige tijd af te vallen, wil 20 kilo kwijt maar elke keer is er 1 kilo af en dan komt er weer 2 bij.
Het is ook zo dat mijn ouders geld problemen hebben waardoor zij denken dat gezond eten duurder is dus we eten bijna alleen maar ongezond waardoor ik mezelf nog dikker voel.
(niet quoten)
Ben heel erg een emotie-eter geworden, dus zodra ik me rot voel pak ik een zak chips en eet die leeg en daarna sta ik voor de spiegel en walg dan ontzettend van mijzelf.
Probeer al enige tijd af te vallen, wil 20 kilo kwijt maar elke keer is er 1 kilo af en dan komt er weer 2 bij.
Het is ook zo dat mijn ouders geld problemen hebben waardoor zij denken dat gezond eten duurder is dus we eten bijna alleen maar ongezond waardoor ik mezelf nog dikker voel.
(niet quoten)
Gast- Gast
Anousch, 20 kg is wel heel veel! Op de foto's die ik van je gezien heb kwam je helemaal niet dik over hoor
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ah Anoush dat is ook echt heel vervelend!!
Maar het is allemaal niet duur. Dikke voor jou!!
Ik wou dat ik eens een zak chips kon eten (kleintje)
Maar het is allemaal niet duur. Dikke voor jou!!
Ik wou dat ik eens een zak chips kon eten (kleintje)
Moezie- Kletskop
Wat vervelend, Anousch. Ik ben normaal gesproken ook een emotie-eter. Het lijkt me frustrerend als je niet gezond kunt eten, terwijl je dat wel wilt.
Lotus- Ratel
Loontjes-power, wat erg dat je je zo voelt. Ik kan me jouw situatie zo goed indenken, zoals je wellicht weet heb ik ook een eetprobleem. Jij loopt er nu zo'n 4 jaar mee, meisje, zoek alsjeblieft hulp. Ik loop er 9 jaar mee en ik ben volledig doorgeslagen. Ik word (nu pas) doorverwezen naar tweedelijns hulp en ik had er waarschijnlijk járen eerder al baat bij gehad.
Gast- Gast
@Loontjespower: nou ik baal ook nog heel vaak van mijn figuur maar ik kan nu wel weer genieten van eten en dat is echt heerlijk! Alleen denk ik nog wel heel vaak,eigenlijk elke dag..dat ik dik ben terwijl het best mee valt maar het zit er gewoon in gebakken en mijn vriend kan ook tig keer zeggen dat het niet zo is maar dat is bijna onmogelijk om dat te geloven..maar ik merk wel dat het zoveel rust met zich mee brengt om niet meer geobsedeerd met eten bezig te zijn en dat lukt ook aardig goed moet ik zeggen
Pannetoet- Kletskop
Ik vond het ook altijd heerlijk om een dieet te volgen, dat wist ik precies wat ik moest en mocht eten, als ik me daaraan hield voelde ik me super... Ik ben een control- freak.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:...Ik ben een control- freak.
Ik ook...
Alleen weet ik gewoon dat dieeten, écht dieeten bij mij niet werkt want dan sla ik door...
Het beste is, bij mij, normaal proberen te eten.. al sla ik geregeld mijn ontbijt én lunch over.. maar grijp ik wel naar de slechte dingen
Pannetoet- Kletskop
Lieve Alex ik weet inderdaad dat jij ook zo erg ermee zit.
Ik zie in jou verhalen ook steeds mezelf terug!! maar 9 jaar
Mijn god hoe heb je het kunnen volhouden?
Ik heb er nu genoeg van! maar dat heb ik al jaren en ik roep zo vaak ik wil dit niet meer.. maar was bang om hulp te roepen..
Ik zie in jou verhalen ook steeds mezelf terug!! maar 9 jaar
Mijn god hoe heb je het kunnen volhouden?
Ik heb er nu genoeg van! maar dat heb ik al jaren en ik roep zo vaak ik wil dit niet meer.. maar was bang om hulp te roepen..
Moezie- Kletskop
Gast- Gast
Wat een hoop pagina's zijn erbij gekomen! Ben blij als ik mijn laptop volgende week heb dan kan ik op bed ook even bij lezen en typen.
Ik wil alle meiden met eet problemen een geven.
Zelf heb ik een "zwangerschaps" buikje. Er moet bij mij ongeveer 5 kilo af, dus valt nog mee maar wat ik ook probeer het lijkt wel of het niet lukt. Ik heb ook geen geduld dus alles duurt te lang bij mij..
Ik wil alle meiden met eet problemen een geven.
Zelf heb ik een "zwangerschaps" buikje. Er moet bij mij ongeveer 5 kilo af, dus valt nog mee maar wat ik ook probeer het lijkt wel of het niet lukt. Ik heb ook geen geduld dus alles duurt te lang bij mij..
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Jeetje Isabella, van jou wist ik het niet... wat naar.
Lotus- Ratel
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: