Dagcafé 2011
+25
VeryCherry
May
Suus
Kabouter
Serena
Blond
Moezie
Biancos
Mysterious
Toet
Sjaantje
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Chocolate Cookie
Snoes
Roze Roos
smooch
Jordana
studiebol
Lejow
mzcharlotte
Lotus
Merai
Pannetoet
29 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik verf mijn haar al jaren 2 tinten lichter blond dan dat ik ze eigenlijk heb..
Van uitgroei heb ik dan ook niet zo heel veel last gelukkig...
Ik heb ook al eens mijn haar bruin geverfd maar dan krijg je een blonde uitgroei
Van uitgroei heb ik dan ook niet zo heel veel last gelukkig...
Ik heb ook al eens mijn haar bruin geverfd maar dan krijg je een blonde uitgroei
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
CherrieLola schreef:Ik_zelf_87 schreef:CherrieLola schreef:Nee joh, met blondeerspul
Haha ik wou al zeggen!
Al moet ik toegeven dat ik, toen ik een jaar of 14 was, wel heb geprobeerd mijn haar te bleken met bleekmiddel. Was geen succes overigens
En dát was nou net hetgeen wat mij af zat te vragen..of dat zou kunnen Maar niet dus! haha..weten we dat ook weer..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
En blondspray van de kruitvat, wie heeft zich daar ook wel eens aan gewaagd?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
En verven in je eigen kleur?Alex167 schreef:Ik heb mijn haar al jaren niet meer geverfd, laatste keer was op mijn 17de ofzo. Eigenlijk vind ik het zonde, want ik vind mijn eigen kleur zo mooi. Helaas tref ik de laatste tijd steeds meer grijze haren aan
Blond- Lady Post-a-lot
Ik_zelf_87 schreef:CherrieLola schreef:Ik_zelf_87 schreef:CherrieLola schreef:Nee joh, met blondeerspul
Haha ik wou al zeggen!
Al moet ik toegeven dat ik, toen ik een jaar of 14 was, wel heb geprobeerd mijn haar te bleken met bleekmiddel. Was geen succes overigens
En dát was nou net hetgeen wat mij af zat te vragen..of dat zou kunnen Maar niet dus! haha..weten we dat ook weer..
Je haar 'verbrand' waar je bij staat, gelukkig was ik wel zo slim om het op een klein plukje te proberen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
_Chance schreef:En blondspray van de kruitvat, wie heeft zich daar ook wel eens aan gewaagd?
Nope....
Ook nog nooit gezien daar trouwens..
Pannetoet- Kletskop
Als je heel blond bent schijnt je haar wel blonder te worden van citroensap (vers) in combinatie met zon?
Gast- Gast
_Chance schreef:En verven in je eigen kleur?Alex167 schreef:Ik heb mijn haar al jaren niet meer geverfd, laatste keer was op mijn 17de ofzo. Eigenlijk vind ik het zonde, want ik vind mijn eigen kleur zo mooi. Helaas tref ik de laatste tijd steeds meer grijze haren aan
Die kleur verf bestaat niet
Gast- Gast
Ik_zelf_87 schreef:_Chance schreef:En blondspray van de kruitvat, wie heeft zich daar ook wel eens aan gewaagd?
Nope....
Ook nog nooit gezien daar trouwens..wss omdat ik er niet op let
Een vriendinnetje van mij had dat, en we vonden het nogal interessant maar we durfden het zelf niet. Gingen we het uitproberen op oude barbies. (Let wel, we zaten in groep . Dat werkte natuurlijk niet, want barbies hebben plastic haar.
Blond- Lady Post-a-lot
Hoooi!
Mag ik ook weer mee kletsen?
Ik zit nu in de trein terug naar Den Haag, met wifi op m'n laptopje
En Mitzi zit naast me in haar mandje. Ze is gelukkig rustig. Nog maar 2,5 uur treinen Mitz
Heeel misschien heb ik trouwens op de terugvlucht ook wifi in het vliegtuig. Hoe cool is dat, om zo hoog te kunnen internetten!
Mag ik ook weer mee kletsen?
Ik zit nu in de trein terug naar Den Haag, met wifi op m'n laptopje
En Mitzi zit naast me in haar mandje. Ze is gelukkig rustig. Nog maar 2,5 uur treinen Mitz
Heeel misschien heb ik trouwens op de terugvlucht ook wifi in het vliegtuig. Hoe cool is dat, om zo hoog te kunnen internetten!
Gast- Gast
CherrieLola schreef:
Je haar 'verbrand' waar je bij staat, gelukkig was ik wel zo slim om het op een klein plukje te proberen.
Owjoh echt?
Ik heb wel een keer wat anders gehad: Mijn oom wou een broek wassen die heel smerig was..heeft hij er heel veel bleekmiddel opgegooid..broek gewassen maar toen hij het deurtje open deed lag er alleen nog een knoop en een rits..hele broek weg!
Pannetoet- Kletskop
Dat is heeel slecht voor je haar, droogt het giga van uit!Jade schreef:Als je heel blond bent schijnt je haar wel blonder te worden van citroensap (vers) in combinatie met zon?
Blond- Lady Post-a-lot
Hoi Marin! Zie je het zitten om weer naar huis te gaan?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Jade schreef:Als je heel blond bent schijnt je haar wel blonder te worden van citroensap (vers) in combinatie met zon?
Ja dat heb ik ook ooit gehoord!
Maar volgens mij werkt dat niet...heb het een keer geprobeerd bij m'n oksels
@ Chanche: Haha.. Wij knipten altijd de haren af..
@ Marin: Hoiii
Pannetoet- Kletskop
_Chance schreef:Dat is heeel slecht voor je haar, droogt het giga van uit!Jade schreef:Als je heel blond bent schijnt je haar wel blonder te worden van citroensap (vers) in combinatie met zon?
oke.. Weet ik dat ook weer
Gast- Gast
Ik_zelf_87 schreef:CherrieLola schreef:
Owjoh echt?
Ik heb wel een keer wat anders gehad: Mijn oom wou een broek wassen die heel smerig was..heeft hij er heel veel bleekmiddel opgegooid..broek gewassen maar toen hij het deurtje open deed lag er alleen nog een knoop en een rits..hele broek weg!
Bleek is echt rotspul hoor, ik gebruik het alleen in het toilet en om het balkon te schrobben. Voor de rest waag ik me er niet aan.
Maar dat lijkt me ook mag, denk je een schone broek aan te treffen, issie gewoon verdwenen.
Ja het gaat wel ok. Ben nu in elk geval weer een stuk rustiger en voel me beter. Ben zelfs 3 kilo afgevallen in een week tijd, dus dat is een mooie bijkomstigheid
Hoe is het met jou Lotus?
Hoe is het met jou Lotus?
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Ik_zelf_87 schreef:CherrieLola schreef:
Owjoh echt?
Bleek is echt rotspul hoor, ik gebruik het alleen in het toilet en om het balkon te schrobben. Voor de rest waag ik me er niet aan.
Maar dat lijkt me ook mag, denk je een schone broek aan te treffen, issie gewoon verdwenen.
Haha echt he..
Agressief spul, bleekmiddel!
Fijn dat je je iets beter voelt Marin!
Pannetoet- Kletskop
Ik vind iets schoonmaken met bleek net zo eng als een kapot gevallen glas opruimen
Om heel eerlijk te zijn...ik ook CL!
Ik gebruik het eigenlijk alleen voor de wc.. en anders trek ik echt iets ouds aan..
Ik gebruik het eigenlijk alleen voor de wc.. en anders trek ik echt iets ouds aan..
Pannetoet- Kletskop
Fijn dat het beter met je gaat, Marin!
Ik begin nu een beetje moe te worden, maar dat mag ook wel, want ik ben al 13,5 uur wakker en ik heb 2 uur gesport vanochtend.
Verder vind ik het moeilijk om te zeggen hoe het gaat. Op zich gaat het wel redelijk goed, maar ik zit wel erg te worstelen met mijn verlangen om af te vallen en dat drukt een groot stempel op alles.
Ik begin nu een beetje moe te worden, maar dat mag ook wel, want ik ben al 13,5 uur wakker en ik heb 2 uur gesport vanochtend.
Verder vind ik het moeilijk om te zeggen hoe het gaat. Op zich gaat het wel redelijk goed, maar ik zit wel erg te worstelen met mijn verlangen om af te vallen en dat drukt een groot stempel op alles.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik verf mijn moeders haar ook, maar ze wil de mijne niet altijd doen_Chance schreef:Ik laat mijn moeder mn haar verven
Gast- Gast
Hmm lastig Lotus. Waarom ben je al zo lang wakker?
Afvallen is zo moeilijk he. Hoe veel zou je af willen vallen? Ik 15 kilo. Dat is een lange weg.
Afvallen is zo moeilijk he. Hoe veel zou je af willen vallen? Ik 15 kilo. Dat is een lange weg.
Gast- Gast
Marin, fijn dat je weer naar huis gaat! Waar gaat Mitzi heen als je naar NYC gaat?
En met die kilo's, zo zie je maar weer: elk nadeel heb zn voordeel
En met die kilo's, zo zie je maar weer: elk nadeel heb zn voordeel
Blond- Lady Post-a-lot
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: