Dagcafé 2011
+25
VeryCherry
May
Suus
Kabouter
Serena
Blond
Moezie
Biancos
Mysterious
Toet
Sjaantje
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Chocolate Cookie
Snoes
Roze Roos
smooch
Jordana
studiebol
Lejow
mzcharlotte
Lotus
Merai
Pannetoet
29 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Donnaa, dat doe je mooi ! En el cheapo!
Echt zo jammer dat je zo'n eind van me vandaan woont..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Nou ja, iedereen die bij jou komt weet dat je het net doet, dus als er wat fout gaat is dat jammer, maar helaas. Door ervaring leer je, toch?
Gast- Gast
@ Donnaa: Snap dat je het eng vind maar je doet het hartstikke goed! Lekker veel blijven oefenen...en de eerste 'vreemde' klant is mega-eng maar kijk eens naar je nagels..ze zijn echt supermooi! Het lukt je wel! En fouten maken is menselijk..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
De eerste keer is altijd eng donna, en zolang ze weten dat jij het nog niet zolang doet begrijpen ze dat heus wel!
Ik zou lekker beginnen hihi!
Gast- Gast
weetje Donnaa ik zit even op de hyves te kijken... maar jij ziet er werkelijk totaal anders uit als in mijn verbeelding! echt grappig!
Mooie nagels!
Mooie nagels!
Gast- Gast
Anousch schreef:
Nou ik ook!
Jade schreef:
..weetje Donnaa ik zit even op de hyves te kijken... maar jij ziet er werkelijk totaal anders uit als in mijn verbeelding! echt grappig!
Haha dat zal wel bij meerdere meiden hier zo zijn
Pannetoet- Kletskop
Ik lijk niet op mijn avatar hoor
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Jaaa, je moet ergens beginnen qua prijs.. En serieus, met die producten uit het buitenland kan het gewoon zo goedkoop.. Het enige wat ik hier koop is nagellijm en vijlen en dat is dan direct ook het duurst als je het vergelijkt._Chance schreef:Donnaa, dat doe je mooi ! En el cheapo!
Bedankt voor het compliment
Gast- Gast
Sorry, ik heb geen roze haar, whaha!Jade schreef:ja denk het ook.. je linkt iemand toch een beetje aan zijn/haar afbeelding
Gast- Gast
Jaa absoluut, maar zo`n vreemde klant lijkt me zo eng haha.. Nouja, meestal ken je ze toch wel via via en als je eenmaal een beetje praat dan komt dat ook wel weer los.. Ik kan wel praten, dus dat scheelt..Alex167 schreef:Nou ja, iedereen die bij jou komt weet dat je het net doet, dus als er wat fout gaat is dat jammer, maar helaas. Door ervaring leer je, toch?
En ik ben echt super perfectionistisch, zei m`n moeder gisteren ook al. Nouja beter dat het wat langer duurt en dan perfect, dan afgeraffeld werk
Gast- Gast
Suus schreef:Ik lijk niet op mijn avatar hoor
Hahaha ik ook niet!
Wss hebben jullie ook een heel ander beeld van mij....
Pannetoet- Kletskop
*zwaait* Daar ben ik weer. Ik heb heerlijk gewandeld, ben zelfs terug gaan lopen! Nu tintelen mijn voeten alleen haha. Ik heb zin in de zomer met dit weer! Ik zat in het park op een bankje, lekker naar de zon te kijken, dan ziet Nederland er stukken leuker uit.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jaa absoluut, maar zo`n vreemde klant lijkt me zo eng haha.. Nouja, meestal ken je ze toch wel via via en als je eenmaal een beetje praat dan komt dat ook wel weer los.. Ik kan wel praten, dus dat scheelt..
En ik ben echt super perfectionistisch, zei m`n moeder gisteren ook al. Nouja beter dat het wat langer duurt en dan perfect, dan afgeraffeld werk
Hahah lekker kletsen met klanten! Dat is veel leuker...en als klantzijnde gaat dan de tijd veel sneller..
Beter té netjes dan té slordig inderdaad!
Pannetoet- Kletskop
_Donnaa schreef:Sorry, ik heb geen roze haar, whaha!Jade schreef:ja denk het ook.. je linkt iemand toch een beetje aan zijn/haar afbeelding
haha nee maar ik dacht wel dat je heel blank was met licht blond haar.
Gast- Gast
Isabella schreef:*zwaait* Daar ben ik weer. Ik heb heerlijk gewandeld, ben zelfs terug gaan lopen! Nu tintelen mijn voeten alleen haha. Ik heb zin in de zomer met dit weer! Ik zat in het park op een bankje, lekker naar de zon te kijken, dan ziet Nederland er stukken leuker uit.
Ja echt he...superlekker dat zonnetje! Laat de lente maar komen
Hoever ben je geweest..?
Pannetoet- Kletskop
Ohhh echt? Nee ik ben juist heel donker haha.. In de zomer ben ik ook heel snel bruin..Jade schreef:_Donnaa schreef:Sorry, ik heb geen roze haar, whaha!Jade schreef:ja denk het ook.. je linkt iemand toch een beetje aan zijn/haar afbeelding
haha nee maar ik dacht wel dat je heel blank was met licht blond haar.
Gast- Gast
Donna wat mooi!! en zo goedkoop ow god ik wou dat jij bij mij in de buurt woonde!!
En wat Jade al zei.. ik had je ook heel anders voorgesteld!! haha
En wat Jade al zei.. ik had je ook heel anders voorgesteld!! haha
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
_Donnaa schreef:In de zomer ben ik ook heel snel bruin..[/i]
Jaloers....ik ben behoorlijk licht en verbrand eerst tig keer voordat ik bruin word.. alhoewel vorig jaar zomer in Turkije was ik wel heel bruin Zo bruin was ik nog nooit geweest haha
Ik had ergens wel verwacht je donker haar had! Maar een bril had ik dan weer niet verwacht...
Pannetoet- Kletskop
Ga vanavond ook heel erg m`n best doen op m`n vriendinnetje haal nagels, dan kan ik mooi wat foto`s bijmaken..
Gast- Gast
Ik ben door het park heen gelopen naar het winkelcentrum, heb er 40 minuten heen, en 40 minuten terug over gedaan. En tussendoor even wat drinken gehaald en lekker in het park op een bankje gaan zitten.
Gast- Gast
Ik lijk ook niet op mn avatar. Helaas..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
loontjes-power schreef:En wat Jade al zei.. ik had je ook heel anders voorgesteld!! haha
Haha misschien moeten we dan maar allemaal een foto van ons zelf plaatsen.....
Pannetoet- Kletskop
Klinkt heerlijk, Isabella!
Ik was net onderweg van huis naar mijn werk na mijn lunchpauze en ik fietste zo lekker in het zonnetje dat ik gewoon heel ver wilde fietsen om ervan te genieten. Maar ja, helaas kon dat niet ... Hopelijk is het aankomend weekend ook zulk lekker weer.
Ik was net onderweg van huis naar mijn werk na mijn lunchpauze en ik fietste zo lekker in het zonnetje dat ik gewoon heel ver wilde fietsen om ervan te genieten. Maar ja, helaas kon dat niet ... Hopelijk is het aankomend weekend ook zulk lekker weer.
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: