Dagcafé 2011
+25
VeryCherry
May
Suus
Kabouter
Serena
Blond
Moezie
Biancos
Mysterious
Toet
Sjaantje
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Chocolate Cookie
Snoes
Roze Roos
smooch
Jordana
studiebol
Lejow
mzcharlotte
Lotus
Merai
Pannetoet
29 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik moak um kapot!Alex167 schreef:_Donnaa schreef:"Hou me tege jonge, hou me tege!"Brennuss schreef:_Donnaa schreef:Bots jonguh!Brennuss schreef:Smikkell schreef:Jesus, kan het wat minder? Stelletje debielen..Reva schreef:Alex167 schreef:Tering, wat ben ik ongelooflijk naar de klote.
Wat een taalgebruik zeg, godsamme.
Frekte Mongol. Bam!
Wat benne gij een dikke kut!
Whaha ik zit dit allemaal aan mijn man voor te lezen en hij zit echt stuk te gaan
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb vandaag gefietst, goed genoeg!
Mijn werk is op 2-3 minuten fietsen van mijn huis. Vandaag heb ik een omweg gemaakt en heb ik er een kwartier over gedaan, zodat ik nog wat beweging had gehad
Gast- Gast
Ergens ben ik toch best nieuwsgierig hoe ze al die uitspraken hebben nagesynchroniseerd in de Duitse versie.
Gast- Gast
Ik zit ook teveel in New Kids sferen..
Laatst was ik met W. in de supermarkt en hij had z`n geld nog in de auto..
Hoor je hem zo 'Ik he geen geld bij, hedde gij geld bij? KUT!'
Laatst was ik met W. in de supermarkt en hij had z`n geld nog in de auto..
Hoor je hem zo 'Ik he geen geld bij, hedde gij geld bij? KUT!'
Gast- Gast
Ken je da nie googele nie? :face:Megara schreef:Ergens ben ik toch best nieuwsgierig hoe ze al die uitspraken hebben nagesynchroniseerd in de Duitse versie.
Gast- Gast
Hahaha zeker bedtijd en daarom wilde ik het even delen! Zou je denken dat mijn hersenen het toch wel redelijk deden.......................
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
_Donnaa schreef:Megara schreef:Ergens ben ik toch best nieuwsgierig hoe ze al die uitspraken hebben nagesynchroniseerd in de Duitse versie.KenKendejegij da googele nie? :face:
Gast- Gast
Er moet wel 2x nie in..Bitterkoek_ schreef:_Donnaa schreef:Megara schreef:Ergens ben ik toch best nieuwsgierig hoe ze al die uitspraken hebben nagesynchroniseerd in de Duitse versie.KenKendejegij da googele nie? :face:
Mjaa, ik kom niet bepaald uit die buurt, ghehe!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Er moet wel 2x nie in..Bitterkoek_ schreef:_Donnaa schreef:Megara schreef:Ergens ben ik toch best nieuwsgierig hoe ze al die uitspraken hebben nagesynchroniseerd in de Duitse versie.KenKendejegij da googele nie? :face:
Mjaa, ik kom niet bepaald uit die buurt, ghehe!
Hahaha, nee dat snap ik Donna!
Ik kan je in ieder geval als 1 tip meegeven: ze gebruiken er geen 'je','u' of 'jij'. Maar ze praten vaker met 'uwes' en 'gij'. En bij een vragende zin eindigt het eerste werkwoord met -de. Ik praat niet brabants, maar ik heb de accent wel te pakken.
Gast- Gast
KOEKWOUSSSSSSSSSSS
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Nou bedankt voor de tips; ik hoop het nooit te gaan gebruiken haha..
Ik hou het wel bij Fries, dat klinkt al raar genoeg.
Gast- Gast
Lejow: Gaan jullie voor een kindje? Wat leuk!
Roze Roos- Ratel
_Donnaa schreef:Nou bedankt voor de tips; ik hoop het nooit te gaan gebruiken haha..
Dat fries vind ik ook wel lache trouwens. Het is echt een dialect die ik heulemaal niet kan verstaan. Zo ook met gronings.
Gast- Gast
Roze Roos schreef:Lejow: Gaan jullie voor een kindje? Wat leuk!
Nee, ze plast gewoon graag op stokjes.
Gast- Gast
TaalBitterkoek_ schreef:_Donnaa schreef:Nou bedankt voor de tips; ik hoop het nooit te gaan gebruiken haha..
Dat fries vind ik ook wel lache trouwens. Het is echt eendialectdie ik heulemaal niet kan verstaan. Zo ook met gronings.
Gast- Gast
Reva schreef:Roze Roos schreef:Lejow: Gaan jullie voor een kindje? Wat leuk!
Nee, ze plast gewoon graag op stokjes.
Roze Roos- Ratel
_Donnaa schreef:TaalBitterkoek_ schreef:_Donnaa schreef:Nou bedankt voor de tips; ik hoop het nooit te gaan gebruiken haha..
Dat fries vind ik ook wel lache trouwens. Het is echt eendialectdie ik heulemaal niet kan verstaan. Zo ook met gronings.
Ja, dat bedoelde ik
Gast- Gast
Wees maar blij, het Nederlandsch stamt er vanaf.. Zonder Fries was ons prachtige ABN er ook niet geweestAlex167 schreef:Echt weer typisch Friezen die een eigen taal moeten hebben.
Germaans dus.
Gast- Gast
Patricia Paay is 61 en haar vriend 27.. Ik kan daar echt met m`n kop niet bij haha.. Zo`n oud wijf ballen, bah!
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: