Dagcafé 2011
+25
VeryCherry
May
Suus
Kabouter
Serena
Blond
Moezie
Biancos
Mysterious
Toet
Sjaantje
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Chocolate Cookie
Snoes
Roze Roos
smooch
Jordana
studiebol
Lejow
mzcharlotte
Lotus
Merai
Pannetoet
29 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Roze Roos schreef:Pedagogisch zwaar onverantwoord hier! Maar goed dat alle kindjes al slapen!
Zo das is nogal eens een zwaar scheldwoord, potjandorieverdriedubbeltjes!
Gast- Gast
Bots jonguh!Brennuss schreef:Smikkell schreef:Jesus, kan het wat minder? Stelletje debielen..Reva schreef:Alex167 schreef:Tering, wat ben ik ongelooflijk naar de klote.
Wat een taalgebruik zeg, godsamme.
Frekte Mongol. Bam!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Bots jonguh!Brennuss schreef:Smikkell schreef:Jesus, kan het wat minder? Stelletje debielen..Reva schreef:Alex167 schreef:Tering, wat ben ik ongelooflijk naar de klote.
Frekte Mongol. Bam!
Peace, Motherfuckah
Gast- Gast
Het erge is dat al die scheldende mensen op pedagogische manieren met kinderen bezig zijn in het dagelijkse leven,Roze Roos schreef:Pedagogisch zwaar onverantwoord hier! Maar goed dat alle kindjes al slapen!
Gast- Gast
Kun je nagaaan!!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik werk met mannen, dat verschilt idd niet veel aan kinderen..Smikkell schreef:Het erge is dat al die scheldende mensen op pedagogische manieren met kinderen bezig zijn in het dagelijkse leven,Roze Roos schreef:Pedagogisch zwaar onverantwoord hier! Maar goed dat alle kindjes al slapen!
Gast- Gast
Ja, ik zag het al. Jij en zoetekoek zijn uitzondering._Donnaa schreef:Ik werk met mannen, dat verschilt idd niet veel aan kinderen..Smikkell schreef:Het erge is dat al die scheldende mensen op pedagogische manieren met kinderen bezig zijn in het dagelijkse leven,Roze Roos schreef:Pedagogisch zwaar onverantwoord hier! Maar goed dat alle kindjes al slapen!
Gast- Gast
Maar goed, ik heb eens goed met mn vader gepraat en ik ben blij dat ik mn keuze heb gemaakt over welke kamer ik ga nemen. Ik ga mn gevoel volgen. De superduredeluxe kamer van €475 gaat m toch niet worden als ik financieel bewust wil leven.
Ik ga voor een iets kleinere kamer voor iets minder luxe voorzieningen. Dan maar iets simpeler en ik hoef ook geen borg te betalen. :flower:
Ik ga voor een iets kleinere kamer voor iets minder luxe voorzieningen. Dan maar iets simpeler en ik hoef ook geen borg te betalen. :flower:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Bots jonguh!Brennuss schreef:Smikkell schreef:Jesus, kan het wat minder? Stelletje debielen..Reva schreef:Alex167 schreef:Tering, wat ben ik ongelooflijk naar de klote.
Frekte Mongol. Bam!
Wat benne gij een dikke kut!
Gast- Gast
Ik denk dat ik me vaker moeder voel, dan de gemiddelde moeder.. Ongelooflijk!Alex167 schreef:Hahahaha Donnaa
Gast- Gast
Lijkt me een heel goede keus. Waauuuuw. En is het dan nu ook al zeker dat je de kamer hebt?Bitterkoek_ schreef:Maar goed, ik heb eens goed met mn vader gepraat en ik ben blij dat ik mn keuze heb gemaakt over welke kamer ik ga nemen. Ik ga mn gevoel volgen. De superduredeluxe kamer van €475 gaat m toch niet worden als ik financieel bewust wil leven.
Gast- Gast
Oh ja Brennuss, ik heb lekker gesport ja. Eerst een half uur gefietst, daarna half uur crosstrainer en daarna een dik uur bodypump. En door die bodypump ging ik echt helemaal naar de ***** (mag ik niet zeggen van Reva). Zelfs de spieren in mijn vingers functioneren niet helemaal zoals ik zou willen. Typen kost wat meer moeite dan normaal.
Gast- Gast
Hee Bitterkoek, wat fijn dat je een kamer hebt gevonden. Hopelijk gaat het echt jouw thuis worden.
Gast- Gast
"Hou me tege jonge, hou me tege!"Brennuss schreef:_Donnaa schreef:Bots jonguh!Brennuss schreef:Smikkell schreef:Jesus, kan het wat minder? Stelletje debielen..Reva schreef:Alex167 schreef:Tering, wat ben ik ongelooflijk naar de klote.
Frekte Mongol. Bam!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Lijkt me een heel goede keus. Waauuuuw. En is het dan nu ook al zeker dat je de kamer hebt?Bitterkoek_ schreef:Maar goed, ik heb eens goed met mn vader gepraat en ik ben blij dat ik mn keuze heb gemaakt over welke kamer ik ga nemen. Ik ga mn gevoel volgen. De superduredeluxe kamer van €475 gaat m toch niet worden als ik financieel bewust wil leven.
Waarschijnlijk wel. Nou ja, er is nog een kans dat ik een andere kamer ga krijgen. Maar dat vind ik eigenlijk niet eens zo erg. Er is ook aan mij een dubbele kamer geboden. Een slaapkamer met een woonkamer. Maar het maakt mij al niet veel meer uit. Ik ga voorlopig niet hoger dan €350
Gast- Gast
Hahaha, Donna
Mooi Alex, klink vermoeiend inderdaad..
Ik heb vandaag niet eens touwtje gesprongen.
Mooi Alex, klink vermoeiend inderdaad..
Ik heb vandaag niet eens touwtje gesprongen.
Gast- Gast
Wat fijn Bitterkoek!
@ Jade: Ik heb echt al 3 x een poging gedaan om het roze pluisje van mn laptopscherm af te krijgen voordat het doordrong dat het jou onderschrift was!
@ Jade: Ik heb echt al 3 x een poging gedaan om het roze pluisje van mn laptopscherm af te krijgen voordat het doordrong dat het jou onderschrift was!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
_Donnaa schreef:"Hou me tege jonge, hou me tege!"Brennuss schreef:_Donnaa schreef:Bots jonguh!Brennuss schreef:Smikkell schreef:Jesus, kan het wat minder? Stelletje debielen..Reva schreef:Alex167 schreef:Tering, wat ben ik ongelooflijk naar de klote.
Frekte Mongol. Bam!
Whaha ik zit dit allemaal aan mijn man voor te lezen en hij zit echt stuk te gaan
Gast- Gast
Roze Roos schreef:Wat fijn Bitterkoek!
Bedtijd?
Gast- Gast
Zeker, dank je wel meiden!
Ik dacht aan mn moeder en toen wist ik het. Ik volg mn gevoel.
Ik dacht aan mn moeder en toen wist ik het. Ik volg mn gevoel.
Gast- Gast
Roze Roos schreef:Wat fijn Bitterkoek!
sorry, ik kan het niet laten om hier heel hard om te lachen
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: