Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beeldbabyfoon

+12
duckie
Coco
Blue flower
Funk
smooch
Jasmine
kwak
Printje
lente
Paper Crown
Ella
Linda
16 plaatsers

Ga naar beneden

Beeldbabyfoon Empty Beeldbabyfoon

Bericht  Linda ma 18 feb 2013 - 22:23

Ik wil voor zoon een beeldbabyfoon aanschaffen. Welke hebben jullie en hoe bevalt deze?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beeldbabyfoon Empty Re: Beeldbabyfoon

Bericht  Ella ma 18 feb 2013 - 22:28

Wij hebben er 1 van Alecto en deze bevalt super. Wij zijn ook blij dat wij er 1 met beeld hebben genomen (wij twijfelde destijds)
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Paper Crown ma 18 feb 2013 - 22:29

Linda schreef:Ik wil voor zoon een beeldbabyfoon aanschaffen. Welke hebben jullie en hoe bevalt deze?

Wij hebben de Luvion prestige. Echt mooi beeld, een beetje tabletvorm maar......... Van de week heb ik een echte babyfoon bijgekocht. Ik vond 't zo irritant overal dat scherm naartoe zeulen. Plus ik zat hem continu te bespieden. Ik heb 'm in de la gelegd. Ik moet vertrouwen hebben dat Julian niet zomaar stopt met ademen of stikt als ik even niet kijk.

Ik ben panisch voor wiegendood op een bizarre manier. Als 't na een tijd niet echt over is ga ik hulp zoeken. Want nu zonder beeld loop ik wel 30x naar boven.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  lente ma 18 feb 2013 - 22:40

Wij hebben de Motorola MBP-36. Waren erg aan het twijfelen of we er wel een met beeld moesten nemen of niet, maar toen konden we deze 'goedkoop' kopen. Vind 'm erg fijn!
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Printje ma 18 feb 2013 - 22:41

Wij hadden een Alecto maar heb hem teruggebracht, vreselijk ding. Slecht beeld/slecht geluid. Nu hebben we er geen maar ik wil eigenlijk wel weer een beeldbabyfoon erbij.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Linda ma 18 feb 2013 - 22:50

Haha pc, misschien is hulp zoeken toch wel verstandig?
Zovaak de trap op en af is wel goed voor je conditie!

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Linda ma 18 feb 2013 - 22:51

Ik had m'n oog laten vallen op de Luvion grand elite. Luvion schijnt een goed merk te zijn.
Ik ga jullie opties ook eens bekijken!

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  kwak ma 18 feb 2013 - 22:53

Wij hebben er 1 van de Aldi, werkt perfect. Goed beeld en geluid, wel is het zo als het donker is op de kamer van D dat je op het beeld eigenlijk niks ziet omdat het te donker is in de kamer.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Jasmine ma 18 feb 2013 - 22:54

Wij hadden een Luvion, maar die is helaas overleden Sad het beeldscherm laadt niet meer op en wil niet meer aan. Twijfelen nu of we er weer Ă©Ă©n met beeld willen, dus ik lees even mee.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  smooch ma 18 feb 2013 - 23:08

Wij hebben de Luvion Platinum 2. Wij zijn er heel tevreden over en vinden het super handig. Mijn dochter slaapt op haar buik en de eerste weken vond ik dat best eng, en dat ik haar kon zien stelde me wel gerust.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Funk ma 18 feb 2013 - 23:45

Paper Crown schreef:
Linda schreef:Ik wil voor zoon een beeldbabyfoon aanschaffen. Welke hebben jullie en hoe bevalt deze?

Wij hebben de Luvion prestige. Echt mooi beeld, een beetje tabletvorm maar......... Van de week heb ik een echte babyfoon bijgekocht. Ik vond 't zo irritant overal dat scherm naartoe zeulen. Plus ik zat hem continu te bespieden. Ik heb 'm in de la gelegd. Ik moet vertrouwen hebben dat Julian niet zomaar stopt met ademen of stikt als ik even niet kijk.

Ik ben panisch voor wiegendood op een bizarre manier. Als 't na een tijd niet echt over is ga ik hulp zoeken. Want nu zonder beeld loop ik wel 30x naar boven.
Pc, is een nanny care niks voor jou? Wij hebben er 1 en het heeft mij zoveel rust gegeven. Ik wilde om die reden ook geen beeldbabyfoon, bang dat ik er constant op zou kijken.
Het matje krijg je soms zelfs vergoed van je verzekering.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Blue flower ma 18 feb 2013 - 23:54

Paper Crown schreef:

+1, vind het een hele fijne babyfoon maar je kijkt er wel heeel vaak op, maar dat vind ik eigenlijk niet erg... Ik zal het nog erger vertellen.. wij kopen er nog een losse camera bij voor de baby straks (deze kan je op het scherm aansluiten) en dan zie ik beide kinders Embarassed
En inderdaad, ik was en ben nog steeds bang dat er 's nachts wat gebeurt vandaar dat ik nog steeds de camera bij mijn zoontje heb. Kijk liever een extra x op de babyfoon dan dat ik mezelf gek maak.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Coco di 19 feb 2013 - 0:18

Wij hebben een avent, maar vind hem het geld niet waard. Na een half jaar hadden we nog maar half beeld in inmiddels bijna geen beeld meer. Echt jammer. Zag er net bij de Aldi voor maar 50 euro.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  duckie di 19 feb 2013 - 4:34

wij hebben een gewone babyfoon en daarnaast een soort webcam die in het netwerk zit zodat als ik wil kijken gewoon kan inloggen via de laptop of op mn telefoon en ff kan zien wat ze uitspookt
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Snoes di 19 feb 2013 - 4:42

Wij hebben de Luvion platinum 2, heel tevreden over!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  *Troela* di 19 feb 2013 - 5:34

Coco schreef:Wij hebben een avent, maar vind hem het geld niet waard. Na een half jaar hadden we nog maar half beeld in inmiddels bijna geen beeld meer. Echt jammer. Zag er net bij de Aldi voor maar 50 euro.

Ik was juist heel blij met de avent! Toen bij mij de oplader kapot was kreeg ik een nieuwe beeldbabyfoon, omdat ze geen losse laders meer hadden. ( En dat was eigenlijk niet heel nodig aangezien mijn moeder er ook 1 had.) Voor de garantie had ik alleen het nr nodig wat onder het batterij klepje zit.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Gast di 19 feb 2013 - 6:40

Wij hebben de luvion prestige met extra camera. We zijn er heel tevreden over, beeld is kraakhelder, ook als het donker is.

Gast
Gast

Bericht  Coco di 19 feb 2013 - 7:01

*Troela* schreef:
Coco schreef:Wij hebben een avent, maar vind hem het geld niet waard. Na een half jaar hadden we nog maar half beeld en inmiddels bijna geen beeld meer. Echt jammer. Zag er net bij de Aldi voor maar 50 euro.

Ik was juist heel blij met de avent! Toen bij mij de oplader kapot was kreeg ik een nieuwe beeldbabyfoon, omdat ze geen losse laders meer hadden. ( En dat was eigenlijk niet heel nodig aangezien mijn moeder er ook 1 had.) Voor de garantie had ik alleen het nr nodig wat onder het batterij klepje zit.
Oh echt? Moest je dan alles terug sturen? Beide laders zijn stuk en mijn vader heeft ze gemaakt, maar daarvan heeft 1 het nu ook weer begeven dus ik moet de babyfoon steeds boven opladen met de oplader van de camera. volgens mij is de twee jaar nog net niet voorbij. Toch maar eens informeren. Ik ben echt te laks en doe nooit wat met garanties,
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  PapillonRose di 19 feb 2013 - 7:27

Ik had de Philips avent scd-600. Ik vond het een prima ding, accu ging lang mee, beeld was goed. Inmiddels heb ik hem verkocht omdat we hem niet meer gebruikten, maar heb hem een lange tijd gebruikt.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  *Troela* di 19 feb 2013 - 20:29

Coco schreef:
*Troela* schreef:
Coco schreef:Wij hebben een avent, maar vind hem het geld niet waard. Na een half jaar hadden we nog maar half beeld en inmiddels bijna geen beeld meer. Echt jammer. Zag er net bij de Aldi voor maar 50 euro.

Oh echt? Moest je dan alles terug sturen? Beide laders zijn stuk en mijn vader heeft ze gemaakt, maar daarvan heeft 1 het nu ook weer begeven dus ik moet de babyfoon steeds boven opladen met de oplader van de camera. volgens mij is de twee jaar nog net niet voorbij. Toch maar eens informeren. Ik ben echt te laks en doe nooit wat met garanties,

Terug sturen was niet nodig! Volgens mij heb je via de philips site dat je meteen met iemand kan chatten. Heb toen het nr doorgeven en de rest was zo geregeld.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Floor di 19 feb 2013 - 20:37

Coco schreef:
*Troela* schreef:

Mijn nicht heeft ook een avent babyfoon (zonder beeld) maar deze werd ook gewoon netjes vervangen, daarbij was wat mis met de oplader en ze kreeg gewoon een nieuwe.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud