Dagcafé 2013
+57
Winegum
Sunshine
Pompoen
Saga
GreenGrass
Sushi
Printje
Rose
Lot
Parisienne
madam
Takkie
Jade
BlackPoint
Bimbam
Pitufo
Caroow
silly-one
Atelier Madame
Sarah1985
Erin
Lien
Nyx
May
Green_Pepper
Jeanette
Flower_L
Alex
Ibbeltje
Chocolate Cookie
Ella
June
Japie
Vino
Tiana
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Peanut
xxjojootjexx
Carra
Krullebol
Jezzie
Burgemeester Irene
Anousch91
Minx
Steep
Manderijn
Elliot
Kowalski
Sea of Trees
Suus
Rush
Fortissimo
VeryCherry
Toet
meisjesmama
61 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2013
Beterschap Japie.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Zo, heel veel gedaan ondertussen, voortuin omgespit, achtertuin onkruid vrij gemaakt, ramen voor en achter gelapt. Boven voor ook, achter moet nog maar heb eigenlijk geen zin meer.
Gast- Gast
Fortissimo schreef:Japie schreef:Fortissimo schreef:Japie schreef:Goedemorgen,
Ik lig op bed met een fikse voorhoofdholte ontsteking. Ik hoop dat hij over is voor ik naar Barcelona ga zaterdag.
Gefeliciteerd Zazou.
Succes fortissimo.
Oh, jullie gaan dit weekend al! Lekker hoor! Ik moet nog een weekje wachten. Heb er zoveel zin in! Ben benieuwd naar je verhalen straks, en welke dingen we écht moeten zien. Hoop voor je dat het zaterdag over is! .
Ik ben ook erg benieuwd! Ben er 2 keer geweest, maar dat was maar voor een dagje. Ik hoop ook dat het een beetje lekker weer is, zodat ik niet een dikke jas aan hoef.
Dat hoop ik ook! Ik was sowieso niet van plan om een jas mee te nemen, maar het te doen met vestjes enzo. Een jas vind ik zo'n gesleep! Doen jullie trouwens alleen handbagage of ook ruimbagage? Ik snap er eerlijk gezegd, niks meer van. Wat mag wel mee en wat niet.. pfff
Ik neem beide mee . Ik heb het nog even na gevraagd en we mogen 20 kilo kilo ruimbagage meenemen en 5 kilo handbagage. Wij vliegen met transavia. Ik weet niet of daar verschil in zit bij andere maatschappijen.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
ExpressoB schreef:Beterschap Japie.
Dank je. Hoe is het met je?
Japie- Kletskop
De tuinstoel uitklappen en gaan zonnen Zazou.
Mrs. Jansen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13
Beterschap Japie. Waar ga je op vakantie?
Mrs. Jansen- Fluisteraar
Mrs. Jansen schreef:Beterschap Japie. Waar ga je op vakantie?
Dank je. Ik ga 4 dagen met mijn broer naar Barcelona. Lekker shoppen en naar een voetbalwedstrijd.
Japie- Kletskop
Barcelona is leuk! Hopelijk knap je snel op!
Mrs. Jansen- Fluisteraar
Haha, ik zit vol spanning. M`n vriend z`n neefje heeft op Facebook gezet dat hij oom wordt, maar niet van welke broer. Nu heeft iemand gevraagd van wie en zit ik te wachten op antwoord haha. Zo leuk!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Er komen herinneringen boven.
Járen geleden was ik ook in Barcelona. En ik liep op de welbekende Ramblas. Ieder jaar liep daar een man die toeristen wilde laten schrikken. Dat is leuk als je kan meelachen om anderen, maar als je zelf gepakt wordt is het toch anders. (Uiteraard overvalt hij je van achter) Hij had een ezels-pak aan. Zo één met bungelende poten en hij had een plumeau in zijn hand. Hij tikt me daarmee op mijn schouder, ik spring de lucht in en probeerde weg te komen. Maar hij was sneller dan ik. Jammer.
Járen geleden was ik ook in Barcelona. En ik liep op de welbekende Ramblas. Ieder jaar liep daar een man die toeristen wilde laten schrikken. Dat is leuk als je kan meelachen om anderen, maar als je zelf gepakt wordt is het toch anders. (Uiteraard overvalt hij je van achter) Hij had een ezels-pak aan. Zo één met bungelende poten en hij had een plumeau in zijn hand. Hij tikt me daarmee op mijn schouder, ik spring de lucht in en probeerde weg te komen. Maar hij was sneller dan ik. Jammer.
Mrs. Jansen- Fluisteraar
Hey meiden N is weer geknipt en ziet er geweldig uit, we hebben het heerlijk gehad in de stad. Ik heb mezelf getrakteerd op ijskoffie en 4 nieuwe bolletjes katoen
En nu zit ik op mijn balkon in de zon te haken. N is aan het skaten, hij voelt zich te stoer om bescherming aan te doen, maar uiteindelijk heeft ie het wel gedaan
En nu zit ik op mijn balkon in de zon te haken. N is aan het skaten, hij voelt zich te stoer om bescherming aan te doen, maar uiteindelijk heeft ie het wel gedaan
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Mrs. Jansen schreef:Barcelona is leuk! Hopelijk knap je snel op!
Ik hoop het ook. Met veel rust en de pillen op tijd nemen, moet dat goed komen. Die man ken ik ja! Die heb ik ook gezien toen ik daar jaren geleden was. Zo iemand die zichzelf heel grappig vindt. Ik ben benieuwd of hij er nog steeds is.
En ben je er al achter Rush?
Japie- Kletskop
Ja ik weet het nu! Vind het heel leuk!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mrs. Jansen schreef:De tuinstoel uitklappen en gaan zonnen Zazou.
Lijkt me inderdaad wel lekker, ik het net even een goed gevulde omelet gemaakt want had trek gekregen. Dus zo maar even een kop koffie in de tuin drinken!
Gast- Gast
Ik geef licht! Zolang de wind ligt is het prima te doen. Best bizar 5 maart en ik zit met alleen een jurkje aan in de tuin.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een bijna volledig afgesloten tuin. Dus er is altijd wel een hoek waar je vol in de zon zit en uit de wind:)
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Bij ons op het balkon waait het meestal. Nu is het er ook nog is een zooi. Volgende week wil ik het lenteklaar gaan maken
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
VeryCherry schreef:Bij ons op het balkon waait het meestal. Nu is het er ook nog is een zooi. Volgende week wil ik het lenteklaar gaan maken
Daar heb ik ook weer zin in. Mijn balkon helemaal schoonmaken en vol zetten met kleurige bloemen!
Japie- Kletskop
Ik heb ook heerlijk gezond vandaag! Ons balkonnetje vangt maar een klein beetje wind, dus ik had het heerlijk warm!
Kan iemand mij trouwens een tip geven over morgen? Ik had gezegd dat ik morgen weer wilde beginnen op stage, maar als ik daar al aan denk dan vliegt het me enorm aan. Wat moet ik doen? Gewoon heen gaan en proberen? Of toch nog even rust nemen. Vind het zo lastig. Als ik naar mijn gevoel luister, dan moet ik voor het laatste kiezen. Maar ik kan toch niet altijd maar thuis blijven zitten?
Kan ook een tussenweg nemen door thuis aan de slag te gaan.. (is voor mijn afstuderen, ik hoef niet perse op locatie te zitten om aan mijn opdracht te kunnen werken)
Kan iemand mij trouwens een tip geven over morgen? Ik had gezegd dat ik morgen weer wilde beginnen op stage, maar als ik daar al aan denk dan vliegt het me enorm aan. Wat moet ik doen? Gewoon heen gaan en proberen? Of toch nog even rust nemen. Vind het zo lastig. Als ik naar mijn gevoel luister, dan moet ik voor het laatste kiezen. Maar ik kan toch niet altijd maar thuis blijven zitten?
Kan ook een tussenweg nemen door thuis aan de slag te gaan.. (is voor mijn afstuderen, ik hoef niet perse op locatie te zitten om aan mijn opdracht te kunnen werken)
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik zou gaan en aan het begin van de dag aangeven dat het nog niet goed gaat en dat je er maar voor een halve dag bent.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Jij bent de enige die kan aangeven hoe je je voelt, als jij bang bent dat het teveel is moet je het gewoon niet doen. Kies voor jezelf!
Gast- Gast
Dat heb ik wel van mezelf geleerd; Dat kan ik eigenlijk heel slecht. Denk altijd: 'Wat vinden anderen daarvan' of 'Hoe denken anderen nu wel niet over mij?'. Vind het zo moeilijk. Ben nooit nerveus of echt zenuwachtig, maar nu heb ik telkens die vervelende kriebel in mijn buik.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik heb dat ook weet ik veel hoeveel jaar gehad, maar je hebt er niks aan! Je moet voor jezelf kiezen, eigenlijk gewoon egoistisch zijn.
Gast- Gast
Dat moet je inderdaad af en toe zijn. Ik denk alleen dat een beetje ritme soms juist ook wat houvast kan geven. Dus niet meteen volledig aan je stage, maar wel weer een halve dag. Maar goed, jij kunt dat het beste beoordelen. Als je denkt dat je het nog geen uur volhoudt, moet je dat ook eerlijk zeggen.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: