Dagcafé 2013
+57
Winegum
Sunshine
Pompoen
Saga
GreenGrass
Sushi
Printje
Rose
Lot
Parisienne
madam
Takkie
Jade
BlackPoint
Bimbam
Pitufo
Caroow
silly-one
Atelier Madame
Sarah1985
Erin
Lien
Nyx
May
Green_Pepper
Jeanette
Flower_L
Alex
Ibbeltje
Chocolate Cookie
Ella
June
Japie
Vino
Tiana
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Peanut
xxjojootjexx
Carra
Krullebol
Jezzie
Burgemeester Irene
Anousch91
Minx
Steep
Manderijn
Elliot
Kowalski
Sea of Trees
Suus
Rush
Fortissimo
VeryCherry
Toet
meisjesmama
61 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2013
Goedemorgen!
Mijn achternichtje komt vandaag de hele dag bij mijn moeder en mij spelen. Mijn nicht moet met mijn andere nichtje naar het ziekenhuis, datwjgmdjdwgp steeds zo ziek..
We gaan vanmiddag zwemmen, ondertussen ga ik even naar de dietiste. Dan zwem ik nog even met ze mee en dan brengen we haar weer naar huis..
Mijn achternichtje komt vandaag de hele dag bij mijn moeder en mij spelen. Mijn nicht moet met mijn andere nichtje naar het ziekenhuis, datwjgmdjdwgp steeds zo ziek..
We gaan vanmiddag zwemmen, ondertussen ga ik even naar de dietiste. Dan zwem ik nog even met ze mee en dan brengen we haar weer naar huis..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goooedemorgen!
Vanmorgen redelijk fris op kunnen staan, in tegenstelling tot gisteren. Wel fijn Ik wil vandaag eigenlijk heeel veel doen, maar denk dat er net niks van komt. Ik wilde zwemmen, hardlopen en veel bewegen maar het enige wat denk ik gebeurd is een boekje lezen op het balkon in de zon en naar de psycholoog gaan. Vandaag mijn eerste afspraak. Ben erg benieuwd.
Vanmorgen redelijk fris op kunnen staan, in tegenstelling tot gisteren. Wel fijn Ik wil vandaag eigenlijk heeel veel doen, maar denk dat er net niks van komt. Ik wilde zwemmen, hardlopen en veel bewegen maar het enige wat denk ik gebeurd is een boekje lezen op het balkon in de zon en naar de psycholoog gaan. Vandaag mijn eerste afspraak. Ben erg benieuwd.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Succes!
Burn- Lady Post-a-lot
Thanks!
Fortissimo- Kletskop
Mrs. Jansen, beterschap! Fijn dat de koorts alweer zakt.
Burn, veel plezier met zwemmen. Daar heb ik eigenlijk ook wel zin in.
Fortissimo, succes vandaag!
Ik heb net heerlijk een rondje dijk gelopen. Het is echt heerlijk weer. Nu even bijkomen en zo douchen.
Burn, veel plezier met zwemmen. Daar heb ik eigenlijk ook wel zin in.
Fortissimo, succes vandaag!
Ik heb net heerlijk een rondje dijk gelopen. Het is echt heerlijk weer. Nu even bijkomen en zo douchen.
Gast- Gast
Morgen!
Ik ben aan het wachten tot mijn bagels klaar zijn, dan even eten en ga ik puin ruimen in de tuin en de dode zooi eruit trekken, misschien nog wel ramen lappen als ik daar nog zin in heb.
Vanmiddag even boodschappen doen en taart halen want mijn vriend is vandaag jarig.
Ik ben aan het wachten tot mijn bagels klaar zijn, dan even eten en ga ik puin ruimen in de tuin en de dode zooi eruit trekken, misschien nog wel ramen lappen als ik daar nog zin in heb.
Vanmiddag even boodschappen doen en taart halen want mijn vriend is vandaag jarig.
Gast- Gast
Spannend Forti, zie je er tegenop?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Spannend Forti, zie je er tegenop?
Ehm, er tegen op zien is het niet echt. Ik weet totaal niet wat ik kan verwachten, dus heb er ook niet echt een gevoel bij.
Fortissimo- Kletskop
Hmmm, lijkt me best lastig. Hoe laat heb je de afspraak?
Gefeliciteerd Zazou!
Burn- Lady Post-a-lot
Forti, ik vond de eerste afspraak destijds ook een beetje eng. Wist totaal niet wat ik kon verwachten. Uiteindelijk viel het me erg mee en hebben ze hun best gedaan om me op mijn gemak te stellen.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd Zazou!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Fortissimo, Fijn dat je er 'onbevangen' in staat. Heel veel succes.
Zazou, van harte met je vriend!
Zazou, van harte met je vriend!
Mrs. Jansen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13
Hooii! Ik ben rustig aan het wakker worden. Straks nog school van 1 tot 6. Wel heerlijk dat het zonnetje schijnt!
Gezellige dag Zazou! Houden jullie een groot feest?
Gast- Gast
Vesper schreef:Hooii! Ik ben rustig aan het wakker worden. Straks nog school van 1 tot 6. Wel heerlijk dat het zonnetje schijnt!
Nee alleen mijn schoonouders en mijn moeder komen langs. Dus lekker rustig!
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Hmmm, lijkt me best lastig. Hoe laat heb je de afspraak?
Om 14:00u. Midden op de dag, dat vind ik wel vervelend. Ik heb het liever 's morgens, dan ben ik er van af.
Stylegirl, heeft het voor jou wat opgeleverd, naar de psycholoog gaan?
Wat ik wel lastig vind is het vertellen of juist niet vertellen aan mijn omgeving. Op mijn stage weet mijn begeleider ervan, iemand van de muziekvereniging waar ik bij zit, mijn ouders en één zus (en mijn vriend uiteraard). Ik voel me enerzijds schuldig dat ik het niet aan mijn andere zus vertel of aan mijn schoonouders, maar die zullen het gewoon niet begrijpen. Mijn zus zal het gaan rondbazuinen bij haar clubje en mijn schoonvader zal fel in discussie gaan, omdat hij het onzin vind.
Ik heb nu dus ook niet zo heel zin om hen onder ogen te komen, wat ik voor mijn vriend weer vervelend vind. Hij wilde gisteren met ze afspreken, maar gisteren had ik een enorme jankdag en bleef ik dus onverwacht thuis. Toen heeft hij zijn ouders afgebeld.. Daar voel ik me dan zo knullig over.. Bluh, lastig dit.
Fortissimo- Kletskop
Fortissimo schreef:VeryCherry schreef:Hmmm, lijkt me best lastig. Hoe laat heb je de afspraak?
Om 14:00u. Midden op de dag, dat vind ik wel vervelend. Ik heb het liever 's morgens, dan ben ik er van af.
Stylegirl, heeft het voor jou wat opgeleverd, naar de psycholoog gaan?
Wat ik wel lastig vind is het vertellen of juist niet vertellen aan mijn omgeving. Op mijn stage weet mijn begeleider ervan, iemand van de muziekvereniging waar ik bij zit, mijn ouders en één zus (en mijn vriend uiteraard). Ik voel me enerzijds schuldig dat ik het niet aan mijn andere zus vertel of aan mijn schoonouders, maar die zullen het gewoon niet begrijpen. Mijn zus zal het gaan rondbazuinen bij haar clubje en mijn schoonvader zal fel in discussie gaan, omdat hij het onzin vind.
Ik heb nu dus ook niet zo heel zin om hen onder ogen te komen, wat ik voor mijn vriend weer vervelend vind. Hij wilde gisteren met ze afspreken, maar gisteren had ik een enorme jankdag en bleef ik dus onverwacht thuis. Toen heeft hij zijn ouders afgebeld.. Daar voel ik me dan zo knullig over.. Bluh, lastig dit.
Hou wel in je achterhoofd dat je er voor jezelf zit, niet voor iemand anders. Succes vanmiddag. Ik mocht gister weer
Gast- Gast
Eens met Zazou, Fortissimo. Probeer er ook niet teveel een issue van te maken. (om naar de Psycholoog te gaan) anders voel je je er straks nog beladen onder tegenover anderen. Dat brengt ook weer stress met zich mee.
Mrs. Jansen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13
Fortissimo, mij heeft het wel goed gedaan om daar gesprekken aan te gaan.
*
En inderdaad wat Zazou zegt, je zit er voor jezelf, dat moet je echt onthouden.
*
En inderdaad wat Zazou zegt, je zit er voor jezelf, dat moet je echt onthouden.
Laatst aangepast door Stylegirl op di 5 maa 2013 - 3:20; in totaal 1 keer bewerkt
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Ik lig op bed met een fikse voorhoofdholte ontsteking. Ik hoop dat hij over is voor ik naar Barcelona ga zaterdag.
Gefeliciteerd Zazou.
Succes fortissimo.
Ik lig op bed met een fikse voorhoofdholte ontsteking. Ik hoop dat hij over is voor ik naar Barcelona ga zaterdag.
Gefeliciteerd Zazou.
Succes fortissimo.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Japie schreef:Goedemorgen,
Gefeliciteerd Zazou.
Succes fortissimo.
Oh, jullie gaan dit weekend al! Lekker hoor! Ik moet nog een weekje wachten. Heb er zoveel zin in! Ben benieuwd naar je verhalen straks, en welke dingen we écht moeten zien. Hoop voor je dat het zaterdag over is!
Zazou, ik zit er inderdaad voor mezelf, maar de onbegrip vind ik wel lastig. Mijn vriend had dat eerst ook, maar is inmiddels bijgedraaid. Mijn vriend zei van de week: 'Mensen zien ons als een spontaan stel, dus zomaar langskomen moet kunnen'. Daar zou ik anders mee eens zijn, maar nu wil ik dat gewoon niet. Als ik ergens nu geen zin in heb, doe ik dat nu gewoon lekker niet. Misschien lastig te begrijpen voor een ander, maar ik moet nu doen waar ik mij lekker bij voel.
Fortissimo- Kletskop
Oh midden op de dag is inderdaad niet zo fijn, maar ja, dat is over 3 uurtjes gelukkig al
En je moet inderdaad gewoon doen waar je je nu goed bij voelt hoor!
En je moet inderdaad gewoon doen waar je je nu goed bij voelt hoor!
[quote="Fortissimo"]
Oh, jullie gaan dit weekend al! Lekker hoor! Ik moet nog een weekje wachten. Heb er zoveel zin in! Ben benieuwd naar je verhalen straks, en welke dingen we écht moeten zien. Hoop voor je dat het zaterdag over is! .[/quote
Ik ben ook erg benieuwd! Ben er 2 keer geweest, maar dat was maar voor een dagje. Ik hoop ook dat het een beetje lekker weer is, zodat ik niet een dikke jas aan hoef.
Japie schreef:Goedemorgen,
Gefeliciteerd Zazou.
Succes fortissimo.
Oh, jullie gaan dit weekend al! Lekker hoor! Ik moet nog een weekje wachten. Heb er zoveel zin in! Ben benieuwd naar je verhalen straks, en welke dingen we écht moeten zien. Hoop voor je dat het zaterdag over is! .[/quote
Ik ben ook erg benieuwd! Ben er 2 keer geweest, maar dat was maar voor een dagje. Ik hoop ook dat het een beetje lekker weer is, zodat ik niet een dikke jas aan hoef.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Japie schreef:Fortissimo schreef:Japie schreef:Goedemorgen,
Gefeliciteerd Zazou.
Succes fortissimo.
Oh, jullie gaan dit weekend al! Lekker hoor! Ik moet nog een weekje wachten. Heb er zoveel zin in! Ben benieuwd naar je verhalen straks, en welke dingen we écht moeten zien. Hoop voor je dat het zaterdag over is! .
Dat hoop ik ook! Ik was sowieso niet van plan om een jas mee te nemen, maar het te doen met vestjes enzo. Een jas vind ik zo'n gesleep! Doen jullie trouwens alleen handbagage of ook ruimbagage? Ik snap er eerlijk gezegd, niks meer van. Wat mag wel mee en wat niet.. pfff
Fortissimo- Kletskop
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: