Hoeveel boetes heb jij in je leven gehad?
+36
Lynn_
JD
Chocolate Cookie
Prosecco
studiebol
banjer49
FashionItems
annetje
_Lacey_
Jezzie
Snoes
M_as
Polly
Blond
Monte
Tsjip
Toet
Jelin
Jordana
Roxi3
Pannetoet
Kqip
Lotus
Penny Blossom
Jmdb
Rovine
Cheesegirl
smooch
Melis1985
minoessepoes
Mari
Sterre
VeryCherry
flower
Suus
Jeanette
40 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoeveel boetes heb jij in je leven gehad?
+1Lotus schreef:Ik heb nog nooit een boete gehad.
Gast- Gast
1x voor te hard rijden.
En 1 boete ben ik onderuit gekomen ... was voor door rood rijden. Gelukkig trof ik een aardige agent, haha.
En 1 boete ben ik onderuit gekomen ... was voor door rood rijden. Gelukkig trof ik een aardige agent, haha.
Gast- Gast
1 bekeuring voor te hard rijden..en ooit een waarschuwing voor fietsen door rood..vond het wel lache dat ze er meer dan een kilometer voor nodig hadden om me in te halen op mn fiets..2 van die agenten op een mountainbike door de stad whehe.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
2 voor te hard rijden..
En verder eentje voor fietsen zonder licht..
En verder eentje voor fietsen zonder licht..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb nog nooit een boete gehad maar ik heb ook pas een half jaartje mijn rijbewijs. Op de fiets ben ik altijd heel netjes.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
4 boetes, allemaal snelheid.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik heb 1 keer een parkeerboete gehad en 1 keer voor te hard rijden...ik heb nu 7 jaar mijn rijbewijs dus valt mee
Gast- Gast
1x voor baldadigheid (in de nacht hingen de vlaggen van de AH nog buiten en die wilden we ophangen bij een andere supermarkt, betrapt! ) €130
1x snelheidsovertreding €24
1x snelheidsovertreding €24
Gast- Gast
Ik heb 3 x een boete gehad.
2 x voor fietsen zonder licht. Maar dat is al ruim 5 jaar geleden, toen was mijn fiets kapot en die van mijn moeder had geen licht. Uiteindelijk beiden niet betaald, omdat mijn moeder ze betaalden.
1 x voor fout parkeren. Mijn dochter was een paar maanden oud en we moesten naar het consultatiebureau. Maar daar is echt nooit plek. Dus op het gras gezet en na het bezoekje van 10 minuten, zat er een bon onder de ruitenwisser.
2 x voor fietsen zonder licht. Maar dat is al ruim 5 jaar geleden, toen was mijn fiets kapot en die van mijn moeder had geen licht. Uiteindelijk beiden niet betaald, omdat mijn moeder ze betaalden.
1 x voor fout parkeren. Mijn dochter was een paar maanden oud en we moesten naar het consultatiebureau. Maar daar is echt nooit plek. Dus op het gras gezet en na het bezoekje van 10 minuten, zat er een bon onder de ruitenwisser.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
0, en dat is best wonderbaarlijk aangezien ik iedere dag overtredingen maak.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik las dit topic op mijn werk en toen dacht ik nog: Even afkloppen maar ik heb nog nooit een boete gehad! Nu ben ik thuis en weet ik het niet meer zo zeker! Onderweg zag ik ineens dat ze weer eens stonden te flitsen. Ik reed wel te hard maar er reed ook iemand vlak voor mij die ook te hard reed... Ik kan dus over een paar weken antwoord geven
Ach het was te verwachten een keer: de weg die ik altijd moet rijden mag je maar 60 maar niemand die het doet en zo vaak staan ze er toch niet. (En ik vind 60 geen snelheid!) Ach het is niet anders we zien het wel!
Ach het was te verwachten een keer: de weg die ik altijd moet rijden mag je maar 60 maar niemand die het doet en zo vaak staan ze er toch niet. (En ik vind 60 geen snelheid!) Ach het is niet anders we zien het wel!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Nog nooit, heb wel eens (perongelijk) zonder ov gereisd en zonder licht gereden op de fiets(toen ik een agent tegen kwam) maar daarvoor nog nooit een boete gehad.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
1x voor door rood fietsen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Haha ik wilde ook al over bibliotheek boetes beginnen. Heb tot nu toe nog geen boete van politie gehad. Even afkloppen dus!
Gast- Gast
Dolores schreef:Tellen bibliotheekboetes mee?
Haha, hier zat ik ook net al aan te denken.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
1x voor inhalen over een doorgetrokken streep (terecht, en ik ben blij dat ik die boete heb gekregen, ik was mijn wilde haren meteen kwijt)
1x voor ruiten die 10% te donker waren na invoering van een nieuwe wetgeving waar ik niet vanaf wist (daar ben ik nog steeds boos over, vooral omdat die agent echt een eikel was)
Verder alleen waarschuwingen, gelukkig.
1x voor ruiten die 10% te donker waren na invoering van een nieuwe wetgeving waar ik niet vanaf wist (daar ben ik nog steeds boos over, vooral omdat die agent echt een eikel was)
Verder alleen waarschuwingen, gelukkig.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Verkeersboetes heb ik 2x gehad. 1 toen ik door de stad fietste wat niet mag en die andere door rood rijden met de fiets
Gast- Gast
- Bellen achter het stuur, had net gehoord dat mijn vader in het ziekenhuis lag dus gelijk in de auto gestapt en m´n moeder belde toen...
- 2x te hard rijden.
- een keertje was ik vergeten m´n kaartje af te stempelen
- 2x te hard rijden.
- een keertje was ik vergeten m´n kaartje af te stempelen
Gast- Gast
1x door te hard rijden bij een trajectcontrole. Maar het was ook niet grappig om met een kapotte uitlaat te rijden vanuit Rotterdam naar huis midden in de nacht. Gelukkig maar 11 km te hard
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Nog nooit. Ik heb inmiddels 5 jaar mijn rijbewijs en ben dagelijks op de baan.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb nog nooit een boete gehad *klopt af*
Mijn vriend kreeg er laatst een voor te hard rijden, maar toen we naar de datum keken bleek dat zijn vader toen had gereden!
Mijn vriend was toen op vakantie en zijn vader had zijn auto geleend, later kregen we er nog een van die zelfde week, dus ook voor zijn vader!
Mijn vriend kreeg er laatst een voor te hard rijden, maar toen we naar de datum keken bleek dat zijn vader toen had gereden!
Mijn vriend was toen op vakantie en zijn vader had zijn auto geleend, later kregen we er nog een van die zelfde week, dus ook voor zijn vader!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
2 stuks, beiden voor te hard rijden. Het waren trouwens echt van die flutbedragen (voor 3 km te hard).
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Fijne last day gehad?
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Heb jij een leuke dag gehad vandaag?
» Ik heb een ongeluk gehad
» Fotoshoot gehad
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Heb jij een leuke dag gehad vandaag?
» Ik heb een ongeluk gehad
» Fotoshoot gehad
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: