Nachtcafé 2011
+17
mzcharlotte
Zwerver
May
Snoes
M_as
Chocolate Cookie
Pannetoet
Roze Roos
Lejow
Jordana
Jeanette
Lotus
Zwoesj
Sjaantje
Bubbelicious
Qiara
Toet
21 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
Dolores schreef:Ik maak me niet druk over wat ik zélf heb geschreven, meer over wat het kan veroorzaken.
Maar, ikzelf heb liever mensen die 'het iets kan schelen' als mensen die alles negeren...
Nogmaals, dan heb je het goed gedaan. En ik was niet in de positie om te reageren, dus ik ben blij dat je het voor mij hebt gedaan. Ondanks dat je dat dan weer niet wist.
Gast- Gast
Ik ga ook slapen. Mijn ogen branden als een malle. Slaap lekker allemaal!
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb mijn posts verwijderd, maar toen bedacht ik me dat het overal in quotes staat.. Dus heeft weinig zin denk ik, Do.
Daarom zei ik ook dat het niets zou helpen
Gast- Gast
Ik ben echt helemaal niet moe... Wat erg... Ik heb morgen best aardig wat te doen haha! Weltrusten iedereen!
Gast- Gast
Slaap lekker Brennuss!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb heel mooie likeurglazen gezien.... Twee voor 40 euro, vind ik best duur, maar vind ze zo mooi..
Gast- Gast
Ik heb toch maar aangepast.
Rustige nacht allemaal, ik ga aan de schoonmaak!
Rustige nacht allemaal, ik ga aan de schoonmaak!
Gast- Gast
Film1 SUCKS!
Vandaag heb ik voor de tweede keer "Sins of a Mother" en nu "The edge of Darkness" gekeken. Zelfs "Zwart water" was er voor de 100e keer op. Bluh! Ik ben blij dat ik er niet voor betaal, maar mijn ouders.
Vandaag heb ik voor de tweede keer "Sins of a Mother" en nu "The edge of Darkness" gekeken. Zelfs "Zwart water" was er voor de 100e keer op. Bluh! Ik ben blij dat ik er niet voor betaal, maar mijn ouders.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb heel mooie likeurglazen gezien.... Twee voor 40 euro, vind ik best duur, maar vind ze zo mooi..
Soms word je gewoon verliefd op spullen en soms zijn ze duur... So be it. Ik zou ze kopen .
Gast- Gast
Wow die zijn zeker gaaf! Zou ze alleen al willen kopen om hoe ze eruit zien haha! Maar ik drink niet echt likeur . Ja met ijs en nog meer troep maar dan wordt het glas weer zo vol en dat staat niet meer bij dit soort glazen .
Gast- Gast
Reva schreef:
Die zijn cool. Daar zou mijn broertje ook voor warm lopen. Dat is een echte Licor 43 fan, dus dan zouden de glazen alleen maar als extra dienen. Kopen, dus.
Ik blaas net al mijn kaarsen uit, zie ik dat mijn kaars in het huisje heeft gelekt en all over the place van de haltafel ligt. Ik mag hopen dat mijn verven niet voor niets is als ik morgen wakker word.
Plus het plafond van de badkamer is ingestort. Plus dat ik gisteren op het toilet zat en de voegen sprongen. Ik haat dit huis.
Gast- Gast
Die glazen zijn inderdaad gaaf!
Succes Do!
Succes Do!
Qiara- Ratel
Ja, ze hebben ook de cognacversie, die is iets groter En maar 4 euro duurder, haha. Dus in dubio of die niet handiger zijn.
Gast- Gast
Ik ga ook maar, trusten!
Qiara- Ratel
Reva schreef:Ja, ze hebben ook de cognacversie, die is iets groter En maar 4 euro duurder, haha. Dus in dubio of die niet handiger zijn.
Wat drink je meer?
Ik ga ook slapen, het is wel weer mooi geweest zo... Trusten allemaal!
Gast- Gast
Waar past meer in? Goh, de cognac glazen
De kleinen zijn voor klein plezier. De groten voor groot plezier. Ik houd wel van kleinplezier.
De kleinen zijn voor klein plezier. De groten voor groot plezier. Ik houd wel van kleinplezier.
Gast- Gast
Zo ik ben er ook even midden in de nacht
Ik had gisterenavond een stekende pijn waardoor ik helaas niet kon sporten, maar goed dat doen we vandaag maar
En ik sliep redelijk op tijd en ben nu even wakker, zonder pijn jeeej
Ik dacht even hier kijken en dan weer proberen te slapen.
Ik had gisterenavond een stekende pijn waardoor ik helaas niet kon sporten, maar goed dat doen we vandaag maar
En ik sliep redelijk op tijd en ben nu even wakker, zonder pijn jeeej
Ik dacht even hier kijken en dan weer proberen te slapen.
Gast- Gast
Zit er een verborgen boodschap in de extra hoofdletters?
Ik ben vrijdag vrij en heel heel heel misschien donderdag ook.. Dat zou woensdag, donderdag, vrijdag vrij betekenen. Kan wel janken.
Ik ben vrijdag vrij en heel heel heel misschien donderdag ook.. Dat zou woensdag, donderdag, vrijdag vrij betekenen. Kan wel janken.
Gast- Gast
Heb je jouw eigen posts van gister al teruggelezen? Dat jij over mijn twee verkeerde hoofdletters begint...Reva schreef:Zit er een verborgen boodschap in de extra hoofdletters?
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: