Nachtcafé 2011
+17
mzcharlotte
Zwerver
May
Snoes
M_as
Chocolate Cookie
Pannetoet
Roze Roos
Lejow
Jordana
Jeanette
Lotus
Zwoesj
Sjaantje
Bubbelicious
Qiara
Toet
21 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
Volgend onderwerp? Begin het nu niet meer leuk te vinden, omdat Lotus er niet is om zichzelf te verdedigen of om helderheid te verschaffen. Morgen weer een dag met het onderwerp?
Gast- Gast
ABE schreef:Volgend onderwerp? Begin het nu niet meer leuk te vinden, omdat Lotus er niet is om zichzelf te verdedigen of om helderheid te verschaffen. Morgen weer een dag met het onderwerp?
Ik heb een collega die de hele dag met me flirt. Ik word er best warm van :O
Gast- Gast
ABE, ik vind niet dat er iemand negatief of kwetsend over lotus spreekt, dus wat mij betreft hoeven we niet spastisch van onderwerp te wisselen. Wellicht dat mensen even de posts kunnen aanpassen, maar kwetsend of lullig vind ik ze niet. Maar kan aan mij liggen.
En voor de duidelijkheid, in mijn afwezigheid mogen jullie rustig over mijn kast, veganuggets of lekkere kont praten.
En voor de duidelijkheid, in mijn afwezigheid mogen jullie rustig over mijn kast, veganuggets of lekkere kont praten.
Gast- Gast
Dolores schreef:zvb, hier is het 112brabant.nl mss is er ook eentje voor jou regio?
Thanx, ik ga even kijken
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:ABE schreef:Volgend onderwerp? Begin het nu niet meer leuk te vinden, omdat Lotus er niet is om zichzelf te verdedigen of om helderheid te verschaffen. Morgen weer een dag met het onderwerp?
Ik heb een collega die de hele dag met me flirt. Ik word er best warm van
Kijken, kijken... Niet aankomen
Gast- Gast
Nee, ik zei dat ik mijn probleem erken en Lotus niet. Dat komt op hetzelfde neer als wat jij zegt.
Gast- Gast
Reva schreef:ABE, ik vind niet dat er iemand negatief of kwetsend over lotus spreekt, dus wat mij betreft hoeven we niet spastisch van onderwerp te wisselen. Wellicht dat mensen even de posts kunnen aanpassen, maar kwetsend of lullig vind ik ze niet. Maar kan aan mij liggen.
Ow nee, dat vind ik ook niet. Maar als iemand niet bij het gesprek aanwezig is, dan is het al snel roddelen en daar ben ik weer geen voorstander van. Ondanks dat ik zelf ook zo mijn "pootje" zet.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Dolores schreef:zvb, hier is het 112brabant.nl mss is er ook eentje voor jou regio?
Thanx, ik ga even kijken
LOL, als ik google op iets dergelijks komt mijn oude straatnaam in beeld waar ik heeeeeeeeeeel vroeger heb gewoond .
Gast- Gast
Mag dromen en fantaseren ook? Ik mijn fantasie heb jij je schoenen al trouwensReva schreef:ABE, ik vind niet dat er iemand negatief of kwetsend over lotus spreekt, dus wat mij betreft hoeven we niet spastisch van onderwerp te wisselen. Wellicht dat mensen even de posts kunnen aanpassen, maar kwetsend of lullig vind ik ze niet. Maar kan aan mij liggen.
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Zusje van Bert op za 19 feb 2011 - 13:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mag dromen en fantaseren ook? Ik mijn fantasie heb jij je schoenen al trouwensReva schreef:ABE, ik vind niet dat er iemand negatief of kwetsend over lotus spreekt, dus wat mij betreft hoeven we niet spastisch van onderwerp te wisselen. Wellicht dat mensen even de posts kunnen aanpassen, maar kwetsend of lullig vind ik ze niet. Maar kan aan mij liggen.
In de mijne ook. Heb zelfs al nachtbezoek geregeld voor de dag dat ik ze -hopelijk- ontvang ZO.
Gast- Gast
Nou, bij mij valt dit niet onder roddelen en alles zou ik ook zo tegen Lotus zelf zeggen. Verder met Reva eens.ABE schreef:Reva schreef:ABE, ik vind niet dat er iemand negatief of kwetsend over lotus spreekt, dus wat mij betreft hoeven we niet spastisch van onderwerp te wisselen. Wellicht dat mensen even de posts kunnen aanpassen, maar kwetsend of lullig vind ik ze niet. Maar kan aan mij liggen.
Ow nee, dat vind ik ook niet. Maar als iemand niet bij het gesprek aanwezig is, dan is het al snel roddelen en daar ben ik weer geen voorstander van. Ondanks dat ik zelf ook zo mijn "pootje" zet.
Gast- Gast
Reva schreef:
Whaha muts!
Ik ga nu echt pitten.
Truste!
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Dolores schreef:zvb, hier is het 112brabant.nl mss is er ook eentje voor jou regio?
Thanx, ik ga even kijken
Jammer, tis meer een nieuws site. Maakt niet uit. Ik heb me eerder bij dit soort dingen neergelegd .
Gast- Gast
ABE schreef:Zusje van Bert schreef:-
Serieus?
-
Laatst aangepast door Zusje van Bert op za 19 feb 2011 - 14:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Slaap lekker Alex!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ja, ik ga niet nog een keer slaap lekker zeggen tegen Alex, dat deed ik uren terug al.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:ABE schreef:Zusje van Bert schreef:-
Serieus?
Ja als hij zit is het nog wel ok maar verder... Nee, niet mijn ding .
Geweldig!
Gast- Gast
Eigenlijk moet ik ook gaan, ben zo moe en mijn neus is net een kabbelend beekje
Slaap lekker Dolores!
Slaap lekker Dolores!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
De rest blijft wel staan. Dus slaap lekker. En maak je niet druk, je hebt goed gedaan.Dolores schreef:Ik haak ook af, moet ik mijn posts deleten?
Gast- Gast
Ik maak me niet druk over wat ik zélf heb geschreven, meer over wat het kan veroorzaken.
Maar, ikzelf heb liever mensen die 'het iets kan schelen' als mensen die alles negeren...
Maar, ikzelf heb liever mensen die 'het iets kan schelen' als mensen die alles negeren...
Gast- Gast
Ik heb mijn posts verwijderd, maar toen bedacht ik me dat het overal in quotes staat.. Dus heeft weinig zin denk ik, Do.
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: