Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nachtcafé 2011

+17
mzcharlotte
Zwerver
May
Snoes
M_as
Chocolate Cookie
Pannetoet
Roze Roos
Lejow
Jordana
Jeanette
Lotus
Zwoesj
Sjaantje
Bubbelicious
Qiara
Toet
21 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Nachtcafé 2011 - Pagina 36 Empty Re: Nachtcafé 2011

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:30

*

Laatst aangepast door Reva op za 19 feb 2011 - 14:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:30

Alex167 schreef:Ik snap best dat Lotus hier haar ei kwijt wil. Ik heb dat ook regelmatig. Mijn eetprobleem is alleen minder erg dan dat van haar, denk ik. Ik vind het jammer dat er meiden zijn die dan gelijk roepen dat het om (negatieve) aandacht vragen is, terwijl het gewoon een uitlaadklep is. Als iemand tegen/over mij zou zeggen dat ik bepaalde reacties probeer te ontlokken op een moment dat ik me klote voel heb ik niet bepAald meer de behoefte om mijn hart hier nog te luchten.
Ik denk absoluut niet dat het om negatief aandacht vragen gaat en ik zie het ook als uitlaatklep, daarom zou ik het jammer vinden als ze er niets meer over gaat posten nu. Dan maak ik me nog meer zorgen.
Maar ik vraag me wel af wat ze er mee wil. Als ze er geen reacties op zou willen zou ze het niet posten.

Ik vind het jammer dat Lotus er zelf niet is. Heb er een beetje moeite mee om dit 'achter haar om' te bespreken.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:31

*

Laatst aangepast door Dolores op za 19 feb 2011 - 14:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:32

Alex167 schreef:Ik snap best dat Lotus hier haar ei kwijt wil. Ik heb dat ook regelmatig. Mijn eetprobleem is alleen minder erg dan dat van haar, denk ik. Ik vind het jammer dat er meiden zijn die dan gelijk roepen dat het om (negatieve) aandacht vragen is, terwijl het voor Lotus (denk ik) gewoon een uitlaadklep is. Als iemand tegen/over mij zou zeggen dat ik bepaalde reacties probeer te ontlokken op een moment dat ik me klote voel heb ik niet bepaald meer de behoefte om mijn hart hier nog te luchten.

Van jou heb ik nooit geweten dat je eraan leed.

Iedereen die op een forum post moet weten dat het op een gegeven moment genoeg is, qua informatie. Dan wordt het niet per definitie vervelend, maar wel zorgwekkend en het laatste is waar iedereen nu, qua lotus, op reageert.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:33

Misschien gaat het om de manier van posten. Ik lees de posts van bv. Reva heel anders. Minder zorgwekkend en met een andere toon.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:34

Dolores, wie was jij hiervoor?Ik heb het ff gemist!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:34

*

Laatst aangepast door Reva op za 19 feb 2011 - 14:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:35

----

Laatst aangepast door Dolores op za 19 feb 2011 - 13:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:35

Smikkell schreef:Misschien gaat het om de manier van posten. Ik lees de posts van bv. Reva heel anders. Minder zorgwekkend en met een andere toon.

Ik ben blij dat je mn kast en nuggets niet zorgwekkend blijkt te vinden Cool

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:37

Smikkell schreef:Misschien gaat het om de manier van posten. Ik lees de posts van bv. Reva heel anders. Minder zorgwekkend en met een andere toon.

Maar dat kan ook niet anders. Wink

Laatst keek ik Oprah, dat komt echt bijna nooit meer voor, en daar vertelde iemand dat wanneer je dagelijks bezig bent met eten, je ook een eetstoornis hebt. Dus welkom iedereen van heel Nederland! Very Happy We zijn allemaal eetgestoord! Very Happy Ik geef mezelf nog even een Bugles met kaas Very Happy

Gast
Gast

Er zijn hier meerderen die over zichzelf en redelijke problemen praten. Ik hoor daar momenteel ook bij. Maar ik lees die verhalen toch anders. Ik weet dat wat Reva doet ook niet normaal is en ik weet dat mijn drankgebruik ook niet normaal is en zo nog wat voorbeelden. Maar ik maak me daar minder zorgen om, omdat ik in die posts ook lees (al dan niet tussen de regels door) dat die mensen wel weten waar ze mee bezig zijn. Bij Lotus heb ik daar een heel ander gevoel bij..

Gast
Gast

Reva schreef:Ik denk er ook zo over, Alex. Ik zou ook best in een post kunnen zetten dat ik me even klote voel, maar volgens mij niet meteen met de achterliggende gedachte dat ik hoop dat iemand vraagt 'hoezo' en ik het daarna kan vertellen. Of bedoel je dat niet? :P

Ja, dat bedoel ik wel.

En Do, ik erken dat ik het probleem heb, Lotus niet. Dat is een belangrijk verschil.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:38

*

Laatst aangepast door Dolores op za 19 feb 2011 - 14:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:38

Ok! Thanx! Hi smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:39

@ Alex: en daarover denk ik dus anders

@ Mozz : hai!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:42

Reva schreef:ZvB: Ow.. Verder weet ik niet zo'n site Sad

In ieder geval bedankt smile. Mss reed hij wel gewoon langs en heeft hij uiteindelijk het geluid uitgezet. Kan ook nog. Het is echt niet fijn om langs zo'n belangrijke route te wonen. Zeker niet als je bij je ouders in de straat woont en bij elke ambu jezelf afvraagt of hij voor je vader zal zijn...

Anyway, ik kan de discussie nog altijd niet goed volgen maar is het wel helemaal fair om iemands probleem zo te gaan zitten bespreken?

Gast
Gast

Er is ook wel een verschil in dat we van Reva (om maar gewoon even bij jou te blijven) meer verhalen horen. Van Lotus weten we verder weinig. Reva gooit er met een grapje tussendoor wat voor ontzettens stomme en belachelijke dingen ze aan het doen is, maar komt verder redelijk sterk en zeker over. En zo vind ik dat bij mezelf ook.

Het gaat misschien om de emoticons die er bij staan en het aantal dubbelzinnige opmerkingen die ze maakt. De zinnen die worden toegevoed met een streep er doorheen en het feit dat we verder weinig van Lotus weten. Lotus geeft alleen maar aan hoe het met haar gaat en wat ze allemaal wel/niet goed/slecht heeft gedaan op een dag, met wat zorgwekkende uitspraken.

Normaals, ik vind het fijn dat Lotus een plek heeft op zich uit te laten. Maar ik ben het wel eens met Dolores haar reacties in dat topic.

Laatst aangepast door Smikkell op za 19 feb 2011 - 13:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Smikkell: Ik sluit me deze avond bij jou aan.

Ik drink graag een biertje. Soms drink ik iets meer dan gemiddeld, soms smaakt het me totaal niet en dan drink ik niet. Geeft bij mij geen verslaving weer, want wil ik morgen niets, dan drink ik niets. Het is geen moeten. En als het wel een moeten wordt, dan weet ik van mezelf dat ik daar ook al snel weer overheen ben. Dus wanneer Reva en jij pleiten voor dansen met wijn tussen de tieten dan denk ik enkel:"Jaaaaahhhhh! Foto!"

Bij sommige mensen weet je gewoon dat ze op hun pootjes terecht komen. Op welke manier dan ook.

Gast
Gast

Dolores schreef:@ Alex: en daarover denk ik dus anders

Euh, I'm lost ... Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:44

Zusje van Bert schreef:

In ieder geval bedankt smile. Mss reed hij wel gewoon langs en heeft hij uiteindelijk het geluid uitgezet. Kan ook nog. Het is echt niet fijn om langs zo'n belangrijke route te wonen. Zeker niet als je bij je ouders in de straat woont en bij elke ambu jezelf afvraagt of hij voor je vader zal zijn...

Anyway, ik kan de discussie nog altijd niet goed volgen maar is het wel helemaal fair om iemands probleem zo te gaan zitten bespreken?
Alles kan zo weer weg toch? Ik zie alleen maar mensen die reageren omdat ze zich echt zorgen maken en die dagelijks met haar spreken. Ik zie verder niemand die er plezier aan heeft om even te roddelen. Maar zoals ik zei vind ik het ook wel lastig zo zonder Lotus er zelf bij. Dus misschien gaat alles zo weer weg. Het is ook wel fijn om je zorgen en gedachtes over een mede-forummer te delen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:45

*

Laatst aangepast door Reva op za 19 feb 2011 - 14:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:45

Smikkell schreef:Er is ook wel een verschil in dat we van Reva (om maar gewoon even bij jou te blijven) meer verhalen horen. Van Lotus weten we verder weinig. Reva gooit er met een grapje tussendoor wat voor ontzettens stomme en belachelijke dingen ze aan het doen is, maar komt verder redelijk sterk en zeker over. En zo vind ik dat bij mezelf ook.

Het gaat misschien om de emoticons die er bij staan en het aantal dubbelzinnige opmerkingen die ze maakt. De zinnen die worden toegevoed met een streep er doorheen en het feit dat we verder weinig van Lotus weten. Lotus geeft alleen maar aan hoe het met haar gaat en wat ze allemaal wel niet goed/slecht heeft gedaan op een dag, met wat zorgwekkende uitspraken.

Normaals, ik vind het fijn dat Lotus een plek heeft op zich uit te laten. Maar ik ben het wel eens met Dolores haar reacties in dat topic.

Ik snap je eerste stukje wel. Dat had ik met drank. Ik dronk op een gegeven moment gewoon te veel. Ik weet niet of ik gevoelig ben voor verslavingen maar ik wuifde het ook met grapjes weg. Ik deed op een gegeven moment echt heel domme dingen als ik te veel gedronken had. Dat was voor mij wel het punt om er mee te stoppen. Gelukkig ging dat toen ook heel makkelijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:46

Smikkell schreef:
Zusje van Bert schreef:

Alles kan zo weer weg toch? Ik zie alleen maar mensen die reageren omdat ze zich echt zorgen maken en die dagelijks met haar spreken. Ik zie verder niemand die er plezier aan heeft om even te roddelen. Maar zoals ik zei vind ik het ook wel lastig zo zonder Lotus er zelf bij. Dus misschien gaat alles zo weer weg. Het is ook wel fijn om je zorgen en gedachtes over een mede-forummer te delen.

Ja ik snap je punt wel hoor maar wat je zelf al zegt; Lotus is er niet. Ik zou het ook niet echt leuk vinden om te weten dat mensen mij hier zo zitten te bespreken terwijl ik zelf niet eens online ben.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:47

*

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:47

zvb, hier is het 112brabant.nl mss is er ook eentje voor jou regio?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: