Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nachtcafé 2011

+17
mzcharlotte
Zwerver
May
Snoes
M_as
Chocolate Cookie
Pannetoet
Roze Roos
Lejow
Jordana
Jeanette
Lotus
Zwoesj
Sjaantje
Bubbelicious
Qiara
Toet
21 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nachtcafé 2011 - Pagina 35 Empty Re: Nachtcafé 2011

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:10

Truste, pretty Alex I love you

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:11

Dat weet je nooit Do, maar als dat gebeurt ligt dat niet aan jouw reacties.

Gast
Gast

ABE schreef:Och, dat werkt dus net zo als mijn verslavingen. Dan verlies ik me dagelijks aan kroketten van de Jumbo, in de automatiek. Dan wil ik een week lang alleen maar pizzacroissants en dan loop ik me dood te drinken aan cup-a-soup. Niet erg, alles gaat vanzelf weer over. smile

Ik mis De Gouden Kooi nog dagelijks. Dat is weer mijn problematiek. :P
Nou, er was een pasta die ik heel lekker vond. Op het laatst 'moest' ik zo'n beetje elke dag zo'n zak eten. Naast mijn maaltijden. En zo 100 voorbeelden. Niet alleen over eten, maar over alles. En dat moeten is niet heel dwangmatig, zo voel ik dat niet.

Gast
Gast

ABE schreef:
Alex167 schreef:
Dolores schreef:
Alex167 schreef:Maar je doet het toch om haar te helpen, niet om haar te pesten?

En dat weet ík ook wel, maar tien tegen 1 dat zij het ziet als aanval...

Ook waar ...

Maar vallen wij haar aan? Zie dat zo? Ik val haar namelijk niet aan of af. En volgens mij Gianogwattes ook niet. (Komen ze terug, dan ook nog onder een moeilijke naam :P)

Als de eerste reactie is 'dan zeg ik er wel niks meer over' dan neem ik aan dat je het niet als 'advies' ziet oid

Gast
Gast

ABE schreef:
Alex167 schreef:
Dolores schreef:
Alex167 schreef:Maar je doet het toch om haar te helpen, niet om haar te pesten?

Ook waar ...

Maar vallen wij haar aan? Zie dat zo? Ik val haar namelijk niet aan of af. En volgens mij Gianogwattes ook niet. (Komen ze terug, dan ook nog onder een moeilijke naam :P)

Jij mag me James noemen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:12

mozzarella schreef:Kijk Smikkel nu is het dus weg en ik kan het niet helpen maar ik denk nu dat je nieuwe masturbatietechnieken aan het oefenen bent ofzo...
Weg? er is niets weg!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:12

Misschien heb ik dat nu wel met cake bakken.. :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:13

*

Laatst aangepast door Reva op za 19 feb 2011 - 14:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:13

Brennuss schreef:Misschien heb ik dat nu wel met cake bakken.. :shock:
Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:15

Dolores schreef:
ABE schreef:
Alex167 schreef:
Dolores schreef:

Ook waar ...

Als de eerste reactie is 'dan zeg ik er wel niks meer over' dan neem ik aan dat je het niet als 'advies' ziet oid

Ik neem aan dat je op het oude forum ook hebt geforummt en toen was de situatie hetzelfde. En toen was het "guttegut" en dergelijke en dan snap ik dat ze zich nu wel in het nauw gedreven voelt omdat er EINDELIJK iemand eens eerlijk is en recht voor zijn raap zegt hoe de bieten gekookt moeten worden. Ik vind dat je jezelf dan ook een schouderklopje moet geven i.p.v. dat je nu twijfelt aan wat je hebt gezegd. Dat laatst is namelijk echt niet nodig, want je hebt de ballen van heel het forum gehad door het als eerste te zeggen.

James - Geheel goed! Very Happy

Smikkell - Ik begin hem te vatten. Zie je het ook als leidraad voor de dag?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:15

Weet iemand nog een site als in www.waarisbrand.nl? Er is hier vlakbij een ambu gestopt en ik wil graag het adres weten...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:17

ABE, weet jij niet wie ik ben/was dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:17

Zusje van Bert schreef:Weet iemand nog een site als in www.waarisbrand.nl? Er is hier vlakbij een ambu gestopt en ik wil graag het adres weten...

Alarmeringen.nl

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:19

Het is lastig:

Ik ben blij dat Lotus open is (al denk ik dat wat wij lezen maar een heel klein deel van Lotus is)
Ik zou het jammer vinden als Lotus nu helemaal niets meer gaat posten en haar ei hier niet meer kwijt zou kunnen, want ik ben blij dat er een plek is waar ze er iets over kwijt kan.

Maar mensen posten hier dingen die ze kwijt willen, waar ze een reactie op willen of.. Als je er geen commentaar op wilt of niets over wilt horen, of over kwijt wilt post je het niet (Algemeen, niet Lotus)

Wanneer iemand komt met " bah, ik voel me rot" (waar ik me wel aan erger want posts gewoon waar je mee zit ipv eerst reacties afwachten als; wat dan? wil je iets kwijt?) dan willen ze er over praten.

In het geval van Lotus denk ik ook na de zoveelste negatieve post over eten: wat wil je? Wil je aandacht (het woord aandacht is niet altijd negatief)? Wil je hulp? Wil je dat iemand de eetstoornis benoemd? Wil je het gewoon kwijt?
Ik wil echt het beste voor Lotus en zou haar willen helpen waar ik kan, en zo zijn er hier meer.. maar geef dan aan hoe.

En ik wil Lotus helemaal niet aanvallen hiermee. Ik maak me gewoon zorgen en ben blij dat Dolores het uitspreekt. En misschien Lotus eigenlijk ook wel. Ze wil er zelf de aandacht opleggen, anders post ze het niet.

Gast
Gast

Smikkell schreef:
mozzarella schreef:Kijk Smikkel nu is het dus weg en ik kan het niet helpen maar ik denk nu dat je nieuwe masturbatietechnieken aan het oefenen bent ofzo...
Weg? er is niets weg!

Ok een wijntje drinken en een powerpoint maken kán niet samengaan want ik had die kleine letters overzien whahahaha

Gast
Gast

Reva schreef:Maar over het onderwerp.. Wanneer noem je iets een eetprobleem? Alleen als iemand onrealistisch denkt? Of ongezond bezig is? Of?

Ik weet ook niet precies wanneer men iemand als eetgestoorde wordt gediagnostiseerd, ik weet alleen dat mijn ouders er als de kippen bij waren toen ik raar eetgedrag vertoonde. Toen ik niet veel later obsessief ging sporten en ze pakjes laxeermiddel vonden, waren ze sneller bij de drogist met een foto van mij en bij de huisarts als ik kon knipogen. Bij mij heeft het zes jaar gespeeld. Dus ik kan me voorstellen dat iemand niet voor een gat te vangen is m.b.t. het label eetstoornis, of welke ziekte dan ook. Het is moeilijk, heel moeilijk, maar met "Wat erg, knuffel" kom je er niet. Je hebt als "zieke" echt een hardere hand nodig en een stok achter de deur nodig voor als je het moeilijk krijgt. En wellicht krijgen wij die rol ook ooit toebedeeld.

Gast
Gast

Dolores schreef:ABE, weet jij niet wie ik ben/was dan?

Kennelijk niet. Embarassed

Gast
Gast

Zusje van Bert schreef:Weet iemand nog een site als in www.waarisbrand.nl? Er is hier vlakbij een ambu gestopt en ik wil graag het adres weten...
Ik zoek dat soort dingen wie p2000

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:21

:P

Laatst aangepast door Dolores op za 19 feb 2011 - 13:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:24

Dolores schreef:no quoting!

Ow! Very Happy Ja! Very Happy Die! Very Happy

Wat moet ik nu zeggen op zoiets. Niet quoten. Ok, ja.. Prima! Very Happy :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:24

Abe, niet echt een leidraad. En het heeft me nog nooit in mijn dagelijks leven belemmerd. Ik zou bijvoorbeeld niet thuisblijven om dit te volgen als ik werk of school had. Maar ik merk gewoon -en hoor dat ook wel eens terug van anderen- dat ik soms geen grens heb. Dat ik me ergens in verlies.
Als ik mijn huis wit wil hebben ga ik weken lang opzoek naar witte dingen. Als ik blauw een leuke kleur voor kleding vind dat koop ik alleen nog maar blauw. Als ik die pasta lekker vind, dan wil ik alleen maar een maand lang die pasta eten. Als ik een serie heb gevonden die ik leuk vind ga ik dagen lang nonstop die serie kijken tot ik alles heb gezien. En nu volg ik dit en weet ik er echt alles alles alles van.
Ik geef er nooit meer geld aan uit dan ik heb, kom er niet door in de problemen ofzo. Maar ik zie het gewoon steeds weer terug.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:26

Reva schreef:

Alarmeringen.nl

Thanx maar die is dus ook niet compleet... Irritant... Ik volg het topic hier ook niet echt. Heb het topic waar het over gaat dan ook niet gelezen. Sorry dat ik daar verder niet op reageer...

Heeft iedereen een beetje een leuke avond hier?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:27

Ik snap best dat Lotus hier haar ei kwijt wil. Ik heb dat ook regelmatig. Mijn eetprobleem is alleen minder erg dan dat van haar, denk ik. Ik vind het jammer dat er meiden zijn die dan gelijk roepen dat het om (negatieve) aandacht vragen is, terwijl het voor Lotus (denk ik) gewoon een uitlaadklep is. Als iemand tegen/over mij zou zeggen dat ik bepaalde reacties probeer te ontlokken op een moment dat ik me klote voel heb ik niet bepaald meer de behoefte om mijn hart hier nog te luchten.

Laatst aangepast door Alex167 op za 19 feb 2011 - 13:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:29

Reva schreef:Maar over het onderwerp.. Wanneer noem je iets een eetprobleem? Alleen als iemand onrealistisch denkt? Of ongezond bezig is? Of?

Ik denk dat iets een probleem is wanneer je er last van hebt, of de normale dagelijkse gang van leven belemmert.
Als jij een aantal uur per dag MOET sporten want anders.....
Als je na het eten MOET compenseren....
Als je juist bij periodes stelselmatig niet of veel te weinig eet
Als je blijft beweren dat bmi <20 'voor jou echt gewoon veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te zwaar is'
Als je vrijwel continu bezig bent met eten/niet eten etc etc

Dan denk ik dat er best eens een probleem zou kúnnen zijn..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:29

Misschien klinkt het ontzettend verkeert, maar ergens heb ik wel diep respect voor jou doorzettingsvermogen in dingen. Je zet dingen wel door en weet wel structuur te houden in dingen die jou bezig houden. Misschien zeg ik het compleet verkeerd en zie ik het ook verkeerd, maar nogmaals, zoals ik het zie, met hier en daar een kanttekening natuurlijk, zie ik het niet als honderd procent gestoord. smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: