Nachtcafé 2011
+17
mzcharlotte
Zwerver
May
Snoes
M_as
Chocolate Cookie
Pannetoet
Roze Roos
Lejow
Jordana
Jeanette
Lotus
Zwoesj
Sjaantje
Bubbelicious
Qiara
Toet
21 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Oeeeh, ik weet hoe je filmpje invoegt ! Wat snap je niet mozz?
Laatst aangepast door Brennuss op za 19 feb 2011 - 12:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
mozzarella schreef:Hiii...ik ben een powerpoint aan het maken...en kan er niks van!
Dan bent u niet de enige. Maar oefening baart kunst?
Gast- Gast
Reva schreef:Maar is J. van Babydoll niet al aan het gehecht dan? Opzich mag Bungel hier best logeren, maar ik heb niet zoveel te doen voor hem. Ja, de afwas, maar ja..
In het Bungel topic heeft Babydoll neer gezet dat J. Bungel wel wil laten verhuizen. (In ruil voor een doos play doh )
Gast- Gast
Brennuss schreef:Oeeeh, ik weet hoe je filmpje invoegt ! Wat snap je niet mozz?
Dan ben je al verder dan ik, haha.
Gast- Gast
Megara schreef:Brennuss schreef:Oeeeh, ik weet hoe je filmpje invoegt ! Wat snap je niet mozz?
Dan ben je al verder dan ik, haha.
Het heeft ook even geduurd voordat ik wist wat je nu precies moet doen, maar het vrij simpel
Gast- Gast
Hihi, ik vond het dagcafe al zo rustig, spuit elf
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Tssj, zonder waarschuwing naar het nachtcafé. Het moet ook niet gekker worden.
Gast- Gast
Volgens mij krijgen wij vaak powerpointpresentaties te zien en ik ben nog steeds aan het bedenken hoe zo zoiets voor elkaar krijgen. Ik vind het maar knap. Want ik heb het geprobeerd en dat van mij is echt K.
Gast- Gast
Ik ben net weer thuis, was naar de film the Black Swan geweest... eigenlijk is het best een wazig film... maar ja
Daarna nog ff een drankje gedaan en nu met de laptop in bed! Eigenlijk moet ik slapen van mezelf maar eigenlijk heb ik daar ook weer geen zin in
Daarna nog ff een drankje gedaan en nu met de laptop in bed! Eigenlijk moet ik slapen van mezelf maar eigenlijk heb ik daar ook weer geen zin in
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Teken van mijn moeheid, helemaal even niet aan gedacht...
Vond je hem wel leuk?
Vond je hem wel leuk?
Laatst aangepast door Qiara op za 19 feb 2011 - 12:32; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Ik de trailer inderdaad gezien, maar daar snapte ik ook al geen hol van. Issie heel eng studiebol?
Gast- Gast
studiebol schreef: Eigenlijk moet ik slapen van mezelf maar eigenlijk heb ik daar ook weer geen zin in
Ben je dan morgen al niet om negen uur wakker ofzo? Dan weet ik bij mijn God niet wat ik met de dag moet.
Gast- Gast
Ik moet ook slapen eigenlijk, ik weet dat A. morgen gewoon weer rond half 7 wakker is. Het is alleen zo gezellig hier, ik móet nog wel even blijven.
Gast- Gast
De film is niet eng, echt niet.. zitten misschiern 4 of 5 schrik momentjes in! Hij was gewoon wat apart, op zich als je er over nadenkt is de verhaal lijn wel mooi, maar dan toch is het af en toe een vage film! Ik denk dat leuk ook niet het goede woord is voor de film... welk woord dan wel dat weet ik ook niet
En ABE ja dan ben ik meestal wel om 9 uur wakker(moet nu ook wel want ik moet de honden uitlaten en heb om half 10 een paardrij afspraak) maar ik kan als ik niks heb wel vaak lekker tot 10 uur in mijn bed liggen hoor en dan vermaak ik me de rest van de dag wel!
En ABE ja dan ben ik meestal wel om 9 uur wakker(moet nu ook wel want ik moet de honden uitlaten en heb om half 10 een paardrij afspraak) maar ik kan als ik niks heb wel vaak lekker tot 10 uur in mijn bed liggen hoor en dan vermaak ik me de rest van de dag wel!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
studiebol schreef:
Dat lukt me ehmz.... Ook heerlijk tot 14.00u....
Gast- Gast
Ik begrijp echt niet hoe mensen zo lang in hun bed kunnen liggen.
Maar dat zal wel te maken hebben met het hebben van een kind, ik ben niet anders meer gewend dan om 7 uur op te staan. Zelfs als ze uit logeren is ben ik om 9 uur klaarwakker.
Maar dat zal wel te maken hebben met het hebben van een kind, ik ben niet anders meer gewend dan om 7 uur op te staan. Zelfs als ze uit logeren is ben ik om 9 uur klaarwakker.
Gast- Gast
studiebol schreef:[color=blue]De film is niet eng, echt niet.. zitten misschiern 4 of 5 schrik momentjes in! Hij was gewoon wat apart, op zich als je er over nadenkt is de verhaal lijn wel mooi, maar dan toch is het af en toe een vage film! Ik denk dat leuk ook niet het goede woord is voor de film... welk woord dan wel dat weet ik ook niet
Wel de moeite waard?
Qiara- Ratel
Ik ben er nog hoor. Ik heb alleen sinds deze week een andere hobby en daarom niet zo heel veel op het forum meer.
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: