Nachtcafé 2011
+17
mzcharlotte
Zwerver
May
Snoes
M_as
Chocolate Cookie
Pannetoet
Roze Roos
Lejow
Jordana
Jeanette
Lotus
Zwoesj
Sjaantje
Bubbelicious
Qiara
Toet
21 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Bitterkoek_ schreef:Smikkell schreef:Dit wordt een seks met elkaar meeting...
Wouw..... Een seks met elkaar meeting? Met welk thema?
Seks met elkaar.
Gast- Gast
toetje_ schreef:Smikkell schreef:Mannen? Ik zeg toch met elkaar! Ik verlang naar de rechter borst van Reva, inc. saus en uitjes.toetje_ schreef:Smikkell schreef:Dit wordt een seks met elkaar meeting...
En eh, waar halen we mannen vandaan?
Ah zo. Ik verlang op het moment niet zo naar vrouwen, ik wil gewoon kei hard neuken hahaha
Wauw er gaat een wereld voor me open
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Ow, dat moet lukken. www.voorbinddildo.nltoetje_ schreef:Smikkell schreef:Mannen? Ik zeg toch met elkaar! Ik verlang naar de rechter borst van Reva, inc. saus en uitjes.toetje_ schreef:Smikkell schreef:Dit wordt een seks met elkaar meeting...
Ah zo. Ik verlang op het moment niet zo naar vrouwen, ik wil gewoon kei hard neuken hahaha
Gast- Gast
Bubbelicious schreef:toetje_ schreef:Smikkell schreef:Mannen? Ik zeg toch met elkaar! Ik verlang naar de rechter borst van Reva, inc. saus en uitjes.toetje_ schreef:Smikkell schreef:Dit wordt een seks met elkaar meeting...
why?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:Ow, dat moet lukken. www.voorbinddildo.nltoetje_ schreef:Smikkell schreef:Mannen? Ik zeg toch met elkaar! Ik verlang naar de rechter borst van Reva, inc. saus en uitjes.toetje_ schreef:Smikkell schreef:Dit wordt een seks met elkaar meeting...
Omg, ik zie nu rare dingen voor me.
Toet- Lady Post-a-lot
Wel, ik moet afhaken, lots to do....
Maar ik wens jullie alle goeds en Smik, ik ga hard voor jou duimen morgen (en ook nog voor iemand anders)
Maar ik wens jullie alle goeds en Smik, ik ga hard voor jou duimen morgen (en ook nog voor iemand anders)
Gast- Gast
ABE schreef:Bitterkoek_ schreef:Smikkell schreef:Dit wordt een seks met elkaar meeting...
Wouw..... Een seks met elkaar meeting? Met welk thema?
Seks met elkaar.
Ja snap ik.... Maar meeten we elkaar in dierenpakken of gaan we als clowns verkleed of gaan we voor BDSM?
Gast- Gast
toetje_ schreef:Bubbelicious schreef:toetje_ schreef:Smikkell schreef:Mannen? Ik zeg toch met elkaar! Ik verlang naar de rechter borst van Reva, inc. saus en uitjes.toetje_ schreef:Smikkell schreef:Dit wordt een seks met elkaar meeting...
why?
Nou normaal zit ik alleen overdag op Yes, maar dan is het een stuk braver haha. Ik wist niet dat het hier 's nachts zo 'levendig' was. Maar gelukkig maar, ik was al bang dat ik als een zombie voor me uit moest gaan staren
Bubbelicious- Prater
Welterusten Dolores!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Lief van je, Do. Ik waardeer je aandacht echt. Jammer dat je afhaakt bij de voorbinddildo's. Truste.Dolores schreef:Wel, ik moet afhaken, lots to do....
Gast- Gast
@ bubbelicious, het gaat er niet altijd zo wild aan toe hoor.
Ik moet me inhouden.
Ik moet me inhouden.
Laatst aangepast door toetje_ op di 15 feb 2011 - 13:38; in totaal 2 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
Welterusten Brennuss! Ook time for me to go?
Qiara- Ratel
Over piemels gesproken.. Bestaan er mensen die een rol aluminiumfolie op kunnen maken? Die van mij stranden ergens in het begin al gelijk. Dat je heleboel beginnetjes hebt..
Gast- Gast
Wat zeg jij nou??toetje_ schreef:@ bubbelicious, het gaat er niet altijd zo wild aan toe hoor.
Ik moet me inhouden.
Gast- Gast
Wat ga je wel doen, Do?
Qiara- Ratel
Ik meld me aan..Reva schreef:Over piemels gesproken.. Bestaan er mensen die een rol aluminiumfolie op kunnen maken? Die van mij stranden ergens in het begin al gelijk. Dat je heleboel beginnetjes hebt..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat zeg jij nou??toetje_ schreef:@ bubbelicious, het gaat er niet altijd zo wild aan toe hoor.
Ik moet me inhouden.
Dat het er niet altijd zo wild aan toe gaat of dat ik me in moet houden?
Toet- Lady Post-a-lot
Misschien is dat de reden waarom ik hier meerdere rollen heb liggen. Ik heb nog nooit het einde gezien..
Gast- Gast
Reva schreef:Over piemels gesproken.. Bestaan er mensen die een rol aluminiumfolie op kunnen maken? Die van mij stranden ergens in het begin al gelijk. Dat je heleboel beginnetjes hebt..
Idd!!! Ik heb dat altijd met platsic boterhamzakjes. Na een paar gebruikt te hebben, liggen de zakjes door hel mn la heen. Ik heb er nog geen oplossing voor gevonden
Bubbelicious- Prater
Bubbelicious schreef:Reva schreef:Over piemels gesproken.. Bestaan er mensen die een rol aluminiumfolie op kunnen maken? Die van mij stranden ergens in het begin al gelijk. Dat je heleboel beginnetjes hebt..
Idd!!! Ik heb dat altijd met platsic boterhamzakjes. Na een paar gebruikt te hebben, liggen de zakjes door hel mn la heen. Ik heb er nog geen oplossing voor gevonden
Het voelt toch als een ander probleem. Jij hebt iets in overschat en ik krijg nu stukjes die niet groot genoeg zijn. Maarre, misschien je boterhamzakjes in een boterhamzakje bewaren?
Gast- Gast
goed nederlands ook mn ogen beginnen te branden :cyclops:
Bubbelicious- Prater
Het stomme is dat in heb gewerkt op de afdeling waar ik morgen heen moet...
Gast- Gast
Ik ga maar naar bed, welterusten!
Qiara- Ratel
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: