Nachtcafé 2011
+17
mzcharlotte
Zwerver
May
Snoes
M_as
Chocolate Cookie
Pannetoet
Roze Roos
Lejow
Jordana
Jeanette
Lotus
Zwoesj
Sjaantje
Bubbelicious
Qiara
Toet
21 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Té moeilijk..June schreef:Smikkell schreef:Duur waren deze zeker,maar ik doe er wel inspiratie op die ik dan zelf weer verwerk ik mijn kringloopkastjes en creatieve buien. Al was die kast té mooi!June schreef:Wij hebben hier ook erg veel leuke winkels, maar de leukste winkels zijn ook heel duur.. grmbl
Namaken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Té moeilijk..June schreef:Smikkell schreef:Duur waren deze zeker,maar ik doe er wel inspiratie op die ik dan zelf weer verwerk ik mijn kringloopkastjes en creatieve buien. Al was die kast té mooi!June schreef:Wij hebben hier ook erg veel leuke winkels, maar de leukste winkels zijn ook heel duur.. grmbl
Namaken.
Ik weet zeker dat je het kunt!
Gast- Gast
Marin schreef:Ik kan niet slapen! Ben zenuwachtig voor morgen!
Dat kan ik me voorstellen. Hoe is het verder met je? Een beetje kunnen herstellen?
Gast- Gast
Oeeh, ik ben nu ook zenuwachtig voor jou! New York, New Yoork! Vet leuk Marin. Ik hoop dat je er lekker veel kracht uit kunt putten.
Gast- Gast
Nee die jij bent die wolf zijn vriend de vrouwversie.Reva schreef:Ik ben jan en ik ga even uit mn lul staan brullen.
Gast- Gast
June schreef:Marin schreef:Ik kan niet slapen! Ben zenuwachtig voor morgen!
Dat kan ik me voorstellen. Hoe is het verder met je? Een beetje kunnen herstellen?
Het gaat. Ben toch nog wel heel fragiel en echt heel snel moe. Maar ben nu juist klaarwakker, stom genoeg. Maar wel handig, dan leef ik alvast naar de Amerikaanse tijd.
Gast- Gast
Marin wel mooie fotos voor me maken he? waarom ben je zenuwachtig,v oor het vliegen? nNee toch? OF hoe je je nut voelt?
Gast- Gast
Precies Marin, alles heeft ook weer een voordeel . New York zal vast vermoeiend zijn, maar hopelijk krijg je er daarna juist weer een berg energie van!
Gast- Gast
Veel plezier Marin. Geniet ervan.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Marin wel mooie fotos voor me maken he? waarom ben je zenuwachtig,v oor het vliegen? nNee toch? OF hoe je je nut voelt?
Nee vliegen interesseert me niet, dat is eerder heel saai. Vlucht van 8,5 uur en dan nog vlucht van 1,5 uur. Bleh. Wel leuke film, Morning Glory, zag ik al. En als ik nu laat slaap, slaap ik misschien morgen in het vliegtuig nog even.
Maar het is meer inderdaad dat ik steeds zo'n beetje op het randje van weer een paniekaanval hang. Alles wat ik normaal zo goed kan, is nu even heel zwaar. Ben steeds heel trillerig en stilletjes en bang vogeltje in situaties waar ik normaal gewoon lekker mezelf ben. Maar hopelijk kan ik het doorbreken door juist even er tegen aan te gaan nu.
Gast- Gast
Ik ga maar weer een slaappoging wagen!
Marin: goede reis, geniet ervan! Ik gun het je van harte!
De rest: fijne nacht en slaap lekker (Smikkell: jij moet slapen).
Reva: Ik denk je naam te weten, maar ik weet het niet zeker. Ik ben wel nieuwsgierig. Oja: en nog extra druk!
Marin: goede reis, geniet ervan! Ik gun het je van harte!
De rest: fijne nacht en slaap lekker (Smikkell: jij moet slapen).
Reva: Ik denk je naam te weten, maar ik weet het niet zeker. Ik ben wel nieuwsgierig. Oja: en nog extra druk!
Gast- Gast
Reva schreef:Het voelt alsof ik eop een bootje lig
me 2. Wijn en shotje enzo.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
En weet je zeker dat het niet echt zo is?Reva schreef:Het voelt alsof ik eop een bootje lig
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: